gabriel081 Posted October 31, 2009 Posted October 31, 2009 Ez most nagyon lámán fog hangzani, de azért leírom. 10 éven keresztül T-mobilos voltam, volt 7 különböző típusú mobiltelefonom. Könnyedén kezeltem őket. Most lettem Vodás és a párom is (a párom is kb. 5 éven keresztül T-mobilos volt 3 különböző telefonnal ), két különböző telefont kaptunk az előfizetéses szolgáltatáshoz. Probléma: Ha SMS-t kapunk, mindkettőnknek addig csörög az SMS hang, amíg el nem olvassuk az SMS-t. Nem találhotó ehhez kapcsolatos beállítás a telefonok hangbeállításánál, sem az SMS beállításoknál. Lehetséges, hogy szolgáltatásfüggő ez a dolog? Mármint, hogy ez attól van, mert Vodafone? A tanulmányaim és a szakképesítésem 1000%-ig azt diktálják, hogy NEM, mert a telefon csak egy eszköz, nem a távközlési szolgáltatástól függ a belső, szoftveres működése. Illetve az SS7 signalling technológia nem hinném, hogy olyan jeleket küldene a telefonnak, hogy "vazze csörögj, amíg le nem merülsz" (az SMS forgalom legtöbb esetben az SS7 protokoll segítségével megy a signalling csatornákon, nem ugyanott megy, mint a hangforgalom) De gondoltam azért megkérdezem, mert a mai világból sok mindent kinézek.
gyorfypeti Posted February 25, 2010 Posted February 25, 2010 Én megkérdeznék egy vodafone szaküzletet, vagy szervízt a helyedben. Bár ilyet én nem tapasztaltam egyetlen mobilkészüléknél sem, pedig van vodafonos kártyám is. Sõt, a telefonomon beállítható ez a funkció, de kikapcsolt állapotban csak egyszer jelez.
KGigi Posted February 27, 2010 Posted February 27, 2010 Én sem hallottam még ilyenrõl. Nem lehet szolgáltatófüggõ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now