CmdrKondor Posted November 22, 2014 Posted November 22, 2014 Sziasztok! Az elitedangerous.hu csapata nyerményjátékot índit az oldal indulásának alkalmából. Részletekért kattints a képre. Direkt link a cikkre. Ne feledjétek! 22.-én este kövessük együtt a Premiere event-et élõben az elitedangerous.hu teamspeak szerveren! Elértek minket már facebookon is.
Ejnoyin-Qwebeh-Yenmon Posted January 20, 2015 Posted January 20, 2015 A Kerbal Space Programot ismeri valaki?
SaltyDave Posted April 4, 2015 Posted April 4, 2015 Az Elite Dangeroust ismeri valaki? Aktívan nyüstölöm nagyjából 100 órája. Kérdések? :D
Doggar Posted April 4, 2015 Posted April 4, 2015 Aktívan nyüstölöm nagyjából 100 órája. Kérdések? :D Azon túl hogy a bolygókon landolás és a hajóból kiszállás kiegészítõben lesz Ilyen is lesz benne? Igy még vonzóbb... Tehát ott tartottunk, hogy kereskedés. Az elején. Aztán Mik a lehetõségek?
SaltyDave Posted April 4, 2015 Posted April 4, 2015 Azon túl hogy a bolygókon landolás és a hajóból kiszállás kiegészítőben lesz Ilyen is lesz benne? Igy még vonzóbb... Tehát ott tartottunk, hogy kereskedés. Az elején. Aztán Mik a lehetőségek? Alapvetően mindenki egy sidewinder hajóban kezd. Erről azt kell tudni hogy az űrhajók háromkerekű trabantja, viszont a játék ingyen biztosítja (nincs insurance díj, amit a vásárolt hajód pusztulása esetén fizetsz hogy visszakaphasd). 1000 kreditet kapsz, beraknak egy állomásra. Alapvetően azt kell tudni a játékról, hogy erő és pénz terén olyan akár a valóság - minél több van, annál könnyebb még többet csinálni belőle, minél kevesebb, annál nehezebb. Az 1000 kredit kb. az a pénz amit egy kisebb lövöldözés után az ammora költ egy közepes hajóval az ember, összehasonlításképp. Már ha fizet egyáltalán az ammoért, én energiaalapú fegyvereket használok csak amihez nem kell, de cserébe rohadtul zabálják az erőforrásaim és egyensúlyoznom kell a hőelvezetéssel is. Eleinte ha egyedül játszol, pontosan ezért nem ajánlott harcot magába foglaló szerződéseket elfogadni. Alapvetően a fekete dobozok / információ begyűjtése, kapott áru leszállítása, keresett és vásárolt áru leszállítása vagy csempészése amiből érdemes válogatni. Relatíve hamar össze lehet szedni belőle egy kis pénzt, amiből már lehet venni egy kis vadászgépet vagy teherszállítót, amikkel már rá lehet feküdni valamelyik tevékenységtípusra. Itt sajnos van egy kisebb fal amíg összeszedsz pénzt egy Cobra MKIII-asra, de sokkal jobb a helyzet mint launch-nál. Úgy kell elképzelni hogy kaptál egy teljesített szerződésért mondjuk 2000-3000 kreditet (CR). Egy Cobra MKIII-as, ami hajók tekintetben a legjobb és legerősebb amire nagyon sokáig be tudsz ruházni, ~300.000 Cr. Mióta van Wings (szárnyakba rendeződés, a.k.a. party), viszont adódnak más lehetőségek is. A két legnagyobb pénzszerzési forrás a ritka áruk felkutatása és mocskosul messze eladása (nyilván ha közelben adod el, kisebb az értéke), a másik a harc háború, fejvadász / kalózvadász formájában, vagy a kalózkodás maga. Nyilván ahogy több pénzed van, úgy tudod felszerelni jobbnál jobb modulokkal a hajód, annál jobb vagy a harcban, annál több hajót lősz ki, annál többet fizet neked a csoport akik mellett harcoltál. Na már most ha Wing-ben vagy valakivel, akkor a kilőtt célpont ellenértéke osztódik, kereskedelem esetén pedig egy 5%-os bónuszt kap mindenki ami nem levonás az X által eladott áru értékéből, hanem egy plusz amit megkap mindenki galaxisszerte. Szóval ha teszem azt én kilövök egy háborús zónában egy Anaconda-t és kapok érte 36.000 kreditet, te is belelőttél