nagygabor 0 Share Posted November 23, 2005 Akkor passz. Én is azt akartam ajánlani. Link to comment Share on other sites More sharing options...
basikele 0 Share Posted November 23, 2005 Köszi, hogy akartál segíteni. Sziasztok! Tud-e valaki segíteni,az Excel függvények létrehozásában. A segítséget elõre is köszönöm. Letölthetõ Excel leírás (html) És egy kicsit off, de hasonló: StarCalc És vannak olyan oldalak is ahol iskolai "puskák" vannak, ott is sok hasznos dolgot lehet találni. köszi! Amit ajánlottál megnéztem, nagyon sok jó hasznos dolgok vannak benne, de az én bajomon nem segít. Az iskolai puskák pontosan hol találhatók? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobi 0 Share Posted November 24, 2005 Sziasztok! A kérdésem: hogyan lehet egy excel fájl biztonsági másolatának útvonalát meghatározni. Lényeg: hálózatra dolgozom, de szeretném, ha a biztonsági másolat a C:-n lenne. Van erre megoldás? Köszönöm! Tobi Link to comment Share on other sites More sharing options...
warynski 0 Share Posted November 24, 2005 Ha azt érted biztonsági másolat alatt ahová az automatikus helyreállításhoz szükséges adatokat menti az Excel, akkor: Eszközök > Beállítások > Mentés, és itt meg lehet adni, hogy hová, és mennyi idõnként csináljon az Excel mentést. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobi 0 Share Posted November 24, 2005 Ha azt érted biztonsági másolat alatt ahová az automatikus helyreállításhoz szükséges adatokat menti az Excel, akkor: Eszközök > Beállítások > Mentés, és itt meg lehet adni, hogy hová, és mennyi idõnként csináljon az Excel mentést. Az Eszközök > Beállítások menüben a következõ fülek jönnek elõ: Megjelenítés, Számolás, Szerkesztés, Általános, Áttérés, Egyéni listák, Diagram, Szín Nem találtam a mentésre vonatkozó dolgot egyikben sem... (Excel 2000) Tobi Link to comment Share on other sites More sharing options...
warynski 0 Share Posted November 24, 2005 Igen, amit írtam az az Excel 2003-ban van. Úgy emlékszem, hogy a korábbi verziók nem csináltak biztonsági mentést (csak a Word). Ha tévednék, majd biztos kijavítanak.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
arpsoft 12 Share Posted November 24, 2005 Ebben az esetben NINCS TELEPÍTVE az automatikus mentés. A 2000-es Excelben külön lehet telepíteni és alapból nincsen benne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobi 0 Share Posted November 24, 2005 Ebben az esetben NINCS TELEPÍTVE az automatikus mentés. A 2000-es Excelben külön lehet telepíteni és alapból nincsen benne! Köszönöm a válaszokat! Igazából a biztonsági másolat .xlk helyének a megadását szeretném én meghatározni, nem az automentés a kérdés. Ugye, jelenleg a biztonsági másolatot ugyanabba a könyvtárba helyezi el az excel. Ezt lehet-e befolyásolni vagy a biztonsági másolat helyét meghatározni? Tobi Link to comment Share on other sites More sharing options...
arpsoft 12 Share Posted November 24, 2005 Szerintem nem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobi 0 Share Posted November 24, 2005 Köszi mégegyszer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nagygabor 0 Share Posted December 6, 2005 Sziasztok. Adott egy excel tábla 3 oszloppal és kb 3212 sorral. A három oszlop a Város, Cím, Irányítoszám. Hogy lehet kiszûrni az ismétlõdõ elemeket, mert borítékot akarok nyomtatni a címek segítségével. Válaszokat elõre is köszi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giraffe1 0 Share Posted December 6, 2005 Gondolom, azt nem találnád frappáns válasznak, hogy rendezd le õket, majd dobáld ki az ismétlõdõ sorokat Én úgy csinálnám, hogy mivel (tudtommal legalábbis) három oszlopra nem lehet keresni, ezért elõször is egyet csinálnék belõlük. Pl. a D2-be (feltételezve, hogy A-C az adatoké, és az elsõ sorban a fejek vannak) beírnám, hogy "=TRIM(A2) & TRIM(B2) & TRIM(C2)". Mivel ezzel már lehet dolgozni, ezért az E2-be jönne a következõ képlet: "=DARABTELI(D$1:D1;D2)". Ez megmondja, hogy korábban hányszor szerepelt már az adott érték a listában, még akkor is, ha az nem rendezett. Nagyon fontos, hogy hol van $, mert így a "lehúzás" után mindig az elsõ sortól keres az aktuális elõtti sorig. Ezután már nincs más dolgod, mint az AutoSzûrõvel kiválogatni a 0-ás sorokat (ezek mindig az elsõk), és már készen is vagy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egerb 0 Share Posted December 6, 2005 Vagy áttöltöd az Accessbe, és ott egy sima ürlappal megoldod, hogy az azonosak ne jelenjenek meg többször. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nagygabor 0 Share Posted December 6, 2005 Köszi. Már megoldottam. Átraktam Accessbe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gyõzi 0 Share Posted December 20, 2005 Sziasztok! Segítséget kérek a következõ dologban: Egyszer buheráltam valamit az excelben, és azóta minden egyes excel-fájl megnyitásakor a következõ üzenet jelenik meg:"Compile error in hidden module." Majd kilépéskor is hasonló. Semmi más gondot nem okoz, de már idegesít. Újratelepítés sem segített. Megnéztem a helpben, de szerintem ez rajtam nem segít: "A protected module can't be displayed. This error has the following cause and solution: There is a compilation error in the code of the specified module, but it can't be displayed because the project is protected. Unprotect the project, and then run the code again to view the error. " Tudom volt már ilyen kérdés, csak sajnos nem találtam rá érdemleges választ. (Vírus nem jön szóba, én rontottam el vmit.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
arpsoft 12 Share Posted December 20, 2005 A dokumentum védelmet kéne feloldani. Eszközök menü->védelem almenüje. Utána szerkeszthetõ lesz a dokumentum és megjelennek a hibás kódok is, persze, ha telepítva van a VBA az Office-hoz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gyõzi 0 Share Posted December 21, 2005 Köszi a választ arpsoft! A dokumentum védelem az nem külön adható meg minden excel fájlhoz? Mert nekem minden egyes fájl megnyitásánál ezt csinálja. Bocsi, de nem tudom mi az a VBA. Elmagyaráznád? Köszi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arpsoft 12 Share Posted December 21, 2005 Az excel-ben nem nagyon tudtam olyan makrót létrehozni, ami fájltól függetlenül mindig elindulna. Megjegyzem, nekem nem 2003-as van, hanem csak Office XP-s. A VBA a Visal Basic for Applications rövidítése. Ha írsz egy makrót, akkor a szerkesztésekor ez az alkalmazás indul el. Lényegében egy kissé lebutított Visual Basic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gyõzi 0 Share Posted December 23, 2005 Lehet újratelepítem az egész office-t. (ha lesz rá hangulatom) Más ötletem már nincs. De kösz a felvilágosítást! Link to comment Share on other sites More sharing options...
necrophorus 0 Share Posted January 10, 2006 Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy valahogy meg lehet-e csinálni Excel-ben, hogy egy listát egy másik táblázatban automatikusan rendezzen? Kicsit világosabban: Van egy listám emberek neveivel születési dátumaival stb. Azt szeretném, hogy ez a lista egy másik táblázatban (akár másik munkalapon) jelenjen meg név szerit rendezve. És ha beírok vagy törlök valakit, automatikusan rendezõdjön újra, ne kellejen mindig kézzel átrendezni. Meg lehet ezt valahogy csinálni? Elõre is köszi az ötleteket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athos 0 Share Posted January 10, 2006 Elvileg kimutatással is meg lehet csinálni. Kicsit trükközni kell, mert én azt csináltam, hogy oszlopba beraktam a nevet, adatnak a dátumot. Valamilyen függvényt kell alkalmazni, ha jól tudom, ezért az összeget választottam. Ha a nevek egyediek, akkor mindegyikhez egy dátum fog tartozni, így jó lesz. Csak át kell állítani a cellaformátumot dátumra. Sajnos alul a végösszesen nem túl szép. Szintén be lehet állítani a kimutatást, hogy automatikusan rendezzen (azt hiszem Rendezés/Toplista pont). Viszont a frissítés az kézi vagy be lehet állítani, hogy nyitáskor frissítsen. Ennél jobb megoldást szerintem már csak makróval tudsz elérni. Nem tudom ehhez mennyire értesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
necrophorus 0 Share Posted January 10, 2006 Kipróbálom ezt a kimutatásos módszert, de a makró is jól hangzik. Az eszembe sem jutott. Még soha nem csináltam makrót, se Word-ben, se Excel-ben, úgyhogy nemigen értek hozzá, de szívesen beletanulok. Köszi az ötlet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athos 0 Share Posted January 10, 2006 Hát szükség van hozzá alap Visual Basic ismeretre, ha bele is szeretnél piszkálni. Úgy tudod kipróbálni, hogy felrögzíted a rendezést: Eszközök -> Makrók -> Új makró rögzítése De egyszerûbb ha kirakod a Visual Basic eszköztárat és onnan közvetlenül el tudod érni a makró rögzítése és lejátszása funkciókat. Ezután Visual Basic Editorban (ALT + F11) meg tudod nézni milyen kódot hozott létre. Ezt akár hozzárendelheted egy menüponthoz vagy gombhoz is. Ha újra elindítod, akkor megint végrehajta a felrögzített mûveletsort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
moo 0 Share Posted January 10, 2006 Sztok Excel guruk! A kérdésem egyszerû. Hogyan lehet egy cellában levõ érték egyéni formátumában felsõ indexet használni? pl 8 m3 (a szerkesztõlécen csak a 8-as látszódjon, és nyilván a m3-ban a 3-as felsõindex legyen) köszönöm Link to comment Share on other sites More sharing options...
eremit 1 Share Posted January 10, 2006 Kijelölöd a formázandó karaktert, Formátum - mittudoménmi - felsõ index. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now