Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Milyen Autód Lesz, Ha Nagy Leszel?


Recommended Posts

Posted

MODERÁTORI KÖZLEMÉNY:

Bizonyára észrevettétek, hogy a napokban jelentõs takarításba kezdtünk a fórumon. Hamarosan a szabályzat is módosulni fog, aminek értelmében ezentúl egy topik akkor telik meg, ha eléri a 100 oldalt, vagy az 5000 hozzászólást. Az új szabály életbe lépése természetesen a jelenlegi topikokat is érinti, így a hétvége folyamán minden olyan topik zárásra kerül, ami elérte a maximumot. A legfontosabb, legnépszerûbb topikokat azonban nem fogjuk törölni, ezek archiválásra kerülnek, és a késõbbiekben is olvashatóak elérhetõek lesznek.

A bezárt topikokat minden további nélkül újra lehet nyitni (a további hozzászólásokat is oda kéretik írni). Egy dologra figyeljetek, hogy az új topik címe és alcíme egyezzen meg a jelenlegi topik címével és alcímével, értelemszerûen egy vol.2 vagy második felvonás vagy hasonló betoldással.

Ennek a topiknak az elõdje archiválásra kerül majd.

Folytatás innen: Milyen Autód Lesz, Ha Nagy Leszel?, Mert hát autó is kell... :D

Posted

Én mondjuk azt a 115.000km-t sokallom egy kicsit BMW ide vagy oda.:unsure:

Posted

szerintem nem vészes az. Voltak amikben jóval 200 felett volt és jóval drágábban adták

Posted

Én mondjuk azt a 115.000km-t sokallom egy kicsit BMW ide vagy oda.:unsure:

Egy 6 éves autónál miért sok a 115.000km? Az napi 50-60km. Semmi baja, ha kicsit is figyeltek rá.

Nekünk az 5 éves vectra c-ben most nyáron kellett cserélni valamit a kuplungnál, 100.000km után. Általánosítani nyilván nem lehet, de kétlem, hogy egy átlagos bmw átlagos használat mellett szarabb lenne.

Posted

Nem arról van szó, hogy hány éves de a 115.000km az 115.000 km nem a kor a lényeg hanem, hogy ennyit futott és akkor még nem tudod, hogy mennyire lett hajtva, mekkora a kopás meg ilyenek. Már csak tapasztalatból tudom, hogy az ilyen sok tízezres jármûvekben rövid idõn belül havonta kell cserélni valamit mert ez az elfáradt, törött, repedt, szivárog stb. :unsure:

Posted

Imádom az ilyen bõven kifejtett megnyilvánulásokat. -_-

Posted

Azért elég sok mindentõl függ, hogy abban az 5 évben hogy raktak bele 110.000km-t. Városban használták-e, vagy sem, folyamatosan karban volt-e tartva, stb.

Posted

Imádom az ilyen bõven kifejtett megnyilvánulásokat. -_-

'95 Ford Fiesta, 117000 Km, tavaly nyáron volt utoljára hozzányúlva egy 700 forintos gyújtáskapcsoló relé kellett bele.

Posted

VW Vento 65.000 km és 5 éves volt. Totál nem volt hajtva és rendszeresen szervizelve volt és ennyi idõ után meghalt a 4. sebesség.

BMW R 1200 GS szintén 60k körül és komplett váltó illetve felfüggesztéscsere-érett volt.

KIA K2500 2,5 év után féknyerget kellett cserélni rajta.

De lehet, hogy csak a német meg a koreai autókon kell ezek szerint csinálni valamit 100.000km alatt is. :unsure:

Posted

Az elmúlt 20-25 évben kb 20 autónk volt, apám munkája miatt mindig kettõ. Általában egy személyautó és egy mikrobusz. Új autót kétszer vettünk, a többi mind használtan lett véve. Csere akkor volt, amikor megérte. Nem vagyok otthon, úgyhogy nem tudom megkérdezni, hogy volt e olyan, ami azért lett eladva, mert nagyon szar lett volna.

Amikre emlékszem:

-Opel Omega B (1995): 2000-ben vettük, 2005-ben beszámíttattuk. 10 év és 200k+ km (pontosan nem tudom) után tényleg kezdtek cserére szorulni a dolgok, illetve nagyon gyakran új szélvédõ kellett (akkoriban 70-80k volt), mert összetörtek. Ennek oka az volt, hogy egyszer az autószerelõ miközben kiemelte a motort, odaKisTehén!ta a kasztnihoz és nem tudták rendesen kikalapálni. Ettõl kezdve állandóan elrepedtek az üvegek. Elõször csak pár centis csík alul, aztán pár hónap alatt végigrepedt az egész.

-Opel Vectra C (2005): A második új autónk (az elsõ a H1 volt), nyáron volt 5 éves, most kb 105k km van benne, gumin kívül csak az a csere volt, amit már írtam, valami kuplunghoz kapcsolódó dolog. Kb 100k volt, de 5 év alatt talán nem olyan rossz.

-Hyundai H1 (2004): Egy Nissan Vanette Cargo lett lecserélve, ha jól tudom már nem volt elég nagy és nagyon le lett lakva. Munkásautó volt, úgyhogy nem is csoda. A H1 tavasszal lett eladva, 130-140k km-rel. A belseje le volt lakva, de amúgy nem volt semmi baja. Azért lett eladva, mert jó ajánlatot kaptunk, sokkal többet adtak érte, mint amit ért.

