Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Forma 1


jardo

Recommended Posts

hunocsi

Gyula nagyon jó volt. Az egyik a paplanos poénja, a másik meg... hát azt nem tudom, de a barnáék is nagyon nevettek rajt :D Közvetlen a paplanos elõtt mondta :D

Bennem csak az maradt meg, amikor felüvöltött, hogy "JESSZUS", és pont nem néztem oda(jó, az egészet nem követtem azért túl nagy figyelemmel), és a hangereje alapján azt hittem, hogy felrobbant a lelátó vagy meghalt egy zebracsorda vagy valami, erre csak felrakták Hamiltonnak a slicket. Utána benyomtam a MUTE gombot, majd rájöttem, hogy kellenek a motorhangok a fülemnek, úgyhogy a német RTL-en(vagy ORF1-en? mindegy...) néztem meg a végét :)

Link to comment
Share on other sites

Kellerman

meghalt egy zebracsorda

:D

Jó kis idõmérõ volt,egyedül Schumit sajnálom, végre esélye lehetett volna a polera :(

Link to comment
Share on other sites

freezy

Hülkenberg ügyes volt(+ a beállításai),de szerintem nem sokáig élvezheti az elsõ helyet.

Link to comment
Share on other sites

jardo

Hülkenberg ügyes volt(+ a beállításai),de szerintem nem sokáig élvezheti az elsõ helyet.

Mondjuk az volt az igazén érdekes, hogy Vettel, Webber, Alonso, Hamolton és mindenki más is feltette a lágy gumikat, ugyanúgy próbálkoztak, mint Hülkenberg, és mégis csak a német tudott javítani az idején, senki más. :unsure:

Oké, õ kockáztathatott, rá lehet fogni erre, de szerintem egy Alonso vagy Vettel kaliberû pilóta is simán kihozza a kocsiból, amit lehet, akár kockáztat, akár nem.

Link to comment
Share on other sites

Mariachi

Ez nagyon érdekes lesz így. :D Vettel vajon mikor fogja elengedni Webbert ? El fogja egyáltalán ? Esetleg megint összeakadnak ?! Aztán mindjárt mögöttük Hamilton és Alonso, muhahahhaha. :D

Link to comment
Share on other sites

_DooM_

Hülkenberg ügyes volt(+ a beállításai),de szerintem nem sokáig élvezheti az elsõ helyet.

Ha a körülmények maradnak és nem szúrja el a rajtot, akkor szerintem sima a gyõzelem. Szvsz.

Link to comment
Share on other sites

freezy

Ha a körülmények maradnak és nem szúrja el a rajtot, akkor szerintem sima a gyõzelem. Szvsz.

Én ezt azért nem tartom valószínûnek,mert eddig ennyire kiemelkedõt soha nem nyújtott..ergo a beállításain és a száradó pályán múlott szerintem nagy részben ez a pole neki. Természetesen nem támadni akarom,csak egyszerûen nem tartom valószínûnek,hogy mondjuk egy teljesen száraz/teljesen esõs pályán meg tudja tartani a pozícióját. A körülmények alatt nem tudom mit értessz,de szvsz nem sokáig fogja élvezni az elsõ helyet. Bár felhozhatnánk kapásból Vettelt és a Torro Rosso-s megvillanását..szóval lehet Hülkenberg is elindult Vettelhez hasonló úton..ki tudja.

Ha nem is tudja megtartani az elsõ helyét,akkor is ez elég nagy dolog a pályafutásában és a nagyobb csapatoknak is biztosan imponál.

Link to comment
Share on other sites

a880120

Én pedig Jardoval értek egyet, ez nem a beállításokon meg a száradó pályán múlt,mert eddig miért nem voltak ilyen beállításai, hogy akár egy picit is megtudná õket verni? Nem hogy egy másodperccel. Valamit nagyon elkaptak most a csapatnál.

