Jump to content
GSForum - Segélyvonal

xDSL internet


Pjotr

Recommended Posts

Dávid Csaba

Ma lementünk a T-Mobilba, hogy megrendeljem a T-Home csomagot. Miközben felvették az adataimat, előadtam a tegnapi tapasztalatomat. Néztek rám érdekesen. Körülbelül ilyen arcot vághattam tegnap én is. Míg elkészül a szerződés - mondták - nyugodtan elmehetünk ebédelni. Így is tettünk.

 

Visszamentünk, s a hölgy tekintete nem sok jót ígért. Ugyanis a rendszer nekik sem engedte felülírni a tiltást. Pedig nekik azért másféle kódjuk és jogosultságuk van, mint egy mezei felhasználónak. Próbálta felhívni mindhárom helyi szerelőt, de valamiért egyik sem (!!!) vette fel a mobilját. :S

 

Azzal búcsúzott tőlem, hogy ez azért még nem veszett ügy, hiszem ha a szomszédaim címére engedélyezett minden, nekünk is megoldható némi kábellel. Fura is lenne 2010 hajnalán, ha egy internetbekötés 2-3 méter tyúkbélen múlna. Addig viszont maradok a mostani szolgáltatómnál.

Link to comment
Share on other sites

KGigi

De, pontosan annyin múlik. :nem: Olvasd el a fenti történeteimet.

Link to comment
Share on other sites

Dávid Csaba

2009. november 23. 9:25

Most telefonáltak, hogy mehetek aláírni a szerzõdést, "megoldják" a problémát. Óvatosan, de örülök.

 

2009. november 26. 9:41

Tegnapelõtt aláírtam a szerzõdést. Ma reggel 9 órakor megérkezett a szerelõ és behúzta az új kábelt.
:D

(Most már csak a modemet, az IPTV UTP kábelét és a boxot várom.)

 

2009. november 28. 11:01

IPB kép

 

:oké:

 

(Hivatalosan max. 5/0,5)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
kisszabo

Sziasztok!

 

Nekem is van egy érdekes történetem egy szolgáltatóról: Az egyik rokonom szünetmentesen váltott szolgáltatót (GTSData :nyíl: Invitel). A váltás papíron megtörtént. Az új szolgáltató kiküldte az új felhasználó/jelszó párost, ezek után következtek a problémák. Be kellett üzemelnem egy másik routert (Wi-Fi miatt) és egyszerűen nem volt hajlandó felcsatolni a Netre :mérges: .

A hálózat a gépek között tökéletesen működött csak nem volt net. Megküzdöttem a beállításokkal (nem először csináltam ilyet), csak nem akarta az igazságot. Végül felhívtam az Invitelt és tőlük kértem segítséget, hosszas gombnyomkodás után találtam egy élő embert akinek elpanaszoltam a bajom. Néhány perc múlva mondta, hogy szerintük jó a vonal nálam van hiba. Ezek után kértem adat egyeztetést.

Na és most következett a meglepi: A hivatalos szerződésben rossz felhasználónevet adtak meg!! Gratuláltam Nekik és meg köszöntem, hogy tartalmasan tölthettem a délelőttömet :démonikacaj: .

Link to comment
Share on other sites

Soma01

A PC-ről be sem próbáltál jelentkezni? Ha nem megy a routerről én mindig kipróbálom gépről is, hogy onnan megy-e egyáltalán. Mert elvileg akkor reklamálhatsz ha a gépeddel sem tudsz csatlakozni. Plusz a hibaüzik is egyértelműbbek PC-n.

Link to comment
Share on other sites

kisszabo

@Soma01

 

Természetesen próbáltam közvetlenül a pc-rõl is :) ! Ugyanúgy visszadobott "nem megfelelõ felhasználó/jelszó" hibával. De amint írtam is a szolgáltató küldött hibás felhasználónevet. Miután ez tisztázódott minden mûködik rendesen. Csak az volt a "zavaró", hogy a hivatalos szerzõdésben rosszul szerepelt és naivan azt hittem Én rontottam el valamit!

Végül igazán köszönöm, hogy megpróbáltál segíteni :istenvagy:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
zschni87

Hát nem most történt az utolsó hozzászólás, azonban a tapasztalataimat megosztanám és kérdésem is lenne.

