arpsoft 12 Share Posted February 3, 2011 Teljesen mindegy, hogy nagyker vagy sem. Függetlenül attól, hogy õ mit csinál a hibás áruval, te kérheted a pénzedet vagy cserét, vagy értékegyeztetéssel egy másik terméket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiskalóz 0 Share Posted February 3, 2011 Ahogy kiveszem a szavaikból erről hallani sem akarnak. Mindenáron egy sz**os csereterméket akarnak rám sózni, vagy várjam meg amíg a gyártó/beszállító megjavítja. jav.:elnézést.. kicsit ideges voltam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiskalóz 0 Share Posted February 3, 2011 Na.. csak a pontosság kedvéért. Most hívtak a cégtõl. Miután megemlítettem nekik, hogy a fogyasztóvédelemhez fordultam, közölték hogy menjek be és visszafizetik a termék árát. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyBird 118 Share Posted February 3, 2011 Ez sokszor beválik. Bár a fogyasztóvédelemnek sincs már akkora hatalma, és csak békéltető testülethez tudnak küldözni, meg bíróságra. Egyes cégek esetleg tesznek is erre, és nem hatja meg őket ez az érv. De a panaszkönyv beírás és fogyasztóvédelem emlegetése hasznos tud lenni. Ehhez amúgy is jogod van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now