Lalolib 1 Share Posted September 30, 2005 Talán tanulságos az esetem. Szeptember közepén akciót hirdetett a Magix, mely keretén belül megrendeltem a Movies on CD & DVD programot. A honlapon, kitöltve a kötelezõ részeket, bankkártyával fizettem. Eddig minden rendben is lenne, csak azóta nem kaptam semmilyen értesítést, kivéve a bankomat, hogy leemelték az összeget. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy azon a napon, amikor megtettem a rendelést, a szolgáltatómnál az email nem müködött. (Ezt persze a rendelésem idején nem tudtam) Ezt azért említem, mert a gyakorlat szerint a tranzakció megtörténtérõl néhány perc múlva szoktam kapni emailen értesítést. (Nem elöszõr rendeltem már programot, igaz, nem a Magix-tõl!) Közel egy hetes várakozás után levelet írtam. Jött is a válasz, hogy a megnövekedett SPAM veszélyek miatt nem fogadnak emailt, menjek a honlap support részére és ott érdeklõdjek. Újabb levél (hétfõn) most már a hivatalos supporton, de azóta ismét semmi válasz. Ilyenkor vajon mit lehet tenni? Beperelni nem fogom õket 6 ezer forintért, de nincs olyan hivatalos szerv (hiszen végül is a Magix német cég) mely az EU-n belül ilyenkor segítséget nyújt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budha 0 Share Posted October 3, 2005 Próbáld a magyarországi forgalmazóval felvenni a kapcsolatot. Hátha tudnak és akarnak segíteni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lalolib 1 Author Share Posted October 7, 2005 Valami elindult! Végre találtam egy olyan levelezõt a magix-nál, aki el kezdett érdeklõdni a problémám felõl! Csak egy gondom van, kitartóan érdeklõdik a bankkártyám száma felõl... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kovács Gyula (MiniDisk) 0 Share Posted October 7, 2005 Add meg az utolsó négy számjegyet! Többet nem kérhetnek el! Ez alapján, meg a címed, neved alapáján kötelességük beazonosítani. (És be is tudnak.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lalolib 1 Author Share Posted October 8, 2005 Köszi MiniDisc, remélem elég lesz nekik amit ajánlottál. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lalolib 1 Author Share Posted October 22, 2005 Több mint egy hónap után feladtam! Öt levelet írtam a Magixnak, az utolsót kivéve válaszolgattak is, eredmény nélkül. Pedig utoljára még a tranzakciót igazoló banki bizonylatot is elküldtem nekik! (Én hülye!) Végül fizettem a Magixnak 30 dolcsit a semmiért. Állandóan olvasni, hogy üldözik a szoftver tolvajokat. És ki üldözi a vevõt becsapókat? Forduljak birósághoz? Nevetséges lenne. Szálljak szembe egy európai céggel? Az is nevetséges lenne, hiszen csak 30 dolcsiról van szó...Meg a bizalomról. Ezek után mi a teendõ? Természetesen a beszerzés. (gondolom mindenki érti, hogy honnan!) És nem lesz lelkiismeretfurdalásom miatta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greene 15 Share Posted October 22, 2005 Én azt olvastam a tékozló homár nevü oldalon, hogy pl. American Express kártyával van lehetõség a pénz visszahívására, bizonyos feltételek mellett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lalolib 1 Author Share Posted October 28, 2005 Mivel nem akarom oktalanul bántani a Magix-ot, örömmel tudatom (természetesen elsõsorban magammal), hogy megoldodott a dolog. Másfél hónap után rájöttek, hogy tényleg jár nekem a program, és "fájdalomdíjként" az e-version helyett dobozos változatot postáztak el, mely a számla alapján 6 dollárral többe került a cégnek. Persze kibírták a plusz költséget. Levelet is írtak, bocsánatot kérve a tévedésükért. Azért néha szép az élet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pigi 0 Share Posted January 1, 2006 Talán tanulságos az esetem. Szeptember közepén akciót hirdetett a Magix, mely keretén belül megrendeltem a Movies on CD & DVD programot. A honlapon, kitöltve a kötelezõ részeket, bankkártyával fizettem. Eddig minden rendben is lenne, csak azóta nem kaptam semmilyen értesítést, kivéve a bankomat, hogy leemelték az összeget. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy azon a napon, amikor megtettem a rendelést, a szolgáltatómnál az email nem müködött. (Ezt persze a rendelésem idején nem tudtam) Ezt azért említem, mert a gyakorlat szerint a tranzakció megtörténtérõl néhány perc múlva szoktam kapni emailen értesítést. (Nem elöszõr rendeltem már programot, igaz, nem a Magix-tõl!) Közel egy hetes várakozás után levelet írtam. Jött is a válasz, hogy a megnövekedett SPAM veszélyek miatt nem fogadnak emailt, menjek a honlap support részére és ott érdeklõdjek. Újabb levél (hétfõn) most már a hivatalos supporton, de azóta ismét semmi válasz. Ilyenkor vajon mit lehet tenni? Beperelni nem fogom õket 6 ezer forintért, de nincs olyan hivatalos szerv (hiszen végül is a Magix német cég) mely az EU-n belül ilyenkor segítséget nyújt? Hi Lalo, Szerintem érdemes lenne egy mailt dobnod a fogyaszóvédelemhez. :!: Biztos segítenek, ha mást nem tanácsot adnak hova, kihez fordulhatsz. Szerintem sem a 6000 ft-ért, sokkal inkább azért,, hogy ne fordulhasson elõ hasonló. Amúgy én is vettem már progit és még eddig nem volt baj! Remélem sikerül rendezned a dolgot! Link to comment Share on other sites More sharing options...
google 0 Share Posted January 18, 2006 Ugyan nem Magix, de hol lehet az ilyen "cégeket" feljelenteni? Megkaptam a visszaigazolást a tranzakcióról, le is töltöttem a programot (amit csak akkor lehet, ha kifizetted), de a serial, amit levélben kellett (volna) küldeniük 24 órán belül, elmaradt. Volt egy support oldaluk, amin be lehetett jelenteni az ilyesmit. Kiválasztottam a code not received-et (azaz nem érkezett kód), erre látom, hogy beraktak ezerötszázmittudoménhányadiknak, legközelebbi dátum, amit kitûztek, az szombat. Na ezt már nem!! Írtam nekik emailt is, hogy hol a kód (egy órája), se visszaigazolás, se válasz. Egyébként errõl van szó (megérdemlik a "reklámot"). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kovács Gyula (MiniDisk) 0 Share Posted January 18, 2006 Elõfordulhat, hogy a pénzt várják ... Ha nem a Regnow-on, vagy a másik ilyennel foglalkozó cég lapján fizettél (most nem jut eszembe a neve) akkor bizony elõfordulhat, hogy "megvárják", amíg a bank minimum visszaigazolást küld az átutalásról. Sajnos. Kelet-Európával sajnos ez van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
google 0 Share Posted January 18, 2006 Egy Sella nevû olasz bankról van szó. Ez mennyi idõ lehet? És miért nem értesítenek legalább? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kovács Gyula (MiniDisk) 0 Share Posted January 18, 2006 Kb. 1 hét ... ha tényleg megvárják ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kovács Gyula (MiniDisk) 0 Share Posted February 10, 2006 Remélem, nekem idõben küldi a kódot a MAGIX ( a webradio recordert vettem meg), mert ha nem ... Modnjuk azt sem értem, mi tart 5 munkanapba egy regisztrációs kód kiküldésébe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kovács Gyula (MiniDisk) 0 Share Posted February 13, 2006 Na, közben kiderült ... Hála Spányik Balázsnak, aki értelmezte nekem a visszaigazoló e-mailt, kiderült, hogy dobozos verziót sikerült megvásárolnom, így most a postát kell várnom. (Addig meg megõrülök, mert nem tudom felvenni a jobbnál jobb számokat a smoothjazzrõl .... ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now