Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Ezt toltuk 2020-ban


Leon121

Recommended Posts

Leon121
On 12/31/2019 at 4:40 PM, nyrfan said:

az 5. részt próbáld ki, az sokkal jobb lett. Game Passban benne van az is.

Majd meglesz az is, de azért végigtolom a 4-et is. Amúgy most megjelentek a trutymós ellenfelek, velük eddig határozottan jobban élvezem a harcot és a játékot. :) 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

bcom
On 12/31/2019 at 5:47 PM, Cori said:

Monarch után kicsit jobban beindul a story, érdekesebb lesz (de sajna a Monarch után már kevesebb mint a fele van a játékból), de sajna a játékmenet tényleg kicsit sótlan.

Na jó. Monarcot félig kipucoltam. Kaszáltam. Ez így nagyon unalmas, érdektelen, pedig nagy lehetőség rejlett benne.

Wolf II-höz meg kevés a kártyám. :sad: Nem gondoltam (nem néztem utána), hogy ekkora a különbség a gépigények között.

Link to comment
Share on other sites

SaltyDave
On 12/22/2019 at 8:42 PM, Viktor said:

Sok streamer szájából hangzott el érvként, hogy a játékmenet direkt ilyen szenvedős, hogy átérezze a játékos, amit a főszereplő.

Kései válasz ez az előző oldalról áthozva, de ennek pont az lenne a lényege szerintem mint a NieR Automata különleges credits listájának, a legvégén. Aki játszott vele, tudja. Aki nem és nem zavarja hogy elspoilerezem (nem a Death Stranding-et, az még rám is vár) olvasson tovább, akit zavar annak dobozba rakom:

Spoiler

A NieR Automata credits listája attól különleges hogy egyfajta space invaders minigame van benne, amiben szét kell lőni az érkező neveket. Eddig nem is volna benne semmi különös, viszont egy idő után olyan durván sok életük és olyan bullethell lesz belőle, hogy nincs az az isten hogy megcsinálod, mert szenvedés és kudarcra vagy ítélve. Ezt azonban nem tudod. A játék felajánlja hogy kérhetsz segítséget, és a hozzám hasonlók akik egyedül szeretnek legyűrni ilyen kihívásokat - DS3-ból erős emlék hogy bántam hogy az egyik bosshoz segítséget kértem - azok kudarcra vannak ítélve. Azonban minden kudarc után kapsz egy biztató üzenetet egy másik játékostól, hogy ne add fel. Ha elfogadod a segítséget, más "játékosok" gyűlnek köréd (erősebb lesz a kis hajód), és amikor végül a credits végére érsz, közli veled a játék hogy mindenki aki a segítségedre sietett, feláldozta a jó eséllyel 30-50 órás save file-ját azért, hogy segítsen valakinek, egy ismeretlennek, neked, és ezért tudott köréd gyűlni 5-6 másik kis űrhajó, és ennek tetejébe mindenki akinek a From Software módra "összerakható" üzenetét megkaptad, az is mind-mind olyan játékos aki feláldozta azért a mentését, munkáját, hogy egy jó szót szólhasson a másikhoz. És iszonyatosan jól esett és megérintő volt, mert a NieR hiába egy singleplayer játék, annak a története pont hogy az élet értelmét keresi két gépi faj értelmetlen háborúján keresztül, a válasz pedig az hogy nem szabad elszigetelnünk magunkat a világtól, a kapcsolatoktól, mert ennek minden lelki lappangó, pusztító hatását átéljük 2B, 9S és A2 történetén keresztül. És a játék legvégén összeköt minket, játékosokat, akik osztozunk ezen az élményen. 

A Death Stranding, amennyit én tudok róla, hasonló koncepcióra épül, csak itt nem csak egy kis része, hanem a komplett játék erre az indirekt multiplayer interakcióra épül. Pontosan azért szenvedős, nyögvenyelős az első - ahogy hallom - 20 órája, hogy te mint játékos átérezd hogy ez így nem élet, ez így rossz, hogy amikor a játék kinyílik és bejönnek a közösségi funkciók, hogy egymásnak hátra lehet hagyni útjelzéseket, létrákat, üzemanyagot, építményeket, akkor te ezért tudj őszintén hálás lenni és értékelni hogy valaki ismeretlen a világban ezt érted tette oda, és ez kéne inspiráljon arra hogy te is kövesd a példáját, és segíts másokon. Tudván hogy amit teszel, számít, nem egy kamu NPC-nek, hanem egy igazi embernek. S ha így teszel, a játék még jutalmazza is, mert úgy tudom hogy az így otthagyott tárgyak után kapott "like"-ok egyenes úton járulnak hozzá a fejlődésedhez. De az első az érzelmi érték, hogy kapcsolatokat teremts, és összekössön otthon ülő, falakkal elválasztott embereket úgy, ahogy Sam Porter teszi azt a játékbeli világban egymástól elvágott városokkal. 

Van aki megakad ott, hogy a játék unalmas, és ebből semmit sem fog látni. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Viktor

A kettő között van pár apró különbség. Az egyik egy remek játék, kiváló történettel a másik meg nem. :D DS-t ezek nélkül is meg lehet csinálni, Nier azon részét nem. Gondoltam platinázom, de valami hülyeségen felhúztam magam és elengedtem. Összes befejezés is megvolt már, azt hiszem. De én is "dobtam" a mentésem, hátha másnak segít. Attól még a semmi közepén gyalogolsz a nagy ürességben. Ennyi. Egyébként ez a része a játéknak meglepően jó is lehet a későbbiekben, el tudnám képzelni más single player játékokban is. Mint mondjuk a dark souls tette.

Link to comment
Share on other sites

XCube

A Turok 2 -t kiütötte a Wolfenstein Youngblood. Nem rossz játék, teljesen Wolfenstein, isteni a lövölde, a környezet gyönyörű és hihető, jól fut de...

... már csak egy valódi játszótárs kéne, mert az MI néha brutálisan gyökér, így sokkal nehezebb a játék egyedül.

 

Emellett elkezdtem végre a The Legend of Zelda: Breath of the Wild -ot Swirch -en. Kár, hogy csak most, ez a játék nagyon jó :) . Az tetszik benne a legjobban, hogy minden úgy adja magát és kézre áll, hogy nem szívat az irányítással. Remélem ez így is marad... :D

Link to comment
Share on other sites

Hor1
3 hours ago, SaltyDave said:

Kései válasz ez az előző oldalról áthozva, de ennek pont az lenne a lényege szerintem mint a NieR Automata különleges credits listájának, a legvégén. Aki játszott vele, tudja. Aki nem és nem zavarja hogy elspoilerezem (nem a Death Stranding-et, az még rám is vár) olvasson tovább, akit zavar annak dobozba rakom:

  Hide contents

A NieR Automata credits listája attól különleges hogy egyfajta space invaders minigame van benne, amiben szét kell lőni az érkező neveket. Eddig nem is volna benne semmi különös, viszont egy idő után olyan durván sok életük és olyan bullethell lesz belőle, hogy nincs az az isten hogy megcsinálod, mert szenvedés és kudarcra vagy ítélve. Ezt azonban nem tudod. A játék felajánlja hogy kérhetsz segítséget, és a hozzám hasonlók akik egyedül szeretnek legyűrni ilyen kihívásokat - DS3-ból erős emlék hogy bántam hogy az egyik bosshoz segítséget kértem - azok kudarcra vannak ítélve. Azonban minden kudarc után kapsz egy biztató üzenetet egy másik játékostól, hogy ne add fel. Ha elfogadod a segítséget, más "játékosok" gyűlnek köréd (erősebb lesz a kis hajód), és amikor végül a credits végére érsz, közli veled a játék hogy mindenki aki a segítségedre sietett, feláldozta a jó eséllyel 30-50 órás save file-ját azért, hogy segítsen valakinek, egy ismeretlennek, neked, és ezért tudott köréd gyűlni 5-6 másik kis űrhajó, és ennek tetejébe mindenki akinek a From Software módra "összerakható" üzenetét megkaptad, az is mind-mind olyan játékos aki feláldozta azért a mentését, munkáját, hogy egy jó szót szólhasson a másikhoz. És iszonyatosan jól esett és megérintő volt, mert a NieR hiába egy singleplayer játék, annak a története pont hogy az élet értelmét keresi két gépi faj értelmetlen háborúján keresztül, a válasz pedig az hogy nem szabad elszigetelnünk magunkat a világtól, a kapcsolatoktól, mert ennek minden lelki lappangó, pusztító hatását átéljük 2B, 9S és A2 történetén keresztül. És a játék legvégén összeköt minket, játékosokat, akik osztozunk ezen az élményen. 