és még életben vagy ugyanabban a warzone-ban, akkor 18.000-18.000 formában eloszlik. Így át lehet ugrani azért pár lépcsőfokot, de nem feltétlenül ajánlott. Egyrészt a játék célját te határozod meg, mert ugye sosincs vége, a galaxis egy hatalmas sandbox. Na már most minél több részét ugrod át a progression létrának, annál több fun-tól fosztod meg magad: ha lesz egy pont ahol frusztrálóvá válik a "csóróság", ki tudlak segíteni, de nagyon sokáig egyáltalán nem erről szól. Meg kell tanulni "élni" ebben a galaxisban. Utazni kereskedelmi útvonalak vagy "légvonal" szerint, használni a hajód funkcióit, dokkolni, űrben lebegő dolgokat begyűjteni (mert ez nagyon nem annyi hogy "átmész rajta és felveszi magától", ki kell nyitni a raktérbe gyűjtő zsiliprendszert, ráállni a célpont röppályájára, tartani azt és beegyensúlyozni a cargo scoop-ba olyan sebességgel hogy ne törd ripityára az egészet, ajtót visszacsukni, és most vagy kész). Elfogadsz egy szerződést hogy hozz 5 tonna dohány konténert, és van rá mondjuk 5 órád (minden szerződés időhatáros, de sokkal, sokkal többet kapsz mint szükséges), és ennyi. Találj dohányt a galaxisban. Meg kell tanulni hogy hogyan keresel specifikusan árut, hogyan vásárolsz és adsz el információt. Mire mindennel úgy vagy hogy nem vagy elveszve, relatíve kényelmesen megy, pontosan tudod hogy mit és hogy keress meg, mit jelent egy villogó üzenet előtted és hogy oldd meg a problémát, meglesz a pénzed hogy előrelépj hajók tekintetében, aztán bővülnek a lehetőségek ugye a harc különféle verzióival. Aztán gyakorlatilag ez a végtelenségig. Mivel totál sandbox, ugye nincs hogy egyszer csak vége. Hogy mikor unod meg rajtad áll, de mocsok addiktív ha szereted. Szóval ilyenek hogy délelőtt 10-kor haver szól hogy nem-e játszunk. De, hogyne. Csinálunk ezt-azt, közben még egy ismerős online jön, elmegyünk vele háborúzni egy picit, bzzzmeg este 9, mikor történt ez?! Szóval csak óvatosan :D. Az én célom a jelenleg elérhető legnagyobb vezethető hajó (Anaconda) beszerzése és az Empire legmagasabb rangjának elérése. Utóbbi halad, előbbi 140+ millió CR :D. Mondjuk a közösségi eventekkel jól lehet keresni. Volt egy Cobra MKIII-asom pár kisebb-nagyobb extrával, egy kis tartalék pénzem azon felül hogy az insurence-t fedezze ha baj lenne. Bedolgoztam eleget a közösségi célokba, és arányosan fizetett vissza 15 milliót (3,5 milliónyi értékű hajót lőttem rommá a csapattal). Már is vettem egy 5 milliós Vulture-t ami egy komolyabb harci gép, félúton a nagyobb hajók felé az igen erős tűzerővel, egy tisztességes páncélzattal és egy kis vadász mozgékonyságával. Felszereltem még 3 millióból, csak ma 700.000 CR-et lőttem össze vele. Ahhoz képest hogy előtte 2 hónapig egy sidewinder-ben ültem, érezhető a különbség hogy mihez tudsz kezdeni ha több forrás áll mögötted. Egy tuningolt Cobra MKIII-as általában a felső határ kezdőknek, de az egy teljesen korrekt multipurpose hajó. Nem lesz benne akkora raktér mint egy szállítóban, nem lesz akkora tűzereje mint egy direkt harci hajónak, de mindenből egy tökéletes arany középút amibe lehet és érdemes is pénzt ölni. Ami fontos - minden, mindenhol ugyanannyiba kerül, és mindent, mindenhol teljes áron visszavesznek. Nem kell azon aggódni hogy máshol sokat spórolhatnál de nem tudod hová menj, vagy hogy kidobod a pénzt az ablakon. Viszont ami a tiéd, arra vigyázni kell mint a szemed fényére, mert jótékonyságból, kezdők segítségéből soha, de soha nem fogsz ingyen kapni vagy visszakapni semmit. Nincsenek felugró tippek, trükkök, semmi. Szimulátor, és ezért jó.
