whiteoperator 0 Share Posted October 29, 2007 Sziasztok! Kezdõ visual Basic programozó vagyok és egy olyan programot írtam, aminek azt kellene csinálnia, hogy beolvassa a data.txt fájlt és a ";" -nál két részre bontja, ami elõtte van, és ami utána, ezt pedíg az olvasott(420,2) tömb elsõ és második részébe teszi. A data.txt -t beolvassa, az tömb (1,1) és (1,2) részét meg is írja, de nem megy tovább. A végén valamelyiket kiíratom vele a label1 text tulajdonságához. A data,txt tartalma: 1 ; 1 2 ; 4 3 ; 9 4 ; 16 . . . . . . 420 ; 176400 A programkód: Private Sub Form_Load() Dim Index As Variant Dim Index2 As Variant Dim Hol As Boolean Dim Kar As String Dim olvasott(420, 2) Open "C:\Documents and Settings\Én\Asztal\gyakorlás\data.txt" For Input As #1 Index2 = 1 Do Until EOF(1) Index = 1 Line Input #1, readedline$ Do Until Hol = True Kar = Mid(readedline, Index, 1) If Kar = ";" Then Hol = True olvasott(Index2, 1) = Trim(Mid(readedline, 1, Index - 1)) olvasott(Index2, 2) = Trim(Mid(readedline, Index + 1, Len(readedline))) Else Hol = False Index = Index + 1 End If Loop Index2 = Index2 + 1 Loop Label1.Caption = olvasott(22, 1) End Sub Elõre is kösz! Link to comment Share on other sites More sharing options...