CalmoSoft Posted January 26, 2016 Posted January 26, 2016 Sziasztok, Érdemes megnézni, kipróbálni a következőt: Ring Programming Language Üdv, Gál Zsolt (~ CalmoSoft ~)
CalmoSoft Posted January 29, 2016 Author Posted January 29, 2016 Sziasztok, Ime a klasszkus 15-ös Kirakós Játék Üdv, Gál Zsolt (~ CalmoSoft ~) load "guilib.ring" load "gamelib.ring" load "ring_qt.ring" App1 = new qApp { rnd = [] empty = 16 win1 = new qWidget() { move(0,0) resize(350,400) setWindowTitle("CalmoSoft Fifteen Puzzle Game") new qPushButton(win1) { setgeometry(100,220,120,30) settext("Scramble") setclickevent("scramble()") } btn1 = new qPushButton(win1) { setgeometry(100,100,30,30) setclickevent("moveTile(1)") } btn2 = new qPushButton(win1) { setgeometry(130,100,30,30) setclickevent("moveTile(2)") } btn3 = new qPushButton(win1) { setgeometry(160,100,30,30) setclickevent("moveTile(3)") } btn4 = new qPushButton(win1) { setgeometry(190,100,30,30) setclickevent("moveTile(4)") } btn5 = new qPushButton(win1) { setgeometry(100,130,30,30) setclickevent("moveTile(5)") } btn6 = new qPushButton(win1) { setgeometry(130,130,30,30) setclickevent("moveTile(6)") } btn7 = new qPushButton(win1) { setgeometry(160,130,30,30) setclickevent("moveTile(7)") } btn8 = new qPushButton(win1) { setgeometry(190,130,30,30) setclickevent("moveTile(") } btn9 = new qPushButton(win1) { setgeometry(100,160,30,30) setclickevent("moveTile(9)") } btn10 = new qPushButton(win1) { setgeometry(130,160,30,30) setclickevent("moveTile(10)") } btn11 = new qPushButton(win1) { setgeometry(160,160,30,30) setclickevent("moveTile(11)") } btn12 = new qPushButton(win1) { setgeometry(190,160,30,30) setclickevent("moveTile(12)") } btn13 = new qPushButton(win1) { setgeometry(100,190,30,30) setclickevent("moveTile(13)") } btn14 = new qPushButton(win1) { setgeometry(130,190,30,30) setclickevent("moveTile(14)") } btn15 = new qPushButton(win1) { setgeometry(160,190,30,30) setclickevent("moveTile(15)") } btn16 = new qPushButton(win1) { setgeometry(190,190,30,30) settext("") setclickevent("moveTile(16)") } resetbtn = new qPushButton(win1) { setgeometry(100,250,120,30) settext("Reset") setclickevent("resetTiles()") } //button = [btn1, btn2, btn3, btn4, btn5, btn6, btn7, btn8, btn9, btn10, btn11, btn12, btn13, btn14, btn15, btn16] for i = 1 to 15 button[i] {settext(string(i))} next show() } exec() } func scramble for n= 1 to 300 nr=random(16) up = (empty = (nr - 4)) down = (empty = (nr + 4)) left = ((empty = (nr - 1)) and ((nr % 4) != 1)) right = ((empty = (nr + 1)) and ((nr % 4) != 0)) move = up or down or left or right if move = 1 and (nr != 0) button[nr] { temp = text() } button[empty] {settext(temp)} button[nr] {settext("")} empty = nr ok next func moveTile nr2 up = (empty = (nr2 - 4)) down = (empty = (nr2 + 4)) left = ((empty = (nr2- 1)) and ((nr2 % 4) != 1)) right = ((empty = (nr2 + 1)) and ((nr2 % 4) != 0)) move = up or down or left or right if move = 1 and (nr2 != 0) button[nr2] { temp2 = text() } button[empty] {settext(temp2)} button[nr2] {settext("")} empty = nr2 ok func resetTiles empty = 16 for i = 1 to 15 button[i] {settext(string(i))} next button[16] {settext("")}
payskin Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Zsolt, szerintem el vagy tévedve. Egyrészt ez itt a Szoftver témacsoport, a programozás eggyel arrébb van, a szomszédban, de ez még a kisebb baj. A nagyobb, hogy a fórumot naponta megnézi pár száz ember, ebből jó, ha egy tucat regisztrált, és ha születik 3-4 hozzászólás (amit nem én írok), az már egy csodálatos termékeny nap volt. Szerintem erős 0 esély van arra, hogy a programnyelvedhez pont itt találj új rajongókra. Nem akarom elvenni a kedved, sőt, sok szerencsét hozzá, csak, gondoltam, szólok.
CalmoSoft Posted January 30, 2016 Author Posted January 30, 2016 Szia Balázs, Igazad van. Hogyan tudom törölni a topicot? Üdv, Gál Zsolt (~ CalmoSoft ~)
payskin Posted January 30, 2016 Posted January 30, 2016 Nem kell törölni, jól elvan ez itt. Még az is lehet, hogy hoz majd a jövőben 1-2 érdeklődőt.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now