SaltyDave Posted April 4, 2015 Posted April 4, 2015 Másik topikból átemelve. Itt senkinek nem bántja a szemét, és relevánsabb is, plusz más is itt keresne ilyesmit, szóval... ide való. Lényegében amit leírtál, + kidolgozottabb-változatosabb járműpark, hajó testraszabhatósága-egyedibbé tétele (belső és külső egyaránt), élő-lélegző világ (üresnek és lélektelennek hat az egész), változatosabb küldetések. Ahhoz komolyan fizetős kiegészítő kell majd hogy elhagyhasd a hajót pl? Ettől már a BF4-nél is rosszul voltam, hogy az emberrel kétszeres árat fizettetnek, ha meg akarja kapni a teljes játékot. :D Inkább ránézek egy év múlva, addig hátha sikerült tartalommal megtölteni és barátibb áron adják.. A hajót részletekbemenően átszabhatod, de a változás nem túl... vizuális. Nem is csak számokat növelsz mint egy MMO-ban, inkább a működésének mikéntjét tervezed meg. Úgy képzeld el hogy a hajód egy tábla, amiből kis karok állnak ki. Itt-ott közelebb vannak egymáshoz, amott távolabb, mondjuk a tábla 40%-a nagyjából egységes, közepes. Minden karra képzelj oda egy fogaskereket, amik mind együtt forognak, ezek a modulok. Kapsz egy fogaskerék készletet mondjuk ~150 darabbal, és ahhoz hogy átalakítsd a táblán lévő egyszerű gépet, meg kell találnod a jó fogaskereket és a jó helyre rakni. Minden hajó egy új tábla, új kar elrendezéssel, de ugyanazzal a fogaskerékszettel ami máshogy működik az egyik hajón, mint a másikon - a jó példa a pajzsmodul, ami lehet mocskosul erős egy hajón, és ugyanazért a pénzért ugyanazzal a teljesítménnyel gyenge egy másikon. Persze a két hajónak eltérő energiaforrás áll rendelkezésre, és attól függően milyen fogaskereket használsz, és minden összefügg mindennel - ha egy fogaskerék megakad, rengeteg más mindent magával ránt - ha egy mondjuk épp kisebb átmérőjű mint kéne és rosszul érintkezik, még működhet, stb. stb. Szóval ez van. Nem tudsz kirakató bólogató figurákat venni meg hasonlók. A világa nagyon is élő-lélegző, ami azt illeti ebben a műfajban szerintem itt sikerült igazán elérni ezt először. Rengeteg minden változik a galaxisban folyamatosan, csak ott kell lenni hogy lásd, és mivel a szinte minden hosszú folyamat (értsd: napok, néha hetek) mert valós idő szerint van mindennek lefolyása. Tehát egy komolyabb háború tényleg eltarthat hetekig, esetleg hónapokig, a játékosok és a fejlesztők vegyesen határozzák meg. Ha kitör egy komolyabb háború (community event), a fejlesztők bedobják a célokat mindkét oldalnak, és mindkét oldalra csatlakozhatnak játékosok. Minden célban van fokozat, mérföldkövek. Két hét mondjuk míg kifut egy konfliktus, de ha a játékosok rámennek akkor a milestone-okat gyorsabban elérik, és gyorsabban érkezik a következő fokozat - akár egy űrállomás építéséről, akár egy invázióról van szó. Ilyenekkel dugig van a galaxis, a generált küldetéseken, warzone-okon FELÜL. A küldik... hát ja. Ezt néha én is így érzem, de őszintén szólva annyiféle van, hogy most kitalálni se tudok mást amit még hozzá lehetne adni, figyelembe véve hogy ez nem egy singleplayer játék. Ha ténylegesen a konkrét tevékenységet nézzük, akkor tényleg van a kereskedő és a lövöldöző, de ez nem ilyen egyszerű, és visszacsatolása van az élő lélegző világ részhez. http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Bulletin_Board Itt találsz 5 oldalra bontva küldetéstípusokat. Látható hogy mindegyiknek rengeteg mellékhatása van - a kereskedő küldetések segítenek egy adott állomás és a környéke gazdaságának növekedni, más küldetések elgyengítik azt vagy a biztonságot - mindkettő civil háborúhoz, anarchiához vezethet, akkor ott megjelennek a kalózok és a zsoldosok (játékosok, NPC-k egyaránt). Ezerszám (bár inkább milliószám) vannak kis frakciók amik folyamatos