Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Recommended Posts

Posted

Az lenne a kérdésem hogy egy 420 W-os táp mindig 420 W-ot fogyaszt-e.

Vagy ez csak a max teljesítménylvétel?

És ha nem 420W-ot akkor kb mennyit fogyaszt?(a lent olvashatókon kívül: 1 vinyó, 2 optikai meghajtó, 1 TV-tuner és +1 hálókártya van a gépben)

És ha pl csak 250 W-ot fogyaszt, az azt jelenti, hogy 4 óra alatt kajál 1 kWh áramot?

Elnézést, ha hülyeségeket kérdezek, de teljesen laikus vagyok a témában.

Világosítson fel valaki!

Posted

Nem fogyaszt mindig annyit. Csak ha teljesen televan a géped. De ha kíváncsi vagy rá egy fogyasztásmérõvel megi s mérheted a teljesítmény felvételét. Egy átlag gép kb. 2-300 W körül eszik.

Posted

Ez eléggé táp függõ. Vannak noname 500W-os tápok amik a 250-t is nehezen adják le :) Ha márkásat veszel akkor igen annyit képes elméletileg leadni.

De azért mert a topik címben a táp szó benne van, ezt áthelyeztetem máshova :)

Posted

Otthon elég nehéz 450W-ot kihúzni egy tápból. A legnagyobb fogyasztású konfigok esznek kb. 300W-ot. Erre jön rá a táp hatásfoka, és annyit eszik. Egy átlagos számítógép max. 200-250W-ot eszik.

• 2 months later...
Posted
' date='2006. February 16., Thu 23:28' post='92570']

Az lenne a kérdésem hogy egy 420 W-os táp mindig 420 W-ot fogyaszt-e.

Vagy ez csak a max teljesítménylvétel?

IPB kép

Ahogyan azt a fenti ábra is mutatja egy számítógép táp teljesítményfelvétele a fentiek szerint alakul. A szinuszos görbe a hálózati feszülség jelleggörbéje, a másik pedig a vezetéken átfolyó áram lakatfogóval mérve.

Posted

Van egy kis fáziskésés a mérésben. mivel a tápegység nulla átmenetnél kapcsol.

Az áram megindulásának időpontja a szinusz görbe nulla pontjában van igazából.

A másik dolog, hogy ez egy adott terhelési állapothoz tartozó görbe. Ahogy változik a terhelés, úgy változik az áramfelvétel is.

• 3 years later...
Posted

Sziasztok!

Lenne egy, lehet elég furcsa kérdésem a tápegységek fogyasztásával kapcsolatban: