Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Silent Hill Sorozat


VegaSHFOREVER

  

40 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

blambun

Vega: lentebb említetted, hogy játszottál a Rule of Rose-zal. Mesélnél róla ? Olyanokat olvastam, hogy jó pár helyen betiltották anno, meg tán még a Sony-nak is magyarázkodnia kellett miatta... :lol:

Link to comment
Share on other sites

VegaSHFOREVER

Vega: lentebb említetted, hogy játszottál a Rule of Rose-zal. Mesélnél róla ? Olyanokat olvastam, hogy jó pár helyen betiltották anno, meg tán még a Sony-nak is magyarázkodnia kellett miatta... :lol:

A Rule of Rose mocskosul beteg pszihopata hátborzongató alkotás :D Lehangoló sötét komor depressziós idegölõ kis cucc. ezek az elsõ szavak amik eszembe jutnak róla xD

a beitáltásról nem hallottam, nem olvastam semmi háttér infot stb a játékról, de igy belegondolva el tudom képzelni. annyit mondok h sok gyerek szerepel benne és hát a többit képzeld el. :) ha van rá lehetõséged vidd végig.

egyébként azt már sokszor elmondtam h ps2-t legeslegjobban a csak erre megjelent horrorjátékok miatt érdemes venni. rengeteg van és szinte kivétel nélkül mind minõségi darab. B)

Link to comment
Share on other sites

blambun

Ejnye, ez aztán tényleg csúnyán hangzik. :D

Egyébként igen, ezekért a nagyszerû horror játékokért (amelyek tényleg nem csak egy-ketten vannak és engem elsõsorban érdekelnének) el lehetne gondolkodni egy ps-en. Az ára sem lenne vészes, viszont ezeket a címeket, ahogy néhány keresés után tapasztaltam baromi nehéz felhajtani...

Link to comment
Share on other sites

Csubi90

Most tolom a Silent Hill Homecoming-ot és akárki akármit is mond, eddig szerintem nagyon jó játék. (Most járok a házunk "elsilenthillesedésnél" (szép szó, tudom), amikor a késeket, medálokat, maszkokat kell pakolni.

Végigtoltam már a 2-õt és a 4-et is, a 3-at majd elkérdem ismerõsömtõl, mindkettõ tetszett. A 4 volt az elsõ, amit végigjátszottam, a 2. a második, az 5. lesz a 3., a 3. meg a 4. Az elsõ rész kijött PC-re is amúgy?

Most a Homecoming theme songjára kattantam rá, a One more soul to the call-ra, nagyon tetszik. Elvileg a szövege eléggé spoileres, próbálok nem annyira odafigyelni rá. :D

A The Roomnak tetszett még nagyon a címzenéje, a Room of Angels. :)

Link to comment
Share on other sites

Hartigan

Most tolom a Silent Hill Homecoming-ot és akárki akármit is mond, eddig szerintem nagyon jó játék. (Most járok a házunk "elsilenthillesedésnél" (szép szó, tudom), amikor a késeket, medálokat, maszkokat kell pakolni.

Végigtoltam már a 2-õt és a 4-et is, a 3-at majd elkérdem ismerõsömtõl, mindkettõ tetszett. A 4 volt az elsõ, amit végigjátszottam, a 2. a második, az 5. lesz a 3., a 3. meg a 4. Az elsõ rész kijött PC-re is amúgy?

Most a Homecoming theme songjára kattantam rá, a One more soul to the call-ra, nagyon tetszik. Elvileg a szövege eléggé spoileres, próbálok nem annyira odafigyelni rá. :D

A The Roomnak tetszett még nagyon a címzenéje, a Room of Angels. :)

Nem, de emulatorral pcn is végig lehet nyomni az elsõt. ;)

Szerintem jó horror game a Homceoming, a rettenetes harcrendszerrel együtt.

SH gamnek viszont fantáziátlan, és filmbõl összefércelt iparos munka.

Van két jó dolog benne: zene és a bossok.

Többi részt nagyon szeretem. 1-4ig nekem hibátlan mindegyik rész. (aztáán az Origins,SMemories-el még mindig nem játszottam)

Link to comment
Share on other sites

Csubi90

Nem, de emulatorral pcn is végig lehet nyomni az elsõt. ;)

Szerintem jó horror game a Homceoming, a rettenetes harcrendszerrel együtt.

SH gamnek viszont fantáziátlan, és filmbõl összefércelt iparos munka.

Van két jó dolog benne: zene és a bossok.