A Death Stranding, amennyit én tudok róla, hasonló koncepcióra épül, csak itt nem csak egy kis része, hanem a komplett játék erre az indirekt multiplayer interakcióra épül. Pontosan azért szenvedős, nyögvenyelős az első - ahogy hallom - 20 órája, hogy te mint játékos átérezd hogy ez így nem élet, ez így rossz, hogy amikor a játék kinyílik és bejönnek a közösségi funkciók, hogy egymásnak hátra lehet hagyni útjelzéseket, létrákat, üzemanyagot, építményeket, akkor te ezért tudj őszintén hálás lenni és értékelni hogy valaki ismeretlen a világban ezt érted tette oda, és ez kéne inspiráljon arra hogy te is kövesd a példáját, és segíts másokon. Tudván hogy amit teszel, számít, nem egy kamu NPC-nek, hanem egy igazi embernek. S ha így teszel, a játék még jutalmazza is, mert úgy tudom hogy az így otthagyott tárgyak után kapott "like"-ok egyenes úton járulnak hozzá a fejlődésedhez. De az első az érzelmi érték, hogy kapcsolatokat teremts, és összekössön otthon ülő, falakkal elválasztott embereket úgy, ahogy Sam Porter teszi azt a játékbeli világban egymástól elvágott városokkal. 

Van aki megakad ott, hogy a játék unalmas, és ebből semmit sem fog látni. 

Kivéve azok a ge.cik, akik otthagyják a truckot a bejáratnál, és emiatt bukod az S rankot. :D

Link to comment
Share on other sites

SaltyDave
1 hour ago, XCube said:

 a Wolfenstein Youngblood. Nem rossz játék, teljesen Wolfenstein,

Ezt pont ma láttam :D 

 

Link to comment
Share on other sites

kaszman1

TES: Oblivion - egy gyenge pillanatomban (ami elkap félévente) felraktam az oblit, meg egy-két tucat alap modot és nekiálltam megalkotni a hetvenedik wood elf stealth archer karakteremet...csakhogy az asszony pont befutott és elmosolyodott milyen krumplifejű emberkét igazgatok és ekkor jött az ihlet: hirtelen felindulásból megkértem hogy vegye át az irányítást és tervezzen nekem egy karaktert. Na ez olyan jól sikerült, hogy fél óra skill/attribute/birthsign gyorstalpaló után megszületett Galleta (keksz vagy ropi olaszul), aki egy Khajiit besurranó tolvaj, aki tőrökkel operál, nagyon jó a rábeszélőképessége és illúziómágiát használ, meg italokat kever. Persze beleerőltettem az íjakat így az elején, de próbálom minimalizálni és ragaszkodni a feleségem elképzeléséhez.

Komolyan meglepett mennyire élvezetes és frissítő egy tőlem viszonylag távol álló karakterrel játszani, akihez viszont valamiyen szinten kötődök is, mert együtt alkottuk meg és az alatt a fél óra alatt még egy idióta háttérsztorit is kapott a kandúr. Most olyan 5 óra után, 3 oblivion kaput bezártam és léptem 5 szintet. Ha nem is fogom újra végigvinni akkor is nagyon pozitív élmény.

Spoiler

20200102215516-1.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

moody

Azért a Horizon Dawn Fireclaw bossa elég komolyan megizzasztott. Viszont nem gondoltam volna, hogy az alapjátékot felül tudja múlni valami látványban. Hát de, mégpedig a játék DLC-je. Igazából nem is tudnék most mondani játékot ami ennyire fa*zán nézne ki. :D Lassacskán tényleg a végére érek. Hatalmas kaland volt ez a játék!

Link to comment
Share on other sites

XCube
46 minutes ago, SaltyDave said:

Ezt pont ma láttam :D 

 

Ja jó. Ezt így is lehet látni. Ha így akarom nézni, akkor a The New Colossus is egy hatalmas arculcsapás volt mind sztori mind körítés terén. Pontosabban nekem még nem így nézve is az volt. Az első Machine Games játék szerintem egyike a legjobb újrafeldolgozásoknak, a megjelenés évében pedig egyike a legjobb klasszikus FPS játékoknak. A második címük ehhez képest sehol sincs.

