tenderlumpling 270 Share Posted May 21, 2013 Carmageddon Android Tulajdonképpen nem tudok többet mondani, mint az alapváltozatról, mert majdnem ugyanaz, csak ugye... jobb. Kicsit leporolták, felbontást helyrerakták, HUD igazítva, nem mellesleg az érintõképernyõs irányítás teljesen jó és intuitív. Amúgy... most, analitikusabb fejjel látom, hogy ez nem egy jó játék. De mivel kb. az egyetlen a mûfajban, nincs igazán mihez viszonyítani. Egyszerûen hatalmas fun az egész, mégis a végigvitel fázisai nincsenek egyensúlyban, az ember hamar megunja, nincsen igazi ön-generáló haladás benne, és kicsit sajnálom, hogy a jóval gyengébb TDR 2000 tudott csak néhány olyan fogást, ami jó irányba tolhatná el a játékot. A végigvitel fázisai: - Rank 1 - ez egy-két délután alatt megvan - Complete all levels - majdnem együtt jár a kettõ - Supressor - érdekes módon ez is gyorsan volt Rank 1-en - Complete all levels, all modes - ez meg kb. évek munkája... összes gyalogost kinyírni? :D Még Electric Blue-val is kb. 40 percig seggelsz egy pályán, már ha találsz térképre megjelenítõ upgrade-et. A pályákból kevés típus van, sok az újrahasznosítás. Igazából... ennyi. Az egész fun grinderkedés, és most már csak arra várok, hogy a 2 is kijöjjön, és hogy a 4 már rendelkezzen a modolás végtelen lehetõségeivel. Ha ezt a gameplayt meg bírják tartani, rendben kiegyensúlyozni, akkor csúcs lehet. Ez a Carmageddon, amit most végigjátszottam... jónak jó, de nem köt le hosszú távon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chuck_Norris 0 Share Posted May 21, 2013 Nem arra gondolok, hanem Lara motivációira, hogy miért megy oda, ahova megy. Érdekli a történelem, meg a régi cuccok. Itt meg... lökik előre. mivel ez a rész "előzmény"; itt még nem annyira kincskereső fanatikus mint a "régebbi = későbbi" részekben....... gondolom ezért is nem ezt az énét emelték ki a készítők, mert bár eddig is vonzotta a régi cuccok, stb. de ez a sziget és az itt töltött idő alatt ért élmények hatása miatt lesz nagy történelem/régiség megszállott, igazi Tomb Raider......igazi Croft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athesz 0 Share Posted May 21, 2013 Túl sok tudományos mélység nem volt a régi részekben sem. (Elõször elírtam a "részek" szót, Lara esetében a "rések" kicsit félreérthetõ :D) Nem volt de ebben sincs õk mégis úgy állítják be...De ez nem növel a hangulaton ez elbassza. Senkinek fel se tûnt volna h milyen mocsok nagy baromságokat csináltak ha eséseket nem túlozták volna ennyire el. Nem igaz h ezeknek nem tûnt fel mikor kész lettek a játékkal h a videó meg a játék közt van egy irdatlan nagy szakadék. Mikor a videóban egy mindenért síró totál szerencsétlen húde elesett (ámde halhatatlan) csajt ábrázol utána meg kézhez kapjuk rambo gyerekét. :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
grasslover 40 Share Posted May 21, 2013 mivel ez a rész "elõzmény"; itt még nem annyira kincskeresõ fanatikus mint a "régebbi = késõbbi" részekben....... gondolom ezért is nem ezt az énét emelték ki a készítõk, mert bár eddig is vonzotta a régi cuccok, stb. de ez a sziget és az itt töltött idõ alatt ért élmények hatása miatt lesz nagy történelem/régiség megszállott, igazi Tomb Raider......igazi Croft. A régészeti leletekért való megszállottság inkább származna véleményem szerint könyvek, enciklopédiák olvasásából. De hát, nem játszódhat egy akciójáték végig egy poros régi könyvtárban :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