Többi részt nagyon szeretem. 1-4ig nekem hibátlan mindegyik rész. (aztáán az Origins,SMemories-el még mindig nem játszottam)

Igen, az feltûnt nekem, hogy az sokat merít a filmbõl. Mondjuk az tetszik, amikor így átváltozik minden SH-essé (amikor le.. vagyis inkább felhullik a vakolat, stb), meg az Order is volt a filmben.

Mondjuk nekem a harcrendszerrel akkora bajom nincs, ha sikerül jól idõzíteni, jó érzés kivédeni minden támadást, aztán szétverni az ellenfeleket. :D Bár idegesítõ tud lenni, hogy hiába nyomom a spacet, hiába dodgeolok, eltalál. (Scarlet nagyon felidegesített)

Meg néha nem veszi be a kattintást, pl. amikor mondjuk egy kutya elkapott, hiába nyomogottam az egérgombot, nem reagálta le, de csak ilyenkor.

Amúgy másnak is lassan tölt? Oké, laptopon tolom, igazából a procim gyenge, de minden más megvan elvileg. (Proci 1,2GHZ 2 mag). Amikor tölt, akkor kb 3x végigmegy mindhárom tipp meg néha érthetetlenül beszaggat, holott amikor korábban jártam ott, nem tette, mert általánosságban jól fut.

Mondjuk lehet, hogy az Unreal Engine miatt van, azt sokszor nem szereti a laptopom. Vagy fordítva. :)

Ami még nagyon tetszik a SH játékokban az az, hogy minden egy szimbólum. Vagyis a bossok is azok, meg úgy kb minden. Majd ennek utánaolvasok, hogy melyik milyen, nem akarok spoilerezni magamnak. :)

Link to comment
Share on other sites

blambun

Ha tényleg szereted a szimbólumokat és az utalásokat, akkor a harmadik rész elõtt mindenképp az elsõt válaszd. Esetemben például, ha nem játszottam volna az elsõvel, akkor a harmadikban csak néztem volna, hogy ez mi akar mégis lenni, így viszont kirázott a hideg. :D

Pofonegyszerûen lehet vele boldogulni (mármint az emulátorral) és mivel a két rész szorosan összekapcsolódik, ezért mindenképpen érdemes ezzel kezdeni.

Link to comment
Share on other sites

Csubi90

Ha tényleg szereted a szimbólumokat és az utalásokat, akkor a harmadik rész előtt mindenképp az elsőt válaszd. Esetemben például, ha nem játszottam volna az elsővel, akkor a harmadikban csak néztem volna, hogy ez mi akar mégis lenni, így viszont kirázott a hideg. :D

Pofonegyszerűen lehet vele boldogulni (mármint az emulátorral) és mivel a két rész szorosan összekapcsolódik, ezért mindenképpen érdemes ezzel kezdeni.

Oksa, köszi, találtam is olyan verziót.. -_-

Most értem Silent Hillbe, ott is volt utalás a filmre (Vagyis a csónakon): A rendőrnőt nem találták meg, csak a motorját. :)

Link to comment
Share on other sites

Perrier

"a nyomom a spacet, hiába dodgeolok, eltalál. (Scarlet nagyon felidegesített)"

Scarlett-nel en majdnem agyverzest kaptam. :D

A szimbolumok mindig erosek voltak masodik reszben is a Piramis fej, vagy az "ágyszorny"...

Harmadik resz is remekel ebben, ami a kedvenc reszem. Nincs zsenialitas vagy meglepetes igazan a torteneteben,

egyszeruen nem enged az atmoszferaja....

Link to comment
Share on other sites

Csubi90

"a nyomom a spacet, hiába dodgeolok, eltalál. (Scarlet nagyon felidegesített)"

Scarlett-nel en majdnem agyverzest kaptam. :D

A szimbolumok mindig erosek voltak masodik reszben is a Piramis fej, vagy az "ágyszorny"...

Harmadik resz is remekel ebben, ami a kedvenc reszem. Nincs zsenialitas vagy meglepetes igazan a torteneteben,

egyszeruen nem enged az atmoszferaja....

Igen, az ágyszörnyön én is meglepődtem... Milyen durva volt már, amit a csajjal csináltak. :blink:

Itt az 5-ben meg gondolom azért Bogeyman van, mert az ugye mumust jelent, akitől a gyerekek félnek. És a dalszövegből arra következtettem, hogy gyerekeket áldoztak fel, és ha összekötöm a játékban tapasztaltakkal, akkor gondolom a Shepherd's Glent (Vagy Glade, most nem ugrik be) alapító családok az áldozatok fő művelői. Nem hiába mindig gyerekek tűntek el. Na szóval, én arra tippelek ,hogy a mumust vagy a gyerekek idézték meg, vagy csak simán azt jelképezi, hogy a gyerekek félnek.