És valahogy kezd már elegem lenni abból is amikor nagy megmondók egy széria első részeivel / részével hasonlítják össze az új epizódot / spinoffot, stb... . Semmi köze a kettőnek egymáshoz. Ilyen szempontból minden egyes Wolfenstein játék pocsék az első kettőt leszámítva. És ezt úgy mondom, hogy én is a megjelenés után játszottam vele 386 -oson és imádtam, imádom mind a mai napig.

A leveling egyébként itt nem a játék tönkretétele miatt van, hanem a co-op play miatt. Single igazából nem is olyan jó a cucc. Mondjuk abban igazat adok, hogy ez a "milyen ammo kell ellene" típusú harc elég fárasztó tud lenni és valóban csökkenti a korábban megszokott hentelés lehetőségét. Akkor pedig különösen agytépő, amikor fejlövésre játszol, de nem működik a taktika emiatt.

Ha ezt is hozzáveszem akkor sem tudom azt mondani, hogy ez a játék szar, vagy semmire való.

Link to comment
Share on other sites

SaltyDave
8 hours ago, XCube said:

Ja jó. Ezt így is lehet látni. Ha így akarom nézni, akkor a The New Colossus is egy hatalmas arculcsapás volt mind sztori mind körítés terén. Pontosabban nekem még nem így nézve is az volt. Az első Machine Games játék szerintem egyike a legjobb újrafeldolgozásoknak, a megjelenés évében pedig egyike a legjobb klasszikus FPS játékoknak. A második címük ehhez képest sehol sincs.

És valahogy kezd már elegem lenni abból is amikor nagy megmondók egy széria első részeivel / részével hasonlítják össze az új epizódot / spinoffot, stb... . Semmi köze a kettőnek egymáshoz. Ilyen szempontból minden egyes Wolfenstein játék pocsék az első kettőt leszámítva. És ezt úgy mondom, hogy én is a megjelenés után játszottam vele 386 -oson és imádtam, imádom mind a mai napig.

A leveling egyébként itt nem a játék tönkretétele miatt van, hanem a co-op play miatt. Single igazából nem is olyan jó a cucc. Mondjuk abban igazat adok, hogy ez a "milyen ammo kell ellene" típusú harc elég fárasztó tud lenni és valóban csökkenti a korábban megszokott hentelés lehetőségét. Akkor pedig különösen agytépő, amikor fejlövésre játszol, de nem működik a taktika emiatt.

Ha ezt is hozzáveszem akkor sem tudom azt mondani, hogy ez a játék szar, vagy semmire való.

Ó nem azért linkeltem mert megmondóemberként hivatkoznék rá hogy lám igaza van. Mindjárt a legrosszabbak között 2. helyen van nála a Death Stranding, és sok review-jával nem értek egyet (pl. a NieR-ről képes volt kitolni annyit hogy anime csajok rövid szoknyában és ennyi), viszont sok review-jában meg vannak olyan meglátásai amire mások szerintem ki sem térnek. Nekem pl. fogalmam se volt róla hogy a Wolfeinstein játékokban már van szintezés és szintkülönbségből adódó bulletsponge, de gyűlölöm magát a koncepciót egy lövöldözős játékhoz, ha csak nem kifejezetten lootershooter műfajban indul mint a Borderlands vagy a Division.

Link to comment
Share on other sites

XCube
1 hour ago, SaltyDave said:

Ó nem azért linkeltem mert megmondóemberként hivatkoznék rá hogy lám igaza van. Mindjárt a legrosszabbak között 2. helyen van nála a Death Stranding, és sok review-jával nem értek egyet (pl. a NieR-ről képes volt kitolni annyit hogy anime csajok rövid szoknyában és ennyi), viszont sok review-jában meg vannak olyan meglátásai amire mások szerintem ki sem térnek. Nekem pl. fogalmam se volt róla hogy a Wolfeinstein játékokban már van szintezés és szintkülönbségből adódó bulletsponge, de gyűlölöm magát a koncepciót egy lövöldözős játékhoz, ha csak nem kifejezetten lootershooter műfajban indul mint a Borderlands vagy a Division.

Ne érts félre, én itt nem téged gondoltalak megmondóembernek, hanem sok YouTubert.

A szintezés itt a Youngblood -nál került bevezetésre. Mivel ez egy looter shooter a maga nemében. Csak sajnos a műfajban nem olyan jó mint egy Borderlands, nincs akkora szabad világa. Kicsit félre szaladt, ezt meg kell valljam, de sokan lehúzzák úgy, hogy közben igenis élvezetes játék, csak szokni kell.

