Malleus 174 Share Posted January 5, 2021 Utóbbi hónapban visszatértem a Code Vein-hez. Van még befejezés amit nem láttam, illetve az is lehet, hogy rámegyek az achievement-ekre. Egyelőre a harmadik végigjátszásban vagyok, és úgy döntöttem, hogy most megpróbálom egyedül legyőzni a boss-okat (ebben a játékban alapból kapunk AI segítőtársat, őt elküldve megugrik a nehézség, úgyhogy ez egy mini 'challenge run'). Eddig az első négy boss van meg, de lehet nagy fába vágtam a fejszém, mert már ezek se voltak könnyűek. Spoiler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cori 306 Share Posted January 8, 2021 Cyberpunk 2077 - 1 hét kihagyás után folytatom, vagyis már 2 napja folytatom. Eldöntöttem, hogy amíg tart a Geforce Now előfizum (még pár nap) addig gyors kijátszom a főstoryt, semmi kedvem 30fpssel """"élvezni"""" saját gépen Jó kis gém ez amúgy, csak várni kellett volna a kiadással Volt quest ahol rám se hederített senki, úgy mentem végig egy raktárépületen, volt olyan, hogy várni kellett 24 órát, öngyilkosnak lenni majd visszatölteni a checkpintot, hogy egy bizonyos illető felhívjon és folytatódjon a quest és stb Gyermeteg hibái vannak, mintha nem is egy AAA stúdió készítette volna, és ezek nagy része szerintem sose lesz kijavítva annyira alapvető problémák. Szóval tetszik, jók a karakterek, érdekes a történet, a mellékküldiket hanyagolom egyelőre, majd legfeljebb a végén ha úgy látom lesz időm rá, akkor megcsinálok párat. De úgy vagyok vele inkább várok a patchekre, contentre, esetleg olyan javításokra ami játékmechanikai szempontból is segítenek (mint pl anno a Wticher 3nál egy tök új mozgási/irányítási módot raktak be, bár ebbe kevésbé vagyok biztos, hogy ilyesmi patch is jönni fog)... nem tudom mennyi fog ebből megvalósulni. Addigra talán új gépem is lesz (1-2 éven belül) és akkor újra nekiülök minden küldit (fő és mellék) kivégezni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hor1 424 Share Posted January 11, 2021 On 1/8/2021 at 1:18 PM, Cori said: Cyberpunk 2077 - Mindig megjön hozzá a kedvem, elindítom, játszok fél-1 órát, de nem tud berántani, nem kap el, és nem a bugok miatt, valahogy nem érzem az egészet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cori 306 Share Posted January 11, 2021 4 hours ago, Hor1 said: Mindig megjön hozzá a kedvem, elindítom, játszok fél-1 órát, de nem tud berántani, nem kap el, és nem a bugok miatt, valahogy nem érzem az egészet. Az elején engem se húzott be annyira, nagyon nagyon alssan indul be, nem tudom hol tartasz, de miután megcisnálsz pár főküldit Act 2-ben onnantól kb egyre jobb, de az eleje nagyon lassú, alig húzott be engem is azért is tartott eddig, de ahogy haladtam vele egyre jobban akartam mellékküldizni és mindent megcsinálni, de végül letettem erről a bugok és teljesítmény miatt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hor1 424 Share Posted January 12, 2021 17 hours ago, Cori said: Az elején engem se húzott be annyira, nagyon nagyon alssan indul be, nem tudom hol tartasz, de miután megcisnálsz pár főküldit Act 2-ben onnantól kb egyre jobb, de az eleje nagyon lassú, alig húzott be engem is azért is tartott eddig, de ahogy haladtam vele egyre jobban akartam mellékküldizni és mindent megcsinálni, de végül letettem erről a bugok és teljesítmény miatt. Most mentünk valami cuccot lopni és szellőzőkben kell mászkálni a kis robottal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon121 862 Share Posted January 12, 2021 Megszívtam a horrorjátékokkal Switchen, nem lett volna szabad nekem ilyet venni rá. Ott van a Layers of Fear, ami amúgy igazából csak egy mászkálós, történetmesélős játék, de mégis elég feszült és nyomasztó, meg teli van ijesztgetésekkel. Meg ott van a Darkwood is, ami egy nagyon parás, felülnézetes, iszonyú hangulatos túlélő horror. Mindkettő érdekes és jó játék, de ágyban, sötétben játszani fülessel a fejemen (ahogy legtöbbször a Switchen szoktam), legtöbbször azzal jár, hogy konkrétan annyira felvitte a pulzusomat, hogy utána alig tudtam elaludni már. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cori 306 Share Posted January 12, 2021 6 hours ago, Hor1 said: Most mentünk valami cuccot lopni és szellőzőkben kell mászkálni a kis robottal. Az act1(prológus) vége. Ott kezdődik a "beindulás", utána átrak act2-be ahol szintén lelassul a dolog egy kicsit de onnan már tudni fogod a játék történetének az értelmét, mit miért csinálunk stb és teljesen nyílt lesz a város is, elérhető lesz minden funkciója a játéknak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hor1 424 Share Posted January 12, 2021 6 hours ago, Cori said: Az act1(prológus) vége. Ott kezdődik a "beindulás", utána átrak act2-be ahol szintén lelassul a dolog egy kicsit de onnan már tudni fogod a játék történetének az értelmét, mit miért csinálunk stb és teljesen nyílt lesz a város is, elérhető lesz minden funkciója a játéknak. Amúgy így a prológ után határozottan érdekesebbnek tűnik a cucc. Spoiler Értem, hogy Jackie span volt, de a falramásztam tőle, úgyhogy nem tudom igazán sajnálni, de egész érzelmesre volt megcsinálva az a rész is. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaltyDave 490 Share Posted January 14, 2021 Devil May Cry 5 - Devil Hunter csalódott végigásítozása után gondoltam belevágok Vergil-el Dante Must Die szinten. Hát, ő, izé, szétrúgta a seggem. Mission 8-nál járok csak, szerintem meghaltam 10x eddig, pedig az is csoda szokott lenni ha eltalálnak. Elfelejtettem mennyire brutális ez a nehézségi szint, új animációk és támadások egy rakás ellenfélnek ami egyszerűen nem létezik korábbi szinteken, na meg a démonpajzs ami rárakódik időnként az összesre és olyankor nem csak kevesebbet sérülnek (ami végül is még jó is lenne mert tovább kombózhatók ) hanem uninterruptable lesz, magyarul fogja magát és úgy pofán csap miközben kombózok rá az meg a földön van (vagy a levegőben és gondol egyet és kiesik belőle amikor normál körülmények között nem tudna) hogy fáj nézni ahogy én még benne vagyok egy animációban amivel az előbb ütöttem, de ő már kizuhant és míg engem köt az animáció befejezése, ő már vígan lendíti is a baltát az arcomba, letépve egy ütéssel annyi HP-t hogy hiába a maximum 2 soros HP a következővel game over. Szóval na, brutális. Aztán gondoltam ehh, vissza kéne nézni Dante-ra, hiányzik a stílusváltás. Te jó isten, mennyire más. Elfelejtettem játszani vele, a fegyverek, a hatósugarak, a teljes mozgáskultúra és koreográfia ritmusa más, ennek megfelelően az irányítása is, teljesen eltűnt az izommemóriából hozott kialakított játékstílusom amivel megtehettem hogy 7 fegyvert használok (ebony & ivory, dupla rakétavető, sapka devil sword dante, cerberus, balrog, motor) és bármelyikhez oda tudok kapni fél másodperc alatt az abból a moveset-ből kellő mozdulatért miközben stílust váltogatva cikázok trickterrel, spéci mozdulatok swordmasterrel, és egy-egy nagyobb jobban "telegraphed" ütést még poénból royal guard-ozok is, meg pisztolyokkal levegőben forgok mert jó crowd control a levegőben lévő ellenfelekre. Kellett egy masszív fél óra amíg ennek töredékét visszahoztam, fel is mentem vele Bloody Palace level 81-ig, aztán rájöttem hogy hajnali 2 és aludni kéne . Van még aki játszik egyébként, vagy tervezi? Tech talkhoz volna kedvem Link to comment Share on other sites More sharing options...