kölcsönhatásban vannak egymással, van aki független, van aki a három nagy frakció valamelyikéhez tartozik. Ez még egy réteg, hiszen ha valahol gond van és nem független a rendszer akkor azt kisegíti a szövetsége, ami viszont érdekébe ütközhet másnak, vagy simán politikai / gazdasági / harcászati kihatással, fenyegetéssel van másokra ami megint befolyásolja mi következik. Az egész generálva van, és borzasztó sok változó dolgozik folyamatosan, és egy igen jelentős változó ezek között a játékos maga. Viszont ez továbbra is egy sandbox szimulátor ami igyekszik a "valóságra" törekedni, szóval ha az élő lélegző világot úgy érted hogy irreálisan vibráló színvilága legyen, vagy scriptelt harcok ahol te vagy a nagy hős, hát az nem lesz. Nem egy kampány, ahol ha valami fontos változik akkor feldobja neked egy rádióüzenetben egy hologram fej ami elmeséli mi van. Neked kell összerakni, mert egyik állomás hírfolyama sem fogja megmondani, mi van 150 fényévvel távolabb (de még azt is néha, ha nagyon komoly eseményről van szó, és persze frakciótól függően változik ki mit és milyen formában hoz le. Van ami propaganda, csak nem tudod amíg nem ismered a másik változatát, és naívan elhiszed hogy az úgy van ahogy neked mondják). Én például hetek óta egy küldetéshez se nyúltam, mert egész mást csinálok ami szórakoztatóbb nekem - minden opcionális, a küldetések is inkább csak egy mankó, nem pedig valami olyasmi amiket kötelező jelleggel darálnod kell. Elmondhatatlanul kicsik vagyunk az univerzumban, még a saját galaxisunkban is, és ez az érzés amit igazán átad az Elite, játék közben szöges ellentéte annak amit írásban sugall: nem vagy tehetetlen, nem vagy senki. Persze a nagy egészet nézve az vagy mert nem te vagy a megváltó félisten világmegmentő, de ott vagy, érzed hogy igazán ott vagy a galaxisban ami fel van töltve élettel, és Te a Játékos, Te az Ember, kíváncsi. Hogy mit talál odakint, hogy túléli-e, hogy mihez kezd magával egy váratlan helyzetben, hogy mit hoz ki a világból ami körülveszi. Ez a világ téged is meghatároz. Nem csak a döntéseid hogy ha már kezded kicsit is átlátni, hanem a lehetőségeid is máshogy látod. A harcok persze, hajó a hajó ellen, vagy több több ellen. De nem mindegy hogy orvgyilkos vagy, hogy kiknek ölsz meg kit, hogy jó vagy rossz célból teszed, hogy magadra és a környezetedre nézve milyen változást hoz - reputációt ad és/vagy vesz el máshonnan, illegális és a tehetségeden múlik hogy lebuksz-e és megbüntetnek / pénzt tűznek a fejedre, vagy nagyot kaszálsz vele és csak te tudod hogy a Te történeted mi. Hogy játékos vagy NPC ugyanazzal a céllal indul-e aznap amivel te, hogy egymásra találtok-e. Annyi minden változik, él, annyi mindent lehet (kell?) figyelembe venni, és annyi váratlan dolog történhet. Ajánlanak valamit, és te azt mondod egy idő után hogy nem, ez nem kell. Nem tetszik, vagy nem vagyok rá hajlandó mondjuk morális alapon, ez nem az aki én vagyok, lenni szeretnék. Mindenre van lehetőség, és ott van kint, neked pedig meg kell találni vagy teremteni. Persze attól függően hogy mit tűzöl ki célul: van amit reális egy embertől, van ami kevésbé de megtörténhet (a legutóbbi példa hogy egy b@szott nagy capital ship-el kötekedve az visszalőtt, mást talált el, és háború lett belőle... egy játékos miatt!), és van amit közösségben, szervezetten csinálnak. Ilyen volt Lugh háborúja, amit egy igen szervezett játékosbázis robbantott ki. És neked, nekem, gőzöm nincs róla ha nem olvasok mondjuk redditet. Se arról hogy tegnap egy hajszálon múlt az Empire uralkodójának megölése (persze a releváns, frakcióban lévő állomások hozzák a hírt, terjed csillagrendszerről csillagrendszerre), és hogy ezzel kapcsolatban community event indult valahol. Minden, de