Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Vélemények a PC World friss lapszámáról


hmolnarj

Recommended Posts

hmolnarj

pcw_dvd_201603_n.jpg

---

Őrületes tempóban telik az idő. Már meg is érkezett a márciusi lapszámunk, amelyhez ajándékba adjuk legújabb Retró kiadványunkat és retró játékválogatásunkat. A friss magazinban megmutatjuk, hogyan működik egy modern alaplap, mire érdemes figyelni a videokártya beállításakor, valamint hogyan használhatjátok ki meglévő Wi-Fi routeretek képességeit. A részletes tartalmat itt találjátok: pcworld.hu/tartalom Továbbra is várunk minden észrevételt, ötletet és cikkjavaslatot.

Link to comment
Share on other sites

Godzillamessage

Két dvd is került a magazinba. :D Először azt hittem, valamilyen ajándék plusz korong, aztán látom, hogy tök egyforma. :) Bár így is ajándék.. :D Ha valakinek egy koronggal kevesebb lenne (x=0), szóljon. 8)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
petzolkri

Bizony telik az idő! Egy biztos nagyon szeretem olvasni a magazint!

Link to comment
Share on other sites

hmolnarj

pcw_dvd_201604_n.jpg

---

Hiába írunk még márciust, már meg is érkezett az áprilisi lapszámunk, amely stílusosan április elsején kerül majd a boltok polcaira - és ez nem vicc. A friss lapszámunkban megmutatjuk a Hackintosh építés buktatóit és lehetséges módszereit, kínpadra ültetjük az új Windows 10 Mobile-t, valamint a legjobb monitorokat is összehasonlítjuk. A részletes tartalmat itt találjátok: pcworld.hu/tartalom Továbbra is várunk minden észrevételt, ötletet és cikkjavaslatot.

Link to comment
Share on other sites

hmolnarj

Illetve még egy fontos információ az új magazinunkkal kapcsolatban: ez az utolsó lapszám, amely mellé mindenkinek DVD-t is csomagolunk. Májustól az újságárusoknál megvásárolható kiadványoknál kizárólag a Plus hozzáférés lesz elérhető, míg előfizetőiknek továbbra is biztosítani fogjuk a lemezt. Kérem engedjétek meg, hogy bemásoljam a magazinból az ide vonatkozó részt.

 

"Májusban lesz másfél éves a PC World Plus szolgáltatásunk, amit a hozzánk érkező visszajelzések alapján sok olvasónk megkedvelt. Őszintén szólva én magam is hamarabb töltöm be a böngészőbe a pcworld.hu/plus oldalt, minthogy előkeressem az aktuális magazin lemezmellékletét egy éppen keresett szoftverért, exkluzív tartalomért. Az online szolgáltatás mindig „kéznél van”, ráadásul sok esetben hamarabb betöltődik, mint a DVD. Eljárt az idő az optikai adattárolás felett, ma már egyre kevesebb eszközbe kerül ODD meghajtó, és egyre kevésbé igénylik annak meglétét az emberek. Kereskedők beszámolói alapján egy konfiguráció összeállításnál például sokan tudatosan lehúzzák a listáról az optikai lemezmeghajtót, hogy a fennmaradó keretből inkább nagyobb merevlemezre, több memóriára költsenek.

 

A PC World Plushoz hasonló felhőszolgáltatások kényelmét nehéz felülmúlni jelenleg. Éppen ezért indítottuk el az első között 2014. decemberében exkluzív online felületünket, mint ahogy a CD-, majd a DVD-mellékletek használatában is a pionírok közt voltunk. Húsz éve készítettük el az első lemezünket, eljött az ideje, hogy egy következő szintre lépjünk, és még tovább fejleszthessük magazinunkat, mellékletünket. Tudjuk, hogy sokaknak a mai napig sokat jelent az offline mellékletünk, ezért az előfizetőiknek továbbra is minden hónapban a magazinunk mellé fogjuk csomagolni aktuális DVD-nket, a PC World Plus kódjával együtt, míg az újságárusoknál árult kiadványoknál kizárólag a Plus hozzáférés lesz elérhető. Természetesen utóbbi továbbra is minden lemezen található szoftvert és exkluzív ajándékot tartalmazni fog, azaz a PC World Plus kompromisszummentes élményt fog kínálni."

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
hmolnarj

pcw_dvd_201605_n.jpg

---

Májusban dupla címlappal jelenünk meg, fentebb az újságárusoknál megjelenő variánst láthatjátok, míg az előfizetők Office címlappal és egyedi Office tartalommal találkozhatnak. A friss magazinunkban összegyűjtöttük a legjobb táblagépeket, CPU-hűtőket, navigációs szoftvereket, tévéket, projektorokat...összességében több mint 40 terméket teszteltünk. Ezen felül bemutatjuk, hogyan érdemes biztonságban használni a Facebookot, miként lehet vízhűtéses PC-t építeni, valamint hogyan válhat ma már bárki közvetítővé. A részletes tartalmat itt találjátok: pcworld.hu/tartalom Jó olvasást kívánunk!

Link to comment
Share on other sites

hmolnarj

pc_world_cimlapok_screenshot_20160503150121_1_original.jpg

---

Íme a második címlapunk, amellyel majd előfizetőink találkozhatnak. Ezen kiadványok mellé egy mini Office kiadványt is csomagoltunk, valamint a DVD-t is, ami továbbra is elérhető lesz előfizetőink számára a mindenki számára aktív PC World Plus mellett

Link to comment
Share on other sites

vjanos

Nagy kár, hogy a Plus kulcs nem érvényes. Frissen kibontott csomagból írtam be, és közölte, hogy érvénytelen. Na ennyit az előfizetésről.

Link to comment
Share on other sites

payskin

Nagy kár bizony! Nyilván át akartak verni ezek a szemetek, csőbe húztak, megloptak, talán szemtől szembe még bántalmaztak is volna. Ennyit az előfizetésről! A rohadékok!

 

Vagy lehet, hogy csak valami apró hiba, amit mindjárt kijavítanak, főleg, ha normális hangnemben teszed szóvá? Csak egy ötlet... :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Godzillamessage

Ezen felbuzdulva most azonnal (most értem haza) kipróbáltam a kódomat és képzeljétek: működött. ELŐFIZETÉSSEL! Természetesen frissen kibontva működött!!! Bár lehet, ha várok kicsit kibontás után akkor már nem működött volna. :hmm:

 

A fentebb átvert úriember csomagja nem tudom mennyire volt frissen kibontva... lehet, már kibontás előtt megromlott benne a kód és úgy... áhh minő fantáziálás, tényeket nem is közölt, csak ideböfögött valamit... majd meglátjuk mire jut, csak szól, ha segítség kell. :pislog:

Link to comment
Share on other sites

payskin

Sosem értettem, hogy miért jó úgy reklamálni, segítséget kérni, hogy közben ráborítjuk az asztalt arra, akitől a segítséget várnánk. Ez egyébként nálunk is rendszeres: kap az illető egy személyes kedvezménykupont, és nem tudja beírni a kódot, mondjuk összekeveri a nullát az O-val meg ilyenek. Aki generálja a kuponkódokat, nyilván nem azzal szórakozik, hogy hülye karaktereket írjon egymás mögé, ami aztán nem ad kedvezményt, de legrosszabb esetben még az is előfordulhat, hogy tényleg a rendszerben van a hiba. Egyesek olyan hangnemben követelik maguknak a kedvezményt, hogy az valami elképesztő... Extrém példa: nem találja meg az IDE ÍRD A KUPONODAT mezőt a rendelés során, beírja a megjegyzés mezőbe, majd mikor látja, hogy mondjuk nem kapott ingyen kiszállítást, felhívja a vevőszolgálatot, és magából kikelve üvölt valamelyikükkel, hogy mi átvertük, ezért utolsó, rohadék, szemét banda vagyunk, azonnal lemondja a rendelését, és ezentúl mindenkit lebeszél arról, hogy nálunk vásároljon. Ilyenkor komolyan elgondolkozol, hogy nem járnánk-e jobban, ha az illetőnek inkább tényleg soha semmi köze nem volna a bolthoz, azaz segítsünk-e neki vagy sem... Aztán mindig segítünk, mert a vásárlónak mindig igaza van, akkor is, ha egyszerű, mint a faék.

 

Valaki írhatna valamit az újságról is. Botrány, hogy senki nem olvassa közülünk... :D

Link to comment
Share on other sites

hmolnarj

Sziasztok, valóban volt tegnap reggel egy technikai probléma az aktiválásnál. Az első visszajelzések után azonnal kijavítottuk a hibát, most már működnie kell. A kényelmetlenségért elnézést kérünk!