XCube 970 Share Posted January 16, 2021 Most, hogy az első C&C végére értem gondoltam belepillantok a Tiberian Sun -ba, azzal sem játszottam már évek óta. Az EA annak idején ingyenessé tette, az eredeti forrásból viszont már nem lehet letölteni és a mirrorokon szereplő verziót sem egyszerű életre kelteni. Szerencsére a rajongótábor itt is dolgos volt, akit érdekel a játék itt ingyen és bérmentve letöltheti a telepítőt, ami letölti az összes tartalmat is . https://cnc-comm.com/tiberian-sun/downloads/the-game/installer Link to comment Share on other sites More sharing options...
moody 672 Share Posted January 16, 2021 On 1/12/2021 at 1:41 PM, Leon121 said: Megszívtam a horrorjátékokkal Switchen, nem lett volna szabad nekem ilyet venni rá. Ott van a Layers of Fear, ami amúgy igazából csak egy mászkálós, történetmesélős játék, de mégis elég feszült és nyomasztó, meg teli van ijesztgetésekkel. Meg ott van a Darkwood is, ami egy nagyon parás, felülnézetes, iszonyú hangulatos túlélő horror. Mindkettő érdekes és jó játék, de ágyban, sötétben játszani fülessel a fejemen (ahogy legtöbbször a Switchen szoktam), legtöbbször azzal jár, hogy konkrétan annyira felvitte a pulzusomat, hogy utána alig tudtam elaludni már. A The Evil Within után nagyon nehezen akarok nekiállni a RE7-nek. Tudom, hogy rohadt jó, de azt is hogy iszonyat para az egész. FPS nézetbe jobban fél az ember, na. Link to comment Share on other sites More sharing options...
XCube 970 Share Posted January 16, 2021 On 1/12/2021 at 1:41 PM, Leon121 said: Megszívtam a horrorjátékokkal Switchen, nem lett volna szabad nekem ilyet venni rá. Ott van a Layers of Fear, ami amúgy igazából csak egy mászkálós, történetmesélős játék, de mégis elég feszült és nyomasztó, meg teli van ijesztgetésekkel. Meg ott van a Darkwood is, ami egy nagyon parás, felülnézetes, iszonyú hangulatos túlélő horror. Mindkettő érdekes és jó játék, de ágyban, sötétben játszani fülessel a fejemen (ahogy legtöbbször a Switchen szoktam), legtöbbször azzal jár, hogy konkrétan annyira felvitte a pulzusomat, hogy utána alig tudtam elaludni már. Annak idején a Layers of Fear még PC -n is teljesen kibillentett az egyensúlyomból. Örülök neki, hogy lassan kezdem elfelejteni és újrajátszhatom . Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaltyDave 490 Share Posted January 18, 2021 Star Wars: Battlefront 2 It clicked, finally. Gyerekek én ebből tegnap este egy 6 órás marathont letoltam hajnali 3-ig. Végre elkapott a ritmusa, felfogtam hogy a pályatervezésben igen is van logika (eddig rohadt kényelmetlen, autentikus de multi szempontjából katasztrófa map tervezés véleményen voltam ami nem teljesen szűnt meg de már nagyon élvezem). Akkorákat védtünk Supremacy-n hogy öröm volt nézni, elveszítjük a conquest alapú pontfoglalós háborút és feljönnek a hajónkra, aztán ott rush játékszabályok szerint védekezünk és szorulunk vissza. Ha ott sikerül megállítani őket, akkor megy vissza mindkét csapat a terepre conquest-ezni, és ez így megy amíg valamelyik hajó el nem pusztul (a hajón belül okozott sérülések, checkpointok megmaradnak, nincs reset). Gyerekek, 4x veszítettük el a harcot földön (ez így önmagában 1-1.5 óra), és 4x vertük őket vissza hajszál híján a hajó belsejéből. Kicsit rotálódtak a játékosok, és elkezdtük visszahozni, áttolni a frontvonalat az ellenfél hajójába (ahonnan párszor minket is kitessékeltek), és egy sacc per kábé 3 órás küzdelem után győztünk. Ott ültem a scoreboard alsó harmadában, ilyen 140 kill-el . Az UI