minden ami történik, téged tesz többé, élményekkel gazdagít, és a játék számtalan rendszere pedig körvonalaz rólad egy képet amit te követsz, szembemész vele, alakítgatod. Nem a világot határozod meg mint egy singleplayer játékben, hanem magad a világban, és a világ téged amit te is befolyásolsz a magad lehetőségei szerint egyedül vagy közösségként, az pedig megint visszahat rád. Ezt kell... nem is megérteni, mert ez marketing bullshit szöveg is lehetne. Inkább átélni, benne lenne pár napot. Onnantól nem enged. Én megértem ha valakinek ez nem... célja. Mert nincs is cél. A Guild Wars 2 promószövege határozza meg talán a legjobban hogy mi az amit az Elite jobban csinál szvsz mint bármi más: the journey, is the goal. Hogy nem érdekli, nem ezt várja egy játéktól valaki, az tiszta sor. Csak fontosnak tartom leszögezni hogy ez erről szól, és bár vannak hiányosságok, nem azok amiket te felsoroltál, és nem is erre halad a fejlődése, legalább is nagy vonalakban nézve a design szerint nem. Hogy közben jönnek QoL változások, apróságok amik már lehet hogy magukba foglalnak ilyesmit, az egy más kérdés. Az utolsó kérdésre pedig: igen, két fizetős kiegészítő lesz legalább. Az egyik hogy bármikor, bárhol leszállhass bármilyen bolygó légterébe - ez magával hozza nyilván a teljes felszínt, óceánokkal, városokkal, hegyekkel és mindennel. A technológia működési elve szerint a bolygóknak van egy "mintája" amit az űrből is látsz, ami magába foglalja hogy hol vannak városok, erdős részek meg miegymás ami egy bolygón csak lehet, és ez alapján a minta alapján fogja legenerálni a közelről is látható világát annak a bolygónak. Ehhez készül millió asset, meg a technológiát finomíthatják (gázóriásokon tesztelik amiből van már bemutatott protípus amikbe szintén be lehet repülni, már amelyikbe nem döglesz bele. Nem elérhető ingame még, de ennyit látni egy dev videóban amit megmutattak). A másik kiegészítő hogy az állomásokat és vélhetően a fentieket is később, gyalog is bejárhasd, ugyanígy az űrséta és a saját hajód bejárhatósága belülről. Ezek közül sok minden kész van már a játékban, debug kamerával trükközve belátsz már mondjuk egy landing pad melletti kontrollállomás belsejébe, ha nagyon megtépik a hajód és konkrétan lyuk van rajta látni a már kész és kidolgozott belsőt, csak még nem bejárható. De már most is látsz munkagépeket dolgozni az állomásokon, a mezgőgazdasági állomások gyűrűjében a földeket, gyümölcsösöket. Amihez pedig elég közel tudsz repülni, azon a csavarokat megszámolod ha akarod :). Akik rávágják egy tesztben hogy a világa üres... szerintem egy hétig vagy kettőig nyüstölték max a tesztpéldányt aztán gyorsan kidobták a review-t mert a határidő szorított. Én a mai napig találok valamit amit addig nem. edit: basszus, ezt így átolvasva.... whoah. Annyit mindent nyújt ez a játék, csak észre sem veszed amikor benne vagy annyira.. természetes. Amíg nem jött a szituáció hogy ezt így leírjam, bele sem gondoltam.
Meridius Posted April 5, 2015 Posted April 5, 2015 Kösz a részletes beszámolót, majd követem hogy mit ügyködnek a játékkal... ha jó irányba halad a dolog és eléri azt a szintet amit hajlandó vagyok megfizetni, lecsapok rá. Star Citizen úgyis DayZ szindrómában szenved ahogy elnézem. :D
Doggar Posted April 5, 2015 Posted April 5, 2015 Kösz a részletes beszámolót, majd követem hogy mit ügyködnek a játékkal... ha jó irányba halad a dolog és eléri azt a szintet amit hajlandó vagyok megfizetni, lecsapok rá. Star Citizen úgyis DayZ szindrómában szenved ahogy elnézem. :D Iigen, én is megköszönném. Ez igy nagyon jól felvázolja a játékot. Még én is várok. Reméljük lesz majd steamsale is, hogy ne 50 €-ba fájjon. Kivánságlistára már betettem. Kiváncsian várom a fejleményeket.