Link to comment
Share on other sites

_DooM_

Én ezt azért nem tartom valószínûnek,mert eddig ennyire kiemelkedõt soha nem nyújtott..ergo a beállításain és a száradó pályán múlott szerintem nagy részben ez a pole neki. Természetesen nem támadni akarom,csak egyszerûen nem tartom valószínûnek,hogy mondjuk egy teljesen száraz/teljesen esõs pályán meg tudja tartani a pozícióját. A körülmények alatt nem tudom mit értessz,de szvsz nem sokáig fogja élvezni az elsõ helyet. Bár felhozhatnánk kapásból Vettelt és a Torro Rosso-s megvillanását..szóval lehet Hülkenberg is elindult Vettelhez hasonló úton..ki tudja.

Ha nem is tudja megtartani az elsõ helyét,akkor is ez elég nagy dolog a pályafutásában és a nagyobb csapatoknak is biztosan imponál.

A körülmények alatt ezt picit nedves, de már száradó, hideg aszfaltot értettem. A beállítás nyílván rengeteget számít, de egyrészt azt is a pilóta dönti el (illetve az õ visszajelzései és a telemetria alapján állítja be a mérnök) hogy milyen legyen, másrészt ilyen változó, határeset (kérdés volt, hogy jó-e már a lágy, vagy még az inter kellene) pálya mellé nem lehet beállítani a kocsit, érezni kell. Õ érzett rá a pályára toronymagasan a legjobban. És nem csak egy kört mákolt be, már az utolsó elõtti köre is pole-t ért. Sõt, minden egyes körben amit a lágyon futottak õ volt a leggyorsabb.

A szabadedzéseken mondjuk elég visszafogottan szerepelt, Barichello-hoz képest is, a versenytempó kérdéses lesz. Szerintem, ha tegnap lett volna a rajt, akkor tutira nem tudták volna megfogni, egy darabig biztosan. Az ideális ívre kegyetlenül ráérzett, mellette meg még mindig vizes volt az asztfalt, elég sansztalan lett volna egy elõzési kísérlet.

Link to comment
Share on other sites

a880120

Én pedig Jardoval értek egyet, ez nem a beállításokon meg a száradó pályán múlt,mert eddig miért nem voltak ilyen beállításai, hogy akár egy picit is megtudná õket verni? Nem hogy egy másodperccel. Valamit nagyon elkaptak most a csapatnál.

Ööö, Doom-mal :unsure:

Link to comment
Share on other sites

-Dan-

Komolyan mondom, Palikot vissza a közvetítésbe... Gyulámtól már hullik a hajam, ha ott van Laci, akkor legalább nagyrészt csendben van...

Link to comment
Share on other sites

freezy

Komolyan mondom, Palikot vissza a közvetítésbe... Gyulámtól már hullik a hajam, ha ott van Laci, akkor legalább nagyrészt csendben van...

Poén volt,ahogy a nézõ az emailben "gyuszikámnak" hívta :D Jah amúgy most engem is idegesített..ez az állandó pánikolás meg hogy félórán kereszteül a webber-vettel dolgon volt felpörögve..már én unom komolyan mondom ezt az egészet..

Amúgy a futam nem volt nagy szám szerintem. Hülkenberg,ahogy jósoltam jó gyorsan elvérzett.

Link to comment
Share on other sites

_DooM_

Komolyan mondom, Palikot vissza a közvetítésbe... Gyulámtól már hullik a hajam, ha ott van Laci, akkor legalább nagyrészt csendben van...

Azért azt is meg kell jegyezni, hogy ritka szar futam volt a mai. Volt egy-két manõver, jóval a pontszerzõ helyek mögött, de õszintén, kit érdekel az? Legalább Massa alázott volna, hamár a kényszerû kerékcseréje miatt a mezõny végére esett vissza. Valamirõl meg beszélni kellett. És ha olyan nagy baromságot nem mondott. Ha a csapatérdeket nézzük (minden csapatnak a WDC az elsõdleges, úgy is csak arra emlékszik mindenki, hogy a bajnok milyen autóval nyert), akkor valóban nem lett volna elvetendõ ötlet Webbert elõre küldeni, hisz - feltételezve hogy pontszerzõ helyen végez Webber és Alonso is - úgy csak annyi lett volna a feladat, hogy elõzze meg Alonso-t. Ha a kvlain elõtte végez, akkor nagy valószínûséggel a versenyen is elõtte ér célba. Jelen állás szerint viszont egy gyõzelem kevés Webbernek, ha Alonso második. Ha meg nem sikerül gyõznie, hanem csak második lesz, akkor Alonso már egy 5. hellyel is VB. Ha Webber még hátébb végez, akkor Alonso-nak még nagyobbatt kellene hibáznia. A tempókat és esélyeket figyelembe véve, RBR 1-2 kell, vagy Alonso a VB.

