Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Töltés probléma


KGigi

Recommended Posts

KGigi

December óta folyamatosan szervizbe járok az Omniámmal, mivel folyton lemerül (vagy teljes töltöttséget jelez, de pillanatok alatt lemerül, vagy max. 40%-ig tölt). A képernyő kivételével már mindent cseréltek. Ez így még önmagában semmi különös, hibás, ennyi. Viszont most először kaptam cserekészüléket, ami ugyanúgy nem hajlandó teljesen feltölteni, mint az enyém. Lehúzom a konnektorról és 20% a töltöttsége. Ez már elég gyanús. Lehet bármi helyi, amit ezt okozhatja? Szerintem nem, de soha nem lehet tudni, ezért inkább megkérdezem. A dolog pikantériája, hogy a szerviz általában azzal küldi vissza a készüléket, hogy náluk nem produkálta a hibát. Amikor visszakapom teljes töltöttséggel, ki is bírja a 3-4 napot, amit kell. Az első töltéstől kezdve viszont megint rossz. Már másik konnektorból is próbáltam tölteni... A régi telefonom mindkettőn tökéletesen feltölt.

 

Megj.: Most már tényleg rossz a telefon, mert fagyogat és más baja is van, de ettől még eddig csak nálam produkálta azt a hibát.

Link to comment
Share on other sites

Pjotr

A cserekészülék jelent cseretöltõt?

Link to comment
Share on other sites

KGigi

Igen. És már a töltõt, sõt még az adatkábelt is beküldtem a szervizbe, azt is jónak találták.

 

Update: Beszarok. Ki-be kapcsoltam a cserekészüléket és most 100%-ot jelez. Szoftveresen lenne trágya?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
KGigi

Hmm azóta elszállt a Wifi, fél percenként fagyott, valamint a gépem sem ismerte fel, illetve amikor igen, akkor szétfagyott tőle. A képernyő néha nem érzékelte, ha rábökök. Újra szerviz, ezúttal képernyő csere, gyakorlatilag a múltkori főelemcsere után van egy teljesen új telefonom. Az eredeti probléma viszont továbbra is fennáll, egy nap alatt lemerül. A fent említett cserekészülék a kezdeti szoftveres hülyeség után több mint egy hétig bírta szuflával azonos használat mellett. Visszavittem hatodszor is, az üzletvezető engedélyezte, hogy a Samsungot megkerülve a T-Mobile cserélje a készüléket egy másik típusra. Ez egészen addig működött, amíg a visszavásárlásnál ki nem derült, hogy a készüléket annak idején nem én vettem a T-nél, hanem én később használtan szereztem be. Így azt ajánlották, hogy 10.000 forint kedvezményt kapok egy másik készülék árából. Mondanom sem kell, ez így ilyen kategóriájú készüléknél gyakorlatilag semmi. Így most ismét szervizben van, és várjuk, hogy mit lép a Samsung. Van valakinek valami ötlete, hogy hogyan lehetne valami előrelépést elérni? Elegem volt belőle, hogy már arcról ismernek a T-Pontban, a szerviz viszont semmit nem tud kezdeni a problémámmal.

Link to comment
Share on other sites

mizsi

Samsung Ügyfélszolgálatot próbáltad már? Többször fordultam már hozzájuk, nagyon készségesek voltak.

Link to comment
Share on other sites

KGigi

Még nem. De meg lehet így kerülni a T-Mobile féle szervizt, van mire hivatkozni?

Link to comment
Share on other sites

mizsi
Itt kiválasztod a terméket, kitöltöd az űrlapot. 36-48 órán belül hívnak vagy küldenek e-mailt. Ha szervíz lesz, akkor ott a javítás követése is.
Link to comment
Share on other sites

KGigi

Aha. Akkor ha most sem sikerül megcsinálniuk, írok nekik. Köszönöm!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
KGigi

Elfelejtettem írni, hogy mi történt. Megírtam nekik a levelemet, több mint egy hétig felém sem néztek. Már kezdtem felszívni magam, hogy szexuálnak válaszolni, amikor egyik reggel kaptam egy levelet postán. Abban annyi volt, hogy a szerviz véleménye az iránymutató, és így nem áll módjukban cserélni a készüléket. Csatolmányként pedig elküldték ugyanazt a szervizlapot, ami miatt reklamáltam :facepalm: .

 

Ennyit a Samsung segítőkészségéről. A legszebb, hogy nem elég, hogy a csere szó nem is szerepelt a levelemben, még csak nem is utaltam rá. Két dolgot kértem: a) használható készüléket, b) kevésbé bicskanyitogató kommunikációs stílust, mint amit a szerviztől kaptam. Egyik sem teljesült... A levélben volt még egy telefonszám, ahol készséggel állnak rendelkezésemre. Ez igaz is volt, csak éppen a hívást fogadó úriember annyit volt képes mondani, hogy írjak egy újabb levelet. Ezt meg is tettem, lassan egy hónapja gondolkodnak, hogy mit is válaszoljanak...

