arpsoft 12 Share Posted June 16, 2017 Google találata: https://intrinium.com/konica-minolta-bizhub-350-wont-scan-to-share-after-server-password-change-ed09c7/ A felhasználónevet ugye domainnel együtt adtad meg: domain\usernev vagy usernev@domain Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dilettans 0 Share Posted June 26, 2017 Szia, sajnos nem sikerült megoldani a scannelést, úgy mint a többi gépnél, pedig a nyomtató szervizest is felhívtam. A gépet másik tartományba is átléptettük ill. tartományi belépés nélkül sem ment a scannelés. Maradt az a kerülő megoldás, hogy egy másik gép megosztott mappájába scannel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheSaurida 36 Share Posted January 8, 2018 Az mitől lehet, hogy n db Win 10-es gépből n-1 normálisan nyomtat a hálózati nyomtatóra, egy pedig kizárólag 1 (egy) példányt, akármennyit állítok be rajta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now