Mondjuk így még van esélye Vettelnek. Ha netán Alonso kiesne, akkor egy Vettel-Webber befutóval õ lenne a VB.

Link to comment
Share on other sites

Gabor777

Azért szerintem valamilyen szinten Horner kicseszett Webberrel, legalábbis ez az én véleményem. Viszont jó versenyt fogunk látni a jövõhéten. Mindenki foghatja majd a fejét. :)

Gyula... :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

otamas

Vettel volt ma a gyorsabb. Meg tegnap is. Az elõzõ futamon is.

Ki cseszett ki kivel, nem értem...

(Max Hamilton magával, amikor 2 egymást követõ futamon is alulmaradt Alonsoval szemben.)

Link to comment
Share on other sites

Leo88

(Max Hamilton magával, amikor 2 egymást követõ futamon is alulmaradt Alonsoval szemben.)

Amúgy elég béna volt. Mind a kétszer elrontotta, elhagyta a pályát és Alonso elment mellette. Nem értem mit szerencsétlenkedik. Bár elméletileg most is végig panaszkodott arra, hogy szar az autó, de attól nem kell lemenni a pályáról, fõleg úgy, hgy utána bírt menni, ugyanúgy, mint az elõzõ futamon.
Link to comment
Share on other sites

Mariachi

Vettel volt ma a gyorsabb. Meg tegnap is. Az elõzõ futamon is.

Ki cseszett ki kivel, nem értem...

(Max Hamilton magával, amikor 2 egymást követõ futamon is alulmaradt Alonsoval szemben.)

A csapat Webberrel. :) Mennyire máshogy fog majd festeni a dolog, ha nem nyernek egyéni VB-t. Még azon se lepõdnék meg, ha menne a csapatfõnök. ^^

Link to comment
Share on other sites

Santata

A csapat Webberrel. :) Mennyire máshogy fog majd festeni a dolog, ha nem nyernek egyéni VB-t. Még azon se lepõdnék meg, ha menne a csapatfõnök. ^^

És mi van ha Alonso kiesik a következõ futamon és Vettel elöl Webber 2.. Akkor Vettel nyer, szerintem jól döntött a csapat. Ha 1-2-znek utolsó futamon akkor biztos nyernek (feltételezve h Vettel elengedi Webbert)

Link to comment
Share on other sites

Mariachi

És mi van ha Alonso kiesik a következõ futamon és Vettel elöl Webber 2.. Akkor Vettel nyer, szerintem jól döntött a csapat. Ha 1-2-znek utolsó futamon akkor biztos nyernek (feltételezve h Vettel elengedi Webbert)

Elég erõs arra számítani, hogy ha a másik kiesik, akkor mi lesz. Ez olyan lehet, mint fociban arra várni, hogy rúgjon az ellenfél egy öngólt és akkor nyertünk. :D

Link to comment
Share on other sites

Santata

Elég erõs arra számítani, hogy ha a másik kiesik, akkor mi lesz. Ez olyan lehet, mint fociban arra várni, hogy rúgjon az ellenfél egy öngólt és akkor nyertünk. :D

De arra számítani kell h önerõbõl jobbak lesznek és 1-2-znek.

Link to comment
Share on other sites

otamas

Most komolyan, tényeket:

A silverstone-i szárnycserét leszámítva miben támogatja jobban a RB Vettelt azon kívül, hogy õ kap jóéjszakát puszit, míg Webber meg nem. Gyengébb a motorja? Nem kap fejlesztéseket, elrontják a taktikáját, véletlen rossz kerécsere?

Egyik se, hagyják õket erõbõl versenyezni. Vettel vmiért rendre gyorsabb az idõmérkõn és így a versenyeket is elõnyösebb pozícióból várhatja.

