Jump to content
Sign in to follow this  
Pjotr

xDSL internet

Recommended Posts

ml85ml

Miért van az, hogy a vadi új Invitel-es netem csak 3.8 Mb-et tud, holott 4 Mb-re fizettem elő?

Amikor kijött a szerelő egy laptopra installálta fel a cuccot, de szeretném átvinni a másik szobába asztali gépre, de nem tudom, mert valami 691-es hibával nem csatlakozik.

(Laptopot el akarom adni, és asztalin akarom használni, még később routert is akarok.) Fel kell hívni az Invitel-t, és be kell diktálni az IP címem, vagy mi? Hol tudok ennek utána nézni? Például mi az IP-cím, amit be kell diktálnom? És honnan tudhatom meg, hogy mi az IP-címem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pjotr

Veszünk valamit, de fogalmunk sincs róla, hogy mit.

 

A 4 Mb elméleti maximum, a garantált ennél jóval kevesebb, szóval ne pánikolj a sebesség miatt.

ADSL kapcsolat létrehozása @Invitel

Share this post


Link to post
Share on other sites
ml85ml

Nagyon szépen kösz, és bocs, hogy én ezt az Invitel honlapján nem találtam meg! :upsz:

Share this post


Link to post
Share on other sites
KGigi
IP

Share this post


Link to post
Share on other sites
KGigi

IPB kép

 

Dögöljek meg, ha ez 4 megabit / 256 kilobit. Hétvége van, hogy :cenzúra:. Nem mondom, mit csináljon a kedves T-Akármi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pjotr

T-akarodjon? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
KGigi

Azért az nem semmi, mikor darabonként tölti le az Index linkjeit. Mint a kõkorban. Ez a T-akarodjon tetszik. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
KGigi

Megszakadt a telefonvonalunk, közvetlenül az elosztódoboz elõtt (a telefonvonalat osztja ketté a ház két készüléke között). Felhívtuk a T-Home-ot, hogy jöjjenek ki megjavítani. Már majdnem letelt a szerzõdésben garantált 72 óra, amikor telefonáltak. Csak öcsém volt otthon, így õ vette fel. Az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy délután jönnek szerelni, megoldottnak nyilvánítja a hibabejelentést. Ezek után viszont b :cenzúra: ak kijönni. Ma telefonáltunk újra, az ügyfélszolgálatos szerint persze félreértés történt, de megint csak 72 órán belül tudnak kijönni... Elmehetnek a... :mérges:

 

A telefon használhatatlan, búg és recseg, a net éppen csak csordogál, persze csak ha épp nem fújja a kábelt a szél... Szerintük ez nem is hiba, de azért megnézik. :hááát:

 

Update:

Na ma kijött a szerelõ. Elvágta a két telefon és az internetkábelt, mert csak így lehet tesztelni. Kiderült, hogy átfedés van egy másik telefonvonallal. Ezután fogta magát és elment, most itt állok süket vonallal és internet nélkül. Az ügyfélszolgálaton azt mondják, hogy a szerelõ dobozcserét (ahol bejön a kábel) végzett. Kicserélni pedig semmit nem cserélt ki, a tevékenysége kimerült a kábelek elvágásában. Még csavarhúzót is tõlem kért. Elvileg nem T-Home-os, hanem valami alvállalkozó. Most fél percenként még a riasztó is cseng, hogy nincs kapcsolat a központtal. Megint 72 óra...

Share this post


Link to post
Share on other sites
KGigi

Ezzel csak az a baj, hogy itt nincs más szolgáltató, csak az invitel. Ők meg már egyszer átvertek. Írhatok a fogyasztóvédelemnek, ha ma nem csinálják meg, akkor írni is fogok, de nem hiszem, hogy ezzel előrébb lennék.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pjotr

Hívd fel õket, és pendítsd meg, hogy le akarod mondani azonnali hatállyal, erre jó eséllyel ráugranak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
KGigi

Ezzel megint csak az a baj, hogy a vonalért ők felelnek, és jelenleg be sincs hozva a kábel. Mindenképpen hozzájuk vagyok kötve és ezt ők is tudják. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
KGigi