-Hyundai H1 (2003): Még azon a héten vett az apám egy 1 évvel régebbi H1-et kb 160k km-rel, fele annyiért, mint amit kaptunk a másikért. Ez viszont nem hibátlan, alacsony fordulatszámnál gyakran rángat az autó, hasonlóan, mint amikor magas fokozatban kis sebességnél le akar fulladni a motor. Ilyenkor vagy hirtelen el kell venni a gázt vagy egy pillanatra nagyon rálépni. A szerelõk nem tudják mitõl van, de gyakorlatilag nem is számít sokat, kb 2400-2500-as fordulattól nincs ilyen.

Sajnos a régebbi autóinkról nem tudok semmit, kis szaros voltam még.

Posted

A második új autónk (az elsõ a H1 volt)

Aztarohatt itt kajak aszittem hogy Hummer :lol:

Posted

Nem lenne rossz. Kicsit olyan, mint a rajzlap és az audi esete. :lol:

Posted

Egy 6 éves autónál miért sok a 115.000km? Az napi 50-60km. Semmi baja, ha kicsit is figyeltek rá.

Nekünk az 5 éves vectra c-ben most nyáron kellett cserélni valamit a kuplungnál, 100.000km után. Általánosítani nyilván nem lehet, de kétlem, hogy egy átlagos bmw átlagos használat mellett szarabb lenne.

'94es Audi 80asom 386 ezer kilóméter :D

'98as Suzuki Swift 177 ezer kilóméter :D

'07es Chevy Lacetti 88 ezer

'96os VW Polo 55(!) ezer km

Mostviszont kéne nekem második autónak egy régi kombi 123as(300TD TD) vagy egy kupé 126os ( 560SEC AMG )

Tudom, nem egy kategória, de ez a kettõ tetszik, ha lenne 123asban is V8as nemcsak sorhatos, akkor azt keresnék :D

Posted

Milyen az audi 80? Nagyon tetszik, de egy ismerõsömnek sincs, úgyhogy nem tudom kipróbálni. :(

Posted

5-6 literbõl eljárkálok vele városban, kényelmes, ha kell akkor megy mint egy mérgezett egér a motorja meg kitûnõen tuningolható :) És ha karban van tartva akkor semmi gond nincs vele, külsején meg nem látszik, hogy 10+ éves lenne, mindenki 4-5 évesnek tippeli :)

IPB Image

IPB Image

Õ lenne az amúgy :)

  • 1 month later...
Posted

Én egy 32 éves 1300 -as Ladát vezetek (elsõ tulaj, miénk volt "gyerekkora" óta :D), azt hittem szar lesz, de most meg nem bírok leszokni róla :D Sokkal élvezetesebb, mint az elsõ kerekes modern kocsik, még a 10 literes fogyasztás ellenére is inkább ezt vezetem. Az élmény leírhatatlan. :D

Télen meg fõleg, de ugye parkolókban nem lehet farolgatni. :rolleyes:

Azt nem írtam, hogy össz-vissz 53000 km van benne, és szinte mindig a garázsban állt, úgyhogy szinte új. :D

Posted

Mikor vezetni tanultam, majdnem kaptam egy ladát, de nem lett belõle semmi. 20000-ért árulta egy Puding!i a kocsmában, apám meg ahelyett, hogy megvette volna azonnal, meg akarta kérdezni, hogy kell e. Anyám meg lebeszélte róla. :(

Most emg már úgyse kapnék, bár tankolni se bírnám, ha tényleg 10-et eszik. A vectrát se bírnám tankolni, pedig annak csak 6 kell. :lol:

Posted

Enyém <5 liter-t eszik autópályán és <7-et városba és 200Ft körül veszem a gázolajat :D

Posted

Enyém <5 liter-t eszik autópályán és <7-et városba és 200Ft körül veszem a gázolajat :D

Az nem semmi, mivel eteted? :lol: Etióp? :lol:

Posted

Az nem semmi, mivel eteted? :lol: Etióp? :lol:

Valószínûbb, hogy lopott. Mi is sokszor vettünk így, de egy idõ után mindenhol egyre szarabbat adtak. :(

szerk.: Valamit nagyon benéztem, második olvasásra nagyon nem úgy tûnik, mintha a 200ft-ra reagáltál volna. :lol:

Posted

szerk.: Valamit nagyon benéztem, második olvasásra nagyon nem úgy tûnik, mintha a 200ft-ra reagáltál volna. :lol:

Gondolom szerbekhez jár tankolni :)

Posted

Lehet valamelyiket majd megveszem, kíváncsi vagyok milyen lenne a hangja, mert így sem piskóta. :D Mûbizonylatos dobok

Turbo sem lenne rossz, csak baromi drága, meg akkor már intercooler is kell. :(

Posted

http://deviltuning.hu/index.php?oldal=2&am...amp;termek=6163

Nekem valami ilyesmi volt a Calibrámon, annak elég durva hangja volt, 3 utcával arrébb is lehetett hallani ha beindítottam, illetve ha kicsit jobban megtapostam a gázpedált. :D

Ui: azóta el is adtam a Calibrát, tavasszal elütöttem egy szarvast, az még meg lett csinálva, de utána meg az elektronika halt be, és pont a legrittkább motor volt benne (Ecotec). Ez után meg már úgy voltam vele, hogy eladom inkább.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...