Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Garanciás ügyek


Timer

Recommended Posts

arpsoft

Teljesen mindegy, hogy nagyker vagy sem. Függetlenül attól, hogy õ mit csinál a hibás áruval, te kérheted a pénzedet vagy cserét, vagy értékegyeztetéssel egy másik terméket.

Link to comment
Share on other sites

Kiskalóz

Ahogy kiveszem a szavaikból erről hallani sem akarnak.

 

Mindenáron egy sz**os csereterméket akarnak rám sózni, vagy várjam meg amíg a gyártó/beszállító megjavítja.

 

 

 

jav.:elnézést.. kicsit ideges voltam

Link to comment
Share on other sites

Kiskalóz

Na.. csak a pontosság kedvéért.

 

Most hívtak a cégtõl.

 

Miután megemlítettem nekik, hogy a fogyasztóvédelemhez fordultam, közölték hogy menjek be és visszafizetik a termék árát.

 

Link to comment
Share on other sites

SkyBird

Ez sokszor beválik. Bár a fogyasztóvédelemnek sincs már akkora hatalma, és csak békéltető testülethez tudnak küldözni, meg bíróságra.

Egyes cégek esetleg tesznek is erre, és nem hatja meg őket ez az érv. De a panaszkönyv beírás és fogyasztóvédelem emlegetése hasznos tud lenni. Ehhez amúgy is jogod van.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...