Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Elite: Dangerous


SaltyDave
 Share

Recommended Posts

SaltyDave

Most hogy frissen kijött a No Man's Sky, egy méretes időpazarlás keretein belül igyekszem összeírni egy saját tapasztalatokon és némi wiki-zésen alapuló FAQ-t, megpróbálván többeket bevonzani a játékba. "Veterán" játékosként (300+ óra az elmúlt nagyjából 2 évben) társaság nélkül annyira már nem szórakoztató úgy hogy számomra minden előrelépés egy jól felszerelt nagy hajóban már komoly időbefektetés, viszont az út idáig nagyon is szórakoztató volt, ezért merem minden hibája ellenére ajánlani annak akit érdekel a téma. Jöhet a generic FAQ rész:

743487eab735997b4c15ef0b78679607_large.j

Mi az az Elite?
Az Elite: Dangerous a negyedik felvonása a sorozatnak, direkt folytatása az 1995-ben megjelent 3. epizódnak. Az első a sorozatban ami a masszív-multiplayer irány felé vette az irányt, miközben tökéletesen funkcionális singleplayer játékként is. A játék világa a Tejútrendszer galaxis 1:1 méretű másolata, az ismert bolygók és egyéb jelenségek (csillagködök, fekete lyukak) kézzel készített másával (~160.000 objektumról van szó) és a 3302. évben járva némi módosítással (például a Mars már kolonizált), a maradék procedurálisan generált. Összesen 400 milliárd csillag van a játékban mint elérhető úti cél, mind a maga bolygóival, kisebb csillagaival és az ezekhez tartozó állomásokkal. Mit számít ez amikor nem látod jó részét úgy sem: a távolságok bár nem áthidalhatatlanok, a távoli utazások. Megvan a maga hangulata és varázsa eljutni egy valódi csillagköd környezői bolygóira, látni ahogy átszíneződik az "ég", meglátogatni valamit ami a valóságban is létezik.Ebben más mint a No Man's Sky teljesen fiktív világa. Egy komolyabban megtervezett felfedező hajóban 8-10 óra gameplay is lehet eljutni pl. a galaxis közepébe a Sagittarius A* fekete lyukhoz - amit persze nyilván nem muszáj, de kell hozzá egy olyan felfogásmód, hogy hé, látni akarok egy nebulát. Vagy egy fekete lyukat. És keresel egy igazit, és elutazol oda, nem pedig pár kattintásból ott vagy 20 perc fél óra alatt.

elite-dangerous-1024x576.jpgZzQCoZf.jpg

 

elite_dangerous_5.jpgExplosion.jpg

Milyen feature-ökkel jellezhető leginkább az Elite?

