Babó22 Posted February 24, 2006 Posted February 24, 2006 Lehet, hogy hülyeség amit írok, de én a pascalban nem tudok < írni. Szövegszerkesztõben, mindenhol megy, de a pascalban nem. Hogyan küszöbölhetem ki ezt az idegesítõ problémát
arpsoft Posted February 24, 2006 Posted February 24, 2006 Itt most a programban lévõ kiírásról van szó, vagy magáról a fejlesztõkörnyezetrõl. Ha az utóbbiról, akkor mit használsz?
marthazoli Posted February 24, 2006 Posted February 24, 2006 Nekem is volt ilyen gondom Borland Pascallal. Megoldás: 'Alt+60' . Ne a 6-ost és a 0-t tartsd lenyomva! Metódus: Alt nyomva tartása közben üsd le a 6-ost, majd üsd le a 0-t, végül engedd fel az Alt-ot.
Babó22 Posted February 24, 2006 Author Posted February 24, 2006 Köszönöm a választ, marthazoli. Ugyanis én Turbo Pasclat használok, tehát gondoltam, ez fog segíteni. Mert a Turbo Pascalt is a Borland cég készítette.
Ridso Posted November 16, 2006 Posted November 16, 2006 Üdvözlet mindenkinek... Nagyon kezdő vagyok. Programozást tanulok. Az előrehaladásomat sajnos nehezebbé teszi az, hogy a tanár sokszor nem magyarázza el a dolgokat... Tudom, hogy itt vannak profibb emberek is, ezért a segítségeteket szeretném kérni. Egy olyan picike programot kellene írni, ami egy tömbe beolvas 10 számot, és utánna kiválasztja, hogy a legkisebb szám a tömben hányadik helyen van. Számítok a segítségetekre... Köszönettel: Ridso
Babó22 Posted November 16, 2006 Author Posted November 16, 2006 Itt a megoldás a kilencedik leckében.
Forex Posted September 4, 2007 Posted September 4, 2007 Lehet, hogy hülyeség amit írok, de én a pascalban nem tudok < írni. Szövegszerkesztõben, mindenhol megy, de a pascalban nem. Hogyan küszöbölhetem ki ezt az idegesítõ problémát Szerintem ALT + numerikus billentyûzeten beírod a megfelelõ scan kódot és kész! Bár nekem Turbo Pascal IDE alatt ALT GR -el is ment.