Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Segítség! Kitakarítottam a gépet...


billyjack

Recommended Posts

billyjack

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni Tőletek.

 

Annyit magamról, hogy csak felhasználó amatőr vagyok, és nem egy pc guru, aki beállít meg programoz, meg csinál mindent. Szóval egy együgyű amatőr vagyok, aki csak játszik.

 

A következő történt:

 

3 nappal ezelőtt szétszedtem a számítógépemet (külső kábelek ki, ki a szabad térbe, házat le, és levegő), kitakarítottam, kompresszorral, nagy nyomású levegővel kifújtam belőle a sok szemetet meg port. Nem szedtem le semmilyen csatlakozót, nem szedtem ki a RAM-okat, csak úgy, ahogy van, leszedtem a házat és fújtam mindenhol. Nem közelítettem meg a fújóval annyira, hogy megkarcoljak vagy letörjek bármit is, de egyetlen egyet megtettem: a tápegységet lecsavaroztam és szétszedtem a ventilátora miatt, hogy az is tiszta legyen. Volt i benne rendesen dzsuva. Nem volt semmi baj, vissza tudtam tenni rendesen a kábeleket abba az összefogóba és vissza is tudtam tenni a helyére szépen. Szép tiszta lett Ám... amikor összekábeleztem, mindent a helyére és beindítottam, akkor ért a meglepi:

 

- már a rendszer felállása, bootolás is nehezebben, lényegesen lassabban ment.

- felállt, és az Eset NOD 32 indulásakor a következő hibaüzenetet kaptam: " Hiba történt a kernel szolgáltatással való kommunikáció során". 2-3 újraindításnál eltűnt a NOD-os hibaüzenet, de a megszokott gyorsaság még mindig szinte csak a fele, vagy még annyi sem. Gondoltam, hogy ez majd megszűnik, meg még + próbáltam egy visszaállítást is csinálni korábbi időpontra, de a lassúságot az sem oldotta meg.

- Az internet katasztrofálisan lassabb lett. Az ablakok nem bezáródnak, hanem szépen lassan, mint egy függöny leereszkednek, és húzzák az asztal ikonjait is magokkal úgy, hogy csak a háttérkép marad üresen.

 

Azóta bekapcsolásnál még mindig ott van a KERNEL hibaüzenet, ami 2-3 újraindításnál vagy direkt nod.exe indítással eltűnik.