  • Szimuláció felé hajló pilótaélmény. A hajónk maga a karakterünk (bár el lehet hagyni) amit építgetünk, tervezünk, fejlesztünk, és általánosságban elmondható hogy a kezdeti lépések után, új hajó vásárlásakor érdemes behatóan kiismerni, letisztelni hajónkat, és ennek nyomán tervezni a fejlesztését. Eltérő vezetési profilok, power managment, és lehetőségek jellemzik mindegyiket. A hajókat jó 10-20 különféle alkatrész kategóriából lehet összeállítani, és örök igazság hogy a nagyobb, drágább, erősebb, nem feltétlenül jobb is. Szinkronban kell működnie mindennek, és ha emberi példát akarunk állítani, nem jó ha a jobb karod már farönk vastagságúra gyúrtad, de a bal még vézna. A repülési modellt a valós fizikai szimuláció határozza meg. Fontos hogy a repülést könnyítő alapból bekapcsolt Flight Assist-ot leszámítva (ami pl. annyit tesz hogy ha lehúzod a sebességed nullára, a hajód hamar meg fog állni, ahelyett hogy a fizika szabályainak megfelelően csak ne gyorsuljon tovább és sodródjon az eddig elért sebességgel úgy hogy neked kelljen ellenerővel megállítani, ezt csinálja automatikusan a Flight Assist amitől még mindig nem lesz "árkád", csak sokkal kezelhetőbb sokaknak) minden manuálisan történik, tehát leszálláshoz pozicionálni kell, lábakat kiengedni, stb.
  • Sztori és "background mechanism". Az Elite-nek van egy igen méretes történelme, minden mögött ott a lore, de a valódi játék világa sem statikus. Egyrészt van egy "meta" történet, ami concept artokkal tűzdelt írásos formában van közvetítve a játékosok felé (ingame "híradóban"). Ezek pedig két módon képződnek le a játékmenetben: community eventek és a background mechanism formájában. A community event-ek a fejlesztők által manuálisan létrehozott event-ek, amik követik az általuk írt narratívát (a CE-k 90%-a), és a játékosok által befolyásolt galaxist üzemeltető háttérmechanizmust (10%). Ha a sztori szerint valahol háború dúl, ott megjelenik 2 sztorival felvértezett community goal, és a játékosok egyik vagy másik oldalra állva irtják a másik frakció hajóit a háborús zónákban, és attól függően melyik oldal ér el jobb eredményeket, a fejlesztők másfelé "kénytelenek" vinni a sztorit. A másik rész, a háttérszimuláció, ami működteti az Elite világát: gazdasági, katonai, politikai státuszok egész armadája határozhat meg egy rendszert és frakciót, egyik állapotból a másikba lökni egy világot pedig egyedül gyakorlatilag veszett ügy, de a galaxis folyamatosan változik ahogy százezrek tettei statisztikailag alakítják. Így lehet egy kiaknázott rendszer gazdasága fellendülőből mélyszegénységbe taszítva, ami polgárháborúhoz vezethet, ami háborús instance-okat szül és a közelben (végtelenül) generált és írt küldetések ehhez alkalmazkodva jönnek létre. Az egyik legnagyobb hibája a "személytelensége" volt mindennek, de most már egy jó ideje mindehhez emberi arcok és hangok társulnak. A "meta" történet nagyon lassú lefolyású, de eddig a teljesség igénye nélkül magába foglalta az Empire császárának meggyilkolását és az utána következő politikai káoszt, a választásokat, a Federation saját népének irtását és annak következményeit, az idegenek (Thargoid) feltűnésének első jeleit és tudományos elemzéseket, amik heteken át lezajló események. Történt azért egy s más 2014 decembere óta. Ezek mind ugyanabból a független, open world-ben is tapasztalt játékmenetből táplálkoznak, de más perspektívába rakják őket (értsd: egy random háborús zóna pont olyan mint egy komolyabb sztoris, csak a tét más hogy hogyan alakul a meta történet).
    elite_dangerous_11.jpg10.-Launching.jpg
