BoBesz Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 Sziasztok felraktam egy Linuxot, az Xp melle,de mostmar szeretnem leszedni. Olvastam valahol hogy kezdesnek torolni kell a Linux-os particiokat,de mar ezeket se talalom. Eredetileg az XP D particiojara csinalt helyet a telepito CD de latni nem latom.. szoval elkellne a segitseg
Greene Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 Win alól nem is fogod látni a Linuxos partíciót. Próbáld meg egy live CD-vel, vagy Partition Magic-kel (linuxra QTparted van) törölni a partíciót ha már nem használod.
aty Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 D meghajtó az kötetet jelent windowsos felfogás szerint, oda te nem raktál Linuxot az biztos. "Nem-windows" partícióként a Win látja a linuxos partíciót. diskmgmt.msc és ott töröld.
BoBesz Posted November 22, 2005 Author Posted November 22, 2005 OK es ha toroltem a particiot? Kovetkezo lepes?
aty Posted November 22, 2005 Posted November 22, 2005 Milyen következõ lépés? Maximum annyi, hogy a Windows bootmanagerét állítsd helyre, ha eddig nem tetted volna meg...
tomykav Posted November 22, 2005 Posted November 22, 2005 A következõ lépésnél - ha akarod használni a Linux által korábban használt tárterületet - növeld meg a partíció(i)d méretét (PQMagic pl.), hogy ki legyen használva a winchi teljes kapacitása.
BoBesz Posted November 27, 2005 Author Posted November 27, 2005 ... a Windows bootmanagerét állítsd helyre, ha eddig nem tetted volna meg... haat igen...azt hogy is kell? ellnezest de nem vagyok otthon a temaba
@Berecz Dénes@ Posted November 27, 2005 Posted November 27, 2005 Bootmenegger helyreállítása: Az XP telepítõ CD-jén a javítókonzolba írd be: fixboot (enter) fixmbr (enter)
BoBesz Posted December 5, 2005 Author Posted December 5, 2005 Koszonom mindenkinek a segitseget, nelkuletek nem ment volna Reszemrol
Machado Posted April 15, 2006 Posted April 15, 2006 Én most az UHU-linuxomat szeretném eltávolítani. Azt szeretném megtudni, hogy a linuxos partíció törlése után a linuxos indítómenüvel mit lehet majd kezdeni?
Greene Posted April 15, 2006 Posted April 15, 2006 Jobbára semmit, felül kell írni az MBR-t (ha oda van rakva a rendszerindító). A Windows kérés nélkül is megcsinálja.
tomykav Posted April 15, 2006 Posted April 15, 2006 Ha nem szeretnél új Windows-t feltelepíteni, akkor Win cd-rõl boot, konzol mód, fixmbr, és/vagy (ezt most hirtelen nem tudom) fixboot. Aztán visszaáll az eredeti állapot.
Recommended Posts