-Dan- Posted October 29, 2010 Posted October 29, 2010 MODERÁTORI KÖZLEMÉNY: Bizonyára észrevettétek, hogy a napokban jelentõs takarításba kezdtünk a fórumon. Hamarosan a szabályzat is módosulni fog, aminek értelmében ezentúl egy topik akkor telik meg, ha eléri a 100 oldalt, vagy az 5000 hozzászólást. Az új szabály életbe lépése természetesen a jelenlegi topikokat is érinti, így a hétvége folyamán minden olyan topik zárásra kerül, ami elérte a maximumot. A legfontosabb, legnépszerûbb topikokat azonban nem fogjuk törölni, ezek archiválásra kerülnek, és a késõbbiekben is olvashatóak elérhetõek lesznek. A bezárt topikokat minden további nélkül újra lehet nyitni (a további hozzászólásokat is oda kéretik írni). Egy dologra figyeljetek, hogy az új topik címe és alcíme egyezzen meg a jelenlegi topik címével és alcímével, értelemszerûen egy vol.2 vagy második felvonás vagy hasonló betoldással. Ennek a topiknak az elõdje archiválásra kerül majd. Folytatás innen: Milyen Autód Lesz, Ha Nagy Leszel?, Mert hát autó is kell... :D
Shinestreet Posted October 30, 2010 Posted October 30, 2010 Huhh ez még reg adóval is nagyon jó vétel lenne: http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detail.a...age=1&row=2 Bár talán el tudnám intézni hogy maradjon a svájci rendszám.
BajuszGG Posted October 30, 2010 Posted October 30, 2010 Én mondjuk azt a 115.000km-t sokallom egy kicsit BMW ide vagy oda.:unsure:
Shinestreet Posted October 30, 2010 Posted October 30, 2010 szerintem nem vészes az. Voltak amikben jóval 200 felett volt és jóval drágábban adták
Gurga Posted October 30, 2010 Posted October 30, 2010 Én mondjuk azt a 115.000km-t sokallom egy kicsit BMW ide vagy oda.:unsure: Egy 6 éves autónál miért sok a 115.000km? Az napi 50-60km. Semmi baja, ha kicsit is figyeltek rá. Nekünk az 5 éves vectra c-ben most nyáron kellett cserélni valamit a kuplungnál, 100.000km után. Általánosítani nyilván nem lehet, de kétlem, hogy egy átlagos bmw átlagos használat mellett szarabb lenne.
BajuszGG Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 Nem arról van szó, hogy hány éves de a 115.000km az 115.000 km nem a kor a lényeg hanem, hogy ennyit futott és akkor még nem tudod, hogy mennyire lett hajtva, mekkora a kopás meg ilyenek. Már csak tapasztalatból tudom, hogy az ilyen sok tízezres jármûvekben rövid idõn belül havonta kell cserélni valamit mert ez az elfáradt, törött, repedt, szivárog stb. :unsure:
BajuszGG Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 Imádom az ilyen bõven kifejtett megnyilvánulásokat. -_-
Gabor777 Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 Azért elég sok mindentõl függ, hogy abban az 5 évben hogy raktak bele 110.000km-t. Városban használták-e, vagy sem, folyamatosan karban volt-e tartva, stb.
Hanni Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 Imádom az ilyen bõven kifejtett megnyilvánulásokat. -_- '95 Ford Fiesta, 117000 Km, tavaly nyáron volt utoljára hozzányúlva egy 700 forintos gyújtáskapcsoló relé kellett bele.