Link to comment
Share on other sites

moody

Valakinek megvan PS4re a RDR2? Csak most nézem, hogy van benne egy aktiváló kód a dobozban. Ez micsoda? Vagy ezt a kulcsot be kell regisztrálnom a PS accountomra hogy tudjak vele játszani?

Link to comment
Share on other sites

JoeJoeJoe
4 hours ago, moody said:

Valakinek megvan PS4re a RDR2? Csak most nézem, hogy van benne egy aktiváló kód a dobozban. Ez micsoda? Vagy ezt a kulcsot be kell regisztrálnom a PS accountomra hogy tudjak vele játszani?

Nekem csak egy előrendelői kódot adtak, (ami adta volna alám a lovat, meg fegyvert), meg ilyesmi. Semmi kód nem volt, hogy tudjak vele játszani. Amennyire tudom, PS accra nem is lehet dobozos példányt aktiválni. 

Szóval szerintem neked is valami extra tartalom lehet. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Viktor

Megnéztem én is, nekem nem volt semmi kód pluszba. Biztos nem kell hozzá, hogy játsz, valami extra lesz. Illetve egy dolog az kelleni fog. Türelem. Mire feltolja azt a 100 gigát.....  eszméletlen. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Hor1
26 minutes ago, Viktor said:

Megnéztem én is, nekem nem volt semmi kód pluszba. Biztos nem kell hozzá, hogy játsz, valami extra lesz. Illetve egy dolog az kelleni fog. Türelem. Mire feltolja azt a 100 gigát.....  eszméletlen. 

És a türelemjáték csak az install után kezdődik. :D

De komolyan. Megint megpróbáltam haladni vele, Chapter 3 legeleje, de ugh, annyira nyögvenyelős 1 küldi után megint tettem félre a pi.csába.

Link to comment
Share on other sites

Edemking
1 hour ago, Hor1 said:

És a türelemjáték csak az install után kezdődik. :D

De komolyan. Megint megpróbáltam haladni vele, Chapter 3 legeleje, de ugh, annyira nyögvenyelős 1 küldi után megint tettem félre a pi.csába.

Tényleg? Én karácsonykor vettem meg és most vagyok a chapter 3 elején, de nem éreztem nyűgösnek személy szerint. Neked mik azok a dolgok ami miatt így vagy vele?  

Link to comment
Share on other sites

Hor1
32 minutes ago, Edemking said:

Tényleg? Én karácsonykor vettem meg és most vagyok a chapter 3 elején, de nem éreztem nyűgösnek személy szerint. Neked mik azok a dolgok ami miatt így vagy vele?  

A lovaglás nem ad sikerélményt (nem érzek rá a gombnyomás ütemére, ez persze lehet az én bénaságom), a tűzharcok unalmasak, egyik karakter se érint meg, a vadászat körülményes, nehézkes.

Gyönyörű, és remek atmoszférája van, de nem ad nekem semmi fun érzést.

Link to comment
Share on other sites

-OJ-
8 hours ago, moody said:

Valakinek megvan PS4re a RDR2? Csak most nézem, hogy van benne egy aktiváló kód a dobozban. Ez micsoda? Vagy ezt a kulcsot be kell regisztrálnom a PS accountomra hogy tudjak vele játszani?

Arra a papírra gondolsz?

Spoiler

img_0674.JPG

Ha aktiválod, megkapod a képen látható lovat és túlélő felszerelést.

Link to comment
Share on other sites

Edemking
1 hour ago, Hor1 said:

A lovaglás nem ad sikerélményt (nem érzek rá a gombnyomás ütemére, ez persze lehet az én bénaságom), a tűzharcok unalmasak, egyik karakter se érint meg, a vadászat körülményes, nehézkes.

Gyönyörű, és remek atmoszférája van, de nem ad nekem semmi fun érzést.

Gombnyomás ütemére? Én pc-n játszom egér+bill kombóval de ott annyi van, hogy lenyomva tartod a gombot és vágtat a ló. Ez valami extra "minijáték" amit ki be lehetne kapcsolni? 

Link to comment
Share on other sites

moody
2 hours ago, -OJ- said:

Arra a papírra gondolsz?

  Reveal hidden contents

img_0674.JPG

Ha aktiválod, megkapod a képen látható lovat és túlélő felszerelést.