Link to comment
Share on other sites

Joey

Most komolyan, tényeket:

A silverstone-i szárnycserét leszámítva miben támogatja jobban a RB Vettelt azon kívül, hogy õ kap jóéjszakát puszit, míg Webber meg nem. Gyengébb a motorja? Nem kap fejlesztéseket, elrontják a taktikáját, véletlen rossz kerécsere?

Egyik se, hagyják õket erõbõl versenyezni. Vettel vmiért rendre gyorsabb az idõmérkõn és így a versenyeket is elõnyösebb pozícióból várhatja.

Vettel csak az utóbbi idõkben kerekedett felül Webberen az idõmérõkön, amúgy egyáltalán nem egyértelmû a fölénye. Az meg egy dolog, hogy innen te nem látsz rá a csapaton belüli hierarchiára, attól még simán el tudom képzelni, hogy Vettel az ottani kis liebling. Eleve osztrák a csapat, közös a nyelv. a silverstone-i szárnycsere meg eleve nagy kib@szás volt, nem azért, mert Vettel sokat nyert volna vele, egyszerûen nem volt fair dolog olyan gyökérségre hivatkozva elvenni Webber cuccosát, hogy a csapattársa jobban áll a pontversenyben, miközben azóta is azt hangoztatják, hogy õk aztán nem állítanak fel csapatsorrendet.

Aztán ott van a törökországi kettõs baleset, ahol egyértelmûen Webbert kiáltották ki bûnbaknak a Red Bullnál (szvsz szerintem is õ okozta a balesetet, de ez mindegy), ami azért nem feltétlenül tesz jót a csapategységnek.

Nekem valahogy ez az egész Red Bull olyan fura, már-már amatõr hibákat halmoznak egymásra, már rég meg kellett volna nyerniük mindkét címet.

Link to comment
Share on other sites

Gabor777

Vettel csak az utóbbi idõkben kerekedett felül Webberen az idõmérõkön, amúgy egyáltalán nem egyértelmû a fölénye. Az meg egy dolog, hogy innen te nem látsz rá a csapaton belüli hierarchiára, attól még simán el tudom képzelni, hogy Vettel az ottani kis liebling. Eleve osztrák a csapat, közös a nyelv. a silverstone-i szárnycsere meg eleve nagy kib@szás volt, nem azért, mert Vettel sokat nyert volna vele, egyszerûen nem volt fair dolog olyan gyökérségre hivatkozva elvenni Webber cuccosát, hogy a csapattársa jobban áll a pontversenyben, miközben azóta is azt hangoztatják, hogy õk aztán nem állítanak fel csapatsorrendet.

Aztán ott van a törökországi kettõs baleset, ahol egyértelmûen Webbert kiáltották ki bûnbaknak a Red Bullnál (szvsz szerintem is õ okozta a balesetet, de ez mindegy), ami azért nem feltétlenül tesz jót a csapategységnek.

Nekem valahogy ez az egész Red Bull olyan fura, már-már amatõr hibákat halmoznak egymásra, már rég meg kellett volna nyerniük mindkét címet.

Valamilyen szinten nem számítottak arra, hogy Webber is tudja hozni azt a teljesítményt, amit Vettel (SZERINTEM). Azt hitték, hogy majd Õ lesz a Red Bullos "Massa", vagy nem tudom. Viszont ha ilyen teljesítményt nyújt, akkor illene egy kalapban említeni mindkét versenyzõt.

Link to comment
Share on other sites

_DooM_

Most komolyan, tényeket:

A silverstone-i szárnycserét leszámítva miben támogatja jobban a RB Vettelt azon kívül, hogy õ kap jóéjszakát puszit, míg Webber meg nem. Gyengébb a motorja? Nem kap fejlesztéseket, elrontják a taktikáját, véletlen rossz kerécsere?

Egyik se, hagyják õket erõbõl versenyezni. Vettel vmiért rendre gyorsabb az idõmérkõn és így a versenyeket is elõnyösebb pozícióból várhatja.

A törökországi ütközésnél a csapat nyíltan és egyértelmûen Webbert tette felelõssá a balesetért.

Link to comment
Share on other sites

Gabor777

A törökországi ütközésnél a csapat nyíltan és egyértelmûen Webbert tette felelõssá a balesetért.

Ami szerintem badarság volt, mivel mindketten benne voltak...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...