borzasztó és nagyon nehéz beletanulni hogy akkor most pontosan hogy is működnek a spéci karakterek (van a 4 alap class, assault / heavy / officer / sniper), mert mind a 3 korszak mind a 6 frakciójánál mások vannak, viszont így is kategorizálva vannak, így pl. a klónoknál a Republic Commando-ból átemelt kommandós ugyanaz a slot mint a droidoknál a droideka, és bármelyikkel játszol együtt szinteződnek. A kártyás rendszer még mindig borzasztó összezavaró (effektíve minden karakternek és class kategóriának van egy skill fája amivel jobban testre lehet szabni, de ahelyett hogy ezt releváns ikonokkal és mondjuk egy egyszerű, Mass Effect 1 szintű skill pont sorral oldották volna meg, kártyák jelképezik a passzívokat ÉS a felszereléseket is (a vizualitás nyelvében ez már óriási bűn hogy ugyanaz a formátuma ennek a kettőnek) és ezeket lehet aztán szintezni, meg cserélgetni, mint a CoD perkeket. Brutál jókat lángszóróztam a dzsungelben (pedig nagy nyitott pálya) és a First Order csillagrombolóiban, Kashyyyk-on jetpack trooper-el besurrantam leghátulra és a rám spawnoló squad mate-ekkel onnan daráltuk hátba az ellent, Naboo-n heavy-vel egy kis sikátorban campeltem, az utcára kiraktam a roncs tank mögé (ellenfél érkezési irányából nézve) az automata antiarmor turret-et, jöttek vagy 8-an, felsorakoztak a roncs mögé mint fedezék, a tankjuk előre nyomult, azt hátbalőtte a roncs tövébe rakott kis turret, én meg a sikátorból oldalba kaptam a fedezékben lévőket minigun-al olyat aratva hogy köpni nyelni nem tudtak, kib*szott badass volt. Kezdem használni a hősöket is, nagyon nagyon nehéz megszokni őket mert sokkal kevésbé mobilisek mint az eredeti BF2-ben, és nagyon könnyen halnak sajnos, van hogy egy icipici, de tényleg nagyon pici szobában egymást éri 8-10 katona (AI és player vegyesen) te meg gondolod hogy majd jól szétcsapsz köztük lézerkarddal, hát a f-szt instant halál. Szóval okosan, taktikusan kell, és afféle nagyon kemény, de support role-t játszanak. A lőfegyveresek mondjuk nem azok istenek. Annyira jó ez a Celebration Edition giveaway, simán felupgrade-elte az origin acc-omon lévőt, pár kilobyte patch és kész is volt, mást nem csinált csak feloldott minden skint, de végre nem kell szarakodni velük és így sokkal jobb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoeJoeJoe 239 Share Posted January 22, 2021 Bloodborne Imádom, amikor tele az internet easyest boss ever kommentekkel egy boss alatt, én meg sokadjára tudom csak megölni. A the one reborn-lt sikerült eltennem... kéz alól (bár láb alól is passzol ide, volt annak mindene, még kis evezőszerű izéi is), úgyhogy most nightmare of mensisnél tartok, viszont azt hiszem ez már lassan kezd a végjáték lenni, így előbb szétnézek az opcionális részeken. Ez nagyon jó húzása a játéknak, mindig lehet menni többfelé, amik nem viszik előre a story-t, de hangulatos kis mapok, meg lehet jól fejlődni. Az a charnal lane is ilyen volt, amit szerintem bűn kihagyni, mert észvesztően hangulatos. Most még hátra van az upper chatedral ward, chainhurst castle meg a nightmare frontier, nem beszélve még a DLC-kről, amibe épp csak belekukkantottam (amikor az életemre tört három hunter, eszeveszetten rohantam vissza doll szoknyája mögé hunter's dreambe). Tehát 4 hely még hátravan. Azok a rohadt szúnyogszerű izék a kastélynál... Na mindegy, majd felgyújtom őket (is) A dark soulsból ismerős probléma itt is megvan sajnos: a játék elején kaptam a baltát, ami szimpi fegyver volt, aztán azóta leragadtam ennél. Szerencsére ad elég fejlesztő követ, áttérhetnék más fegyverre, de ezt már megszoktam és az ellenségek nem igazán