Igen erre. Köszi. :)

Link to comment
Share on other sites

Hor1
12 hours ago, Edemking said:

Gombnyomás ütemére? Én pc-n játszom egér+bill kombóval de ott annyi van, hogy lenyomva tartod a gombot és vágtat a ló. Ez valami extra "minijáték" amit ki be lehetne kapcsolni? 

nem tudom, PS-en attól függően fárad a paci, mennyire találod el az ütemet. Valahogy akkor kéne elvileg, amikor a lába földet ér, de egyelőre nem sikerült. De ez egyébként a felsoroltakból a legkisebb gond. :D 

Marha messze van minden mindentől, az utazás egy örökkévalóság, a fast travel szükségtelenül kényelmetlen/használhatatlan.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

nyrfan
18 hours ago, Edemking said:

Gombnyomás ütemére? Én pc-n játszom egér+bill kombóval de ott annyi van, hogy lenyomva tartod a gombot és vágtat a ló. Ez valami extra "minijáték" amit ki be lehetne kapcsolni? 

Nem. konzolon, ha vágtatni akarsz, nyomkodni kell a gombot, hogy gyorsan menjen a ló. gondolom PC-n ezt nem rakták bele így.

Egyébként már a játék legelején megszerezhető az egyik, ha nem a legjobb ló, csak fel kell érte menni a hegyekbe, és betörni. gyönyörű fehér ló. én azzal játszottam végig az egész játékot. nagyon gyors, könnyen kezelhető, és nem is annyira fáradékony, mint a többi. YT-on van fent videó róla, hogy hol van pontosan. 

Nekem nagyon tetszett a játék, a nyögvenyelőssége ellenére is. én imádtam benne a lovaglást is, nekem azért is volt sok idő a játék, mert gyakorlatilag az összes helyszínt felkerestem, megnéztem. De az tény, hogy a gyorsutazás lehetőségét, nagyon elcseszték benne. Sokkal jobb lett volna úgy, ahogy az elsőben volt. Jelentősen felgyorsította volna a játékmentet. 

Link to comment
Share on other sites

Edemking
4 minutes ago, nyrfan said:

Nem. konzolon, ha vágtatni akarsz, nyomkodni kell a gombot, hogy gyorsan menjen a ló. gondolom PC-n ezt nem rakták bele így.

Egyébként már a játék legelején megszerezhető az egyik, ha nem a legjobb ló, csak fel kell érte menni a hegyekbe, és betörni. gyönyörű fehér ló. én azzal játszottam végig az egész játékot. nagyon gyors, könnyen kezelhető, és nem is annyira fáradékony, mint a többi. YT-on van fent videó róla, hogy hol van pontosan. 

Nekem nagyon tetszett a játék, a nyögvenyelőssége ellenére is. én imádtam benne a lovaglást is, nekem azért is volt sok idő a játék, mert gyakorlatilag az összes helyszínt felkerestem, megnéztem. De az tény, hogy a gyorsutazás lehetőségét, nagyon elcseszték benne. Sokkal jobb lett volna úgy, ahogy az elsőben volt. Jelentősen felgyorsította volna a játékmentet. 

Érdekes döntés de nem bánom, hogy kihagyták a pc verzióból. 

A tippért meg köszi, mindenképpen ránézek bár az elején megvettem 150 dollárért valami verseny lovat és lehet azért vele is haladni. Bár kicsit hoarder vagyok velük kapcsolatban mert megvan még a kezdő ló, meg azt a fekete lovat sem adtam el akit el kellett volna ugyan akkor amikor megvettem a másikat. :D

Link to comment
Share on other sites

nyrfan
18 minutes ago, Edemking said:

Érdekes döntés de nem bánom, hogy kihagyták a pc verzióból. 

A tippért meg köszi, mindenképpen ránézek bár az elején megvettem 150 dollárért valami verseny lovat és lehet azért vele is haladni. Bár kicsit hoarder vagyok velük kapcsolatban mert megvan még a kezdő ló, meg azt a fekete lovat sem adtam el akit el kellett volna ugyan akkor amikor megvettem a másikat. :D

nincs mit. ez a ló azt hiszem 1000 dollár körül van, ha jól emlékszem. már rég játszottam vele. meg csak a játék közepe, vége fele megvásárolható. 

egyébként muszáj lesz beáldozni valamit, mert nincs annyi hely az istállódban, hogy mindent megtarts. ha jól rémlik :) 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...