Link to comment
Share on other sites

Nuker

Valaki írhatna valamit az újságról is. Botrány, hogy senki nem olvassa közülünk... :D

 

Úgy látom, ez kölcsönös.

Link to comment
Share on other sites

vjanos

Sosem értettem, hogy miért jó úgy reklamálni, segítséget kérni, hogy közben ráborítjuk az asztalt arra, akitől a segítséget várnánk. Ez egyébként nálunk is rendszeres: kap az illető egy személyes kedvezménykupont, és nem tudja beírni a kódot, mondjuk összekeveri a nullát az O-val meg ilyenek. Aki generálja a kuponkódokat, nyilván nem azzal szórakozik, hogy hülye karaktereket írjon egymás mögé, ami aztán nem ad kedvezményt, de legrosszabb esetben még az is előfordulhat, hogy tényleg a rendszerben van a hiba. Egyesek olyan hangnemben követelik maguknak a kedvezményt, hogy az valami elképesztő... Extrém példa: nem találja meg az IDE ÍRD A KUPONODAT mezőt a rendelés során, beírja a megjegyzés mezőbe, majd mikor látja, hogy mondjuk nem kapott ingyen kiszállítást, felhívja a vevőszolgálatot, és magából kikelve üvölt valamelyikükkel, hogy mi átvertük, ezért utolsó, rohadék, szemét banda vagyunk, azonnal lemondja a rendelését, és ezentúl mindenkit lebeszél arról, hogy nálunk vásároljon. Ilyenkor komolyan elgondolkozol, hogy nem járnánk-e jobban, ha az illetőnek inkább tényleg soha semmi köze nem volna a bolthoz, azaz segítsünk-e neki vagy sem... Aztán mindig segítünk, mert a vásárlónak mindig igaza van, akkor is, ha egyszerű, mint a faék.

 

Valaki írhatna valamit az újságról is. Botrány, hogy senki nem olvassa közülünk... :D

 

Mondjuk az elképzelhetetlen, hogy mégis annak van igaza, aki reklamál? Mert a tisztelt urak a PCWORLD háza táján tévedhetetlenek. Csak tökéletes munkát végeznek. Vagy ha mégsem, akkor rögtön a földbe tapossák azt, aki ezt szóvá meri tenni.

Mellesleg ez nem kedvezmény, hanem az újság része. Amiért kifizettem az árát, amiből mellesleg a tisztelt urak élnek, amiből a jövedelmüket kapják.

Mindig nagyon szerettem azokat a szolgáltatókat, akik hatóságnak képzelik magukat. Azt viszont nem gondoltam volna, hogy a rendszerváltás után 27 évvel még egy újság szerkesztőségében is ezt tapasztalom. Csak megjegyezném, hogy én fizetek a lapért, és nem fordítva. Én reklamálhatok azét, ha egy szolgáltatás nem működik, és inkább elnézést kellene kérni a hibáért, és nem a torkomnak ugrani.

 

És csak hogy még egy kicsit kötözködjek: a pcworld.hu jobb oldali hasábjában belinkelt forum.techcorner.hu/.... kezdetű linkek nem működnek. Helyettük a forum.pcworld.hu/... kezdetű linkeket kell használni. Tudom, megint letolást kapok, hogy szólni mertem.

Link to comment
Share on other sites

payskin

Az ne zavarjon, hogy egyikünk sem dolgozik a PC Worldnél. :D (Mármint hmolnarj-n kívül...)

 

Aztán az se zavarjon, hogy fel sem merült bennünk, hogy nincs igazad, nem is erről beszélgetünk. Arról beszélgetünk, hogy reklamálni lehet ám normálisan, kulturáltan, udvariasan. Nem azt mondom, hogy örülni kell annak, ha baj van, de a " na ennyit a..." meg a "kár hogy..." az egyik sem a fenti három közül, hanem leginkább faék. Ez meg egy fórum, beszélgetünk arról, ami eszünkbe jut, és rólad bizony a faék egyszerű vásárlók jutnak eszembe, és úgy egy napig tudnék mesélni, mert nincsenek kevesen.

 

Ismered azt a mondást, hogy Amilyen az adjon isten, épp olyan a fogadj isten? Így jártál.

 

De, hogy konstruktív legyek, megmutatom, mi lett volna a normális:

 

Sziasztok! Azt írja a [nem tudom mi], hogy nem érvényes a májusi Plus-kulcs. Megnéznétek, hogy mi a hiba?

