mgyj Posted January 7, 2008 Posted January 7, 2008 ír: Még van egy Canon Pixma MP110-em. Lilám sincs, hogy mi történhetett vele, mert amikor utoljára nyomtattam vele semmi baja nem volt. Most amikor bekapcsoltam, a tinta hordozó fejet félrecsapja a jobb oldalra olyanokat csattanva, mintha ki akarná ütni az oldalát! Iszonyú!!! Ami nagyon érdekes, az az, hogy eddig amikor felnyitottam a fedelét, mindig készségesen elõhozta a fejet az esetleges tintacserére! De a piszok most nem ezt teszi, hanem eldugja a jobb oldalon. Ja, a hibaüzenet pedig a következõ: CHEK INK TANK Jelzem, hogy a tinták a helyükön vannak rendesen! Nagyon kérek valakit, mondja meg nekem mi volna a teendõ vele, szerviz, kódsor vagy kuka?
Fujitsu Posted January 7, 2008 Posted January 7, 2008 Szerintem vidd szervizbe. Valószínûsítem, hogy a tintákat vezérlõ és rögzítõ alkatrész romlott el.
mgyj Posted January 22, 2008 Author Posted January 22, 2008 OK! Vettem a lapot, remélem nem haragszol, kezdő vagyok ezen az oldalon!
Fujitsu Posted January 22, 2008 Posted January 22, 2008 Semmi gond. (@ többiek: Privát üzenetben való beszélgetésünk lezárása. )
mgyj Posted January 23, 2008 Author Posted January 23, 2008 Azt szeretném kérdezni, hogy ez a "megróvás", figyelmeztetés meddig fog kisérni engem? Miben releváns esetleg ez a választ adóim szemében? Kösz!
mgyj Posted January 25, 2008 Author Posted January 25, 2008 Hát itt lent a bal alsó sarokban, ahol irja, h. "Figyelmeztetés szintje...", és van az a pár kék kocka!? Senkinél nem igen látok ilyensmit, és nálam is akkor jelent meg mikor küldtem azt a mailt. Különben sem zavar annyira, csak kérdeztem... Apropó nyomtató, azt hiszem, h. csak az általad ajánlott Canon-ra döntöttem(Pixma 520), és az is biztos, hogy nem fog benne utángyártott itnta járni!!! Bocs ha 1 picit nyûg voltam..., kösz a segitséget!