Ejnoyin-Qwebeh-Yenmon Posted July 7, 2015 Posted July 7, 2015 A Kerbal Space Programról mi a véleményetek? Játszik vele valaki?
Ejnoyin-Qwebeh-Yenmon Posted August 25, 2015 Posted August 25, 2015 Úgy vágyom már egy jó ûrszimulátorra!
SaltyDave Posted September 4, 2015 Posted September 4, 2015 Úgy vágyom már egy jó űrszimulátorra! http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Elite:_Dangerous_FAQ A wiki faq-t érdemes elolvasni, elég részletesen kitérnek az általad említett szimulációra és minden kérdésre ami felmerülhet. Ha netán még sem mindenre, akkor kérdezz :). http://gamekapocs.hu/tag/necreon/blog/9137/elite_dangerous (+ hangulatos space-ambient videók benne) A launch előtti hivatalos trailerek "picit" megtévesztőek, agyonhype-olt arcade jelleget adnak neki, de ez koránt sem a valóság. A későbbiek annál inkább, azok teljesen gameplay felvételek: Ez a két nagyobb feature patch volt az idén, a harmadik pedig a kapuban (CQC, Close Quarter Combat Championship) ami kis, zártabb környezetben PvP -t biztosít respawn-al és különösebb következmények nélkül. Persze az open world sandbox azért is sandbox mert van PvP, csak drágább hajókat drágább is újravásárolni (még ha csak kevesebb mint 10%-a is a biztosítás az összértéknek, bizony nagyra nőhet az összeg :D), szóval itt lehet majd PvP-zni aki arra vágyik, csak a nagyobb érvágás nélkül. Lesznek még új hajók, új küldetéstípusok, változások a háttérszimulációban ami igazából minden ilyen nagyobb patch velejárója. Én megközelítőleg 250 órát beleraktam már, és fogok még sokat. Idén hálaadás és karácsony közé ígérik az első kiegészítőt, és picit savanyú a szőlő, mert most épp nem jó idő beugrani, még. Ugyanis elég borsos ára van, viszont a kiegészítővel együtt jár ingyen az alap is - viszont hiába veszed most meg a kiegészítőt (és vele ingyen az alapot), csak a kieg megjelenésekor lesz elérhető az alap is. Ebben lehet majd landolni (egyelőre csak) atmoszféra nélküli holdakon, bolygókon (sziklás, fém és "sivatagos") amit követnek a patch-ek a jeges, vulkanikus világokkal még legalább, elvileg a gázóriások is benne lesznek (2013-ban mutattak már techdemo-t és már az is elképesztő jól nézett ki, nem tudom ezt miért halogatják). Egyéb content patch-ek mellett persze, mint a fenti három (Wing, PP, CQC). Lehet majd buggy szerű járgánnyal száguldani ezeknek a bolygóknak a felszínén is, állomások itt is lesznek, roncsok, spéci események. Ami talán a legfontosabb, hogy ez tényleg szimulátor. Szóval nem skillbar-al csinálsz dolgokat mint a Star Trek-ben vagy point and click mint az EVE, hanem valódi pilótaélmény. Peer-to-peer instance alapú multiplayer az alapjárat benne (open play), de lehet egyedül vagy privát csoportban is játszani, és ugyanaz a profil átjár oda-vissza.
VassGabor Posted January 29, 2020 Posted January 29, 2020 Az endless space játékkal játszottatok már?,nekem megvan csak nem tudtam hozzákezdeni mivel nem magyar még, nem tudom lesz e fordítása. Hogy kell ezt tolni pár kört nyomtam le de nem igen lehet csinálni semmit benne. 2-részébe néztem bele.
UC Posted January 29, 2020 Posted January 29, 2020 1 hour ago, VassGabor said: Az endless space játékkal játszottatok már?,nekem megvan csak nem tudtam hozzákezdeni mivel nem magyar még, nem tudom lesz e fordítása. Hogy kell ezt tolni pár kört nyomtam le de nem igen lehet csinálni semmit benne. 2-részébe néztem bele. Szerintem nagyon rossz topikban jársz, az ES egy kőkemény 4x stratégia, nem űrszimulátor. Hogy a kérdésedre is válaszoljak, szerintem nézz meg youtube-on pár tutirial videót, vagy kezdd az első résszel, amihez van:https://magyaritasok.hu/magyaritasok/endless-space/3107
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now