hagynák, hogy kialakítsak valami kötődést egy új fegyverrel. Pedig a kalapács és a ludwig holy blade is jó kiegészítő lenne a területreható balta mellé Még mindig nagyon hangulatos amúgy. Áttért már a játék a ponyvaszörnyekről a Lovecrafti csápos rémek világába, talán az előbbi jobban tetszett, de ez a végjáték enviroment téren sokkal jobb. Tele szobrokkal, képekkel, próbál lore-t mesélni a játék (na azért nem viszi túlzásba, két mondatnál egyszerre többet sose ), meg úgy azért elég bizarr minden. Ameddig eljutottam nightmare of mensis-ben ott egy ablakon világít ki a fény, aminek láttán egy idő után megőrül a karakter. Szeretem az ilyen, remélem seggbe lehet rúgni aki ott van. Bár jobban meggondolva lehet jobb lenne sose megtudni mi csinálja. A kedvenc helyem, a hypogean gaol sajnos átalakult, már nincsenek ott a zsákos emberek, meg a röfik, meg az a jó paráztató háttérzene is elköltözött (viszont valami széttörte az egyik kaput, amerre lehetett menni, talán a boss...?), így kellett találni másik farm helyet. És a lecture building... az a kis osztályterem, hát az valami zseniális. Tele van hajdani tanulókkal, akik évek óta várják a tanárukat és közben folyós rutyutyuvá váltak. És nem szeretik a lángszórót... és sok XP-t adnak! Viszont a kedvenc adalékom, hogy ezek a diákok néha dobnak... szedálószert. Egyetemi előadásaim alkalmával lehet nekem is jól jött volna . Igazából a blood starved beast után nem hittem volna, hogy eddig el fogok jutni. Ott kicsit összetört engem a játék. Viszont valamennyire már megszoktam és talán meg is szerettem ezt a gyorsabb harcrendszert. És kíváncsian várom miféle szörnyűségek fognak még előkerülni. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaszman1 1,078 Share Posted January 23, 2021 Ghost Recon Breakpoint PS4-en. Haverral megvettük, mert 85% volt rá PSN-en (3000 Ft alatt). Mivel a bétában benne voltam és az botrányosan szar volt vagy 2 évig felé se hederítettem. Azóta olvastam meg láttam videókat hogy egész jól helyrepofozták és azt kell mondjam teljesen vállalható lett. Persze vannak még gondok vele bőven, a járművek még mindig szarok, vannak kisebb bugok, és a menürendszer túl van bonyolítva és lassú. Mindezek mellett teljesen átdolgozták a loot rendszert és van lehetőség az egész gear szintezés kikapcsolására és totál testre lehet szabni mi hogy működjön a játékban. Ez viszont nagyon jót tett neki és most már akár a Wildlands-szel egy lapon merném emlegetni. Ugye ez sem nagy dicséret, mert az előd sem volt egy etalon és hosszú távon baromi unalmas tudott lenni, viszont coop-ban mindkettő rohadt jó. Ma belepakoltunk 6 órát és rég nem szórakoztam ilyen jól. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hor1 424 Share Posted January 24, 2021 Másfél éve félbemardat a Breath of the Wild (igazából az utolsó Divine Beast hiányzott), most újrakezdtem, szeretném be is fejezni. Kurvajó érzés ezt játszani még mindig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaltyDave 490 Share Posted January 24, 2021 13 hours ago, kaszman1 said: Ghost Recon Breakpoint PS4-en. Haverral megvettük, mert 85% volt rá PSN-en (3000 Ft alatt). Mivel a bétában benne voltam és az botrányosan szar volt vagy 2 évig felé se hederítettem. Azóta olvastam meg láttam videókat hogy egész jól helyrepofozták és azt kell mondjam teljesen vállalható lett. Persze vannak még gondok vele bőven, a járművek még mindig szarok, vannak kisebb bugok, és a menürendszer túl van bonyolítva és lassú. Mindezek mellett teljesen átdolgozták a loot rendszert és van lehetőség az egész gear szintezés kikapcsolására és totál testre lehet szabni