tenderlumpling 270 Share Posted May 21, 2013 A régészeti leletekért való megszállottság inkább származna véleményem szerint könyvek, enciklopédiák olvasásából. De hát, nem játszódhat egy akciójáték végig egy poros régi könyvtárban :D Hjam, ez az új TR-fajta eredettörténet akkora bullshit, mint egy ház... jól hangzik, meg cool, de érted, kiherélnek egy szigeten, alig éled túl, aztán majd pont vázákat akarsz utána vadászni megélhetésért állig felfegyverzett ruszkik között. :lol: Egyszerûen... ha fognak egy realisztikus megközelítést, akkor vegyék észre, mekkora hülyeségeket is tudnak csinálni egyúttal. Miért mûködött ez a koncepció régen? Mert Lara eleve gazdag volt és "tökös", bármit megtehetett, high tech kung-fu training bármilyen bevetés elõtt. Most, hogy ezt lefejtegették róla, viccesen nézünk ki. Pláne, hogy eleve már triplaszaltós ugrálásokat és profi fegyverhasználatot nyomat már ebben a "szerencsétlen kislány" szituban is. Yahtzee mondta jól, majd lesz egy To- Rai- prequel, amiben a high school alatt beszakad Lara alatt a föld, és ott tanulja meg ezeket :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfman8 0 Share Posted May 22, 2013 Hjam, ez az új TR-fajta eredettörténet akkora bullshit, mint egy ház... jól hangzik, meg cool, de érted, kiherélnek egy szigeten, alig éled túl, aztán majd pont vázákat akarsz utána vadászni megélhetésért állig felfegyverzett ruszkik között. :lol: ... De manapság minden az újragondoláson alapul. Mindent újból, más alapokról akarnak kezdeni. Eredeti ötletük az dekányi nincs, de nagyon jó reklám szempontból, hogy "merõben új", hátha így azokat is meg tudják fogni akik eddig nem Tomb Raidereztek. Majdnem minden játékfejlesztõ cégnél retardáltakat alkalmaznak történeteket írására, majd ehhez kell írni egy játékot, aminek a játékmenete hiába jó, ha a körítés semmilyen szempontból nem illik hozzá. Vagy ha a történet tökéletesen rendben is van, a játékmenet az elsõ két "pálya", chapter után annyira monotonná válik, hogy azért nem lesz játszható a dolog. Az utóbbi MoH játékok jók voltak történetben, csak a játékmenet volt annyira vontatott, hogy már senkit nem érdekel, hogy amúgy izgalmas lenne ha kifejtenék mit akartak valójában, helyette sablonos lövölde lett ami még csak nem is minõségi. Vagy mint a Crysis 2-3 amit csak grafikával akartak eladni (az elsõ résznek meg igen is jó története volt) ezért is lehet, hogy az elsõ pálya elsõ kanyarában már unalmas mindegyik. Erre a TR-re nem is lehet 5 pontnál többet adni. Ha meg az a szempont hogy el lehet vele ugrabugrálni, hát akkor elõveszem a PoP részeket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tenderlumpling 270 Share Posted May 22, 2013 Erre a TR-re nem is lehet 5 pontnál többet adni. Még mindig az az álláspontom, hogy a pontozással nem mond senki semmit. Az 5/10 teljesen rossz üzenet a játékról. A 10/10 is. Még ha van is objektíven totális és közepes játék, a TR egész egyszerûen annyira komplexen csinálja a jót, a rosszat és a relatív dolgokat, hogy ha van játék, ami de facto behatárolhatatlan értékelés szempontjából, akkor az ez. Illetve lassan minden reboot, mert a reboot ténye határozatlansági elven mûködik. Mi lenne, ha ennek a játéknak (így, ahogy van) más lenne a címe és a címszereplõje? Mi lenne, ha kivennénk belõle a fejlõdésrendszert? Mi lenne, ha ráerõsítenénk? Totál agyf@sz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfman8 0 Share Posted May 22, 2013 Mi lenne, ha ennek a játéknak (így, ahogy van) más lenne a címe és a címszereplõje? Mi lenne, ha kivennénk belõle a fejlõdésrendszert? Mi lenne, ha ráerõsítenénk? Totál agyf@sz. Akkor nem tetszene ennyie embernek sem, az biztos. Én elismerem a készítõk munkáját, biztos nem egyszerû létrehozni amit csináltak, csak sajnos rossza kosárba nyulkáltak ötletekért. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tenderlumpling 270 Share Posted May 22, 2013 Akkor nem tetszene ennyie embernek sem, az biztos. Én elismerem a készítõk munkáját, biztos nem egyszerû létrehozni amit csináltak, csak sajnos rossza kosárba nyulkáltak ötletekért. Eeh, inkább több összeegyeztethetetlenbe, mint rosszba. Ugyanez a baja az új Bioshocknak is egyébként. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaiL 0 Share Posted May 22, 2013 Assassin's Creed 3 Hát valahogy csak a végére értem. Kezdeti lelkesedésem (ami minden új AC játéknál kicsit megugrik) az irtóztatóan hosszú bevezetõ után, mikor már végre Connort irányíthatom és kezdõdhet az "igazi AC" . Az elején ugye minden csak ránk hárul egy ilyen nyitott világban, egy kis felfedezés, küldetésezgetés, érezni hogy rengeteg tartalom van a játékban. Akik írják hogy unalmas meg stb. annak mondanám, hogy ha jól használja az ember a játékot, és úgy nyúl bele a tartalmakba, hogy nem kényszeresen, hanem ízlése szerint, akkor fel tudja tölteni a játékot szórakoztató tartalommal. Látványosnak látványos, a zenével odatettek rendesen, de mintha néhol érezni, hogy a játékot, az alatt az idõ is alatt fejlesztették, amikor a 2. rész kiegészítõivel bíbelõdtek. Valahogy elcsúszik. Rengeteg jó ötlet van benne, hasznos és jó is. Valahol elvettek, de van ahol hozzáadtak. Én mondjuk hiányolom a páncélvételeket, az assassin tombokat, stb. a 2. rész kihívást nyújtó mellékküldetéseit is (ha nem cliffhangerben tolja az ember) viszont rugalmasabb a parkour része, moziszerûbb a harc, gördülékenyebb az egész, van fákon is közlekedés, hajók. A sztorival van a legnagyobb kivetnivalóm. Nem tudom miért, de annyira elhagyta az alapötletét az én szememben. Mintha akarták volna csinálni amit a legelején elkezdtek a sorozatban, de nem vették figyelembe az elõzõ részeket. A 2. részben még valahogy fenntartották a jelenben lévõ érdeklõdést, de Lucy halála után - ami megjegyzem mintha meg sem történt volna, annyira említést sem kap - volt egy üteme egy várakozásokkal teli vezetése ( jó a jelenben lévõ szál nem volt túl kidolgozott, de ) a tudat hogy most mi mit is csinálunk és miért, merre tartunk az ott van és azért az kellett, hogy ne legyen érdektelen történelmi tps. Az animusbeli amerikai forradalmas témának körülbelül semmi kötõdése az Eden of Apple stb szálhoz ami a 2.ben pont elég hangsúlyt kapott. Körülbelül egy bosszúhadjárat, amit egy esti mozi alatt megnézne az ember, az benne van. A jelenben lévõ dolgok sem túl világosak, egyszerûen mintha tudnák hogy mi van, csak a játékost nem avatják bele. - Nekem ez volt az érzésem - Hangsúlytalan volt az egész sajnos. A fõszereplõt érõ negatív kritikák (érdektelen, kevés és kidolgozatlan stb. ) nem tudom, igazából annyira nem állt közel hozzám, de úgy meg voltam vele. Zavart hogy túl nyitott az egész befejezés, és nem ad kerek egészet. A befejezés otromba. Lehetett volna AC's állejtõs miaf... de nem úgy lett. Még rengeteg dologról lenne jó írni, hogy képben legyen róla az érdeklõdõ, de amúgy sem olvassa el senki, meg nincs is kedvem róla már többet beszélni, mindenki elmondhatta már a magáét, nincs újdonság. :D 8.7/10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaltyDave 490 Author Share Posted May 22, 2013 Assassin's Creed 3 de amúgy sem olvassa el senki, meg nincs is kedvem róla már többet beszélni, mindenki elmondhatta már a magáét, nincs újdonság. :D 8.7/10 Na azért... én már csak azért elolvasom, mert viszont is szeretném ha így lenne. Nem mint ha amúgy nem tenném. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jardo 51 Share Posted May 23, 2013 Resident Evil: Revelations demó Függetlenül attól, hogy a korábbi részekkel nem sok dolgom volt, ez a játék egész egyszerûen nem tûnik jónak. A grafika túlságosan mûanyag hatású, ráadásul ótvar ronda is, mindenhol igénytelen, alacsony felbontású, mosottas textúrák, a környezet túl steril, a karakteranimációk bénák, a mozgás nehézkes, minden interakció után van pár másodperc szünet, míg visszakapjuk az irányítást, az utunkat kartondobozok állják el (!) (szóval értem én, hogy van egy kijelölt útvonal, nincs is ezzel gond, de egy kartondoboz, könyörgöm?), a fegyverek sebzése pedig nagyon gyenge. Talán az árnyékokra tudnám azt mondni, hogy nem néznek ki rosszul. De minden más... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jardo 51 Share Posted May 23, 2013 Call of Juarez: Gunslinger demó Kíváncsi voltam erre a játékra és meglepõen pozitív élményekkel fejeztem be a demót (azt nem mondom, hogy pozitív csalódás, mert hát valahol ezt is vártam tõle). A körítés elsõrangú, grafika jópofa (meg a képernyõ szélein van ilyen fekete foltos rész, mintha egy régi fényképet néznénk), a zene hangulatos. A játékmenet árkád, XP jár mindenféle gyilkolásért és egyéb dolgokért és vannak több irányba fejleszthetõ képességek. A történetet a fõszereplõ visszaemlékezéseibõl tudjuk meg, ráadásul nem csak újrajátsszuk az emlékeit, hanem miközben mesél, kommentálja az eseményeket, tippeket ad, sõt, bizonyos esetekben kijavítja magát (pl. a demóban volt egy rész, hogy párbajban le kellett lõni a seriffet, majd amikor a hallgatóság erre rácsodálkozott, akkor javította magát, hogy 'ja, az nem is úgy volt, hanem a seriff ütött le engem') és ilyenkor egy-egy szakaszt újra lehet játszani, a kijavított történet eseményeinek megfelelõen. Nem tudom, ez így leírva mennyire hangzik jól, de játék közben tényleg jópofa és jól mûködik. :) A sztorimód mellett pedig van még egy Arcade és egy Duels nevû játékmód is, de ezek a demóban nem elérhetõek, mindenesetre sok ész nem kell a kitalálásához, hogy mirõl is szólhatnak. Na egy szó, mint száz, én vártam ezt a játékot, a western témára és környezetre amúgy is fogékony vagyok, szóval elõbb utóbb biztosan meg fogom venni. Csak ahhoz elõbb MS pontokat is kéne venni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tenderlumpling 270 Share Posted May 25, 2013 Legend of Grimrock Másodszorra már egy kicsit lapos volt, de még mindig nagyon addiktív és izgalmas helyenként. A végjáték a legjobb, de kicsit fura, hogy a kocka legyõzése után nincs valami escape route, az, hogy utána még kerülgeti az ember a szörnyeket fél percig, elég antiklimatikus Persze, most se sikerült minden titkot megtalálni és minden aranyfigurát összegyûjteni, de hát kinek van arra ideje :D Nagyszerû játék, és amíg a második rész (meg a MMX) el nem jön, bõven lehet válogatni jobbnál jobb kiegészítõkbõl, ebbõl kettõt ma biztosan kipróbálok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Csabusa 0 Share Posted May 26, 2013 asszem a lego gyûrûk urát vittük végig legutóbb az asszonnyal Link to comment Share on other sites More sharing options...
jardo 51 Share Posted May 28, 2013 WRC: Powerslide + árkád játékmenet, felső kameranézetből + power up-ok... + ... amiket arra tekintettel szerzünk, hogy a versenyben hogyan állunk (pl. ha elöl vagyunk, akkor főleg pajzsot vagy füstfelhőt kapunk, ha hátul, akkor pedig inkább nitrót vagy olyanokat, amik lelassítják előttünk az ellenfeleket) + valódi helyszínek, autók, pilóták, csapatok + három géposztály + az autók törnek + grafika + hangok + nincs külön állítható nehézség, folyamatosan lesznek egyre nehezebbek a szakaszok - zene - összesen csak hat power up - néhány kiálló, láthatatlan akadály a pályák széleinél - kicsit sokat tölt - néha csal a gép - minket könnyebben kilöknek, mint mi az ellenfeleket - a multi teljesen halott, pedig próbálkoztam párszor, de csak egyetlen egyszer találtam meccset, akkor is egy futam után kilépett az ellenfél70% Nagyjából 6 óra alatt játszottam ki, ami talán nem olyan sok, de a nagy átlagtól sem különösebben marad el. Amíg tartott, jól szórakoztam. A játék szerintem jól néz ki, a pályák egyedi hangulatúak, a licenc birtokában itt vannak a hivatalos csapatok, autók és versenyzők, illetve valódi ihletésű pályák, bár megjegyzem, azért több szakaszt is elviseltem volna. Összességében korrekt játék, ha pedig a közvetlen riválisához hasonlítom (kb. egyszerre jelent meg a Codemasters-féle F1 Race Stars-szal), arra klasszisokat ver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aluminiumtrioxid 5 Share Posted May 31, 2013 Deus Ex Human Revolutiont, másodszorra. Egészen meglepett, hogy a "mészárlós" játékstílussal is elég jól lehet érvényesülni (mondjuk le is vettem a nehézséget normálra, duh), mert hiába kevesebb a szerzett xp, kevesebb cuccra is kell költeni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godzilla2 4 Share Posted May 31, 2013 Deus Ex Human Revolutiont, másodszorra. Egészen meglepett, hogy a "mészárlós" játékstílussal is elég jól lehet érvényesülni (mondjuk le is vettem a nehézséget normálra, duh), mert hiába kevesebb a szerzett xp, kevesebb cuccra is kell