Chaser 0 Share Posted January 8, 2007 A képek nem adják vissza 100%-ig a hangulatot, a grafika szépségét. A videókban nekem nem tűnik műanyagosnak. Bezzeg a Doom3... Pfff... :lol: mekkora felhajtás volt a doom3 engine annak idején, meg emléxem amikor Carmack tartotta a bemutatót hogy a Geforce3 erejével már ilyen grafikátképesek csinálni, most bezzeg a D3 motor már eléggé lejárt szentem, bár a Cryengine2 mellett lehet hogy az UE3 is lefog hamar :o Link to comment Share on other sites More sharing options...
Necros_21 0 Share Posted January 9, 2007 Szerintem az UE3-at nem kell félteni. Lesz az még szebb is, abban is van DX10 támogatás, ráadásul állandóan fejlesztik. A GOW-ot elnézve, nincs lemaradva szvsz. Plusz a teljesen más környezet miatt nem lehet 100%-osan összehasonlítani a játékokat. Kellene egy dzsungeles UE3-as játék ehhez. De nem is ez a lényeg. A Bioshock-hoz tökéletes ez a motor és a játékmenet számít igazán, ebben meg nagyon erős lesz. B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malleus 151 Share Posted January 9, 2007 mekkora felhajtás volt a doom3 engine annak idején, meg emléxem amikor Carmack tartotta a bemutatót hogy a Geforce3 erejével már ilyen grafikátképesek csinálni, most bezzeg a D3 motor már eléggé lejárt szentem, bár a Cryengine2 mellett lehet hogy az UE3 is lefog hamar :o Azé ha a D3-ba betennék a soft shadows-t, meg kicsit nagyobb poligonszámú modelleket és nagyobb felbontású textúrákat, akkor elég királyul nézne ki ... és eléggé meghalna alatta minden vas, de az már más kérdés . Az UE3-at sztem meg nem kell félteni, végülis egy fejleszthető platformról van szó, nem mintha jelen állapotában nem lenne már eleve jó... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaberson 0 Share Posted January 21, 2007 Lehet tudni valamit a gépigényéről?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Necros_21 0 Share Posted January 23, 2007 Lehet tudni valamit a gépigényéről?? Ha a Vegas megy nálad, akkor ez is fog menni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaberson 0 Share Posted January 24, 2007 Ha a Vegas megy nálad, akkor ez is fog menni. Jó akkor elötte megszerzem a Vegast aztán vagy örülök vagy nem B) De azé köszi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Necros_21 0 Share Posted January 24, 2007 Mivel még fél év van a megjelenésig, pontosabbat nem lehet tudni. A Vegas is UE3-as, ráadásul nem túl jól optimalizált, szóval, ha az jól megy, akkor valószínűleg ez is játszható lesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tenderlumpling 270 Share Posted January 24, 2007 Mivel még fél év van a megjelenésig, pontosabbat nem lehet tudni. A Vegas is UE3-as, ráadásul nem túl jól optimalizált, szóval, ha az jól megy, akkor valószínűleg ez is játszható lesz. Soha ne azt lessétek, hogy ha az a motor, akkor jól fog menni. Simán jobbra is felcuccolják. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAMEZ 0 Share Posted January 25, 2007 7300GTvel ne számíts csodára én aszondom Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaberson 0 Share Posted January 25, 2007 7300GTvel ne számíts csodára én aszondom Mér a te 7600GT-d mennyivel jobb?ez ddr3-as ami annyit tesz a mag 500Mhz-s a memória 1400Mhz-s Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAMEZ 0 Share Posted January 25, 2007 Mér a te 7600GT-d mennyivel jobb?ez ddr3-as ami annyit tesz a mag 500Mhz-s a memória 1400Mhz-s órajeleken kívül van azért különbség köztük Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaberson 0 Share Posted January 25, 2007 órajeleken kívül van azért különbség köztük De tényleg mik?nemazért mert bunkóvagyok meg ijenek nem lenézésből csak érdekelnek az ilyenek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAMEZ 0 Share Posted January 25, 2007 De tényleg mik?nemazért mert bunkóvagyok meg ijenek nem lenézésből csak érdekelnek az ilyenek. pixel pipeline/shaderek(vertex kivételével)shaderek órajele/ROP egységek/textúrázók számában Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaberson 0 Share Posted January 25, 2007 pixel pipeline/shaderek(vertex kivételével)shaderek órajele/ROP egységek/textúrázók számában köszi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Necros_21 0 Share Posted January 25, 2007 Simán jobbra is felcuccolják. Ööö... Mi? :lol: Az Irrational Gamesben jobban bízok, hogy alaposak lesznek az optimalizálással. Ők talán nem xarják le úgy a PC-seket, mint az Ubi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Necros_21 0 Share Posted January 29, 2007 Új infók a játékmenetről ebben a tutorialban, képekkel színesítve. B) :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cok3 0 Share Posted January 30, 2007 Bah, most értesültem a gammáról, eddig semmi figyelmet nem szenteltem neki, ellenben most...nagyon ász! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meridius 0 Share Posted February 1, 2007 előre ajánlok mindenkinek egy nagyon szuper hangulat teremtő eszközt ehhez a játékhoz: zöld trugyis láva lámpa! :lol: :lol: :D :D van most egy nekem és totál mintha ott lennék a raptoron :D :D :lol: :lol: Ezt a lávalámpa dolgot már az OBLIVION kieg. teszt közben is írtad, nekem piros lávalámpa díszeleg az asztalon :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meridius 0 Share Posted February 2, 2007 Amúgy én is remélem, hogy jól opimalizálják, már várom a gammát :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
MuMa01 0 Share Posted February 2, 2007 Ezt a lávalámpa dolgot már az OBLIVION kieg. teszt közben is írtad, nekem piros lávalámpa díszeleg az asztalon :lol: mindegy, az a lényeg hogy az minden játékhoz tökéletes hangulatott ad! :lol: :lol: :lol: :D :D :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Necros_21 0 Share Posted February 9, 2007 B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tenderlumpling 270 Share Posted February 9, 2007 Cuki B) Egyébként megszereztem a System Shock 2-t, a Dark Engine-nek hála könnyedén beleéltem magam a hangulatába, borzongató és eredeti egyszerre. Kicsit zavartak a szögletes, színes lámpák, meg a fekete alapon fehér csíkok - típusú egyszerű design néhol, de szerencsére a játék nagy része amolyan darkos, füstös, valahogy mintha a Thief 2-t kereszteznénk a Half-Life-al, meg a Quake 2-vel. Játékmenetben ütős, ha a Bio ezt fel tudja mutatni, durván odavág. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaszman1 1,006 Share Posted February 9, 2007 Cuki B) Egyébként megszereztem a System Shock 2-t, a Dark Engine-nek hála könnyedén beleéltem magam a hangulatába, borzongató és eredeti egyszerre. Kicsit zavartak a szögletes, színes lámpák, meg a fekete alapon fehér csíkok - típusú egyszerű design néhol, de szerencsére a játék nagy része amolyan darkos, füstös, valahogy mintha a Thief 2-t kereszteznénk a Half-Life-al, meg a Quake 2-vel. Játékmenetben ütős, ha a Bio ezt fel tudja mutatni, durván odavág. Létezik hozzá csinosítócsomag neten, szebb modellekkel, meg hasonlók. Sztem keress rá, bár az eredeti szögletes modelleknek is megvan a maguk hangulata Amúgy a BS remélem nem lesz olyan rövid, mint az manapság divatos és már-már szabvánnyá vált Ha lenne legalább 10-15 óra játékideje annak örülnék Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tankblock 0 Share Posted February 10, 2007 Cuki B) Egyébként megszereztem a System Shock 2-t, a Dark Engine-nek hála könnyedén beleéltem magam a hangulatába, borzongató és eredeti egyszerre. Kicsit zavartak a szögletes, színes lámpák, meg a fekete alapon fehér csíkok - típusú egyszerű design néhol, de szerencsére a játék nagy része amolyan darkos, füstös, valahogy mintha a Thief 2-t kereszteznénk a Half-Life-al, meg a Quake 2-vel. Játékmenetben ütős, ha a Bio ezt fel tudja mutatni, durván odavág. Hali , és hogyan futott el Xp alatt? Mert nekem nem akart valamiért elindulni, pedig szeretnék vele játszani. Előre is köszi az infót. System Shock 2 szeretem, csakhát Win98 nincs kedvem telepíteni, pedig azon annak idején még ment. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariachi 0 Share Posted February 10, 2007 Új infók a játékmenetről ebben a tutorialban, képekkel színesítve. B) :D Van itt egy 10 perces videó, elég laza. Mondjuk azért az Mi-vel lehetne kötözködni, pl. amikor oda ment a kislányhoz, az a big daddy ( vagy mi :D ) mögé futott, majd amikor hátrált a játékos, akkor oda ment a kislány a halott emberhez, de a big daddy már nem törődött vele, inkább hátrafordult, és körbenézett. De ez már ilyen kákán a csomót dolog. Ennek ellenére tetszett a dolog, és kevés fpsben találkozni ilyennel, nem mindenki támad ránk, mivel én nem ártottam neki, neki meg az adam kell így békén hagy amig nem veszélyeztetem, ez már magában is egy jó dolog. Aztán ott a védelmi rendszer ami illetve aki ?? :D lő mindenre, de könnyen a magunk oldalára állíthatjuk, nagyon érdekes képességek is helyet kapnak, arra leszek kiváncsi és ebből könnyen ki is derül, hogy skriptelve vannak a dolgok vagy nem, tehát úgy megölök egy kislányt ( neeem ez nem valami perverzió pusztán a kisérlet kedvéért :D ), hogy azt a big daddy ne vegye észre, illetve ne lássa, hogy én voltam, utánna majd oda megyek hozzá, illetve egy kis idő elteltével, kiváncsi vagyok a reakcióra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now