Timer 0 Author Share Posted October 9, 2005 Nos, úgy látszik, a Pannon, illetve a jóval inkább érintett E-care szevíz sem a békés megoldások híve: negyedszerre is hibásan küldték vissza a készüléket, mondván, a telefon hibátlanul mûködik... Most viszont már a helyi pannonos srác agya is eldurrant, és felvette a saját telefnjával, amint az enyém sz_raxik, és visszaküldte a szervíz vezetõjének. Állítólag most személyesen hozzá kerül majd a telefonom... Már nem is tudom, hogy sírjak, vagy röhögjek ezen. Mindegy, most legalább kaptam cserekészüléket :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
BáGyu 0 Share Posted October 9, 2005 Kérünk Uram, ments meg a szervizek szolgáltatásaitól minket! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pötyi23 0 Share Posted October 9, 2005 @Timer: Együttérzek veled, lévén én is egy Pannonos srác vagyok, aki minden nap a szervizekkel küzd. Erre van itt egy jó példám: Behoztak hozzánk egy (akármilyen) telefont egyenleg feltöltésre. Semmi baja nem volt, a srác elindult kifelé, qrva élet felkiáltás, jön vissza: szabályosan berobbant a telefon kijelzõje. Semmi behatás, semmi, a srác kezében volt. (Télen történt, az idõ most fontos!). Elküldtük márkaszervízbe, a szervíz 1 hónap után az alábbiakat írta: A készülék mûszeres bemérése során kijelzõ hibát észleltünk. A hiba oka külsõ, tompa tárgy okozta behatás, ezért cégünk a garanciális javítást megtagadja! A hajamat letettem, amikor ezt olvastam, szerencsére pár nappal késõbb jött az (akármilyen gyártó) képviselõje, és közölte: igen, ez elõfordul, az LCD nem bírja a hirtelen hõmérséklet-változást. (Tehát télbõl behoz meleg üzletbe!) A központi szervíz 8 nap alatt cserélte a telefont. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adani 1 Share Posted October 9, 2005 Elég érdekes, ilyet még nem is hallottam, hogy egy mobil felrobban. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timer 0 Author Share Posted October 9, 2005 @Pötyi! Mit javasolsz? Kéjem meg az eladókat, hogy küldjék már fel ugyan a frissen megnyílt SE központi szervízbe, hát ha ott nem csak lógatják magukat az asztalon, és kicserélik végre, három hónap (!) után azt a rohadt telefont??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timer 0 Author Share Posted October 14, 2005 Nahh, megtörtént a csoda: több, mint 3 hónapnyi szívatás után kicserélték a telefonom, és egy teljesen újat adtak helyette. Azt már csak kisbetûvel, és halkan jegyzem meg, hogy a hangszóró nyílását takaró kicsiny díszelem hiányzik, így egy résben beláthatok a f_s zöld színû panelre, no de ezért már nem akartam visszaküldeni, örülök, hogy végre megvan.... Újabb egy év gari. Reméljük, nem lesz szükség rá... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BáGyu 0 Share Posted October 15, 2005 Örülök Timer, hogy a problémád megoldódott :!: De hogy ebben a t...ves országban semmi sem tökéletes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pötyi23 0 Share Posted October 15, 2005 Gratulálok Timer, és csak hogy egy kis vígaszod legyen: az én K700i-m hátsó részén is látod a zöld panelt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timer 0 Author Share Posted October 16, 2005 Akkor úgy tûnik, egy idõ után az SE elkezdett spórolni a matériával, lévén, a múltkor tudom, hogy nem ilyen vlt. Az online felírat a wap gyorsgomb elõl szintén hiányzik, no de ez már csak apróság (mellesleg bosszantó mindkét hiba, hiszen a design jelentõsen csorbul ezáltal). Na mindegy, ez van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pötyi23 0 Share Posted October 16, 2005 Az Online gomb annyira nem para, az elsõ szériákról a QuickShare felirat is potyog le lelkesen. Gyanítom, a tiéd is ilyen. De a kijelentésem visszavonva: meg van a takaró..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timer 0 Author Share Posted October 18, 2005 Érdekes, fény felé fordítva nálam is határozottan látszik a megléte, csak valahogy nem árnyékol semmit sem. Na mindegy, ez legyen a legtöbb gondom vele az elkövetkezõ néhány évben... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulala 0 Share Posted October 26, 2005 A közel múltban egy érdekes "garanciális ügyek" topicba illõ történet esett meg velem és családommal. Gondoltam megosztom veletek, egyrészt a tapasztalat miatt más részt meg a márka név kerülése végett. 2004. december 23-án, vett a család az Auchanban egy Indesit IDL 40 típusú mosogatógépet. 2005 januárjában egyszer csak arra lettünk figyelmesek, hogy minden úszik a konyhában és a mosogató gép körül hatalmas habos tócsa van. Családi okokból kifolyólag nem volt idõnk akkor foglalkozni vele. Az abnormális jelenség akkor el is tûnt egy idõre, majd júniusban ismét elõbukkant. Akkor a konyhánk felét kiürítettük, mivel feláztatta a bútorainkat és figyelni akartuk a szivárgást. Miután egymás után többször ismétlõdött, így szerelõt hívtunk. A szerelõ nem az általa megadott idõben érkezett így engem álmosan ugrasztott ki az ágyból és belém beszélte 30 másodperces gomb nyomkodás után, hogy túl sok mosogatószert használunk. Tanácsolta, hogy felezzük el a tablettát, majd távozott. (Halkan megjegyezném, hogy a tabletta 21grammos és a mosogatógépnek a gyári leírás szerint az adott programhoz 27gramm mosogatószerre lett volna szüksége.) Ezek után ismételten beindítottam egy mosást immáron fél tablettával és 30 perc múlva már újra tócsában jártunk. Rögtön telefonáltunk neki, hogy valami még sem stimmel, mire a válasz az volt, hogy jövõhéten megnézi. Innentõl kezdve hétrõl hétre ment a kálvária. Kitalálták, hogy az ajtó lyukas azért folyik a mosogatógép hátából a víz és azért áll benne mosás után 10cm vastagon a hab. Ajtót cseréltek, melyre 2 hetet vártunk, majd újabb 1 hét után leszigetelték, mert még mindig szivárgott. Többször kértük a gép cseréjét, de közölték, hogy míg a garanciaszelvények el nem fogynak addig nem cserélik a gépet. Miután látták, hogy reménytelen a gép így már nem voltak hajlandóak az utolsó garanciaszelvényt elvinni nehogy cserélni kelljen a gépet. Nagyon megelégeltük a helyzetet, hogy semmi javulás sem történik, így a fogyasztóvédelem tanácsára levélben fordultunk az Indesit igazgatójához, melyben leírtuk részletesen 4 hónapos kálváriánkat. 5 oldalas levelünkre válaszul azt kaptuk, hogy a gép hibátlanul mûködik és a szerelõik nem tapasztaltak meghibásodást. Itt elpattant a húr, így is túl sokat nyeltünk. Telefonon is felkerestük az illetékest és amikor videós, fényképes bizonyítékokkal fenyegetõztünk, na meg a fogyasztóvédelemmel, akkor hajlandóak voltak újrabírálni az ügyet. Érdekes módon a gépet mûködésképtelennek találták. Újabb 10 napot kellett várnunk míg elszállították a gépet. Az alkalmatlansági okmánnyal az Auchanhoz fordultunk akik megtérítették nagy nehezen a 70000ftos mosogatógép árát 1000 és 500-as címletekben, közölve velünk, hogy 20:30kor nekik már nincsen pénzük és hogy gondoljuk, hogy ilyenkor megyünk oda ilyen összegekkel. A procedúra tegnap zárult le. Egyszerûen elkeserítõnek tartom, hogy egy primitív mosogatógép cseréjéért 4 hónapot kelljen könyörögni és csak fenyegetések árán lehessen boldogulni. Nem beszélve arról, hogy egy nagy áruházlánc ennyire nincsen felkészülve a vevõk igényére. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adani 1 Share Posted October 26, 2005 Sajnos ismerõs a történet, mi egy digitális fotómasinával csináltuk végig az 5 betûs áruházláncnál. Végül szintén kaptunk pénzt 50 ezerért vettük a gépet, azt visszadták, de 1000-es címletekben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulala 0 Share Posted October 27, 2005 Most már így visszagondolva nevetek a történeten, de akkor is elkeserítõ. Minden esetre megnyugodtam, hogy nem csak mi részesültünk ilyen kivételes bánásmódban, hogy egy halom aprópénzzel távozhattunk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timer 0 Author Share Posted December 11, 2005 Nos, nem kímél az idei évad tchnikai kisördöge: a jelek szerint behalt a SanDisk memory stick PRO-m. A vicc az, hogy a fényképezõm nem kezeli, de a noteszem beépített olvasója még használja rendesen. Na most akkor mi van? Ezt hogy küldjem vissza gariba? Kiröhögnek! Link to comment Share on other sites More sharing options...
