Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Milyen Autód Lesz, Ha Nagy Leszel?


-Dan-

Recommended Posts

Edemking

Hát ha így nézzük akkor nekem ez lenne :D 2.5ért megvenném a maradékot meg rákölrteném :D

Link to comment
Share on other sites

Flash_Gabber

sok sikert hozzá ... szerintem elsö autonak ,meg ugy hétköznapi használatra egy vectra jó választás...és szerintem pofás jószágok...

kössz :rolleyes: meg szempont volt a családi méret, hosszutávra tervezzük :)

Link to comment
Share on other sites

HD2

Meg másik motorra :)

Bár ha már Lada, akkor a 16 szelepes Metalex hengerfejes 2 literes turbos vadállat. 240 ló :D

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/535/bmw_535_535i-4133240

Õ érdekel most engem. Ha motorja nem épp tip-top állapotú, az se baj, a replica építésnél úgyis fellenne újítva :)

Nem kell az, a mostaniban van 55000 km, nincs rossz állapotban, ráadásul 91 lovas. (Meglepõdtem, amikor megtudtam, gyengébbre számítottam) Egy 5 sebességes váltó, turbo, intercooler, sportlégszûrõ, sportdob, (a turbohoz kellõ levegõ-benzin arányt meg be lehet állítani, lévén itt egy csavar meghúzásával BÁRMIT be lehet állítani) és máris megvan jó esetben a +50%. 136 LE meg már annyira nem rossz egy 900 kilós kocsihoz. :D

Tény, hogy az alap alkatrészekkel sokat kell bíbelõdni (utánaállítani, rendszeres szétszedése a porlasztónak stb.), de ez hozzá tartozik a lada feelinghez. :D Olyan mint a PC vs konzol, lehet, hogy kényelmesebb konzolon játszani, de a PC-n élvezetesebb. (tuning, szarakodás a driverekkel stb)

Nem kell több száz ló, keményített futómû, aztán kész. :D

A legtöbb VFTS copyba nem cserélnek motort, max porlasztót cserélnek, lendkereket, fõtengelyt könnyebbre, meg hasonló kisebb, ámde baromira nem olcsó változtatásokat eszközölnek.

Link to comment
Share on other sites

_L_

VFTS szívó, nem turbo, 1600as motorbol 160-170 ló meg nem kevés ( orosz alkatérszekkel :) xd ), 1-1 versenyre tervezték őket anno, mai technikával nemtudom mennyit bírnak, a Metalex hengefejes vadállat se bír ki sokkal többet 2-3 versenynél. VFTS-ben jóhogy nem cserélnek motor, 1300asra épül :D Turbosításhoz nem csak annyit kell csinálni, hogy rárakod, kell még 'pár apró' módosítás a blokkban :) VFTS váltójáról meg neis ejtsek szót :D

Link to comment
Share on other sites

HD2

VFTS szívó, nem turbo, 1600as motorbol 160-170 ló meg nem kevés ( orosz alkatérszekkel :) xd ), 1-1 versenyre tervezték õket anno, mai technikával nemtudom mennyit bírnak, a Metalex hengefejes vadállat se bír ki sokkal többet 2-3 versenynél. VFTS-ben jóhogy nem cserélnek motor, 1300asra épül :D Turbosításhoz nem csak annyit kell csinálni, hogy rárakod, kell még 'pár apró' módosítás a blokkban :) VFTS váltójáról meg neis ejtsek szót :D

Nem rossz az, csak hozzá kell szokni. :D

2 4 1

3 5 R

A másik meg az, hogy egy ilyen átalakított orosz gépszörny 100-on eszik vagy 40 litert [sm23] Nem lenne könnyû finanszírozni.

Bugatti Veyron fogyasztása sem semmi "top speed" módban, 78 liter százon.

Sõt, nagyapám mondta, hogy vezetett régen olyan orosz teherautót, ami 100-on 100-at fogyasztott. :D

Link to comment
Share on other sites

HD2

Bocs a dupla postért.

Aki nemrég tette le a jogsiját az mindenképpen próbáljon ki egy ladát, teljesen más mint egy nyugati kocsi, olyannyira, hogy amikor én elõször próbáltam 1 hetes jogsival, nem mertem kimenni közútra, csak fordultam egyet a ház elõtt. :D (Magasan fog a kuplung, a gázpedált pumpálni kell, 30 foknyi holtjáték a szervó nélküli kormányban stb) Viszont ha belejössz baromi élvezetes.

Link to comment
Share on other sites

-Dan-

Bocs a dupla postért.