És Alexnek is nagy szerepe lesz, érzem, nem hiába volt minden őt ábrázoló kép eltéve / kidobva, nem hiába nem kedvelte őt az apja és hirtelen tűnt el anno a városból.

Vagyis a dalszövegből és az eddig tapasztaltakból erre következtetek, most megyek vissza, viszem tovább a történetet. :D

Amúgy Scarlettel elsőnek sokat szenvedtem, aztán alt-f4-eltem, aztán később egyből lement, alig sérültem meg. Rájöttem, hogy nem minden és mindenki ellen a legjobb a fejsze. :D

Link to comment
Share on other sites

VegaSHFOREVER

Ejnye, ez aztán tényleg csúnyán hangzik. :D

Egyébként igen, ezekért a nagyszerû horror játékokért (amelyek tényleg nem csak egy-ketten vannak és engem elsõsorban érdekelnének) el lehetne gondolkodni egy ps-en. Az ára sem lenne vészes, viszont ezeket a címeket, ahogy néhány keresés után tapasztaltam baromi nehéz felhajtani...

ezért kell kicsippelt ps2-t venni és akkor sokkal könnyebb beszerezni a játékokat. :D

"a nyomom a spacet, hiába dodgeolok, eltalál. (Scarlet nagyon felidegesített)"

Scarlett-nel en majdnem agyverzest kaptam. :D

a Scarlet boss fight + zene ami alatta szól szerintem a Homecoming legjobb része. B)

Link to comment
Share on other sites

Perrier

Amúgy Scarlettel elsõnek sokat szenvedtem, aztán alt-f4-eltem, aztán késõbb egybõl lement, alig sérültem meg. Rájöttem, hogy nem minden és mindenki ellen a legjobb a fejsze. :D

LOL

Igen, ez valoban nagy igazsag. Viszont Scarlett zenei temaja az egyik kedvencem...

Viszont nem vittem vegig a jatekot, nem azert mert annyira nem tetszett volna, mert egy jatszast megert volna,

viszont szerintem pc-n, iszonyat nehez a jatek ezzel az iranyitassal, legalabbis engem nagyon kikeszitett.

Link to comment
Share on other sites

Csubi90

LOL

Igen, ez valoban nagy igazsag. Viszont Scarlett zenei temaja az egyik kedvencem...

Viszont nem vittem vegig a jatekot, nem azert mert annyira nem tetszett volna, mert egy jatszast megert volna,

viszont szerintem pc-n, iszonyat nehez a jatek ezzel az iranyitassal, legalabbis engem nagyon kikeszitett.

Meddig vitted el?

Én majd most megyek a börtönbe. Vagyis majd este folytatom, most megyek koliba. Ha nem viszem végig holnapig, akkor szerdán nehéz lesz tanulni a csütörtöki vizsgámra, mert végig ott lesz a fejemben, hogy végig kéne tolni. :D

Igen, amúgy a boss fight maga + a zenéje az eddigi egyik legütõsebb része a játéknak.

Link to comment
Share on other sites

Perrier

Meddig vitted el?

Én majd most megyek a börtönbe. Vagyis majd este folytatom, most megyek koliba. Ha nem viszem végig holnapig, akkor szerdán nehéz lesz tanulni a csütörtöki vizsgámra, mert végig ott lesz a fejemben, hogy végig kéne tolni. :D

Igen, amúgy a boss fight maga + a zenéje az eddigi egyik legütõsebb része a játéknak.

Borton utan meg mentem vele egy darabig, de mar nem emlekszem hol adtam fel, viszont annyit beszelunk rola hogy elo is vettem a fiokbol, es ujra neki esek:D

Link to comment
Share on other sites

Taki2010

Ha már Homecoming, valakinek esetleg nincs olyan problémája, mint nekem, h kb. 5 FPS-el megy a játék? :blink:

Nincs valami csúcstechnológiás gépem, de ha már az AC2, Mafia 2, GTA4 (igaz ez csak low-on), stb. 30 FPS fölött mennek, akkor ez miért nem? Tudnátok segíteni?

(A patchet már próbáltam, de azzal az a geb*sz, h amint felébredek Travis kamionjában, megint lemegy 5 FPS környékére :S)

Link to comment
Share on other sites

Csubi90

Ha már Homecoming, valakinek esetleg nincs olyan problémája, mint nekem, h kb. 5 FPS-el megy a játék? :blink:

Nincs valami csúcstechnológiás gépem, de ha már az AC2, Mafia 2, GTA4 (igaz ez csak low-on), stb. 30 FPS fölött mennek, akkor ez miért nem? Tudnátok segíteni?

