Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Recommended Posts

Posted

Szasztok!

 

Hétfõn vettem egy nx9420 HP notebookot. Erre pénteken mit látok az egyébként csodaszép Bright View monitoron? :( Hát persze, hogy zölden világít, persze, hogy középen. :dühös: Nem tudjátok, egy pixelért cserél a HP?

Posted

Rövid idõn belül kellene.

 

Ciao.

Posted

Ezek szerint lehet nagy mellényem az egy pixelre is... négynapos gépnél.

 

Ne idézz be elõtted íródott hozzászólást! <PF>

Posted

Nem értem, pontosan mit akarsz ezzel a hozzászólásoddal kifejezni, de az biztos, hogy egy 4 napos gépnél minimum kijár gariba egy kijelzőcsere, ha valamit is ad magára a gyártó. (HP-nál ne számíts sokra)

 

Ja, és van egy olyan pontja a fórumszabályzatnak, hogy:

Előtted íródott teljes hozzászólást lehetőleg soha ne idézz be! Még ha nem is az utolsó hozzászólásra reagálsz, lehetőleg akkor se idézd be a teljes hozzászólást, csak azt a részét, amire válaszolsz.
Posted

Egy újszülöttnek minden vicc új 8)

 

Egyébként meg a hozzászólást szerintem mindenki érti, aki járt már szervízben, mindegy, hogy HP vagy más...

Posted

Az én notim már 2x volt. Éppen pénteken hoztam el a szervízbõl.

Posted

Azért vagyok szkeptikus mert ez a kilencedik notebookom. Mind új volt, és hát elõfordult egy-két hiba, mondjuk pixel még nem, de úgy tudom, ez mindig határeset tud lenni. Megítélés kérdése. Na. Ezért keresek olyan kapaszkodót, amitõl nem határeset, hanem megoldás lesz belõle.

Posted

Jól mondod, a kijelők azok határesetek. Egyetlen egy gyártónál van fél éves garancia a kijelzőre. Az ASUS-nál. De ott is csak bizonyos felsőbb kategóriás gépekre.

Esetedben az egyetlen kapaszkodó az a 4 napos "élettartam".

Posted

Meglátjuk, hétfõn minden kiderül. Egyébként a kijelzõ csodaszép, Bright View, Core Duo a proci, gyors a memória, meg a videokártya is. SATA a vinyó, minden benne van, ami a szemnek, szájnak ingere. Igazi élmény vele dolgozni, ha nem a közepét nézed :D

 

Posted

Tedd ki a képét addig egy monitorra, vagy a tv-re. Akkor nem kell bámulnod a hibás pixet.

Minden esetre írd majd be, hogy mi lett a végeredmény. Engem érdekel, hogy ilyen esetben mit lépnek.

Posted

Nos, megvan az eredmény, HP szerint subpixel, ami ugye nem csereköteles ügy. Az meg senkit nem hat meg, hogy 1 hetes a gép. A szervizes meg szinte kioktat, hogy más gyártónál nem úgy van ám, ahogy mi tudjuk, már senki sem cseréli, meg nem is vállal pixelgaranciát. Nem tudom. Egy ideje nem olvasom rendszeresen a PC WORLD-öt, de mintha a májusi számban láttam volna valami ASUS céget ebben a kérdésben máshogy megnyilatkozni...

Lehet, hogy fel kell adnom a márkahûségemet?

Posted

Igen jól tudod. Az ASUS gépek többségére vonatkozik a ZERO BRIGHT DOT garancia, ami fél évig biztosítja, hogy ha meghibásodik a kijelzõ akkor kicserélik.

Posted

Még futunk pár kört (kiderült, hogy a jogászomnak van HP-s vezetõ ismerõse), mert ebben az országban csak így lehet valamit elérni.

Azt szeretném kérdezni, hogy ha a processzorban lévõ sok tízmillió (Core Duo: több, mint 100?) tranzisztor közül egy meghibásodik, akor mi a helyzet? szerintem, ha valami Vacak, akkor az Vacak, ha nem tudom a gyártásban ezt garantálni, akkor addig gyártok selejtet, amíg nem lesz jó. Ha meg nem lesz jó, akkor gyártsunk dugóhúzót.

Egyébként az a véleményem, hogy ha egy magyar mérnök kezébe kerülne az ügy, biztos megoldaná :D

Posted

De egy TFT pixelhiba nem gyártás után jelenik meg, hanem a használat során. :ötlet:

 

Nekem csak Sonyval van e téren tapasztalatom - a legkisebb pixelhiba-jel esetén is kicseréli a szervíz a kijelzőt (természetesen nem az egész gépet). Legalábbis külföldön már volt ilyen.

 

Ciao.

Posted

Ha egy meghibásodik, attól még szerintem megy tovább a gépezet. Ez még belefér a hibaszázalékba.

Posted

Ez meg a másik. Annyira csak nem lehet zavaró. Vagy? Hol helyezkedik el?

 

Ciao.

Posted

Középen. Hol is helyezkedhetne el máshol? Ha nálam valami sz.r, akkor az nagyon sz.r!

 

Nézzétek, ti ebben guruk vagytok. De egy laikusnak nehéz elfogadni, hogy nem jó a vadi új, nem is olcsó gépén a monitor, amit bámul. Ez olyan, mitha te bemennél egy autószalonba és ott egy kavicsfelverõdéses szélvédõjû autót vennél át, mondván, ez nem tartozik a garnaciába, ahogy beálltunk az autóval a szalonba, akkor sérülhetett meg. Ez van, nem cseréljük, ettõl még megy az autó. Lenne felháborodás, mi? De ez igazán nem is jó példa, mert egyszerûen erre nem is lehet példát mondani.

Posted

Azt kérdezted, hogy kb mennyibe kerülne a csere? Kíváncsi vagyok.

Posted

Nem kérdeztem, ma viszont ezt kaptam:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/generic...=reg_R1002_USEN

Tehát esélyem sincs, ha jól látom.

Azt kérik, vigyem be három napra pontos diagnosztika miatt a gépet a központi szervízbe, DE...

Most már csak abban lehet reménykednem, hogy rosszul látom, és nem is alpixel :)

Posted

N :marslakó: em akarlak elkeseríteni, de nincs kijelzõ garancia a HP-nél pár (5-6) pixel hibáig. Az Asusnál is csak a világos pixelekere vonatkozik és ott is csak 90 napig a drágább tipusoknál.

Posted

Bocsi, 6 hónap. ;)

Posted

Mocsok dolog, szerintem ez a fogyasztó megkárosítása. UGYANIS, mikor megveszed, az történik, hogy kifizeted.

Na, mindegy, idõközben megszületett a megoldás, de mivel nem vagyok itt ismerõs, nem reklámoznám. Persze, hogy vitatható.

  • 2 weeks later...
Posted

Na, fiúk, megoldódni látszik. HP márkaszervíz minden további nélkül csere. Most várunk az új tft-re, Ámerikából repül hozzánk. Remélem, ez nem lesz pixelhibás, mert akkor harci Csák Norisz egeret fogok küldeni a HP-nek!!!!!!!!!! :gonosz:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...