RedBoy Posted August 30, 2006 Posted August 30, 2006 Sziasztok! Úgy gondoltam nyitok egy témát ennek az előreláthatóan fantasztikus játéknak. Ide gyűlhetnek a találgatások, hallott információk; később tippek, trükkök, satöbbi... Nekem egy kérdésem lenne rögtön: Nem tudja valaki, hogy milyen gépigénye lesz a játéknak? Én olyasmit hallottam, hogy alapból a Chaos Theory némileg továbbfejlesztett, csinosított motorjáról van szó (ami ha jól tudom a "régi" UT engine; ezt is csak a mappaszerkezet alapján gondolom ). Ezek alapján gondolhatom azt, hogy legalább medium grafikán elfut az én 3200+AthlonXP, Ati 9600XT(256MB)-s konfigomon? Ez mondjuk nem lenne rossz... Sőt!!! Csak az a gyanú van bennem, hogy a bemutatott képek, videók alapján sokkal szebbnek néz ki ez mint a ChaosTheory. A másik gyanúm az az, hogy már next gen gépre (Xbox360) jött ki, ami (ha jól vagyok informálva ) nagyon brutális teljesítményű gép. Légyszives oszlassátok el bennem a kételyeket... Viszont, hogy ne csak kérdezzek, leírnám, hogy mit tudok a játékról. Egyrészt sajnos nem lesz benne Coop mód. Ezt nem tudom hogy igazából sajnáljam e vagy sem, mert az 1.4-es ChaosTheory patch óta nekem egyszerűen nem ment a csatlakozás a játékokhoz. (az más kérdés, hogy a készítők bevallották, hogy rossz volt a netkód, de ez más témába tartozik) Lényeg ami lényeg, hogy ilyen Online formában nem lesz, viszont a fejlesztők azt mondták, hogy az egyjátékos módban mindig lesz mellettünk, valaki, akivel ilyen Coop mozdulatokat hajthatunk végre. (akinek van XB360-ja, az tudna róla mesélni) Ez viszont mindenképp pozitív . A másik új dolog, hogy végre a Versus mód is korrektül néz ki, és a mozdulatok sem olyan esetlenek. Láttam olyan videókat, hogy tigrisbufenccel ugrik át a korlát fölött a kém, vagy az épp lecsukódó kapu alatt csúszik át. És ezeket mind az egyjátékos mód folyamatosságával teszi. (Gondolom akik olvassátok ezt biztosan játszottatok az előző rész Versus-ával. Ott olyan darbos, kellettlen volt a mozgás animáció) Szintén új a Vesus módban, hogy mostmár lehet távolról is hackelni (hogy jó e ez avagy rossz, azt mindenki döntse el maga ) csak lényegesen lassabb tempóban. Ezen kívül ki lehet kapcsolni a világításokat hasonlóan a hackerkedéshez. Úgy nagyjából ennyit tőlem, várom a további infókat
Kovács Dávid ( Davs ) Posted July 3, 2007 Posted July 3, 2007 Hy! Szerintetek a SCDA menne az én gépemen? Persze minimum grafikával stb. 2,6@3,1 GHz Celeron soc. 478 NV 6200 128MB/64bit AGP 768MB RAM (256+512) Hely meg van elég.
Meklood Posted July 16, 2007 Posted July 16, 2007 Sziasztok! Nekem van pár hibám a játékkal. Pl. hogy a trainingben minden textúra fehér. Ha az AA-t nem veszem fel akkor Sam olyan szétesettnek látszik, de ha 4x-re állítom akkor már jó. Vagy pl. a campaign elkezdésekor a repülõben az emberek szellemként látszanak. Egy Gainward 8600 GTS kártyám van, Athlon 64 3200+ procim és 2*1 GB DDR400-as ramom. És az is, hogy rátettem a legújabb videó drivert és csak 58.22-esnek ismeri fel a játék nem 158.22-esnek. Valaki tudna erre valami megoldást mondani? Eddig minden játék ment rendesen a gépen csak ez nem.
RedBoy Posted July 16, 2007 Author Posted July 16, 2007 @Kovács Dávid ( Davs ): szerintem el sem fog indulni, a videókártya és a ram kevés hozzá. @Meklood: trainingben azért fehér a falak és a padló textúrája, mert egy álomban vagy. (legalábbis erõsen remélem, hogy ennyi a magyarázat) Ami meg a többi hibát illeti, próbáld meg Patch-elni a játékot. Hátha segít. A játék egyébként egy hanyag Xbox port. Tele van hibával, és pofátlanul optimalizálatlan. Volt olyan, hogy amikor Japánban egy felhõkarcolóban járkálva falhoz akartam lapulni, és Sam átment a falon, és leesett. Azt még bevette a gyomrom, hogy az NPC õrök hangja mind a Chaos Theoryból lett áttvéve, meg az, hogy nem mozog egy karakter szája sem rendesen (kivéve a fõszereplõket) de ez már sok volt. Ami még nem tetszett: miért kellett elvenni a láthatóság indikátort és a zajmérõt? Miért nincs életerõt mutató csík? Miért volt jó egy szuperkémet lealacsonítani bûnözõi szintre? Nem bírom megérteni az Ubisoft gondolkodását. Ami egyedül jó a játékban az a Multiplayer mód. Dinamikus, jól összerakott, és végre lehet gépi ellenfelek ellen is gyakorolni. A többi csapnivaló. Ettõl milliószor jobb a Chaos Theory és az elõzõ részek. Szerintem...
Watto Posted July 20, 2007 Posted July 20, 2007 A Double Agent csak Shader Model 3.0-val megy, szóval 9600 XT kilőve.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now