BajuszGG Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 VW Vento 65.000 km és 5 éves volt. Totál nem volt hajtva és rendszeresen szervizelve volt és ennyi idõ után meghalt a 4. sebesség. BMW R 1200 GS szintén 60k körül és komplett váltó illetve felfüggesztéscsere-érett volt. KIA K2500 2,5 év után féknyerget kellett cserélni rajta. De lehet, hogy csak a német meg a koreai autókon kell ezek szerint csinálni valamit 100.000km alatt is. :unsure:
Gurga Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 Az elmúlt 20-25 évben kb 20 autónk volt, apám munkája miatt mindig kettõ. Általában egy személyautó és egy mikrobusz. Új autót kétszer vettünk, a többi mind használtan lett véve. Csere akkor volt, amikor megérte. Nem vagyok otthon, úgyhogy nem tudom megkérdezni, hogy volt e olyan, ami azért lett eladva, mert nagyon szar lett volna. Amikre emlékszem: -Opel Omega B (1995): 2000-ben vettük, 2005-ben beszámíttattuk. 10 év és 200k+ km (pontosan nem tudom) után tényleg kezdtek cserére szorulni a dolgok, illetve nagyon gyakran új szélvédõ kellett (akkoriban 70-80k volt), mert összetörtek. Ennek oka az volt, hogy egyszer az autószerelõ miközben kiemelte a motort, odaKisTehén!ta a kasztnihoz és nem tudták rendesen kikalapálni. Ettõl kezdve állandóan elrepedtek az üvegek. Elõször csak pár centis csík alul, aztán pár hónap alatt végigrepedt az egész. -Opel Vectra C (2005): A második új autónk (az elsõ a H1 volt), nyáron volt 5 éves, most kb 105k km van benne, gumin kívül csak az a csere volt, amit már írtam, valami kuplunghoz kapcsolódó dolog. Kb 100k volt, de 5 év alatt talán nem olyan rossz. -Hyundai H1 (2004): Egy Nissan Vanette Cargo lett lecserélve, ha jól tudom már nem volt elég nagy és nagyon le lett lakva. Munkásautó volt, úgyhogy nem is csoda. A H1 tavasszal lett eladva, 130-140k km-rel. A belseje le volt lakva, de amúgy nem volt semmi baja. Azért lett eladva, mert jó ajánlatot kaptunk, sokkal többet adtak érte, mint amit ért. -Hyundai H1 (2003): Még azon a héten vett az apám egy 1 évvel régebbi H1-et kb 160k km-rel, fele annyiért, mint amit kaptunk a másikért. Ez viszont nem hibátlan, alacsony fordulatszámnál gyakran rángat az autó, hasonlóan, mint amikor magas fokozatban kis sebességnél le akar fulladni a motor. Ilyenkor vagy hirtelen el kell venni a gázt vagy egy pillanatra nagyon rálépni. A szerelõk nem tudják mitõl van, de gyakorlatilag nem is számít sokat, kb 2400-2500-as fordulattól nincs ilyen. Sajnos a régebbi autóinkról nem tudok semmit, kis szaros voltam még.
Hanni Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 A második új autónk (az elsõ a H1 volt) Aztarohatt itt kajak aszittem hogy Hummer :lol:
Gurga Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 Nem lenne rossz. Kicsit olyan, mint a rajzlap és az audi esete. :lol:
_L_ Posted November 2, 2010 Posted November 2, 2010 Egy 6 éves autónál miért sok a 115.000km? Az napi 50-60km. Semmi baja, ha kicsit is figyeltek rá. Nekünk az 5 éves vectra c-ben most nyáron kellett cserélni valamit a kuplungnál, 100.000km után. Általánosítani nyilván nem lehet, de kétlem, hogy egy átlagos bmw átlagos használat mellett szarabb lenne. '94es Audi 80asom 386 ezer kilóméter :D '98as Suzuki Swift 177 ezer kilóméter :D '07es Chevy Lacetti 88 ezer '96os VW Polo 55(!) ezer km Mostviszont kéne nekem második autónak egy régi kombi 123as(300TD TD) vagy egy kupé 126os ( 560SEC AMG ) Tudom, nem egy kategória, de ez a kettõ tetszik, ha lenne 123asban is V8as nemcsak sorhatos, akkor azt keresnék :D
Gurga Posted November 2, 2010 Posted November 2, 2010 Milyen az audi 80? Nagyon tetszik, de egy ismerõsömnek sincs, úgyhogy nem tudom kipróbálni. :(
_L_ Posted November 2, 2010 Posted November 2, 2010 5-6 literbõl eljárkálok vele városban, kényelmes, ha kell akkor megy mint egy mérgezett egér a motorja meg kitûnõen tuningolható :) És ha karban van tartva akkor semmi gond nincs vele, külsején meg nem látszik, hogy 10+ éves lenne, mindenki 4-5 évesnek tippeli :) Õ lenne az amúgy :)
HD2 Posted December 3, 2010 Posted December 3, 2010 Én egy 32 éves 1300 -as Ladát vezetek (elsõ tulaj, miénk volt "gyerekkora" óta :D), azt hittem szar lesz, de most meg nem bírok leszokni róla :D Sokkal élvezetesebb, mint az elsõ kerekes modern kocsik, még a 10 literes fogyasztás ellenére is inkább ezt vezetem. Az élmény leírhatatlan. :D Télen meg fõleg, de ugye parkolókban nem lehet farolgatni. :rolleyes: Azt nem írtam, hogy össz-vissz 53000 km van benne, és szinte mindig a garázsban állt, úgyhogy szinte új. :D
Gurga Posted December 3, 2010 Posted December 3, 2010 Mikor vezetni tanultam, majdnem kaptam egy ladát, de nem lett belõle semmi. 20000-ért árulta egy Puding!i a kocsmában, apám meg ahelyett, hogy megvette volna azonnal, meg akarta kérdezni, hogy kell e. Anyám meg lebeszélte róla. :( Most emg már úgyse kapnék, bár tankolni se bírnám, ha tényleg 10-et eszik. A vectrát se bírnám tankolni, pedig annak csak 6 kell. :lol:
_L_ Posted December 3, 2010 Posted December 3, 2010 Enyém <5 liter-t eszik autópályán és <7-et városba és 200Ft körül veszem a gázolajat :D
Hanni Posted December 3, 2010 Posted December 3, 2010 Enyém <5 liter-t eszik autópályán és <7-et városba és 200Ft körül veszem a gázolajat :D Az nem semmi, mivel eteted? :lol: Etióp? :lol:
Gurga Posted December 3, 2010 Posted December 3, 2010 Az nem semmi, mivel eteted? :lol: Etióp? :lol: Valószínûbb, hogy lopott. Mi is sokszor vettünk így, de egy idõ után mindenhol egyre szarabbat adtak. :( szerk.: Valamit nagyon benéztem, második olvasásra nagyon nem úgy tûnik, mintha a 200ft-ra reagáltál volna. :lol:
Hanni Posted December 3, 2010 Posted December 3, 2010 szerk.: Valamit nagyon benéztem, második olvasásra nagyon nem úgy tûnik, mintha a 200ft-ra reagáltál volna. :lol: Gondolom szerbekhez jár tankolni :)
HD2 Posted December 4, 2010 Posted December 4, 2010 Lehet valamelyiket majd megveszem, kíváncsi vagyok milyen lenne a hangja, mert így sem piskóta. :D Mûbizonylatos dobok Turbo sem lenne rossz, csak baromi drága, meg akkor már intercooler is kell. :(
Shinestreet Posted December 4, 2010 Posted December 4, 2010 http://deviltuning.hu/index.php?oldal=2&am...amp;termek=6163 Nekem valami ilyesmi volt a Calibrámon, annak elég durva hangja volt, 3 utcával arrébb is lehetett hallani ha beindítottam, illetve ha kicsit jobban megtapostam a gázpedált. :D Ui: azóta el is adtam a Calibrát, tavasszal elütöttem egy szarvast, az még meg lett csinálva, de utána meg az elektronika halt be, és pont a legrittkább motor volt benne (Ecotec). Ez után meg már úgy voltam vele, hogy eladom inkább.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now