Itt Szegeden ebben a városrészben csakis az invitel és a t-home szolgáltatásai elérhetõek. Eddig az itt elérhetõ leggyorsabb netem volt invitelnél ami 8megabit letöltést és fél megabit feltöltést jelent:

IPB kép

És most bõvült az invitel kínálata a következtõ csomaggal (most csakis a legnagyobbat említem meg, ami itt nálunk elérhetõ lenne):

letöltés: 15 Mbit / feltöltés: 900kbit, azaz nem is egy egész megabitet adnának mellé.

És a T-homenak sincs különb kínálata. Nagyjából ugyanez, és egyik sem tud nekem nagyobb feltöltést produkálni.

Most azt szeretném kérdezni hozzáértõ emberektõl, hogy mért nem lehet azt csinálni hogy jó adagot lecsípünk a letöltésbõl, és azt ráadjuk feltöltésre. Úgy értem, hogy nem az egészet hanem mondjuk a felét. Pl a 15 megbaitbõl leszedünk 7-et, és ráadunk 3 megabitet a feltöltésre, és mondjuk lenne egy 8/4-es internet?

Van ennek valami technikai akadálya? Nem mindegy annak a vezetéknek hogy "a megabitek oda vagy visszafele áramlanak"? És összesítve nem is használnánk 15 megabitnyi sávszélességet...

Link to comment
Share on other sites

KGigi

Nem, nem mindegy. Az ADSL technológia aszimmetrikus, nem véletlenül sokkal kisebb a feltöltési sebesség, mint a letöltési. Vannak közel azonos fel- és letöltési sebességet kínáló céges csomagok, ezeknek nem véletlenül van csillagászati áruk.

 

Egyébként olvasd el a cikket, amire az első hozzászólás első linkje mutat, minden le van írva. :)

Link to comment
Share on other sites

Greene

Az ADSL asszimetrikus (az A betű pont ezt jelenti), egy sima elterjedt ADSL 2+ elméleti maximális feltöltése 3 megabit. Persze a központtól való távolság jelentősen csökkenti.

Az SHDSL tud szimmetrikus sávszélességet de bűn drága és itthon alig láttam még. Ja és a maximuma olyan 4-6 megabit között van. Azt tudom, hogy régen ahol dolgoztam ott adtunk 4 megás SHDSL-t, üzleti előfizetőknek.

Szegeden a TVnetwork van még mint alternatíva, ha eljutnak hozzád.

Link to comment
Share on other sites

payskin

Óvatosan jegyzem meg, mert némileg off, de a szombati vihar óta nincs internetünk a melóhelyemen. Ahol egyébként webáruházakat üzemeltetnénk, ugye. Hogy ez semmiképp ne fordulhasson elõ, direkt üzleti ADSL elõfizetésünk van.

 

2010, Magyarország, Budapest, 11. kerület, 20 méterre a Kelenföldi lakóteleptõl.

 

 

Link to comment
Share on other sites

KGigi

Óránként kb. 10 percre van internet, pedig a kapcsolat él. A 3G is hasonló, a 1412 pedig egyet búg, de nem történik semmi. Valami irtó nagy káosz lehet T-éknél.

Link to comment
Share on other sites

Sebi

Nálunk megy a T-s internet. Nincs vele semmi gond. A T-Home Sat TV állt meg kb. egy fél órára, de az országosan, ahogy olvasom a T-s fórumon.

Link to comment
Share on other sites

KGigi

A net most már jó, a 3G lassú, de van, a 1412-t nem próbáltam.

Link to comment
Share on other sites

payskin

Nálunk azóta sincs!!! Externet + T-Com koprodukció.

Link to comment
Share on other sites

KGigi

Ennyit a 72 óráról. :) Nálunk az augusztusi hibabejelentésre januárban jöttek ki, kitartás...

Link to comment
Share on other sites

payskin

Nem kell kitartás, ugyanis (és innentõl off) a UPC végre végre valahára bejött az épületbe (igaz, nem a lakóteleprõl, ahonnan mi számítottunk rájuk), így végre van normális (60/10) netünk. :)

Link to comment
Share on other sites

KGigi

Mázlisták. :) Errefelé még mindig 4 megabit az elméleti maximum. Gyakorlatilag még annyi sem jön át. Elég vicces, hogy 5 megás a legkisebb csomag...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
geri005

T-Online DSL netem van és kb egy órája kezdte el a következõt:

MSN-be nem tudok belépni. Twitter, hotmail, microsoft, facebook, cbox, satöbbi oldalakat nem hoz be. Youtube mûködik tökéletesen, a sebességgel nincs baj. Más nem tapasztalt hasonlót? (Próbáltam másik gépen is)

Link to comment
Share on other sites

Sebi

Nálam is hasonló gondok voltak az éjjel. El is ment a net egy idõre. Lehet, hogy karbantartanak valamit éjszakánként.