(A patchet már próbáltam, de azzal az a geb*sz, h amint felébredek Travis kamionjában, megint lemegy 5 FPS környékére :S)

Nekem ilyen random fps dropok vannak. Van, hogy megyek a városban, minden rendesen megy, egyszer csak elkezd szaggatni. Sõt, SH-be érve már a hang is recseg ilyenkor. Másik területre érve elmúlik.

Máskor meg nem akad ott, szóval nem tudom, miért van.

Szerintem nem optimalizálták jól, ráadásul, mint ahogy már mondtam, ha jól tudom Unreal Enginen fut (bár ebben nem vagyok biztos, de mintha ott láttam volna ilyesmi mappafelépítést), azzal meg szokott szenvedés lenni.

Hadd tippeljek, Ati kártyád van? Azokkal sok játék szenved. Nekem is az van, bár laptopban, és mind mondtam, a procim is gyenge, de a többi követelmény megvan. (Ati Mobility Radeon HD 4330 (512MB), 3GB RAM és 1,2GHz Amd dual core proci... Semmi sem tökéletes :D )

Esetleg mondanám, hogy a laptopot nem szereti, mint sok játék, bár nem tudom, Neked az van-e.

Ami még idegesítõ az a hosszú töltési idõ. Neked nincs? Nekem minimum 3x végigmegy általában loadingnál a 3 tipp. Most például az elõbb ha 3-4 percig nem töltött, akkor semeddig sem. Aztán pont ott volt egy mentés, odamentem, rányomtam ,hogy save, ott is állt a kép vagy 2 (!) percet, mire behozta a mentést.... Nem tudom, miért csinálja de nagyon idegesítõ.

És ezek szerintem nem a gépem miatt vannak, mert mondom, van amikor rendesen fut, bár a töltés akkor is hosszú, az lehet amiatt van. De hogy percekig tölt, azt már kétlem... :unsure:

Mindegy, most éjszaka úgyis szedek 2 sorozatrészt, beteszek egy defraget, bár kétlem, hogy segítene.

Perrier: Hajrá. :D Én most szereztem meg a Riflet, azt még tartogatom keményebb bossokra. Ha jól sejtem, most mentem be a börtönbe, rögtön balra volt a bejárat után egy mentés. Ott az újabb Axenál volt az ajtó, amit a Siam tört ki. :)

Link to comment
Share on other sites

Csubi90

Huhh, most kicsit felidegesített a játék. A templomnál járok, legyőztem azt a százlábú-féle bosst. Megyek tovább, bemegyek a templomba, elnézek jobbra, ott egy szobor aminek van az arca előtt valami, amit gondolom majd megkapok meg van egy tál lent, amibe pakolni kell. Ok, gondoltam szétnézek aztán elindulok megkeresni, ami kell. Véletlenül megint kattintottam, megint nézi a szobrot, csakhogy ezúttal nem reagált semmire. Vagyis folyamatosan a szobrot mutatja a kamera, semmilyen gombnyomással nem térhetek vissza a karaktert irányítani. Semelyiknél sem történik semmi, egyedül Esc-nél sötétül el a kép, mintha épp visszatérnék a karakterhez, de a sötétülés után ugyanúgy a szobrot mutatja...

Szóval, most mehetek vissza, tölthetem be megint a mentést, ölhetem le megint a bosst és mehetek tovább egy rohadt bug miatt. Már szívtam meg ilyennel, ezért is mindig új helyre mentek, sosem 1-2 helyre, ezen is segítene, ha a boss után lett volna mentés, de ugye nem volt, mert miért is.... :unsure:

Ez a Silent Hill tényleg egy rémálom. :D

Ilyen már volt, amikor a házunk Silent Hilles változatában kellett a késeket a megfelelő helyre rakni, de akkor esc-el bejött a menü és ki tudtam lépni. Az más kérdés, hogy olyan sokat töltött, hogy alt-f4-el gyorsabb volt. D:

Link to comment
Share on other sites

Csubi90

Elõször is bocsi a tripla postért.

Másodszor, végigvittem a Homecomingot, egész jó volt. Scarlet is elég beteg boss volt, de a fõellenség. :blink: Nem volt nehéz, inkább csak elég beteg módon nézett ki...