Aki nemrég tette le a jogsiját az mindenképpen próbáljon ki egy ladát, teljesen más mint egy nyugati kocsi, olyannyira, hogy amikor én elõször próbáltam 1 hetes jogsival, nem mertem kimenni közútra, csak fordultam egyet a ház elõtt. :D (Magasan fog a kuplung, a gázpedált pumpálni kell, 30 foknyi holtjáték a szervó nélküli kormányban stb) Viszont ha belejössz baromi élvezetes.

Ha már Lada, próbáljatok ki egy igazi retro-Trabantot is. Én 2 éve egy ~három hónapos jogsival csapattam vele elõször, az még hagyján hogy nem volt benne szervó meg néha nem vette be a sebességet, de még húzott is balra :lol:

Link to comment
Share on other sites

_L_

Nem rossz az, csak hozzá kell szokni. :D

2 4 1

3 5 R

A másik meg az, hogy egy ilyen átalakított orosz gépszörny 100-on eszik vagy 40 litert [sm23] Nem lenne könnyû finanszírozni.

Bugatti Veyron fogyasztása sem semmi "top speed" módban, 78 liter százon.

Sõt, nagyapám mondta, hogy vezetett régen olyan orosz teherautót, ami 100-on 100-at fogyasztott. :D

Nem mondtam, hogy rossz váltó, csak 'fura' a kiosztása :D 40 litert meg letolok bármi torkán üveghangon, turbosén meg fõleg :) Audi RS2 alap motorral is bekajál 50-60 litert padlógázon, igaz jobban gyorsul 100-ig, mint egy Corvette, 993-as Porsche is csak 0,1 másodperccel veri meg, 50-ig meg jobban gyorsul mint Vilneauve F1-es gépe :D

Az UAZ az jókis gép :D

Retro szovjet gépek közül ajánlanám még az M24-es Volgát, elõször azthittem nem vette be a sebességet, kuplung rohadtul fönt fog, szervó nélkül is kellemesen tekerhetõ, és rohadt nagy nyomaték van abban a 2,4 literes 4 hengeres blokkban :D

Link to comment
Share on other sites

-TT-

végül vectra lett. de egyáltalán nem bánom, és tökéletes állapotút sikerült kifogni :)

márciusban meglesznek a kötelező szervizelős dolgok, aztán meglátjuk hogy szuperál :rolleyes:

http://kepfeltoltes.hu/110202/F_nyk_p0041_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

A régi szép idők. Baromi strapabíró szériák voltak ezek, a G-s(az is volt céges) astrával együtt. Jó vétel, mint széria nagyon!

Link to comment
Share on other sites

-TT-

Vannak ám elborultak. Itthon mûszakin átmenne? :lol:

Link to comment
Share on other sites

HD2

Valaki használ itt E85-öt? Én most erõsen elgondolkoztam rajta, tavaszig átalakítás nélkül 60/40 arányba 95/E85, tavasztól meg 100% E85, csak nagyobb fúvókákkal. (1300 Lada, könnyebb az átalakítás, mint a mai kocsiknál :D)

Link to comment
Share on other sites

Spyk3r

75% az esélye h holnap egy 95ös 750il bmw tulaja leszek... már voltam most nemrég a kocsiért ,de holnap tudjuk nyélbeütni az üzletet,ha nem jön közbe semmi,akkor holnap már az enyém lesz ...de addig nem akarom/merem elkiabálni

Link to comment
Share on other sites

Hanni

75% az esélye h holnap egy 95ös 750il bmw tulaja leszek... már voltam most nemrég a kocsiért ,de holnap tudjuk nyélbeütni az üzletet,ha nem jön közbe semmi,akkor holnap már az enyém lesz ...de addig nem akarom/merem elkiabálni

Kép? :D

Link to comment
Share on other sites

Spyk3r

Kép? :D

na mostmár 95% : D majd ha már a kapum elött van akkor teszek rola :D egyébként sötétzöld lesz vajszinü börrel az összes extrával ,amibe az olyan értelmetlenségek is beletartoznak mint az elektromos háttámla xd

Link to comment
Share on other sites

-TT-

Levagyok maradva.

Már nem menõ a calibra mint anno? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Spyk3r

Levagyok maradva.

Már nem menõ a calibra mint anno? :rolleyes:

:D a calibra köszöni szépen jólvan xd

de nekem menõ ,nekem nagyon tetszik és még mindig ö a kedvencem . :D

http://kepfeltoltes.hu/110204/750il1_www.k...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/110204/750il2_www.k...ltoltes.hu_.jpg

hát õ lenne az ... de mig nem az enyém addig nem mondom 100% ra h összejön ... rem holnap dél körül már mondhatom biztosra is... :)

Link to comment
Share on other sites

-TT-

Zwei in enem für dir, ja?

