vmiki Posted October 4, 2013 Posted October 4, 2013 Egy érdekes kérdésben szeretnék segítséget kérni. Igaz a Google a barátom, de igazán megfelelőt még nem sikerült találnom. Egy olyan szoftverféleség kellene (lehetőleg webalapú), amivel pl egy csoport tagjai egyszerűen írhatnak beszámolót az elvégzett feladatokról, ott kategóriákat választhatnak ki, időtartamot írhatnak be. Ezen felül feladatokat lehet kiírni, átadni, közös tudásbázis, szavazás van benne. Kicsit OpenAtriumszerűre gondoltam, de az több igényre nem megfelelő. Vagy ha tudtok ahhoz kiegészítőt, azt is szívesen veszem. Előre is köszönöm!
[OP]Destroy-man Posted October 5, 2013 Posted October 5, 2013 Mintha a Microsoft Dynamics CRM tudna ilyen funkciókat.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now