Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Hitman sorozat


Recommended Posts

Posted

Szerintem ez a tutorial pálya lehetett. Ezt a instinct nézetet vagy mit meg nem kötelező használni (remélem). Viszont az érdekelne, hogy minek a slo-mo néhány leütésnél - plö amikor leüti a csávót egy fejszoborral (mielőtt fölmászna a párkányra). Nem elég kúl csak ha simán leüti? :) Nem mindegyiknél van mondjuk, szóval nem tudom mi lesz ez...

Posted

Tényleg lesz azért kihívás benne hc módban: http://www.thesource.hu/hir/hitman_absolut...dcore_mod/15117

Engem slo-mo nem zavart, de valóban nem illik a játék stílusához, lévén nem egy MP, és minden valós idõben történik, remélem az is kapcsolható. :)

Részemrõl még annyi jól jönne, remélem az összes fegyót amit pályán szereztünk magunkkal vihetjük késõbbi pályákra, és fejleszthetõ is lesz mind. Jövõre lesz itt, de gondolom annak is inkább a 2. fele.

Posted

Tényleg lesz azért kihívás benne hc módban: http://www.thesource.hu/hir/hitman_absolut...dcore_mod/15117

Részemről még annyi jól jönne, remélem az összes fegyót amit pályán szereztünk magunkkal vihetjük későbbi pályákra, és fejleszthető is lesz mind. Jövőre lesz itt, de gondolom annak is inkább a 2. fele.

Na ennek örülök :)

Am. most tolom a 2. részt Professional-on! Nehezebb, mint az 1. rész Hard-on, pedig nem hittem volna, h annál lehetne még nehezebb, de így még jobb is :) Eleinte egész jól vittem, de a japán pályák óta kicsit agresszívabb vagyok :D

Viszont azt mai napig nem értem, h a 2.-ben és a 3.-ban miért nincs fegyvervásárlási lehetőség úgy, mint az 1.-ben és a 4.-ben? :unsure:

Am. nem úgy volt, h az Absolution jövő év Januárjában fog megjelenni? :unsure:

Posted

2- ben eleve elegendő fegyókat is ad magától( fiberwire, altató, amt hardballer, beretta) + amit küldik végén haza tudsz vinni, sokszor ott ugye választani kell, mi fér még a kezedbe. A 3.-ban ami az 1. átirata nagyrészt + kis kiegészítéssel, megint hasonló a szitu.

Japán küldibe azt az 1pályát utálom csak mikor az ellenőrző pontokon kellene átküzdened magad, na az az 1 ami bug nélkül soha nem sikerül SA-ra, túl sok ott a katona.

Melyik hiteles forrásban írtak 1. hót? Tudtommal továbbra is csak 2012 van megjelölve, ami lehet sajnos akár év vége is.

Ja amúgy érdekesség de épp idén múlt 47-es 47éves is, történet/könyv szerint, jó lenne tehát max nyárig valóban kijönne ez alkalomból. :)

  • 1 month later...
Posted

Új videó hivatalos oldalon, és új, szomorú infók egybe (bár a 100%-os valóságtartalma mennyi, az megint kérdés).

http://hitman.com/#/videos/

Confirmed information:

- David Bateson will not be voicing Agent 47. :s33:

- Vivienne McKee, who has always voiced 47′s handler, Diana, has been replaced by Marsha Thomason. :(

- The main antagonist is revealed to be Blake Dexter, a new character to the series. The character will be voiced by Keith Carradine.

- At least one portion of the game will take place in Chicago, but it has not been confirmed whether the rest of the game will take place in other cities, or even other countries.

- The game will be released around 2012 (gondolom inkább vége)

- The original soundtrack for the game is composed by Peter Kyed and Peter Peter, replacing the game's previous composer, Jesper Kyd. :(

- The new title will feature an online or possibly multiplayer option unlike previous titles.

Posted

- David Bateson will not be voicing Agent 47. :s33:

- Vivienne McKee, who has always voiced 47′s handler, Diana, has been replaced by Marsha Thomason. :(

- The original soundtrack for the game is composed by Peter Kyed and Peter Peter, replacing the game's previous composer, Jesper Kyd. :(

Hát ezek nagyon elszomorító hírek :s33:

  • 4 weeks later...
Posted

Vagy 10x megpróbáltam épp így mint vidbe, soha nem futott utánam odáig a tag + akik bennt vannak testőrök azonnal gyanút fognak és tüzet nyitnak, szóval nem tom milyen cheat-et használt, de inkább egyszerű bug lesz sztem csupán, nagy makkere volt, épp ott is állt meg. :)

Ja sztem meg is van h jött össze neki: én pro nehézségi szint alá soha nem megyek ebbe, ezt meg könnyebb fokozatokba tették be készítők gondolom poénból, egyfajta kis "egg" csomag. :D

Posted

amikor nézem ezeket a videókat,úgy kedvet kapok hogy megint neki álljak.