Grat, meg a srácok "etetésében" is. :D

Link to comment
Share on other sites

Spyk3r

Zwei in enem für dir, ja?

Grat, meg a srácok "etetésében" is. :D

eh kösz ... hát a calibra is meglepöen jo étvággyal tud rendelkezni igy tél táját ha arról van szó... volt h 100km után 15öt vettem bele ,igaz nem vánszorogtam vele... de nem is nyomtam kifele a szemét .

igazábol a gond az h nagyon hozzám nött a kis párduc :D és nemvolt komolyabb baja eddig még hálistennek ... aztán igy fájó szivvel válnék meg töle annak a tudatában ,h amilyen áron vannak a calibrák ,egyáltalán nem kapnék érte annyit amennyit megér...mert nincs rajta semmilyen tuning...és 300körül agyon sufnituningoltakat is látsz nem egyet ... azt sok csávó nem aztmondja h ezen látszik h megvan kimélve...hanem dikk má he ... ezen van küszöb meg spoiler...ez kell :D

Link to comment
Share on other sites

-TT-
ezen van küszöb meg spoiler...ez kell

Nemtom szép-szép de én ezen a tuning dolgon már túlléptem, számomra egy autó ugyanugy élvezhető ha 1x tudom h az 100%-ban csak az enyém, tuning nélkül is tudok kézifékes kanyart gyakorolni meg "cipőt" tolni neki egyes zsarumentes helyeken :). Hiába van rajta 1x a rajos spoiler/küszöb, gond az, előbb a motornál kellene kezdeni mondjuk...

Jelenleg 2003-as skoda fabia 16szelepesekkel meg a Corolla 1,4L/97HP -seket néztem, amik pont kijönnek 800k-ból, bár több mint valószínű lekell mennem majd sajnos nekem is 2000-es előtti bő tizenéves példányokhoz, lévén nem 150nettós a jövedelmem sajnos amiből lehetne félrepakolnom már bőven rá.

Amúgy ilyen max 10éves, tényleg korszerűnek mondható autók éves kötelezője átlag 40-50k legolcsóbb 1-2bizosítónál, sztem bőven elfogadható még annyi.

Link to comment
Share on other sites

_L_

Vannak ám elborultak. Itthon mûszakin átmenne? :lol:

Át tudnám vinni :)

Spyk3r : MSN-en elmondtam :D

Amúgy én most mobile.de-n nézegettem Audi V8akat, álmom az a kocsi :) (4,2-es V8 motor, összkerék, 4 karika :) )

Link to comment
Share on other sites

Shinestreet

:D a calibra köszöni szépen jólvan xd

de nekem menõ ,nekem nagyon tetszik és még mindig ö a kedvencem . :D

http://kepfeltoltes.hu/110204/750il1_www.k...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/110204/750il2_www.k...ltoltes.hu_.jpg

hát õ lenne az ... de mig nem az enyém addig nem mondom 100% ra h összejön ... rem holnap dél körül már mondhatom biztosra is... :)

szabad megkérdezni, hogy mibe fáj/fájt? illetve a Calibrának mi lesz a sorsa?

Most én is nézegetek megint autókat, nekem is a fõ szempont, hogy gyári legyen, (max ültetés) illetve, hogy ha valami tönkremegy ne kelljen csillagászati árakat fizetni a javításra. Ilyenekrõl egyenlõre nem is képzelgek mint bmw 7, vagy audi 8.

Link to comment
Share on other sites

_L_

szabad megkérdezni, hogy mibe fáj/fájt? illetve a Calibrának mi lesz a sorsa?

Most én is nézegetek megint autókat, nekem is a fõ szempont, hogy gyári legyen, (max ültetés) illetve, hogy ha valami tönkremegy ne kelljen csillagászati árakat fizetni a javításra. Ilyenekrõl egyenlõre nem is képzelgek mint bmw 7, vagy audi 8.

E32 7esbe nem olyan csillagásati az árak, mivewl E34 5össel csomó dolgomn 'osztoznak'

Link to comment
Share on other sites

Shinestreet

ezt nem tudtam :D

Link to comment
Share on other sites

_L_

ezt nem tudtam :D

Mostmár tudod :D

Link to comment
Share on other sites

Shinestreet

amugy a költségeket nem feltétlen arra a két autóra értettem, azokat inkább fogyasztás miatt említettem meg, mert gondolom egy 4.2 -es a8, vagy egy 5ezres bömös nem keveset eszik. Bár ez is sofõrfüggõ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...