Na kijöttek megcsinálni. Ezúttal T-Home-os, nem alvállalkozó. :) Megcsinálta, amit a másik elszúrt, meg kicserélt egy szűrőt. A lenti telefonkészülék is rossz volt, valószínűleg bekapott valamit a ház, amíg nem voltunk itthon. A vonallal nem tudott mit csinálni, mert az oszlopot benőtte egy fa. :S Most majd elkezdenek vitatkozni, hogy kihez tartozik, kinek kell legallyaznia. A lényeg, hogy van internet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zolyka

Hali mindenki. Ez igazából nem is hozzászólás inkább csak nem tudom hol mondhatnám el a panaszaimat. Van néhány problémám és senki sem tud (vagy akar) az illetékesek közül konkrétan válaszolni! :mérges:

Sajnos már több mint 1 éve keresem azt a szolgáltatót aki tudna nekem Kápolnásnyéken ADSL-t biztosítani de nem megy. A mobil netet már az elején kizártam, mivel ugye köztudott, hogy valóban korlátlan mobilnet még nem létezik. Mikrós internettel is próbálkoztam de sajna a mi házunk olyan fekvésű,hogy semelyik antennára nincs rálátás. A műholdas internet pedig számomra megfizethetetlen. A t-com pedig folyton műszaki akadályokra hivatkozik (ami konkrétan nem tudom mi) a szomszédomban adsl üzemel (nálunk pedig t-com telefon vonal van) úgyhogy nem tudom igazán mi ez a műszaki akadály. Sőt a t-com azt mondja nem is tudják mikor várható hálózat bővítés. Én nem értem, véleményem szerint a t-com nem tesz semmit az előfizetőiért sőt kihasználja monopol helyzetét a térségben (és kihasználja az előfizetőit is).

Lassan kezdem feladni és kezdek bele törődni,hogy nálunk már sosem lesz internet. :Sír:

Share this post


Link to post
Share on other sites
arpsoft

Nem egészen értem, mi lehet a probléma, mivel Kápolnásnyék elvileg 2004 óta ADSL szolgáltatási terület.

Lehet, hogy elfogyott a port a központban.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zolyka

Igazából én sem tudom.

Mivel az utolsó e-mail-emben konkrét választ kértem tõlük arra, hogy mi a név szerinti pontos leírása annak a bizonyos akadálynak. Ugyanebben a levélben írtam le nekik, hogy akár szakkifejezéseket is nyugodtan használhatnak a leírásban mivel végzettségemet tekintve hírközléstechnikai kábelszerelõ vagyok és több évet lehúztam telefonszerelõként, így megértem szakmai nyelven is.

Azóta néma csend van. Semmi válasz. :dühös:

 

Igazából azon töröm a fejem,hogy feljelentem a t-com-ot a felettes szervüknél,hogy visszaélnek a monopol helyzetükkel!

Share this post


Link to post
Share on other sites
KGigi

Semmi értelme a feljelentésnek, úgysem történik semmi. Olvasd el a történetet, amit feletted írtam.

 

Azóta egyébként semmi nem történt, de újra elment a telefon és az internet. Kijött ugyanaz a szerelõ egy haverjával, és õk csinálták meg, mert már sajnáltak minket, meg persze kaptak borravalót is. No comment.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zolyka

Köszönöm minden hozzászólónak, hogy próbált segíteni/tanácsot adni. A t-com-tól azóta sincs semmi válasz, szerintem ennyit is ér a cégük. SEMMIT!!! Találtam egy szolgáltatót aki ígérete szerint tud biztosítani netet, 98.9%-ra ígérték!!! Most várom, hogy kijöjjenek felmérésre és bekötésre. Bár már nem nagyon bízom az ígéretekben de azért reménykedem. Ha a környékben bárkinek hasonló problémája lenne én javaslom próbálkozzon a KÁBELSAT 2000 KFT-nél. Igaz nem egy izmos internet de átmenetileg jó megoldásnak tûnik 2mbps 5500 ft-ért. Van gyorsabb is de ugyebár az értelemszerûen az drágább is.

Még egyszer köszönöm mindenkinek!!!! :lol:

Edited by KGigi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zolyka

Mit el lehet érni egy kis fenyegetõzéssel és egy igencsak erõs fellépéssel.