Itt a BIX kép az eseményrõl:

IPB kép

 

---------------

 

Úgy néz ki központi probléma volt. Legalábbis a T-s fórumon ezt írják. Klikk

Link to comment
Share on other sites

KGigi

Na ja, csak napok óta ez megy. :S

Link to comment
Share on other sites

geri005

Igaz... pár napja volt hasonló, felcsatlakozott, csak épp semmit nem töltött be, de azóta viszonylag rendben volt. Remélem most már befejezik...

 

Gondoltam én...

 

Ezt a hsz-t is alig bírtam elküldeni... Ez már eléggé idegesítő.

Link to comment
Share on other sites

KGigi

Nagyon. Nekem a tegnap éjjelihez hasonlók napközben is vannak. És akkor képzeld el a többiek arcát, amikor percenként leszakadsz egy online játékról. Vicc, amit csinálnak. Olyan, mintha nem menne a domainfeloldás. De sem másik DNS szerverekkel, sem IP-ket beírva nem megy az adott oldal, miközben más oldalak gond nélkül mennek. És teljesen össze-vissza. Amikor először volt, akkor a hu-s oldalak mentek, a com-osak nem, most nem találtam benne rendszert. Az index és az origo bejött, a PCW nem. Az MSN nem megy, a Skype igen.

Link to comment
Share on other sites

Sebi

Valamit nagyon megkutyultak a fiúk a központban... :hááát:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
KGigi

Újabb történet. IPTV-t szerettünk volna (nem sikerült, alkalmatlan a hálózat), ehhez közös névre kellett íratni a telefont és az internetet. Elkövettünk azonban egy hibát, az OTP-nél nem írtuk át a nevet, amit az átutaláskor a közleménybe írnak. Minderről azonban csak egy hónap után értesültünk, amikor egyirányúsították a telefont. Az internet része rendben volt, az maradt a régi néven. Ez volt péntek délután. Felhívtuk a T-t, hogy mi van, azt mondták, hogy számlatartozás. Oké, irány az OTP Direkt, utalás, hétfőre jó lesz, addig úgyis Balatonon leszünk, nem gond. Hazajövünk vasárnap este, telefon továbbra sincs, viszont internet se. Felhívjuk T-éket, hogy WTF, a válasz annyi, hogy hátralékunk van, és mivel a két szolgáltatás egy néven van, ráadásul csomag, így mindkettőt lekapcsolták. Ollé, és miért három nap különbséggel? Ráadásul a tartozás internetes része még pénteken utalvánnyal fizetve lett, amit a T-Home vissza is igazolt. Erre csak annyit tudtak válaszolni, hogy a kettő egy csomag, így bármelyik része nincs fizetve, az összeset lekapcsolják. Tök jó.

 

Hétfőn bemegyünk a T-Pontba, és lobogtatjuk az igazolást a sikeres átutalásról. Az nem jó, ő a rendszerben nem látja, különben is 72 óra, míg visszaállítják a szolgáltatást, türelem. Ma délután felhívtam a 1412-t, mert a telefon visszajött, az internet nem. Sorry, rögtön kapcsolják, 10 perc múlva áramtalanítsam a modemet, dugjam vissza és jó lesz. Az ezt követő egy órában ezt többször megtettem, de semmi nem történt. Megint telefonálok, 20 perc alatt sikerül is kapcsolni egy ügyintézőhöz, aki szerint továbbra is rajta van a tiltás a kapcsolaton. Akkor az előző figura mit csinált? :hááát: Most végre megint van internetem. Hihetetlen, hogy ez így megy. 20 év óta időben fizetjük a számlákat, erre rögtön az első csúszásnál azonnal elvágják a köldökzsinórt. Teszik ezt bármiféle figyelmeztetés nélkül, sem emailt nem kaptunk, sem postai úton fizetési felszólítást. Abból vettük észre, hogy gond van, hogy lekapcsolták a telefont. Ezt nekik is mondtuk, fel is vették a panaszt, amit elsüllyesztenek egy dosszié mélyére, és soha senki nem fogja olvasni. Köszönjük, T-Home! Megint nagyot alkottatok.

Link to comment
Share on other sites

Fujitsu

Tekintve, hogy egy csõlátású, érdeklõdést csakis az aktuálisan beszedhetõ profit mértéke iránt mutató vállalatcsoportról van szó, én nem csodálkozom azon, hogy az ügyintézõik sem sokat törõdnek az ügyféllel. :(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...