eremit 1 Share Posted December 11, 2005 Akkor nem én vagyok az egyetlen, akinek elromlott a SanDisk memója! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arpsoft 12 Share Posted December 11, 2005 Biztosan a kártyával van gond és nem a fényképezõvel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aneurysm 0 Share Posted December 11, 2005 Speciális szabályok vonatkoznak arra, hogy mit kell csinálni az eladónak hogyha 3 munkanapon belül viszem vissza a terméket. Le tudná írni valaki hogy pontosan hogyan szól a szabály? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timer 0 Author Share Posted December 12, 2005 Biztosan a kártya a ludas, a mellékelt (igaz, nem pro) karival tökéletesen boldogul a fényképezõ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kori 0 Share Posted December 12, 2005 Speciális szabályok vonatkoznak arra, hogy mit kell csinálni az eladónak hogyha 3 munkanapon belül viszem vissza a terméket. Le tudná írni valaki hogy pontosan hogyan szól a szabály? Szószerint nem, de nagyvonalakban igen. 3 napon belül köteles kicserélni, vagy az árat visszaréríteni, ha cserélni nem tudja. Természetesen törésekre nem vonatkozik a garancia. A garancia papíron pontosan meg van fogalmazva, hogy mi vonatkozik az adott termékre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crocket 0 Share Posted April 24, 2006 Pár hónapja hallottam, hogy új garanciatörvényt vezettek be Magyarországon, miszerint ha a meghibásodott készüléket visszaviszed, az eladó köteles kicseréni azt, ha úgy döntesz nem akarod javíttatni. Az EU-n belül legaláb 2 év garanciát kell vállalni minden egyes termékre, ami forgalomba kerül. Érdekelne ki mit tud erõl, valamint kiváncsi lennék (szerintem nem csak én) hogy kinek milyen tapasztalatai vannak különbözõ cégekkel, boltokkal, ha a garancia érvényesítésérõl van szó! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chabi1 0 Share Posted April 25, 2006 Hát a 3 nap cseregarancia most is érvényben van. Viszont nem hinném hogy 2 évre tudna minden bolt garanciát vállalni a cserére. Fõleg ha az a termék 2 év után már nincs is gyártásban, tehát csak javítani lehet. Na és akkor persze ott vannak a 3 illetve 5 éves garanciával ellátott termékek. Ezeket tuti nem cserélik ki majd ugyanolyanra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greene 10 Share Posted April 25, 2006 Nálunk is egyre több a 3 éves jótállás a termékekre a kiskerekben. Mert eddig a nagyker megadta a 3 évet, de a kisker lenyelte, és csak 1 évet adott. Ha kicserélni nem tudják ugyanolyanra akkor árában kell ugyanazt a kategóriát adni, nem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adani 1 Share Posted April 25, 2006 De, vagy pedig a vételárat visszaadni, vagy egy utalványt adni a vételár értékében. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BáGyu 0 Share Posted April 25, 2006 croket! Szerintem valamit félreértettél, csak a raktározásba gondolj bele! Egyébként a gazdasági erõhatások a törvényhozókra éppen hogy ezzel ellentétes, a kereskedõ, a gyártó és a kormányok mind-mind ellenérdekelt. Éppen ezért mondják erre a rendszerre, hogy nem fenntartható fejlõdés! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now