 

Így most itt állok egy méregdrága készülékkel, amit intenzívebb használat mellett naponta kétszer kell tölteni, meg egy rakás szervizlappal, ami arról szól, hogy a készülék hibátlan. Úgy látszik, kénytelen leszek leírni 50 ezer forint veszteséget és megfogadni, hogy soha többet nem megyek olyan termék közelébe, amire Samsung felirat van nyomva.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
KGigi

Nos, meglenne az eredmény. Kijártam a T-nél, hogy kilencedik alkalommal már ne ugyanannak a szerviznek küldjék tovább a készüléket, hanem én vihessem el egy általam kiválasztott szervizbe. Őszinte megdöbbenésemre rosszalló pofák nélkül elfogadták a T-Mobile-os garancialevelet, és még arra is hajlandóak voltak, hogy a munkalap hátuljára kézzel kiegészíthessem a hibalistát.

 

Nagyjából egy hét után szóltak, hogy készen van a készülék, lehet érte menni. A készülékkel együtt a munkalapon túl egy hat A4-es oldalas személyre szabott választ kaptam, amiben leírták a tapasztalt hibákat, és hogy ezeket miként lehet orvosolni. Emellett pedig kaptam egy apró ledes zseblámpát ajándékba.

 

Mindegyik hiba szoftveres természetű volt, és ezek együtt vezettek a készülék gyors lemerüléséhez. A döntő az volt, hogy a készülékben annak idején bekapcsoltam az udvarias módot. Azt viszont nem tudtam, hogy ez nem egy apró extra, hanem nagyjából egyharmad töltőáramot fogyaszt. Igazából az a csoda, hogy ilyen energiafelvétel mellett az egy napot kibírta. Mondhatnám, hogy user_error, de a funkcióról a telefon nem ad tájékoztatást, valamint mint fent írtam, érzékelhető, és orvosolt hardveres hiba is volt, így nem igazán tudtam szétválasztani a kettőt.

 

Két kérdés motoszkál bennem azóta is. Egyrészt a T-Mobile szerződéses partnere öt alkalommal azzal küldte vissza a készüléket, hogy szoftvert frissítettek. Tekintve, hogy a legutolsó firmware 2008-as, a készülékem pedig 2009-es, mégis mi a bánatot csináltak akkor vele? Másrészt hiába járt ott nyolc alkalommal a készülék, mégsem tűnt fel nekik, hogy ideje egy jelentős részében brutális ütemben merül, ráadásul csak alaphelyzetbe állítás előtt, hiszen az udvarias mód ekkor ki van kapcsolva. Érdekes módon ez a szerviz egyrészt elsőre észrevette, másrészt a szoftver rublikába azt írta, hogy nincs újabb elérhető firmware. Csak én érzek árnyalatnyi különbséget a hozzáállásban? :hááát:

 

Szóval most jó a készülék, négy napja nem töltöttem, és több óra telefonálás ellenére is még teljes töltöttséget jelez. Egyetlen probléma maradt, ez az üzenetkezelő szétesése, ha teljes képernyős módból visszaváltás után azonnal elforgatom a készüléket. Ezt viszont megoldja az, ha a teljes képernyős billentyűzet beállításai között kikapcsolom a memóriában tartást. Most örülök, de azért ott van bennem a düh, hogy ez másfél hónap híján egy évig tartott.

 

Végül leírnám, hogy mivel hol jártam, hátha valakinek jól jön. A T-Mobile üzlet a budapesti Mammut bevásárlóközpont emeleti T-Pontja (merthogy kettő van). Itt egyébként nagyon segítőkészek voltak, és ha nem használtan vettem volna a készüléket, egyéni elbírálás alapján már cserélték volna. A szerződéses partnerük, és egyben a Samsung egyik budapesti szervize a Cirma. Kerüljétek, mint a leprát. A Samsung márkaüzlet, ahová végül a telefont vittem, az Allee bevásárlóközpontban van, a hozzá kapcsolódó szerviz pedig a Telemax.

Link to comment
Share on other sites

Fujitsu
és ha nem használtan vettem volna a készüléket

Bocs, hogy ezt mondom, de szerintem itt b*sztad el a dolgot. Haverom most vett pár hónapja egy érintõképernyõs Nokiát használtan, azóta szív vele. Még az a szerencse, hogy kapcsolatban maradt az eladóval, így legalább ketten törik a fejüket a problémán.

Tudom, hogy most sokan nem értenek egyet velem, de nagyobb értékû elektronikai eszközöket egyszerûen nem szabad használtan megvenni. (Persze vannak kivételes esetek, de akkor is.) Az meg amúgy is alap, hogy a használt dolgokkal rendkívül óvatosnak kell lenni, bármi is legyen az. A használt autót is 60 pontos átvizsgálásnak vetném alá, mielõtt fizetnék. ;)

Link to comment
Share on other sites

KGigi

Az elsõ egy hónapban rendben mûködött a készülék. Én sem szeretek használtan vásárolni, de szükségem volt egy készülékre, ami tud 3G tetheringet, és lehetõleg van benne GPS, pénzem viszont ennyi volt. Használt autót sem szívesen vesz az ember, de ha arra telik. :(

Link to comment
Share on other sites

Fujitsu

Hát igen, át tudom érezni a problémát.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...