mi hogy működjön a játékban. Ez viszont nagyon jót tett neki és most már akár a Wildlands-szel egy lapon merném emlegetni. Ugye ez sem nagy dicséret, mert az előd sem volt egy etalon és hosszú távon baromi unalmas tudott lenni, viszont coop-ban mindkettő rohadt jó. Ma belepakoltunk 6 órát és rég nem szórakoztam ilyen jól. Legnagyobb baja amit nem tudnak javítani hogy mennyire üres az egész. A Wildlands-ben ott volt az isten adta nép, itt csak katonák vannak, meg 1-2 irritáló millenial tudós. Olyan mint amikor kimegy az ember egy MMO-ban a városból és minden ami él és mozog azért van hogy harcolj vele, legyen az mókus vagy sárkány. Nem hiteles az open world ha csak katonák vannak benne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
XCube 970 Share Posted January 24, 2021 Még nem tolom, de elkezdtem előtölteni a The Medium -ot. Kíváncsi leszek rá, van benne potenciál. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leon121 862 Share Posted January 24, 2021 5 hours ago, Hor1 said: Másfél éve félbemardat a Breath of the Wild (igazából az utolsó Divine Beast hiányzott), most újrakezdtem, szeretném be is fejezni. Kurvajó érzés ezt játszani még mindig. Melyik van még? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaszman1 1,078 Share Posted January 24, 2021 6 hours ago, SaltyDave said: Legnagyobb baja amit nem tudnak javítani hogy mennyire üres az egész. A Wildlands-ben ott volt az isten adta nép, itt csak katonák vannak, meg 1-2 irritáló millenial tudós. Olyan mint amikor kimegy az ember egy MMO-ban a városból és minden ami él és mozog azért van hogy harcolj vele, legyen az mókus vagy sárkány. Nem hiteles az open world ha csak katonák vannak benne. Igazából ez a kisebbik baj. Mivel azonnal lehet minden tabornál helikoptert kapni és azzal baromi gyorsan feloldani a fast travel helyeket az uncsi táj lényegében kiiktatható és pervek alatt bárhol ott tud kenni az ember. Nekem a zavaros menük a legfájóbbak. Semmi sem egyértelmű, van tucatnyi típusú küldi, van ahol nem nyilvánvaló mit hol találni. Minden szart ki lehet pinelni az objectives felületre, de nincs jól elmagyarázva. Az pl hogy hogy szinteződnek az egyes class-ok olyan szinten el van rejtve, hogy ha átugrod a több száz tutorial erre vonatkozó egy mondatát sosem találod meg hol lehet megnézni mi kell a következő szinthez. A craftolás is el van rejtve, az emote-ok 3 almenü alá lettek helyezve, de még a legegyszerűbb vásárlási interfész is kényelmetlen és nem áll kézre. Most így kb 8 óra után már rutinból megy minden, de ha nem lett volna a coop-ból adódó fun faktor már lehet hagytam volna a francba egyedül. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hor1 424 Share Posted January 25, 2021 16 hours ago, Leon121 said: Melyik van még? A sivatagos. De az újrakezdtemet úgy kell érteni, hogy az elejéről. Már csak azért is, mert nem tudtam, hogy az autosave-ek és manual save-ek is felülírják az összes korábbit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaltyDave 490 Share Posted January 25, 2021 17 hours ago, kaszman1 said: Igazából ez a kisebbik baj. Mivel azonnal lehet minden tabornál helikoptert kapni és azzal baromi gyorsan feloldani a fast travel helyeket az uncsi táj lényegében kiiktatható és pervek alatt bárhol ott tud kenni az ember. Nekem a zavaros menük a legfájóbbak. Semmi sem egyértelmű, van tucatnyi típusú küldi, van ahol nem nyilvánvaló mit hol találni. Minden szart ki lehet pinelni az objectives felületre, de nincs jól elmagyarázva. Az pl hogy hogy szinteződnek az egyes class-ok olyan szinten el van rejtve, hogy ha átugrod a több száz tutorial erre