Posted

Amúgy én is épp így vagyok, mai napig ezzel tudok legjobban ellenni, a kb 128 féle vigijátszási lehetőséget ahogy elnézem mai napig, csak és kizárólag a Hitman széria nyújtja a tps-ek világában egyedül! Mutasson vki nekem egy olyan játékot is, ahol ennyit kell tökölni, lopakodni úgy h közbe nem unod halálra magad, nagy az izgalom végig, rohadt jó Jesper Kyd-nek köszönhetően zene is végig...minden ott van.

Remélhetőleg idén is odatesznek neki a srácok, és ha a zene már adott is, azért a szinkront végül csak sikerül Bateson-ra tenni, ő volt, van, és lesz a világ legjobb 47-es hangja, azt a higgadtságot, precízséget sztem senki más nem képes úgy visszaadni egy igen megfontolt bérgyilkos karakteréhez.

Ja, a "szokásosat", csak bejátszuk ide is. :D

Szomorú az egészben h épp igy van, kezdenek már a jó sorozatok is retardáltba átmenni, fogyatékos kis 12éveseknek már elnézést. :(

Posted

wtf,a térkép se lesz ami eddig volt? :blink:

am ha marad a térkép és ezt a nyomi falon át látom mi lesz dolog nem lesz kötelezõ,és az ai is javul,akkor remélhetõleg annyira nem lesz elb@szva.

Posted

Eztmár mint látod fél éve tudni ja az is más lesz, lemegy ilyen prímó papucsálllatka szintre. Én már csak abban bízom ott is lesz professional nehézségi szint, ahol minden ilyen gyerekes szar kikapcsolható, és csak életszerű lopakodás lesz, picit még sokkal jobb fizikával, üres töltények, tárak megmaradjanak földön+ kitört üvegek, aztán kb bármi lehetne fegyver még egy vascső is...ezek mind-mind nagy előrelépések lehetnének a játék folytatási szinvonalán. :)

Posted

de most azt a térképet miért kell b@sztatni és azt mondták az ai-t fejlesztik,ha az is sík hülye lesz akkor...

na meg remélem én is ez a szar falon átlátás gomb nyomásra fog mûködni és nem ilyen autómata szar.

Posted

na,elkezdtem az első részt,már lee hongnál járok,nem egyszerű ez a game. :D

wtf,a safe-nél hiába van meg a kód,akkor se nyílik és bejönnek az őrök megölni. :blink:

lehet fel kellene patchelnem?

és azt is írja,hogy nem tudom a helyét,pedig kiszabadítottam az ügynököt. :blink:

Posted

Nyilván nem csak az ai-t fejlesztik, az csak egy a sok tényező közül. Hitlernek is ez baszta a csőrét mint láthattuk. :D

Ja a jó öreg legelső rész, na annak hozzám illő a nehézségi szintje, ott valóban nehéz unatkozni, mikor állandóan streszbe vagy mikor nyitnak tüzet rád őrök. :) Normális, 3 széf is van direkt "szivatásból", arra egyszerűen rá kell érezni, ha meg nem nyílik kóddal se...nos, azonnali fedezék és lekapni mindenkit akit lehet, értékelési rendszer úgysincs ott még pálya végén . :D

Posted

Nyilván nem csak az ai-t fejlesztik, az csak egy a sok tényező közül. Hitlernek is ez baszta a csőrét mint láthattuk. :D

Ja a jó öreg legelső rész, na annak hozzám illő a nehézségi szintje, ott valóban nehéz unatkozni, mikor állandóan streszbe vagy mikor nyitnak tüzet rád őrök. :) Normális, 3 széf is van direkt "szivatásból", arra egyszerűen rá kell érezni, ha meg nem nyílik kóddal se...nos, azonnali fedezék és lekapni mindenkit akit lehet, értékelési rendszer úgysincs ott még pálya végén . :D

3 széf,nice,akkor nézelődhetek,csak mert mindenképp kikell nyitni a széfet.

videót is néztem,hogy mit kell csinálni,de ott a gyerek elsőre kinyitotta,nekem meg locked.

Posted

Makkere volt.

Mindjá olyan kedvet hozol hozzá feltolom itt pár percen belül én is, vagy 2éve nem toltam azt a pályát és imádom mert igazi oldschool eléggé összetett, kis gondolkodós mi/hogy/merre, szal végre gondolkodni se árt ott. :D

Posted

sikerült,most jön a jungeles,gyerek egyszerűen térképet nézve oda rohan a szar repcsihez 3 embert leszedve összesen,majd megy tovább,én meg már nemtom hanyadjára fekszek ki,mindig random jungel harcos oldalba lő. <_<

sikerült 3ik életnél elérni a repülőt,5en rám ugrottak és bumm végem.

am lee hongosnál a csávó a börtönben mondja melyikben van.

na most sikerült elsõre eljutnom a szoborhoz.

omg,most nézem hogy a gyerek a videóban átvedlett mikor lelõtt 2 csávót. <_<

sikerült eljutnom hogy kiszabadítom az indiánt,videó szerint 3 perc séta és kész a map.

