Szilike123 0 Share Posted October 27, 2016 (edited) Sziasztok! Van egy problémám. Van nekem egy jó sz*r gépem. Az egyik ismerősömtől szereztem egy régi Nvidia Geforce 7300GT-t. És az lenne a problémám, hogy bekapcsolom a gépet és nem indul el a win7. kiad egy kék halál képet és újra indul. Ez csak akkor van, ha fel van telepítve a videókártya drivere. Ha nem rakom fel, akkor nem indul újra, de úgy használhatatlan. Valaki tudja hogy mi lehet a gond? Talán, a táp(450W)? Vagy a ram(1GB)? Válaszokat előre is köszönöm! Edited October 27, 2016 by Szilike123 Link to comment Share on other sites More sharing options...
arpsoft 12 Share Posted October 28, 2016 Megfelelő drivert raksz fel? (32 bit / 64 bit, verzió, stb) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bátorka 0 Share Posted March 6, 2017 Bekapcsolás után sorozatosan leáll a gép Kb 10 éves gépemnél 1-2 éve olykor - olykor, az utóbbi hónapokban egyre gyakrabban fordul elő, hogy a bekapcsolás utáni 1-5 mp.-en belül leáll a gép bootolása, elhallgat a lemez pörgése, ami a képernyőn eddig megjelent eltünik, teljes csend, majd néhány másodperc mulva magától újra indulni próbál. Ezt a figurát korábban csak két- háromszor csinálta, aztán csak bebootolt, mostanában jóval többször. Például ma vagy 10 - 15 néhány másodperces sikertelen inulása volt, míg végül csak felállt a Windows 10. (korábban a 8-sal is csinálta) Mi lehet az oka?? Köszi a választ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arpsoft 12 Share Posted March 6, 2017 A legvalószínűbb, hogy elfáradtak a kondenzátorok az alaplapon és/vagy a tápban. Link to comment Share on other sites More sharing options...
clisanlezz 0 Share Posted March 20, 2017 Sziasztok olyan problemam van, hogy van ket gep nalam szerelesre. Mind a kettonek ugyan az a baja. Az egyik egy 2 eves laptop a masik 4 eves. 2 eves gep: i7 proci, 2gb gpu, 8gb ram, 1tb hdd, win 8 eredeti 4 eves gep: 4gb ram, 500gb hdd, intel core cpu, integralt videokartya, win7 nem eredeti A gepek problemaja: a 2 eves gepnel: nem melegszik tul, a hutoje teljesen tiszta, viszont ha bekapcsolom x masodperc utan pattan egyet es kikapcsol. Van h vissza sem tudom kapcsolni. A merevlemeze teljesen jo. A 4 eves gepnel szinten: egy pattanas utan kikapcsol, ebbe vadi uj hdd van. Viszont tovabb birja bekapcsolva mint a 2 eves. Ennel ha elinditok egy zenet vagy egy videot akkor pattan es kikapcsol. Virus nem lehet, frissen van telepitve. Koszonom Link to comment Share on other sites More sharing options...
payskin 905 Share Posted March 20, 2017 Ez valami áramellátási történetnek tűnik így elmondásra. :-\ Link to comment Share on other sites More sharing options...
[OP]Destroy-man 160 Share Posted March 22, 2017 Ez a pattanás hol jelentkezik? A hangszóró pattan, vagy inkább valamelyik eszköz (elektromos kisülés)? Bár laptopról lévén szó nem nagyon javítható. :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
clisanlezz 0 Share Posted April 16, 2017 Hangszoro tajekan pattan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fujitsu 809 Share Posted April 17, 2017 Ez igazából semmit sem jelent. Próbáld letiltani a diszkrét GPU-t a BIOS-ban, hátha az okozza. A másiknál meg valószínűleg valami megadta magát az alaplapon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vipera8 0 Share Posted May 15, 2018 Sziasztok, Utolsó elkeseredésemben próbálok meg Hozzátok fordulni, mivel eddig senki sem tudott megoldást a problémára. Adott egy Acer Swift 3 SF314-51 (i5-7200U, 8 GB DDR4, 256 GB SSD, Intel HD 620) ultrabook, amit tavaly októberben vásároltam. Pár hónap után jött a hiba, minden előzmény nélkül kikapcsolt. Ezt követően, ha visszakapcsoltam, akkor simán elindult (nem volt helyreállítás, semmiféle vizsgálat), annyi különbséggel, hogy a billentyűzetvilágítást mindig bekapcsolta. Elküldtem az Acer szervizbe, kicserélték az alaplapot. Miután visszakaptam ugyanúgy jelentkezett a hiba. Újra szerviz, viszont most már javítás nélkül kaptam vissza, mondván nem reprodukálható a hiba. Elkezdtem használni, de a hiba többször is előjött. A komponensszolgáltatóból kimásoltam a hibakódot: Napló neve: System Forrás: Microsoft-Windows-Kernel-Power Dátum: 2018. 