Jump to content
GSForum - Segélyvonal

The Elder Scrolls Online


Recommended Posts

Gruffersten
Posted

QyqUpS9zZAk

Posted

Nos én úgy vagyok vele, hogy elõször szeretnék látni egy pár gameplay videót, meg megtudni, hogy milyen fizetési modellen alapszik. A havidíjas a legegyértelmûbb, de egy GW 2 féle elfogadhatóbb lenne.

Valamint ez a 3 frakciós dolog érdekesnek hangzik.

Garfield92
Posted

Nagyon merem remélni, hogy nontarget harcrendszer lesz, különben hiába a világ meg minden, taszítani fog, a sok TES után, egyszerûen nem tudnám elfogadni ezt a butítást, hiába ez az mmo standard.

Posted

Nagyon merem remélni, hogy nontarget harcrendszer lesz, különben hiába a világ meg minden, taszítani fog, a sok TES után, egyszerûen nem tudnám elfogadni ezt a butítást, hiába ez az mmo standard.

Akkor bizonyára örülni fogsz ezeknek:

-3rd person nézet

-kasztrendszer skillekkel, XP-vel, mindennel

-TAB-bal/kattintással targetelsz, számokkal használod a skilljeidet a skillbarról

-a vizuális stílus egy kicsit sem emlékeztet az eddigi TES játékokra

-nincs Radiant AI, minden NPC fix helyen og álldogálni az világmindenség végéig

Egyszóval csinálnak egy wow-klónt, ami most a változatosság kedvéért Tamrielben játszódik.

Posted

Szomorú, hogy a TES sorozat is ide jutott.

Camthalion
Posted

Ha nem is a játékélmény miatt, de a világa miatt ki kell próbálni, azért ne becsüljük le, valószínûleg lesz története.

Garfield92
Posted

Akkor bizonyára örülni fogsz ezeknek:

-3rd person nézet

-kasztrendszer skillekkel, XP-vel, mindennel

-TAB-bal/kattintással targetelsz, számokkal használod a skilljeidet a skillbarról

-a vizuális stílus egy kicsit sem emlékeztet az eddigi TES játékokra

-nincs Radiant AI, minden NPC fix helyen og álldogálni az világmindenség végéig

Egyszóval csinálnak egy wow-klónt, ami most a változatosság kedvéért Tamrielben játszódik.

Nnnnna, RIP....

  • 5 months later...
Posted

Végig néztem, és nem szeretek elõre ítélkezni, de így elsõre én bukás szagot érzek.

2004 óta játszok mmo-kal, és tudom mikor jár egy készülõ project rossz úton. Alapjáraton itt a TES nevet akarják felhasználni, és megfejni. Nincs itt semmi forradalmi, vagy újdonság, csupán a rajongókat próbálják lehúzni. A grafika még csak csak ok (bár ahhoz képest ,hogy mit tud pl egy Tera, vagy GW 2, kb egy nulla), de a mozgás animációk, és a modellek valahogy közel sem vertek a földhöz. Ráadásul kicsit karikatúra hatás is keltenek a a realisztikusabb irányt képviselõ Skyrimhoz képest. Kár erõltetni, mert bár a TES-ben ott a potenciál egy jó mmo-ra, de nem ilyen módon. Ez a tipikus vérszemet kaptunk a sorozat hírneve miatt, és akkor majd jól csinálunk belõle egy fejõgép mmo-t.

Posted

Végig néztem, és nem szeretek elõre ítélkezni, de így elsõre én bukás szagot érzek.

2004 óta játszok mmo-kal, és tudom mikor jár egy készülõ project rossz úton. Alapjáraton itt a TES nevet akarják felhasználni, és megfejni. Nincs itt semmi forradalmi, vagy újdonság, csupán a rajongókat próbálják lehúzni. A grafika még csak csak ok (bár ahhoz képest ,hogy mit tud pl egy Tera, vagy GW 2, kb egy nulla), de a mozgás animációk, és a modellek valahogy közel sem vertek a földhöz. Ráadásul kicsit karikatúra hatás is keltenek a a realisztikusabb irányt képviselõ Skyrimhoz képest. Kár erõltetni, mert bár a TES-ben ott a potenciál egy jó mmo-ra, de nem ilyen módon. Ez a tipikus vérszemet kaptunk a sorozat hírneve miatt, és akkor majd jól csinálunk belõle egy fejõgép mmo-t.

ezt a fajta harcrendszer még nem láttam MMOban (TES féle harcrendszer), ugyh arra kíváncsi vagyok, meg a tájak szépek, meg TES. :D de én is félek :/

Posted

ezt a fajta harcrendszer még nem láttam MMOban (TES féle harcrendszer), ugyh arra kíváncsi vagyok, meg a tájak szépek, meg TES. :D de én is félek :/

Sajna a TES féle harcrendszer nem lesz. Csak hátul nézet lesz, és a harc itt is az 1,2,3,4,5 stb hotkey spam-oláson lesz. Komolyan itt jönnek már az új harcrendszer próbálkozások mint a GW 2, vagy a mozgás orientáltabb Tera, ezek meg még mindig itt tartanak. Ráadásul MMO lévén ezt évekre tervezik. Már nem azért, de már most is vért izzadnak az mmo fejlesztõk ,hogy megközelíthessék a wow sikerét, a jövõben meg valószínûleg jönnek majd az infók a a Titánról, és vélhetõleg a Blizzard arra nagyon fog figyelni, hogy beújítson a wow után játékmechanikákban. Nyilván ami jó ,és érdemes átörökíteni azt megtartják, de lényeges változásokat remélek.

Szóval nem az a gond ,hogy TES mmo-t csinálnak, ha nem az ,hogy egy minden téren elavult játékot próbálnak majd kiadni. Mind grafika, mind pve, mind pvp téren már MOST vannak jobb alternatívák.

Megjegyzésképpen : Igazából engem ezek a karakter modellek, és páncélok borítanak ki. Nem szeretem ezeket a karikatúra alakokat, meg páncélokat, kb mintha kicsúfolnák ezt a remek sorozatot. Köszönõ viszonyban sincsenek pl ezzel.Kép

Posted

Sajna a TES féle harcrendszer nem lesz. Csak hátul nézet lesz, és a harc itt is az 1,2,3,4,5 stb hotkey spam-oláson lesz. Komolyan itt jönnek már az új harcrendszer próbálkozások mint a GW 2, vagy a mozgás orientáltabb Tera, ezek meg még mindig itt tartanak. Ráadásul MMO lévén ezt évekre tervezik. Már nem azért, de már most is vért izzadnak az mmo fejlesztõk ,hogy megközelíthessék a wow sikerét, a jövõben meg valószínûleg jönnek majd az infók a a Titánról, és vélhetõleg a Blizzard arra nagyon fog figyelni, hogy beújítson a wow után játékmechanikákban. Nyilván ami jó ,és érdemes átörökíteni azt megtartják, de lényeges változásokat remélek.

Szóval nem az a gond ,hogy TES mmo-t csinálnak, ha nem az ,hogy egy minden téren elavult játékot próbálnak majd kiadni. Mind grafika, mind pve, mind pvp téren már MOST vannak jobb alternatívák.

Megjegyzésképpen : Igazából engem ezek a karakter modellek, és páncélok borítanak ki. Nem szeretem ezeket a karikatúra alakokat, meg páncélokat, kb mintha kicsúfolnák ezt a remek sorozatot. Köszönõ viszonyban sincsenek pl ezzel.Kép

nem értem, milyen 1,2,3,4,5rõl beszélsz. a videóban is mondják, h real time combatot akarnak létrehozni. (elsõ egérgomb - ütés, hosszú elsõ egérgomb - erõs ütés, második - blokkolás.)

a karakterek tényleg olyan esetlennek tûnnek :S ugyan ez volt a bajom az SW TORnál, de ott sokkal zavaróbb volt számomra.

  • 2 months later...
Posted

Tipikusan nem mond el semmit a játékról, ellenben többeknek meghozza az étvágyát hozzá.

Posted

nem értem, milyen 1,2,3,4,5rõl beszélsz. a videóban is mondják, h real time combatot akarnak létrehozni. (elsõ egérgomb - ütés, hosszú elsõ egérgomb - erõs ütés, második - blokkolás.)

a karakterek tényleg olyan esetlennek tûnnek :S ugyan ez volt a bajom az SW TORnál, de ott sokkal zavaróbb volt számomra.

Én is ezt vettem ki. Grafika meg teljesen korrekt. Kicsit mintha Morrowind lenne felturbózva, de bõven jó ez egy mmo-ba.

  • 7 months later...
Posted

Arról tud esetleg valaki valamit, hogy a fizetés hogy lesz? Havi díjas, vagy csak megveszed a játékot és kész?

Posted

Arról tud esetleg valaki valamit, hogy a fizetés hogy lesz? Havi díjas, vagy csak megveszed a játékot és kész?

havidíjas. és ha jól rémlik nem is olcsó.

Posted

Arról tud esetleg valaki valamit, hogy a fizetés hogy lesz? Havi díjas, vagy csak megveszed a játékot és kész?

Havidíjas lesz.

Posted

havidíjas. és ha jól rémlik nem is olcsó.

15 dolcsi havonta, szerintem ez szokásos árnak számít.

Posted

15 dolcsi havonta, szerintem ez szokásos árnak számít.

"ha".

ezt írtam :)

Posted

szerintem manapság minden havidíj játékoknál ami nagyobb mint 0 az sok,szerintem eddig egyedül a bliz volt aki hosszútávon sikeresen tudta/tudja ezt alkalmazni,a többség vagy időben vagy megjelenés után valamennyivel eszmél rá,hogy ez nem működik.

szerintem rettentő nagy mellé lövés hogy ezt a modelt próbálják csinálni. -_-

egyrészt,eleve kisebb játékosbázissal kezd,mintha f2p lenne,másrészt hamarabb elfogy az ami van.

értem én hogy elder scroll meg minden,de szerintem már ilyenbe belekezdeni hülyeség és akkor sem lesz akkora sikere mint mindenki számít rá.

vagy legyen olyan hogy meg kell venni és nincs havidíj vagy valami ingame store,esetleg a kettő együtt,szerintem sokkal életképesebbek azok a megoldások.

Posted

szerintem manapság minden havidíj játékoknál ami nagyobb mint 0 az sok,szerintem eddig egyedül a bliz volt aki hosszútávon sikeresen tudta/tudja ezt alkalmazni,a többség vagy idõben vagy megjelenés után valamennyivel eszmél rá,hogy ez nem mûködik.

szerintem rettentõ nagy mellé lövés hogy ezt a modelt próbálják csinálni. -_-

egyrészt,eleve kisebb játékosbázissal kezd,mintha f2p lenne,másrészt hamarabb elfogy az ami van.

értem én hogy elder scroll meg minden,de szerintem már ilyenbe belekezdeni hülyeség és akkor sem lesz akkora sikere mint mindenki számít rá.

vagy legyen olyan hogy meg kell venni és nincs havidíj vagy valami ingame store,esetleg a kettõ együtt,szerintem sokkal életképesebbek azok a megoldások.

Szerintem is sokkalta jobban megérné, ha mikrotranzakciós store lenne, és csak a játékot kellene megfizetni. Az összes mmo, ami havidíjas sorban vált át f2p-re, és voltak nagyobb nevek is, mint az Elder Scrolls (Lásd: Star Wars OR, LotR).

  • 3 weeks later...
tenderlumpling
Posted

Kezd érdekelni a TES:O, de nem vagyok MMORPG-s típus.

Valaki elmagyarázná, (általában egy MMO-ban) mennyire kötelezően piszkál bele a többi játékos a haladásomba, és mennyire kell csapatban menni? Vagy ha mondjuk van lehetőség magányosan végigmenni a sztorin és a questeken, miben más, mint egy single? Mire figyeljen az ember? Játszhatok úgy, hogy ritkán ülök le (ha mondjuk eljön az idő, hogy nem lesz havidíj)?

Posted

Kezd érdekelni a TES:O, de nem vagyok MMORPG-s típus.

Valaki elmagyarázná, (általában egy MMO-ban) mennyire kötelezõen piszkál bele a többi játékos a haladásomba, és mennyire kell csapatban menni? Vagy ha mondjuk van lehetõség magányosan végigmenni a sztorin és a questeken, miben más, mint egy single? Mire figyeljen az ember? Játszhatok úgy, hogy ritkán ülök le (ha mondjuk eljön az idõ, hogy nem lesz havidíj)?

Kötelezõen senki sem piszkál bele maximum ha unatkozik és trollkodni akar veled. A questek többsége mindig is egy játékosra lett tervezve csak nehezebbekhez kell több ember (vagy lépsz jó néhány szintet aztán leszólózod). Ebben a tekintetben tényleg nem másabb mint egy single, a többi ember azért van (legalábbis kellene), hogy esetenként megkönnyítsétek egymás elõrehaladását. Mondjuk egy harcos és gyógyító találkozik és éppen ugyanazt a questet csinálják pl. öld meg Gruz'batar gólem testõrségét és õt magát is akkor összefognak mert a harcosnak nem kell foglalkoznia azzal, hogy gyógyítsa magát harc közben valahogy mert valaki hátulról támogatja a gyógyítónak pedig nem kell a szegényes harci tudását használnia mert valaki más megölni az ellenséget helyette.

Úgy igazán nem kell figyelni semmire, legfeljebb arra, hogy bármennyire is jó szándékú az ember néha támadásnak veszik egy-egy megjegyzését és L2P Noooob módon reagálnak, az ilyenekkel nem kell foglalkozni. Ugyanez vonatkozik a trollkodó emberekre is. Kihagyás pedig lehet amennyit akarsz, ameddig mennek a szerverek a karaktered meg lesz, a content pedig csak bõvülhet amíg távol vagy.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...