A legjobb befejezést kaptam. A végére elég durva dolgok derültek ki, meg hogy már a játék legelsõ 2 percében is utalás van a játék végére, na az durva. :D

Elkezdtem az 1-et, hát, elég parás. :D Ez az oldschool kameraállás (Resident Evil 3-as idõket idézi :D ) tud meglepetéseket okozni. Most vagyok az iskolában és kiráz a hideg ettõl a helytõl. Elég betegre sikerült ez is. A síró lány a wc-ben, az elosonó árnyék, meg a kis retardált kölykök a késeikkel. :D A városban simán elfutok a szörnyek mellett, de ezt a luxust az iskolában nem engedhetem meg magamnak. Kérdés: Késõbb is ilyen sok töltény lesz? Mert eddig elég sok esett, alig használom például a városban. Mondjuk nem szoktam ilyet csinálni, de easyn megyek, nem tudtam, hogy milyen irányításra számítsak. :)

És az elsõ rész milyen hosszú kb. idõben?

Érdekes volt, hogy ez tök úgy kezdõdik, mint a film, csak itt a férfi keresi a lányát és nem a nõ, de a rendõr például megvolt. Jó arc, mindenféle random arcnak odaadja a pisztolyát. :lol: :D

Felidézi a játék a régi PS 1-es idõket, amikor 2 mondat között hosszú másodpercek teltek el. :D

Link to comment
Share on other sites

kukorxx

egyéb játékok/ fórum harcosok topikba szavazzatok légyszi az SH 2-re. thx

Link to comment
Share on other sites

Perrier

Silent Hill Homecoming

Végre sikerült végigjátszanom, és megérte. A kezdeti csalódottságokon túl tudtam magam tenni, nem kértem már számon minden négyzetméteren a japán légkört amit úgy hiányoltam. Amcsi kéz teljesen uralta az alkotói terepet, és emiatt nagyon nehezteltem a Konami-ra, de ez nem azt jelenti hogy végül is ne sikerült volna meglepõdnöm, mert bár sokat halogattam a végigjátszást, most elvárásoktól független odafigyelve a játék minden kis zegzugára, abszolút el kell ismernem hogy a nyugati fronton nagyon is komolyan vették magukat a srácok.

Ha valamit el lehet mondani a játékra akkor az elõször is az hogy nem egy összecsapott , illetve odahányt munka. Új generációs textúra nagyon új színt ad Silent Hillnek, mert nagyon szép, és részlet gazdag minden. A gyönyörû látvány mellé (az arcok nem mindig voltak tökéletesek de a környezet abszolút magas színvonalt tart végig) szorgalmas kreativitás is járult. Nagyon igyekeztek minden helyszínt vizuálisan megtámogatni, téve azt úgy hogy valamit õrizzenek a régi játékokból is és hozzá is adjanak. Egy egész listát lehetne írni arról, illetve azokról a dolgokról amik vissza utalások voltak. Nem csak az elõzõ részekre, de a filmre is. Drót háló, gázmaszk katonák, nõvérkék..... A filmes vizualitás segített azon marketing húzásban hogy könnyebben össze lehessen hangolni a filmet a játékokkal. Ilyen megközelítésbõl nem szimpatikus, ám az elemek szépen össze vannak komponálva és mûködnek, szerves egységet alkotva. Mertek újítani is, például rájöttek hogy lehet hogy unalmas a szokásos SH városi intézmények mindig 4-5 emeletes épületeinek folyamatos kilincsrõl kilincsre haladó bejárása. E helyett sokkal filmesebben haladunk, vagyis, kicsit az orrunknál fogva vezetve, kissé lineárisabban. Ez jó is volt, mert kicsit változás volt meg persze rossz is. A másik változás mindenképp rossz volt. Az jó volt hogy bár az Inventory megváltozott az Item hangok megmaradtak, a harcrendszer viszont rettenetesen nagy szerepet kapott. Túl nagyot. Mivel nem lett olyan jól kezelhetõ, sem kényelmes hogy szórakoztasson a használata. Több alkalommal rettegtem attól h nem tudom majd jókor lenyomni a gombot és emiatt kezdhetem elõrõl a töltést, minthogy féltem volna bárhol is mármitõl. Persze itt akkor már kiemelném az olyan idióta dolgokat minthogy miért kellett egy csomó részen az egeremet füstölésig vernem. Roppant idegesítõ dolgok ezek, a folyamatos fent tartott rettegéssel, hogy mi van ha nem sikerül, mert akkor...