és kész,de izgi volt.

Posted

Ja tényleg, Smith mintha valóban meg is mondaná, rég volt na mikor toltam, + keverem is már a 3. résszel ami gyakorlatilag egy remake csak 1-2 új pályát eltekintve, de ha megnézitek mégis sok dologban más a pálya véigigvitele SA-hoz.

Plutonium runs loose lesz még izgi, "könnyű" egy pálya, anno mikor kiscsávó voltam még 2001-be, vagy 1hétig vertem tőle a fejem a falba, de iszonyat jó érzés volt mikor mindent kódok nélkül végigtoltam, sztem a Hitman1 volt az a játék amire nekem anno közel 1hó kellett, mire mindenre rájöjjek, h lehet lopakodva kinyírni/behutni, stb. :D Régi szép idők, ma meg ha 1 teljes nap mig végigtol ember egy "hosszú" játékot, kb térdre borulhat, annyira egyszerűek...

Posted

na,bárót kinyírom,le a drog pincébe,robbantok,hitman.exe leáll. :fuu:

és megint,na asszem lekell szednem valami savegame-et hogy tovább léphessek. <_<

ha felrobbantom azt a szart hiba üzenetet kapok.

Posted

Bárót a legegyszerűbb lekapni egyből az 1. kolumbiai pályáról átvitt Blaser R93-assal.

Nálam eredetivel soha nem írt ki ilyet, csak másolttal, + ha még az eredeti lemezem is kevés volt? Na akkor jött W7 mellett a másik vinyón meghagyott jó öreg XP, érdekes, azzal probléma mindig megoldva. :rolleyes:

Posted

hát kevés játékkal tökölök ennyit,most van a kikötős rész és mindig közbe jön valami,vagy nem tudok bejutni az épületbe,vagy elüt a vonat,vagy az ajtóban a csávót nem látom és lelő,vagy véletlen előveszek valami fegyvert és még a dokkban lepuffantanak. :lol:

egyszer mikor mindenkit kinyírtam nemtom hogy,de visszakerültem a menübe. -_-

na ez is meglett.

nekem az első résszel az az egy bajom,hogy minden pálya olyan elhagyatott,lélektelen. :unsure:

+ezek a zenék néha az õrületbe kergetnek.

Posted

Az 1. rész is lett messze a legsötétebb hangulatú a 4rész közül, ezt jól érzékeled, nagyon jól tükrözi mind a pályák, mind a zenék hangulatában. A 3. rész is próbálta ezt visszaadni, de na, nekem ez ütősebb már csak a sokkal nehezebb pályái miatt is. :)

Én a legbüszkébb arra vagyok a 11éves Hitmanes pályafutásom alatt, mikor az Ambush at the Wang Fou Reastaurant alatti küldetést sikerült 0 költséggel végigvinnem 1x úgy, h életben maradtam hard fokozaton, nem gyenge reflexekre + célzásra volt szükség, vagy 30x-ra kezdtem neki, de összehoztam a végén. R93-assal akit lehet headshot, halottak UZI-ját fel, és azzal aprítás tovább amíg volt benne golyó, jó kis leszámolás lett a vége valóban, és még robbantanom se kellett. :lol:

Posted

am,a gondok az első résszel,amit jól kijavítottak,hogy az első részben a map túl sokat nem ér. kb 2-3 golyó vagy easy fokozaton,szóval tűzharcba nem érdemes keveredni. és a fejem megfájdult ma tőle,nem szokott a grafika érdekelni,de most ettől megfájdult a fejem. :unsure:

lehet,mert széthúztam ini fájlban 1680-as felbontásra. :unsure:

meg nemtom,nekem jó az is,hogy a többi részben nincs ilyen agyzsibbasztó zene,amikor fél óráig egy map megy akkor kissé megőrít.

meg ez nem jön be,hogy sehol semmi,túl nyomasztó. :unsure:

elvégre nem horror játékkal akarnék játszani. :D

Posted

Am ez így is élethû sztem, ami valóban már gáz és nálam igazán negatív az viszont az h az ellenfél nehezebben döglik ki kb mint te magad. :) Úgy értve kb minden ellenfelet csak fejlövéssel lehet hamar elintézni, mert az valóban nevetséges mikor a fél UZI tárat, 16golyót kell a másikba röpítenem mire csak leterül végre a földre. Ekkora baki legalább a 2. részben sincs már.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...