Dávid Csaba 283 Share Posted November 14, 2012 Friss hírek: ma 11 órakor ismét felhívtam az ÜF-ot. Valahogy sikerült kikerülni az elsõ hullámot és rögtön a "hozzáértõhöz" kapcsolt a rendszer. Elmondtam neki, hogy tegnap délután óta nincs net, se TV... stb. Õõõõõõ... Routert újraindítottam már? Persze, 10 percenként azt csináljuk. Akkor türelmet kér... <homokóra> Köszöni a türelmet, igazából a helyzet nem világos, az 5 megás csomagnak mûködnie kellene, amíg nem váltják át a 10-esre. Mondom neki, hogy tegnap este a kolléganõje azt mondta, hogy azt már központilag kikapcsolták és mára már (elvileg) a 10-esnek kéne hasítania. De egyik sem mûködik. Megint türelmet kért, majd azt tanácsolta, hogy ha estig se lesz net, hívjuk õket újra, akkor hibanaplózzák és 72 órán belül javítják. – Mikor este? – Úúúúúúgy 8 óra tájban. – És ez a szolgáltatáskimaradás megjelenik majd a számlában kedvezményként? – Nem, mert ez új bekötésnek minõsül és annak van várakozási ideje az igényléstõl kezdve. Teccik éééérteni? "Megbüntetnek", mert hûségidõt akarsz hosszabbítani! Atomot nekik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[OP]Destroy-man 160 Share Posted November 14, 2012 Ezek szerint a UPC sokkal korrektebb, mint a T. Náluk minden azonnal történik és nincs, vagy csak 1-2 perc a kimaradás, ami azt hiszem senkit nem zavar. Hûségidõ után pedig nem raknak át listaárba, marad az elõfizetési díj annyi, amennyiért addig is volt. Az egyetlen szemétség, az az, hogy 3 különbözõ ára van 1 adott terméknek. Szóval más az ára, ha neten, telefonon, vagy személyesen fizetsz elõ. Ennek az egynek érdemes utánajárni. A többi utána már korrekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dávid Csaba 283 Share Posted November 17, 2012 Végül is megoldódott a helyzet. Aznap este felhívtam újra az ÜF-ot, ezúttal végre sikerült elhitetnem velük, hogy a hiba többet kíván némi türelemnél. Szóval hibanaplóztak és másnap reggel(!) kijött a szerelő, aki megállapította, hogy a ZTE nevezetű kínai csoda HGW megdöglött. Miközben megjegyezte, nem is érti, miért szerelték be egyáltalán, mikor köztudomású, hogy szériahibás. Ezután kicserélte egy másik ZTE-re, igaz, ez teljesen másképp néz ki... Ezután már csak be kellett lökni a wifi-t, ami megint nem volt egyszerű, mert bár gyárilag adott a user/pass páros, de ha megváltoztattam bármelyiket is (természetesen kábeles kapcsolattal), többé nem működött a vezeték nélküli internet. Így maradt a "sokatmondó" T-Home_***** (nem emlékszem a végére) felhasználónév és a hozzá párosított 8 karakteres gyári jelszó. A dolgot nem értem, hiszen ez elvileg csak és kizárólag a wifi-s azonosításhoz kell, de ahogy elnéztem anyu laptopján az érzékelt lehetséges kapcsolatokat, másoknál ugyenez a helyzet: a jól ismert "Marika", "Kabbe" és társai mind-mind T-Home_***** névre változtak. Délutánra pedig az én csomagomat is sikeresen lecserélték. Egyik szemem sír, a másik üveg, mert bár a 15 megát feldobták 20 (helyett 24) megára, de a feltöltésem 1,4 megája visszaesett 1,2-re. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now