..Akkor jön a töltõ képernyõ. A nagyon hosszasan töltõ, ami rengetegszer szakítja félbe a játékot, és amin tippek vannak irányítás kapcsán. Ez eléggé illúzió romboló, dehát kis konzol szájíz elkerülhetetlen volt hogy ne keveredjen bele.

Szóval vannak ezek a töltések meg vannak majdnem fagyások, például többször kissé belassultam Alexel. Szóval az optimalizálás nem lett túl optimális. Ám ha sikerül elkerülnöd az agyvérzést vagy a játék hirtelen felindulásból történõ uninstallálását az irányítási vagy fagyási problémák miatt (és akkor a bugokról még szót sem ejtettem) akkor egy igen pozitív játék élményben lehet részed.

A történet, a hangulat, a hang vétel... egyszerûen nem akarták másolni a keleti varázslatot, és ez volt az ami nagyon megfogott. Kicsit úgy akarták elõadni ami hozzájuk közelebb áll, és ez mindig a jobb döntés. Az alap történet, maga a család is hordozza az amerikai kultúra elemeket, és pályákon is észre vehetõ volt, de nagyon stílusosan a nyugati gondolkodás. De ez a fajta sterilebb, stílusos egyszerûség nem a kreativitás hiányát fedi, mert amikor kellett nem kicsit rakták oda magukat. Már bár maga a történet is nagyszerû, a fejezet darabokat megkoronázó Boss harcok, azok valami elképesztõek, komolyan már csak azok miatt is érdemes végig nyomni a játékot. Érdekesmód az utolsó a leg fantáziátlanabb, még az is nagyon jó ezzel együtt. Szóval ezek a fightok nagyon megdobják az amúgy sem unalmas játék menetet, mert van benne ugrálás, lövöldözés, és puzzle bõven. Minden a szép, kellemes arányokban. Az egyetlen baj hogy lehetne egy kicsit hosszabb a játék. Fõleg azért is érzem így mert sajnos nem a legszerencsésebb endinget sikerült kinyomnom hanem a Hospital endinget, ez hagyott bennem egy kis hiányosság érzetet... Bár a történet szépen lezárta magát, újabb szereplõnk szembesült tetteivel, és nagyon kellemesen személyes lett a történet. Olyan nem túl hihhetetlen, hanem kellõen egyszerû hogy megérintsen. Tényleg nagyon erõs lett, és Alex kis kéjutazásának szimbólumai bár nem mindig voltak tiszták elõttem, (szörnyek) errõl szívesen értekeznék bárkivel. Az viszont biztosan nem értem hogy James Piramis rémképe mit keres itt. A válasz valszeg az hogy a film, amolyan SH hóhérainak tette õket, ezért ezt kívánta ez a game is megerõsíteni. Ez is egyike volt az ilyen kettõségeknek, amikor az újgenerációs konzol piacra betörnek és próbálnak egy kicsit eleget tenni a friss, esetleg csak filmet látott rajongóknak, és a régieknek is. De nagyon kellemes az arány, mert egyik brigád sem fog felháborodni. Legkellemesebb közös pontok egyike a még mindig mindent uraló Yamaoka zene. Neki továbbra is repect. ahogy tényleg az egész gárdának.

Mert nagyon nagy szeretettel, odafigyeléssel, rajongással,tisztelettel, és mûgonddal készítették el ezt a játékot, ami magán viseli a bekövetkezett változásokat mégis ezekkel együtt teljesen felvállalhatóan odarakható az elõzõ részek mellé. S bár ez nem azt jelenti hogy nem örülnék jobban annak ha kissé visszatalálna keletre a sorozat, erre egyre kisebb az esély. Én annak örülök hogy elmondhatom hogy nem történt az ami egy Resident Evil c. játék sorozattal az ötödik részt nézve, és ez megnyugtató. Az kevésbé hogy a következõ rész újabb változtatásokat libbentett fel, többek közt Yamaoka távozásáról, ez pedig már az eléggé meredek kategória számomra, de majd meglátjuk.....

Ez meg egy remek rész lett, minden kontrollációs fogyatékossága ellenére.

Link to comment
Share on other sites

Csubi90

Nekem is nagyon bejött, hiába szidják sokat. Akkor a hosszú töltés és az optimalizálatlanság nem csak nálam jött elõ, de én sem bántam meg, hogy végigtoltam és nem YT-on néztem végigjátszást például.

Azt olvastam amúgy, hogy a Double Helixes arcok még tettek volna bele pár dolgot ami állítólag elég jó lett volna, és valószínûleg hosszabb játékot is eredményezett volna, csak valamiért a Konami nem engedte. Nem tudom, mi lett volna ez, de szerintem mindenképpen hosszabb lett volna a játék. No mindegy.