vonatkozó egy mondatát sosem találod meg hol lehet megnézni mi kell a következő szinthez. A craftolás is el van rejtve, az emote-ok 3 almenü alá lettek helyezve, de még a legegyszerűbb vásárlási interfész is kényelmetlen és nem áll kézre. Most így kb 8 óra után már rutinból megy minden, de ha nem lett volna a coop-ból adódó fun faktor már lehet hagytam volna a francba egyedül. Na de ez az, én nem akarom kiiktatni az uncsi tájat, én nem akarom hogy uncsi legyen a táj. A Wildlands Bolíviájában volt élet, fel alá mászkálok civilek, piac, munkások a földeken, láttad ha a kartell emberei terrorizálták őket, és természetes empátiát vált ki ami motivációvá válik hogy játssz és odamenj, segíts. A Breakpointból pedig kispórolták az egészet, az egyik cutscene-ben kijelentették hogy martial law van életben, senki ne legyen kint. De bent se nagyon vannak, egész kisvárosokat kutathatsz át bejárható épületekkel és van benne 0-2 civil. Még területtakarítás sincs, mert mindenki visszaspawnol mindig, szóval még az sincs akit felszabadíts, megments, 10 perc múlva tele a tábor megint. Marhára nehéz motiváltnak lenni hogy lelődd az ellenséget amikor kinyomozod hogy a drónos kommandós fószer amúgy egy családos ember, és mást nem csinál az egész játékban csak áll egyhelyben a radarállomáson, senkinek nem árt, míg nem rárúgod az ajtót hogy lelődd. Közte meg nincs semmi csak 20km erdő, amiben az egyetlen esemény a 50m-enként táborozó ugyanaz a 2-4 NPC akik azért vannak ott hogy a coop bandának mindig legyen karnyújtásnyira egy járműve, és kényelmesebb legyen a játék, ahelyett hogy hitelesebb lenne. Érdekes módon a Wildlands-ben nem akartam magamnak tábortüzet ahová spawnolhatok magamnak helikoptert vagy autót, mert A: volt pl. forgalom ami a civil élet velejárója és bármikor tudtam szerezni autót szinte, B: nem volt dögunalom az egész hogy át akarjam ugorni. A Breakpointban semmi nincs csak lootbox meg üres kisvárosok katonákkal (kivéve az irritáló cringe 2 tábort, ami egy MMO player HUB), és mivel a mozgás, fedezék, tűzharc, lopakodás jó, ideig óráig le is kötött engem is, sok-sok esélyt adtam ennek a játéknak. Majd olyan 20-40 óra után betöltöd újra a Wildlands-et és rájössz mi hiányzik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cori 306 Share Posted January 28, 2021 Red Dead Redemption 2 - múlt pénteken nekiültem, baromi hangulatosan indult, baromira filmes érzése van az egésznek. Az irányítás nagyon szimulátoros érzés, ergo nehézkes mozgás, lövésenként fel kell húzni a fegyvereket az bal egérrel, először fura, de aztán hozzá lehet szokni, sőt szerintem hozzá is ad az élményhez. A nyeregből kell kihúzni a fegyvereket, ha használni akarsz valamit stb. A western feeling marhára átjön, jók a karatkerek. DE a játékban mindenhova lovagolni kell, kb 10perc lovaglás és 5 perc párbeszéd majd megint lovaglás majd megint cinematic és talán, esetleg akció (de ez ritka és ha van akkor is pár pillanat alatt vége) és a végén lovagolhatok vissza táborba az új küldiért ahol újrakezdődik az egész folyamat. Szóval a játék baromira lassú, nyögvenyelős, ami nem biztos, hogy baj, sőt egy ideig még élveztem is, immersion 100%, de a lovaglás az nagyon kinyirja a dolgot. És ez a "hiba" számomra már az RDR1-be is megvolt, sőt a régebbi GTAkban is, de talán GTAban nem annyira vészes a dolog,m ert folyamat kerülgetni kell a kocsikat az utakon stb, itt meg tényleg csak annyi, hogy nyomod az előre gombot. 