Elõször azt írták,hogy nem kiépíthetõ aztán kicsit eréjesebben léptem fel,és láss csodát tegnap az alábbi választ kaptam.:

:démonikacaj:

 

Elnézését kérjük a késedelmes válaszadásért.

 

A Magyar Telekom folyamatosan fejlesztéseket hajt végre, hogy szolgáltatásaink minél több helyen és minél szélesebb körben elérhetõek legyenek.

 

Elõminõsítõ rendszerünk adatai szerint, a megadott címen nagy valószínûséggel létesíthetõ DSL internet szolgáltatás.

Pontos eredményt azonban csak a megrendelést követõ mûszaki felmérés adhat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dávid Csaba

Van valakinek tapasztalata a paksi - vagy környékbeli - T-Home DSL-ről? Milyen sávszélességgel megy a net errefelé?

 

Mondom is miért kérdem: a jelenlegi kábelnetes szolgáltatómnál vagy 4150 HUF-ot fizetek 2048/256kbps-ért (nincs mellette plusz szolgáltatás), vagy 7430 HUF-ot a 3096/384kbps-ért (+29 tv csatorna), míg a T-Homenál van egy 5120/500kbps (+5 tv csatorna) ajánlat 5040 HUF-ért. Annyit tudok a mostani netemről, hogy nagyon minimális eltéréssel, de megkapom a 2048/256kbps-t. Általában a letöltési sebesség egy kicsit több, a feltöltési kicsit kevesebb. A tv csatornák száma nagyon másodlagos, a gyerek nézi csak, meséket.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pjotr

Szerintem ennyi még simán fog menni a csövön, ha nem hal le egyik eszköze a T-nek a hálózatban. 8 Mb-es fizetésnél szokott 6 Mb elõfordulni, hiába, na, a távolságok leküzdhetetlenek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dave891

Valamit most nagyon beújítottak T-nél, mert nekem az Alföldön, egy kis faluban is jön az 5/0,5Mbites net teljes sávszéllel. (Amúgy szeptember óta ez a legkisebb csomag náluk!)

Share this post


Link to post
Share on other sites
KGigi

Tényleg. :o Elég merész, tekintve, hogy nálunk még a 4 megabitet sem tudják kiszolgálni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dávid Csaba

Folytatván fenti hozzászólásomat:

 

Körülbelül másfél hónapja írtam a T-Home email címére, hogy szeretnénk tõlük IPTV és internetszolgáltatást vásárolni, ám a lakásban nincs kábel, mert valaki elvágta a vezetéket. Tudni kell, hogy panelházban lakunk, ergo ez nem jelenthet nagy gondot, húznak egy másik tyúkbelet a lépcsõház elosztójából, oszt' kész. Kérdeztem, hogy ez jelent-e plusz anyagi terhet, idõbeli csúszást... Természetesen választ azóta sem kaptam.

 

Ma viszont lent jártunk az óvárosban, s így beugrottam a helyi T-Mobil üzletbe, ahol nemrég kezdték el forgalmazni a T-Home csomagokat, szolgáltatásokat is. Megkérdeztem hát személyesen, hogy ilyenkor mi a teendõ. Az, amit írtam. Nem is kerül többe, s az egész körülbelül másfél-két hét alatt lezajlik. Örömmel jöttem ki az üzletbõl, azzal, hogy megbeszéljük itthon. Holnap is megyünk le, ha úgy döntetnénk, helyben leszünk.

 

Nemrég felnéztem a T-Home honlapjára, szerettem volna ellenõrizni a havi díjat. Beírtam a címünket, kiválasztottam a kért szolgáltatásokat, majd kértem a kalkulációt... és akkor jött a pofára esés! A pár hete még kompatibilis címünk hirtelenjében minden olyan szolgáltatással inkompatibilissé vált, amihez tyúkbél kell. Mi a... ??? Lányos zavaromban - vagy rutinos öreg rókaként - lekérdeztem ugyanezt a két emeletszomszédunk címére is. A rendszer szerint náluk minden tökéletesen mûködne. :pislog:

 

Foglaljuk össze a történet lényegét: segítséget kértem emailben, amire lusták voltak válaszolni másfél hónap alatt is, de azt pikk-pakk megoldották, hogy az online felületen letiltsanak mindent a címünkrõl. :S

 

Még mindig szeretem a rózsaszín párducot!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...