A gyors gombnyomogatás nekem tetszett, szeretem az ilyen részeket a játékban (Guitar Hero megedzett :D ), azt viszont már kevésbé szerettem, amikor nem reagált arra, hogy nyomkodom a gombot, így pedig meghaltam és jött újra a nem túl rövid loading screen.

Én amúgy összességében nagyon messze állok a keleti stílustól, nem szeretem, de a korábbi SH-ek például tetszettek, ezt elismerem, vagy például a Metal Gear Solid széria, de, ahogy Te is mondtad, a kisebb elnyugatiasodás sem ártott meg a játéknak.

Link to comment
Share on other sites

Perrier

Érdekes példák, mert azon kívül h anime, és manga, meg film, valamint játek téren egyaránt szeretek egynéhány keleti terméket, legalább annyit ha nem többet találok idegesítõnek. Amivel engem lenyûgöztek a játék iparban, az egyértelmûen az általad is emlegetett MGS és SH széria volt. Itt valahogy nem idióta humorban erõltetett vizualitásban, vagy klisés motívumokban mutatkozott meg szülõhelyük kéznyoma, hanem a nagyon érzékeny és különleges mûvészi gyöngédségben, ami aprólékos, hatalmas és egyedi univerzumot hozott létre. Karakteres képi, zenei, hangvételi egységük van.

Engem például lenyûgözött ahogy a SH3-al alaposan bemelegítve, a negyedik rész már egy teljesen audió vizuális impresszió bomba volt, néha olyan zavarba ejtõ látvány és értelem zavarral mint egy Lynch film, és végig ott volt a levegõben az az igazi SH féle abszurditás a szereplõkben. Egy amolyan horror mûvészfilm sorozat. Ebbõl vettek vissza egy jóval józanabb és mind látványában mind tartalmában következetesebb részben, a Homecomingban. Én annyira élveztem a sajnos nem túl nagy közszeretetet kiharcolt negyedik rész irány vonalát, hogy kifejezetten fantáziátlan iparos munkának éreztem elsõ találkozásra az ötödik részt.

Ezért is örülök hogy végig vittem, mert sokról maradtam volna le ha nem tágítok a fenntartásaimtól.

A gyors gombnyomogatás nekem tetszett, szeretem az ilyen részeket a játékban (Guitar Hero megedzett :D ), azt viszont már kevésbé szerettem, amikor nem reagált arra, hogy nyomkodom a gombot, így pedig meghaltam és jött újra a nem túl rövid loading screen.

Laptopon nyomtam a játékot egér nélkül. Szal amúgysem találtam volna szórakoztatónak a nyomogatós részeket, de úgy hogy még szarul is volt megcsinálva nem kicsit szenvedtem vele xD

Link to comment
Share on other sites

Csubi90

Érdekes példák, mert azon kívül h anime, és manga, meg film, valamint játek téren egyaránt szeretek egynéhány keleti terméket, legalább annyit ha nem többet találok idegesítőnek. Amivel engem lenyűgöztek a játék iparban, az egyértelműen az általad is emlegetett MGS és SH széria volt. Itt valahogy nem idióta humorban erőltetett vizualitásban, vagy klisés motívumokban mutatkozott meg szülőhelyük kéznyoma, hanem a nagyon érzékeny és különleges művészi gyöngédségben, ami aprólékos, hatalmas és egyedi univerzumot hozott létre. Karakteres képi, zenei, hangvételi egységük van.

Engem például lenyűgözött ahogy a SH3-al alaposan bemelegítve, a negyedik rész már egy teljesen audió vizuális impresszió bomba volt, néha olyan zavarba ejtő látvány és értelem zavarral mint egy Lynch film, és végig ott volt a levegőben az az igazi SH féle abszurditás a szereplőkben. Egy amolyan horror művészfilm sorozat. Ebből vettek vissza egy jóval józanabb és mind látványában mind tartalmában következetesebb részben, a Homecomingban. Én annyira élveztem a sajnos nem túl nagy közszeretetet kiharcolt negyedik rész irány vonalát, hogy kifejezetten fantáziátlan iparos munkának éreztem első találkozásra az ötödik részt.

Ezért is örülök hogy végig vittem, mert sokról maradtam volna le ha nem tágítok a fenntartásaimtól.