17 óra után úgy érzem még semmit se haladtam. Ion Fury - Ez nagyon tetszik, néha lenyomok 1-1 pályát azt annyi, de elég is. Jó kis gém, durva, hogy mit összehoztak a Build Enginnel, bár a fegyver választék egyelőre nem valami érdekes, és az enemyk is elég unalmas random katonák, és a pályák is talán túl hosszúak, túl nagyok, de a hangeffektek tetszenek, a soundtrack is tök jó. Jó kis retro cucc, bár nem érzem annyira kiemelkedőnek. Resident Evil 2 - haladtam ezzel is egy kicsit, már a garázsba vagyok lent, megvoltak a kutyák, első Mr X találkozó is a börtönben (igaz csak a kezét láttam ). Jó kis játék, végigtolom, de nem tudom újra fogom-e tolni Nem a közeljövőben az biztos, hiába van erre kiélezve a játék. Halo 3 ODST PC - single player achik 90%a kiszedve, cooposokat hagyom a francba, nincs kivel kiszedni őket Jöhet a Halo 4 majd valamikor, csak kicsit kiégtem a Halozástól xD egész évbe közel 100%olni próbáltam a kampányokat De jó móka volt, élveztem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
XCube 970 Share Posted January 29, 2021 On 1/28/2021 at 6:41 PM, Cori said: Ion Fury - Ez nagyon tetszik, néha lenyomok 1-1 pályát azt annyi, de elég is. Jó kis gém, durva, hogy mit összehoztak a Build Enginnel, bár a fegyver választék egyelőre nem valami érdekes, és az enemyk is elég unalmas random katonák, és a pályák is talán túl hosszúak, túl nagyok, de a hangeffektek tetszenek, a soundtrack is tök jó. Jó kis retro cucc, bár nem érzem annyira kiemelkedőnek. Én végigtoltam két - három nap alatt. A fegyverek terén maximálisan igazat kell adnom, nekem hiányzott a Build Engine játékok érdekes / esetenként elborult fegyvertára, de az egész játék valamelyest realisztikusra sikerült az elődökhöz képest. Ami viszont nagyon tetszett, hogy a fejlövés számít a játékban, így nagyon hatékonyan lehet pusztítani ha pontos vagy. Nem tudom milyen fokozaton játszol, de a játék a vége felé valami beteg módon nehéz lesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cori 306 Share Posted January 29, 2021 1 hour ago, XCube said: Én végigtoltam két - három nap alatt. A fegyverek terén maximálisan igazat kell adnom, nekem hiányzott a Build Engine játékok érdekes / esetenként elborult fegyvertára, de az egész játék valamelyest realisztikusra sikerült az elődökhöz képest. Ami viszont nagyon tetszett, hogy a fejlövés számít a játékban, így nagyon hatékonyan lehet pusztítani ha pontos vagy. Nem tudom milyen fokozaton játszol, de a játék a vége felé valami beteg módon nehéz lesz. Normálon kezdtem, gondolkodtam rajta, hogy legyen-e hard, de inkább maradtam Normalon. Igen a fejesezés nekem is nagyon tetszik folyamat ontom őket, főleg a piros Edény!ökre, azokba amúgy is sokat kell lőni. Új kedvencem a lézer nyílpuska Pontos és erős, még ezeket is megfekteti 1 fejesre. Eddig nem mondanám nehéznek, bár sokszor leesik a hp-m, de meghalni nem sűrűn haltam. Valami egyébként hiányzik belőle... nem tudom megmondani pontosan mi Blood tökéletes volt egyediség terén, a fegyverek is, habár nehéz volt mint a disznó, de élvezetes volt minden perce (mondjuk a gargoylokat rühellem még ma is, meg a szellemeket ) . Duke Nukem és a Shadow Warriorban is ott volt az a plussz, ami úgy érzem itt hiányzik. Bár a DN nem lett a kedvenceim közt mint sokak számára, a Shadow Warriort pedig nem toltam még ki, mégis sokkal jobban volt kedvem leülni azokhoz. Ezt is nyomom, nem is húzom a számat érte, csak valami hiányzik belőle, na. Ja a másik meg amit felhoztam a map dizájn. Jó meg minden,de valahogy nekem túl káosz helyenként, de ez lehet a szép Build engine grafikának köszönhető, de néha túl sok minden van a képernyőn, és nem veszek észre dolgokat. Fura, az ellenfelek is beleolvadnak a háttérbe sokszor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now