költeni. Hehh, múlt héten én is a bvégére értem másodszor, szintén "mészáros" játékmenettel és hasonló véleményen vagyok... eleinte azt hittem, h kevésbé leszek tápolható, mint mikor lopakodtam, de mivel most nem kellett finomkodni se, így minden utamba kerülõ falat is betörtem, ami behozta azt a plusz XP-t, ami a lopakodás miatt elúszott volna...az utolsó harmadra ugyan olyan tápos voltam, mint anno, az elsõ végigjátszásnál... viszont a boss-harcok ezúttal baromi rövidek és unalmasak voltak (gyakorlatilag mindet tele kellett tömni ólommal él kész... a 3. bossharc meg 8 mp alatt lezaljlott, hála a Tongtól kapott gránátvetõnek... 3 v 4 lövedék kellett bele, meg se bírt moccanni és már jött is az átvezetõ.... anno lopakodva, hibás implanttal vagy 30x futottam neki :) )... na de legalább kiélhettem a fegyvermániám és a rakétavetõ kivételével minden típust alaposan leteszteltem mindenkin (az nem is tudom minek került bele, mivel csak a játék legvégén találtam belõle 1 példányt :D ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
aluminiumtrioxid 5 Share Posted May 31, 2013 Érdekes játék ez a DXHR, megkockáztatom, hogy az elõdhöz képest talán még jobban is játszható, csak ez a lagymatag, semmilyen sztori lenne kevésbé tré :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
skyeu67 0 Share Posted May 31, 2013 Red Dead Redemption Közel az egyik legjobb játék amivel eddig játszottam. Az elején kicsit szkeptikus voltam, de a hatalmas szabadság, a fíling , a remek sztori, az emberi karakterek, és a szinkron munka végül meggyõzött. Ez a játék megérte a pénzt. Pro: - Nagy, szabadon bejárható vadnyugati világ ( Köztük Mexico-t is érinted) - Remek sztori, mely kicsit klisésen indul, de végül kinövi a gyengeségeit, és megismerjük úgy a vadnyugatot ahogy azt egy igazi törvényen kívüli láthatta - Életszerû karakterek, remek szinkron...nincsenek hõsök, nincsenek rosszak, csak emberi önzés - Látványos, sok helyen szemet gyönyörködtetõ grafika - Változatos terepek - Hangulatos mellék küldik, melyek sokszor ütik a fõ sztori mission-ök szintjét - Mini játék tömegek - Látványos tûzpárbajok - Remek mozgás animációk (fõleg az állatok, mint pl a ló ) - Fantasztikus zene, néha már-már Ennio Morricone-t idézi - Még egy rakat dolog, de azzal elmenne egy oldal is.... Kontra - Néhány fura bug ( lebegõ tárgyak, elrepülõ karakterek, stb) - Suta fedezék rendszer (Igazából a terepen lévõ sziklánknál feltûnõ) - Az auto lock-on néha könnyûvé teszi a tûzpárbajokat 92% Link to comment Share on other sites More sharing options...
gebali1991 222 Share Posted May 31, 2013 Red Dead Redemption [color=#CC0000 - Az auto lock-on néha könnyûvé teszi a tûzpárbajokat [/color] 92% Ezt nem mondanám hibának, mivel teljesen ki lehet kapcsolni :) Egész pontosan három fokozata van: a teljesen off, egy köztes, meg a teljesen ráközelítõs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skyeu67 0 Share Posted May 31, 2013 Ezt nem mondanám hibának, mivel teljesen ki lehet kapcsolni :) Egész pontosan három fokozata van: a teljesen off, egy köztes, meg a teljesen ráközelítõs. Akkor az se hiba. Még jobb. :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balee 20 Share Posted May 31, 2013 The Last of Us demó Fantasztikus, egyszerűen hihetetlen mit hozott össze már megint Naughty Dog. Már ez a rövid demó is egészen brutális volt. Ami a legmeglepőbb, hogy ez tényleg egy túlélő-kaland lesz. Piszok nehéz a játék. Két hét van még a megjelenésig, iszonyúan várom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tenderlumpling 270 Share Posted June 1, 2013 Tomb Raider Dream Edition Konkrétan azt álmodtam, hogy elindítottam az új TR-t, és hirtelen benne voltam a játékban, én voltam a fiatal Lara. Egybõl nekiálltam keresni egy non-hostile, jól megvilágított területet némi self inspection céljából :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hor1 408 Share Posted June 1, 2013 És máris egész másfelé kanyarodott a történet. :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now