 

Ennyi. Egyetlen szót nem írtam volna ebbe a témába válaszként, viszont jött volna hmolnarj, és megírta volna, hogy valóban technikai probléma volt, elhárították, elnézést kérnek. Kulturált, normális mederben lezajlott volna az reklamáció és a hiba elhárítása. Mindenki boldog, és rólad sem tudnánk, hogy olyan vagy, amilyen.

 

Egyébként sokat segítene, ha te kérnél elnézést. Nem azért, mert reklamáltál, hanem azért, ahogy reklamáltál. Bár gyanús, hogy feleslegesen tépem a billentyűket, mert egy szót nem értesz az egészből... :(

Link to comment
Share on other sites

hmolnarj
Mert a tisztelt urak a PCWORLD háza táján tévedhetetlenek.

 

Kedves János! Nem hisszük azt, hogy tévedhetetlenek lennénk, sőt, emiatt örülünk minden olvasói visszajelzésnek. Ha hibáztunk, elnézést kérünk, ahogy azt korábban megtettem.

 

A fórummal kapcsolatos visszajelzést köszönjük, jelezzük az online-os kollégáknak.

Link to comment
Share on other sites

1933

Látszik, hogy nem látogatom elégszer a PCW Fórumot. Az történt ugyanis, hogy amikor nejem meghozta az új, májusi újságot, nagyot "szemöldököltem" hogy hiányzik a keménység a csomagból. "Hol a DVD"? Meglepve látom, hogy a tasak ép, le van zárva! Talán újracsomagolta valaki Miután a Fórumban utánanéztem, megtaláltam, hogy májustól nem is lesz benne DVD. Hurrá olcsóbbodik az élet!! Nézem a lap árát, hát az bizony nem változott! Visszakozz! Nem lett olcsóbb az élet! No comment! Most már ideje volna eltávozni. Éppen eleget éltem, amit megtehettem, megtettem, most már az itt maradókon múlik, hogy alakítják ki a világukat. Fájront! Ami még hátravan, az már csak rövid idő kérdése, talán kibírom. Most 83 év után talán nem kell sokáig várni! Szerencsére a humoromat ez az eddig eltelt idő már nem tudta elrontani.

 

Tényleg, DVD nélkül is ugyanannyi az ára?

 

(ÉN a kis gonosz!)

Link to comment
Share on other sites

Greene

Amikor még betárcsázós neten lógtunk (vagy nem is volt internetünk), nagyon örültünk az éppen aktuális PC-X vagy PC World CD mellékletének, mert rajta volt többek között az aktuális Winamp verzió, és még sok minden hasznos dolog. Most, hogy nagyjából mindenki 10 megabit feletti letöltésű nettel rendelkezik, én teljesen halott dolognak tartom a DVD mellékletet. Az igazat megvallva már kb. 5 éve tök feleslegesnek tartom.

Miért nem lett olcsóbb a lap, ha nincs DVD? Szerintem azért, mert az online tartalmat is ugyanúgy valakinek meg kell szerkeszteni, és a szervereket sem adják ingyen.

Link to comment
Share on other sites

Fujitsu

Ez igaz, de a szerkesztési költségek a DVD esetén is fennálltak, a DVD előállítási költségei pedig a szerverbérlésnél mindenképpen jóval magasabbak. Ráadásul, ha jól értem, az előfizetők az online mellé továbbra is kapják a DVD-t változatlan áron; tehát ilyen értelemben van azért valami abban, hogy az újságosnál vásárolók kevesebbet kapnak, mint eddig. Én sem látom értelmét a DVD-zésnek, de én kompletten megszüntettem volna, ezzel párhuzamosan valamivel csökkentve az árakat.

 

A fenti témához csak annyit, hogy reklamálni lehet, de ahogy a többiek is mondják, van kultúremberhez méltó módja is a panasztételnek, különösen, ha még nincs előzménye a történetnek. Amennyire én vissza tudok emlékezni, a PC World munkatársai – legalábbis ezen a fórumon – mindig felettébb nagyvonalúan és korrekten kezelték az előfizetői panaszokat. (Mondom ezt úgy, hogy semmi közöm a laphoz, kb. 9 éve olvastam utoljára.)

Link to comment
Share on other sites

1933

Kedves Fujitsu (Siemens is?)!

 

Köszönöm kérdésed, jól vagyok! No csak úgy, minden értelem nélkül.