Laptopon nyomtam a játékot egér nélkül. Szal amúgysem találtam volna szórakoztatónak a nyomogatós részeket, de úgy hogy még szarul is volt megcsinálva nem kicsit szenvedtem vele xD

Nekem egyáltalán nincs olyan a keleti dolgokból amik tetszenének néhány játékon és filmen kívül. Azt szeretem, ami nincs eltúlozva. (Nem úgy, mint amikor a keleti játékban vagy bármiben egy 50 kilós csaj tűsarkúban, szinte pucéran repül, csinál akrobata mutatványokat egy nála nagyobb és sokkal nehezebb fegyverrel... Nem tudom, nem tudnám azt komolyan venni. Itt van pl. a Pyramid Head. Persze, hatalmas fegyvere van, de azt nem egy törékeny csaj használja és nem is ugra-bugrál vele). Persze ízlések és pofonok.

Filmekben is tetszik, hogy parázósra tudják megcsinálni, lásd Kör, Szem, stb. De összességében Nyugat közelebb áll hozzám. :D

A 4-et valóban sokan szidják, nem tudom, nekem az volt a legelső kapcsolatom Silent Hillel, lehet amiatt nincs vele bajom, mert nem volt mihez viszonyítani. Mármint a sorozaton belül.

Én is laptopon nyomtam, csak egérrel. :D Akkor lehet, mindkettőnknek azért töltött olyan sokat, sajnos nem egyedi eset, hogy a laptopot nem szereti a játék, vagy fordítva. De ez van, egyetemistaként kellett egy gép, otthonról csak nem hoztam el az egyetlen gépet, a mobilitás meg nem árt, szóval ez van. :D

Ma sajnos nem toltam az első részt, tanultam vizsgára, és még tanulok is, csak szünetet tartok, de holnap már folytatom. Az iskolában járok, ha jól emlékszem, ez a játék már itt rám hozta párszor a frászt, elég durva. :) Ez után meg majd a 3 jön, na arra is kíváncsi leszek.

Link to comment
Share on other sites

Taki2010

Elkezdtem az 1-et, hát, elég parás. :D Ez az oldschool kameraállás (Resident Evil 3-as idõket idézi :D ) tud meglepetéseket okozni. Kérdés: Késõbb is ilyen sok töltény lesz? Mert eddig elég sok esett, alig használom például a városban. Mondjuk nem szoktam ilyet csinálni, de easyn megyek, nem tudtam, hogy milyen irányításra számítsak. :)

És az elsõ rész milyen hosszú kb. idõben?

Érdekes volt, hogy ez tök úgy kezdõdik, mint a film, csak itt a férfi keresi a lányát és nem a nõ, de a rendõr például megvolt. Jó arc, mindenféle random arcnak odaadja a pisztolyát. :lol: :D

Felidézi a játék a régi PS 1-es idõket, amikor 2 mondat között hosszú másodpercek teltek el. :D

1999... :rolleyes:

Elég sok töltényt raktak bele. Ez azért van mert a Boss-okat meg a repülõ madarakat leginkább csak lõfegyverekkel lehet kinyírni. :)

Persze, hiszen a film nagyjából az elsõ részen alapul [Csak a film eléggé elk*rta a dolgokat. Egyrészt azért, mert az elsõ résznek a hivatalos befejezése a sima Good Ending (vannak +Good meg +Bad befejezések is, ezért írtam, h sima), a film pedig a Bad Ending-et kapta. Másrészt azért, mert ahogy már tudod a 3 az elsõ rész sztorijának folytatása, a Silent Hill 2 filmet, pedig úgy tervezik, h a 3 és a 2 sztoriját keverik össze... ebbõl szerintem semmi jó nem fog kisülni, de majd meglátjuk.] :)

Link to comment
Share on other sites

kukorxx

1999... :rolleyes:

Elég sok töltényt raktak bele. Ez azért van mert a Boss-okat meg a repülõ madarakat leginkább csak lõfegyverekkel lehet kinyírni. :)

Persze, hiszen a film nagyjából az elsõ részen alapul [Csak a film eléggé elk*rta a dolgokat. Egyrészt azért, mert az elsõ résznek a hivatalos befejezése a sima Good Ending (vannak +Good meg +Bad befejezések is, ezért írtam, h sima), a film pedig a Bad Ending-et kapta. Másrészt azért, mert ahogy már tudod a 3 az elsõ rész sztorijának folytatása, a Silent Hill 2 filmet, pedig úgy tervezik, h a 3 és a 2 sztoriját keverik össze... ebbõl szerintem semmi jó nem fog kisülni, de majd meglátjuk.] :)

a kettõben is rengeteg töltény van , ezért érdemes hardon vinni. :)

nekem ezzel a hírrel csak az a bajom h készül a film folytatása :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...