Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Flash mozgó menü készítése


benkovics

Recommended Posts

benkovics

Egy olyan kérdésem lenne, hogy szeretnék csinállni egy mozgó menüt, a FlashMX 2004, vagy más ingyenes program segítségével. Azért a Flash MX lenne a legjobb, mert azt a Studio MX2004-el együtt, a rendelkezésemre áll.

Olyan szinten kezdő vagyok ebben, hogy egyszer megnyitottam a programot, de úgy megilyedtem tőle, hogy gyorsan be is zártam! :upsz: Szóval a segítség onnantól kellene, hogy elindítom a programot!

 

Valami ilyesmire gondoltam: Ami az oldal alján található! Tehát, ha a közepétől balra viszem a kurzort, akkor a menü balra mozog, ha jobbra viszem a kurzort, akkor jobbra! Ha nagyon bonyolult, az sem baj, ha van valakinek türelme elmagyarázni érthetően, valóban a kezdetektől, akár lépésről lépésre is, nagyon megköszönném! :istenvagy:

Link to comment
Share on other sites

Greene

>>>Klikk<<<

 

Hozzáfűznivalóm:

 

- Letölteni sajnos nem tudod az .fla fileokat, mert fizetős.

 

- A tiéd a vízszintes, egyetlen nagy különbséggel: A két nyilacska amivel irányítod merre menjen nem nyílacska lesz és nem felül lesz, ja és nem is fogod látni.

A lényeg: A két nyilacska helyett a menüsor (betü + háttér túlnyúlás) magasságával megegyező, a háttér színét utánzó téglalapokat kell létrehozni (2db-ot), úgy, hogy az egyik teljesen bal oldalt legyen, a másik pedig jobb oldalt, mindkettő ki a széléig. A kettő között legyen annyi üres hely, amennyi átlagosan a szövegcimkék hossza. A két téglalapot mint layert helyezd a felirat alá. Így ha jobbra viszed az egeret, a szöveg jobbra gördül, ha balra, akkor meg balra. Középen viszont áll a szöveg, hogy tudjál rá kattintani. Ez nem egészen az a megoldás amit te belinkeltél, de nagyon hasonló.