 

Annak sincs értelme -- gondolom én -- hogy az előfizetők kedvezőbb árat fizetnek lapszámonként (kb. 75%) és kapnak DVD-t is,

azok pedig, akik újságosnál veszik, azok meg közel 2000,- Ft-ot fizetnek eddig DVD-vel, most pedig nem kapnak hozzá DVD-t.

 

Szóval ez logikus. Nem? Lehet csűrni csavarni. Szerintem meg az újságra nincs szükség, mert az úgyis a kukában landol, a DVD

meg célszerűen, kevesebb helyet foglal tároláskor. Számtalan érvet lehet mellette és ellene felhozni, mert ugyebár: "Ahány ház,

annyi szokás"!

Vagyis ahogy szoktam volt mondani, illetve megírni: "ez magánvélemény". No most lehet engem lehülyézni. Hehehe!

 

El tudnám képzelni az olyan előfizetést is, hogy én előfizetek a virtuális újságra, kapok vagy postán, vagy e-mailben egy kódszámot

és máris rendelkezésre áll egy PDF fájlban letölthetően a havi újság és a DVD tartalma is. No, ez hogy tetszik?

Érvek: Nincs nyomdaköltség, postai küldés címzési, kezelési és szállítási költség. Meg mit tudom én milyen továbbiak, esetleg egy

további munkatárs alkalmazási költsége, el is lehet bocsátani, meg az íróasztalát is ki lehet dobni, ami a helyfoglalási költséget csökkenti.

 

Azt hiszem, nem érdemes tovább részletezni!

Elnézést a szövegben maradt hibákért, de be kell fejeznem, mert kész az ebét és szigorú megrovásban részesülök, ha kihül a kaja!

 

Viszlát!

Link to comment
Share on other sites

Greene

1933: Van már ilyen, régebben a DiMagnál lehetett venni, most pedig a Digitalstandon. Kb. fele annyiba kerül mint a papírra nyomtatott változat.

Persze van aki szívesen olvas papíralapú újságot, én őt is abszolút megértem.

 

Fujitsu: Talán azért csinálják így, hogy az előfizetés felé tereljék az embereket. Nekik is kiszámíthatóbb, és egy nagyságrenddel olcsóbban kapja meg a lapot az előfizető.

Link to comment
Share on other sites

scht

Éppen ma vettem meg 995.- Ft volt, most olvasom.

Link to comment
Share on other sites

payskin

1933, megszámoltam, 11 hozzászólást kellett volna visszaolvasnod: hmolnarj az #55-ös számú, március 29-ei bejegyzésében meséli el a DVD történetét. Nyilván nem csinálnak ilyet bejelentés nélkül. Ugyanakkor az is kiderült volna számodra, hogy Fujitsu reklamációra vonatkozó megjegyzése nem rád vonatkozik, hanem arra a kis eszmecserére, amit egy rettentően megsértett előfizetővel folytattunk parádés hangnemben. Write-only üzemmód?

 

Link to comment
Share on other sites

SkyBird

A laptopomban nincs optikai meghajtó. Rég kivettem, tettem a helyére egy SSD-t.

A PC, amit nem túl rég raktam össze, már abba se tettem DVD meghajtót. Ennyit a DVD-ről, nálam. Nem én lehetek az egyetlen.

Azért ha minden kötél szakadna, USB-n rá tudom dugni a laptopból kiszedett DVD írót.

Link to comment
Share on other sites

hmolnarj

Sziasztok! Áprilisban igyekeztünk minden fórumon jelezni, hogy májustól részlegesen meg fog szűnni a DVD, ezek szerint nem voltunk elég hatékonyak, ha nem mindenkihez jutott el az üzenet. Fontos, hogy nem szűnt meg a DVD, az előfizetőiknek ugyanis továbbra is biztosítjuk a DVD-mellékletet, sőt a digitális magazin vásárolóinak is, akiknek egy úgynevezett virtuális DVD-t biztosítunk. A lényeg, hogy a PC World Plus ugyanúgy egy virtuális DVD-nek felel meg, azaz minden fent van rajta, ami a DVD-n, míg a DVD-n nincs fent minden, mint a PC World Pluson. A megváltozott eszközhasználati szokások miatt volt indokolt ez a lépés, úgy hogy senkinek sem adunk kevesebbet. A DVD-szerkesztő díjon nem spórolunk, mert az ugyanúgy elkészül, plusz minden hónapban elkészítünk egy magazint, amit mindenkinek ingyen adunk.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...