Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Elromlott a Canon Pixma MP110-em

Recommended Posts

Posted

:Sír: Még van egy Canon Pixma MP110-em. Lilám sincs, hogy mi történhetett vele, mert amikor utoljára nyomtattam vele semmi baja nem volt. Most amikor bekapcsoltam, a tinta hordozó fejet félrecsapja a jobb oldalra olyanokat csattanva, mintha ki akarná ütni az oldalát! Iszonyú!!! Ami nagyon érdekes, az az, hogy eddig amikor felnyitottam a fedelét, mindig készségesen elõhozta a fejet az esetleges tintacserére! De a piszok most nem ezt teszi, hanem eldugja a jobb oldalon. Ja, a hibaüzenet pedig a következõ: CHEK INK TANK

Jelzem, hogy a tinták a helyükön vannak rendesen!

Nagyon kérek valakit, mondja meg nekem mi volna a teendõ vele, szerviz, kódsor vagy kuka?

Posted

Szerintem vidd szervizbe. Valószínûsítem, hogy a tintákat vezérlõ és rögzítõ alkatrész romlott el. ;)

• 2 weeks later...
Posted

OK! Vettem a lapot, remélem nem haragszol, kezdő vagyok ezen az oldalon! :hááát:

Posted

Semmi gond. ;)

(@ többiek: Privát üzenetben való beszélgetésünk lezárása. :) )

Posted

Azt szeretném kérdezni, hogy ez a "megróvás", figyelmeztetés meddig fog kisérni engem? Miben releváns esetleg ez a választ adóim szemében?

Kösz!

Posted

Hát itt lent a bal alsó sarokban, ahol irja, h. "Figyelmeztetés szintje...", és van az a pár kék kocka!?

Senkinél nem igen látok ilyensmit, és nálam is akkor jelent meg mikor küldtem azt a mailt.

Különben sem zavar annyira, csak kérdeztem...

Apropó nyomtató, azt hiszem, h. csak az általad ajánlott Canon-ra döntöttem(Pixma 520), és az is biztos, hogy nem fog benne utángyártott itnta járni!!!

Bocs ha 1 picit nyûg voltam..., kösz a segitséget! :)

Posted

<off> :lol: Olvasd el ezt. ;) </off>

Nagyon jó választás az MP520, akárcsak a többi Canon márkájú nyomtató. :) Szerintem jól fogsz vele járni. ;)

• 2 weeks later...
Digital Silence
Posted

Én is jól jártam a Canon MP160-al! :dühös: