VegaSHFOREVER 1 Share Posted October 17, 2006 01. The Sopranos 02. ALIAS 03. Friends 04. South Park 05. Third Watch 06. Knight Rider 07. Sliders 08. ER 09. Colombo 10. Lost Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pettya 0 Share Posted October 17, 2006 09. Colombo Colombo az nem Srí Lanka fővárosa? :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
VegaSHFOREVER 1 Share Posted October 17, 2006 Colombo az nem Srí Lanka fővárosa? :D mé nem igy kell irni? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lpat 0 Share Posted October 17, 2006 1. Heroes(Képregény stílus hősök, Hiro, mi kell még?) 2. Lost(Nagyon összetett és fordulatos, kihagyhatatlan) 3. Prison Break(első évadtól másodikig izgalmas problémák még izgalmasabb megoldásokkal, képernyő elé szögező) 4. Dragonball(Alap) 5. Sliders (Anno ez volt az első sorozat, amiben nagyon elmélyedtem még 10 éves koromban, jó sztori, jó karakterek és színészek, izgalmas világok) 6. Band of Brothers(II. kicsit túlzásokba esve , de azért jók az effektek) 7. Weeds(fű) 8. Las Vegas(Póker és szerencsejáték, más nem számít) többit nem tartom érdemesre a felsorolásra látom mindenki irt kommetnárt akkor én is :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
_kEke_ 0 Share Posted October 18, 2006 1. Band Of Brothers 2. The Simpsons 3. Prison Break 4. Billy És Mandy Kalandjai A Kaszással 5. South Park 6. LOST ennyi Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyuklepes 0 Share Posted October 18, 2006 Nem is tudok, és nem is igazán akarok 10es listát felállítani, nem hiszem hogy össze lehetne hasonlítani egy BSGt meg mondjuk egy Criminal Minds-ot. És egy-egy sorozat évadjai közt is nagy különbség van (pl. The 4400 első és második évadja - szerintem). De 10 kedevnc sorozatot össze tudok szedni :D X-Akták (számomra az első, az origo, az alap) Criminal Minds (jó karakterek, megfeleő krimi-hangulat) The 4400 / 2. évad (a 3. még mostan jön) 24 / 1. évad (a többit, szinkron híján, még nem láttam, majd most :D) Szívek szállodája / 1-5 évad (mer' jó, oszt ennnyi :D) BattleStar Galactica / 1. évad (ebből sem láttam még a többit ) ReGenesis / 1. évad (a 2. már jóval gyengébb lett ) Millenium (összes - ritka félelmetesen jó a hangulata, legalábbis az 1. évadnak ... ) ja, majdnem lehagytam: Lost (összes) Ez csak 9 ... olyan új kedvencek, mint Dexter, Jericho, Heroes ... még meglátom, mi lesz belőlük .. A múlkori listámat kiegészíteném: Prison Break, ölég pörgős és izgalmas, csak éppen SZVSZ tök hiteltelen az egész, de bőven nézhető Taken - baromi döcögősen indul, az első rész és a második eleje igényelt egy pár nekifutást, de aztán (legalábbis a 3. végéig) felpörögtek a dolgok - tetszik! Link to comment Share on other sites More sharing options...
grasslover 40 Share Posted October 18, 2006 1. Band Of Brothers 2. The Simpsons 3. Prison Break 4. Billy És Mandy Kalandjai A Kaszással 5. South Park 6. LOST ennyi Sajnos nekem kimaradt a Billy és Mandy Mikor még volt Cartoon, sose tudtam mikor van, most már a CN sincs meg... A múlkori listámat kiegészíteném: Prison Break, ölég pörgős és izgalmas, csak éppen SZVSZ tök hiteltelen az egész, de bőven nézhető Taken - baromi döcögősen indul, az első rész és a második eleje igényelt egy pár nekifutást, de aztán (legalábbis a 3. végéig) felpörögtek a dolgok - tetszik! A PB első évadja MÉG nem hiteltelen, majd a második évad XD Link to comment Share on other sites More sharing options...
POPsi 0 Share Posted October 18, 2006 1. Stargate SG-1 2. Stargate Atlantis 3. Firefly 4. BSG 5. Rém rendes család 6. Prison Break 7. Dragon Ball 8. South Park 9. LOST 10. Supernatural Ebből az első kettő felcserélhető, mindegyiket egyformán szeretem :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
vLaDDD 0 Share Posted October 18, 2006 1. 24 2. Twin Peaks 3. Egy Rém Rendes Család 4. Prison Break 5. House MD 6. Az Elit Alakulat 7. Gilmore Girls 8. Desperate Housewives kb ennyi Link to comment Share on other sites More sharing options...
grasslover 40 Share Posted October 18, 2006 1. Twin Peaks 2. Carnivále 3. Lost 4. South Park 5. Nip/Tuck 6. Heroes 7. Courage the Cowardly Dog 8. My Name is Earl 9. Supernatural 10. Weeds Szeretnék javítani, a Heroes-t a Lost elé helyezve Szóval: 1. Twin Peaks 2. Carnivále 3. Heroes 4. Lost 5. South Park 6. Nip/Tuck 7. Courage the Cowardly Dog 8. My Name is Earl 9. Supernatural 10. Weeds Link to comment Share on other sites More sharing options...
-moki- 0 Share Posted October 18, 2006 Hát ez most nehéz. Nálam most mindent elsöpör a Dexter :D Meg aztán ott vannak a régi klasszikusok is, nah akkor nyomjunk egy sorrendet :D 1.: Dexter 2.: The Pretender 3.: House 4.: Lost 5.: Prison Break 6.: Family Guy 7.: ER 8.: 24 9.: Smallville 10.: X-files Link to comment Share on other sites More sharing options...
grasslover 40 Share Posted October 18, 2006 VÁÁÁ Moki ez az avatar XD Craig, igaz? Régi jó Tininindzsateknőcök Link to comment Share on other sites More sharing options...
-moki- 0 Share Posted October 18, 2006 VÁÁÁ Moki ez az avatar XD Craig, igaz? Régi jó Tininindzsateknőcök Zúzónak nem tudom az angol nevét, de valszeg Shredder :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
grasslover 40 Share Posted October 18, 2006 Zúzónak nem tudom az angol nevét, de valszeg Shredder :lol: Jaja, múltkor toltam az angol game-et abban úgy volt :D De akkor is Szecska Mester a zisten B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lpat 0 Share Posted October 18, 2006 Zúzónak nem tudom az angol nevét, de valszeg Shredder :lol: ez nem a zúzó ez Krank! :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
-moki- 0 Share Posted October 18, 2006 ez nem a zúzó ez Krank! :lol: Tudom, hogy nem Zúzó :D De Zúzónak Shredder az angol neve. Tuti, hogy Krank? Nem annak a csókának volt Krank a neve, amibe belerakták folyton? Amúgy az mókás volt, hogy ő ugye egy agy, és mindíg a műtest ágyéka fölé rakták be, a hasába :lol: Szóval ez valamilyen feminista célzás akart lenni anno? :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zarathos 0 Share Posted October 18, 2006 Nem Krank, hanem Krang, srácok Link to comment Share on other sites More sharing options...
-moki- 0 Share Posted October 18, 2006 Nem Krank, hanem Krang, srácok Inkább folytasd a Dexter nézést... :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hor1 408 Share Posted October 18, 2006 Szeretnék javítani, a Heroes-t a Lost elé helyezve Szóval: 1. Twin Peaks 2. Carnivále 3. Heroes 4. Lost 5. South Park 6. Nip/Tuck 7. Courage the Cowardly Dog 8. My Name is Earl 9. Supernatural 10. Weeds Node kérem... :D Szabad ezt? :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lpat 0 Share Posted October 18, 2006 Node kérem... :D Szabad ezt? :D szabad én is megtettem fogadok megnézte a 4. részt a Heroesból hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
_NemTom_ 0 Share Posted October 18, 2006 1. Prison Break 2. Sleeper Cell 3. Heroes 4. LOST 5. Weeds 6. CSI 7. House 8. Las Vegas 9. South Park 10. Dexter (friss belépő :D) Link to comment Share on other sites More sharing options...
grasslover 40 Share Posted October 18, 2006 szabad én is megtettem fogadok megnézte a 4. részt a Heroesból hehe Tévedsz, még a 4. rész megtekintése előtt írtam a hszt :D De tényleg király volt a negyedik Hori: simán szabad, ekkora sorozat nincs még egy . A Lostot ugyanúgy szeretem, de a Heroes az most nagyon belehúzott... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hor1 408 Share Posted October 18, 2006 1. LOST - kétség kívül első helyen 2. House - Nagyon imádom, teljesen beleszerettem. 3. Nip/Tuck - Az örök kedvenc 4. Prison Break - Első évad isten volt, második gyengébb, de még tartja magát 5. Heroes - 3 rész alapján bejövős, jó színvonal, érdekes történet 6. Weeds - Jó történet szerethető szereplők, jó poénok, nomeg Weeeeed. :D 7. Dexter - A pilot megfogott. Egyedi hangulatú, és hangvételű, komoly sorozat 8. Született feleségek - tv2-őn követem szerda estére kellemes kikapcsolódás 9. Supernatural - 1 részt láttam, az alapján tetszett. Első évad már a vinyón pihen, lesz egy kis időm belekezdek 10. Shark - Pilot elejét láttam, James Woods jó benne, szeretni fogom sztem Kb. ennyi. Jólvan grass, kezdelek érteni. Szal Heroes-t szeretném a LOST után beszúrni. :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coce_Plant 0 Share Posted October 19, 2006 Előlre leszögezem ez nem sorrend. Prison Break Lost Nip/Tuck The Office Friends Shark House M.D. Between Friends Las Vegas Studio 60 on the Sunset Strip Dextert és a 30Rockot is idesorolnám szívem szerint, de Pilotok alapján még nem érettem meg e döntésre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grasslover 40 Share Posted October 19, 2006 Előlre leszögezem ez nem sorrend. Prison Break Lost Nip/Tuck The Office Friends Shark House M.D. Between Friends Las Vegas Studio 60 on the Sunset Strip Dextert és a 30Rockot is idesorolnám szívem szerint, de Pilotok alapján még nem érettem meg e döntésre. Angolul nem értők most sután bólogatnak a Between Friends-re :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now