04. 17. 13:32:49 Eseményazonosító:41 Feladatkategória:(63) Szint: Kritikus Kulcsszavak: (70368744177664),(2) Felhasználó: SYSTEM Számítógép: LACI-ACER-SWIFT Leírás: A rendszer úgy indult újra, hogy előtte nem állt le megfelelően. Ez a hiba azért fordulhatott elő, mert a rendszer nem válaszolt, összeomlott vagy váratlanul megszűnt az energiaellátása. Esemény XML: <Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event"> <System> <Provider Name="Microsoft-Windows-Kernel-Power" Guid="{331C3B3A-2005-44C2-AC5E-77220C37D6B4}" /> <EventID>41</EventID> <Version>6</Version> <Level>1</Level> <Task>63</Task> <Opcode>0</Opcode> <Keywords>0x8000400000000002</Keywords> <TimeCreated SystemTime="2018-04-17T11:32:49.811829300Z" /> <EventRecordID>3837</EventRecordID> <Correlation /> <Execution ProcessID="4" ThreadID="8" /> <Channel>System</Channel> <Computer>LACI-ACER-SWIFT</Computer> <Security UserID="S-1-5-18" /> </System> <EventData> <Data Name="BugcheckCode">0</Data> <Data Name="BugcheckParameter1">0x0</Data> <Data Name="BugcheckParameter2">0x0</Data> <Data Name="BugcheckParameter3">0x0</Data> <Data Name="BugcheckParameter4">0x0</Data> <Data Name="SleepInProgress">0</Data> <Data Name="PowerButtonTimestamp">0</Data> <Data Name="BootAppStatus">0</Data> <Data Name="Checkpoint">0</Data> <Data Name="ConnectedStandbyInProgress">false</Data> <Data Name="SystemSleepTransitionsToOn">0</Data> <Data Name="CsEntryScenarioInstanceId">0</Data> <Data Name="BugcheckInfoFromEFI">true</Data> <Data Name="CheckpointStatus">0</Data> </EventData> </Event> Ezt elküldtem a szerviznek, de nem igazán tudtak vele mit kezdeni. Sok-sok e-mailt, telefont követően, újra elküldtem és megint visszakaptam javítás nélkül, de a hiba újra jelentkezik. A gép nincs túlterhelve, nem melegszik, nem pörög a processzor, túlmelegedés nincs. A gépen leggyakrabban Office-t, böngészőt, zenelejátszót, grafikai programot használok. Az energiagazdálkodási beállítások változtatásával próbálkoztam (több helyen ezt javasolták), de nem vezetett eredményre. Megköszönöm, ha valaki tud megoldást a problémámra, mivel a hivatalos szerviz magasról tesz rá, én pedig így nem igazán tudom használni a gépemet. Köszönöm! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fujitsu 809 Share Posted May 15, 2018 Csakhogy ilyen nincsen, hogy a "hivatalos szerviz magasról tesz rá". A hatályos PTK értelmében (PTK 6:168. § (1), 6:173. § (1)-(2).) a kereskedő köteles helytállni a hibás teljesítésért, illetőleg a gyártót termékszavatossági kötelezettség terheli. Ha a szerviz másodszorra sem tudta megjavítani a gépet, akkor a javítás nem lehetséges, ergo cserére vagy a vételár visszatérítésére vagy jogosult. Úgyhogy innen induljatok a kereskedővel. Ez, amit bemásoltál, semmit nem jelent, mindössze annyit, hogy a gép úgy indult el, hogy előtte nem állt le megfelelően. Ennek a bejegyzésnek az áramszünet okozta leállástól a leállást / szétfagyást / újraindulást / kékhalált okozó hardver- vagy szoftverhibáig bármilyen oka lehet, szóval ebből senki nem lesz okosabb. Legközelebb ne vegyél Acert, az még a konzumer kategóriának is erőteljesen az alja. (A szájsebészemnek egy Acer laptopja van; időnként azon kell dolgoznom. Ott kezdődnek a problémák, hogy pl. bizonyos billentyűket ötszörös erőkifejtéssel kell megnyomni rajta a többihez képest, hogy bevegye a leütést, folyamatosan gépelni rajta gyakorlatilag lehetetlen. És ez még csak a jéghegy csúcsa. A hányinger fog el, valahányszor hozzáérek ahhoz a géphez. Még a konzumer ligában sem semmi, milyen köpedelem gecit gyárt az Acer.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
vipera8 0 Share Posted May 16, 2018 Köszönöm, megpróbálkozom a jogi úttal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now