  • Open-ended karrier. Az Elite természetéből fakadóan egy sandbox, így nem mondja meg mit csinálj, és hol a vége. Nincsenek szintek, class-ok, skill pontok, semmi, csak te a pilóta és a hajód körülötted. Rengeteg veterán játékos használ kis hajókat amik pár nap játék után könnyen beszerezhetőek, mert ez illik a stílusokhoz, személyes tudásukhoz, és ugyanígy vannak azok akik inkompetensek velük szemben akár a legnagyobb romboló ülésében ülve is. Igazából innentől színtiszta roleplay hogy lojális katona, csempész, legális kereskedő, fejvadász, bányász vagy felfedező leszel-e. Ezek nem "katt ide hogy kiválaszd" dolgok, hanem olyasmi amit fejben határozol meg. Mindegyiket alátámasztja valamilyen olyan feature / mechanizmus ami miatt valódiak és érdekesek lesznek pl. scan egy állomás bejáratánál ami kiszűri az illegális árut ha nem vagy ügyes. Ezt galaxis szintre emelve mondjuk a Federation-ben tiltott a rabszolgakereskedelem, míg a független területeken lehet hogy nem, vagy pl. az Empire egy speciális "Imperial Slave" kereskedelmet tart fent, akik egyfajta adósság ledolgozó kötelezően jól tartott szolgák. Ez egy példája annak is hogy a procedurálisan generált világ igen is lore alapon, regionálisan működik, nem csak "mindent lehet mindenhol" (NMS-el összevetve).
  • Felfedezés. Rengetegen azért játszanak hogy a nevüket a csillagok közé írhassák. Lassan 2 évvel relase után elmondható hogy a lakott buborék környékén ez közelít a lehetetlen felé, de még így is 1%-át se fedezték fel a játékosok a galaxisnak, szóval lehetőség akad, csak türelem kell elrepülni odáig. A felfedezés mint játékmechanika pedig működik mindenhol, ismert területeken is, hiszen magába foglalja a helyi rendszer aktuális állapotát is, így információértékkel bír amit fel lehet használni. Gyönyörű kilátásokat és screenshot hotkey koptatókat pedig szinte azonnal találni szinte bárhol. Itt lehetne nyomni némi marketing szöveget arról hogy elmehetsz és megnézheted hogy kel fel a Föld a Hold fölött, és bár ilyesmire valóban van lehetőség, ez egy galaxis méretű csillagászati szimuláció méreteiben működik (azaz keringési/forgási sebesség, eltérő gravitációs mezők stb. létezik), így az ilyesmi igazából jelentőségét is veszti a lehetőségek fényében. Fontos: a bolygókra leszálláshoz kelleni fog a Horizons season pass.
    insomnia.jpg271-elite-dangerous-screenshot-143582374
  • Multiplayer / Singleplayer. A játék always online alapon működik, offline mód nincs. Ez nem hiszem hogy ma problémát jelenthet bárkinek, de nem árt tudni. Alapvetően 3 mód elérhető: Open Play, ahol bárkivel találkozhatsz, Private Group, ami a teljes open world világ privát instance-olt változata ahol csak te és a group-ba meghívottak játszanak együtt (van pl. egy Mobius nevű csoport ~40.000 játékossal, és a group alapszabálya hogy tilos megtámadni egymást), és a solo play, ahol egyedül vagyunk minden instance-ban. Az eddigiekből kiderülhetett hogy minden játéktér instance-olt alapon működik, és a szerver összevonja az egymás közelében lévő játékosokat. A galaxis méretei ellenére a játék igen csak népes, így aki multizni szeretne, nem feltétlenül csak ismerősökkel teheti meg, és aki open world szeretne jórészt egyedül játszani, számtalan félreeső világon megteheti, hogy az érdekesebb / fontosabb rendszerekbe visszatérve szocializálódjon. Együtt játszani party-ban (itt "wing) lehet, 50:50, 33:33:33, vagy 25:25:25:25 arányban elosztva a mindenki által beszedett vérdíjakat pl. (4 fő a max 1 wing-ben). Kis túlzással mondható hogy ez az űr "Dark Souls"-a, ami nem nehéz,
  • CQC: Close Qarters Championship. Ez egy, a játék világától független, klasszikus multiplayer TDM / CTF aréna, általában valamilyen aszteroidamező közepébe épített állomásban / körül. Akit nem érdekel az egész open world dolog, galaxis szimuláció, permanens dolgok, ezt külön is megveheti valami ~1000-1500Ft-ért, de benne foglaltatik az Elite-ben természetesen. Nemrég volt download and keep forever steam hétvégén is.
    UpIYx4I.jpgPython_SidewindersStar.jpg
     

Árazás, üzleti modell
1
. Az alap Elite: Dangerous meglehetősen olcsón, nagyjából 5000 Ft körül elérhető, egy-egy sale alkalmával ennek majdnem feléért is.
2. Az összes hivatalos trailer rohadtul félrevezető hype alapanyag. Nem szabad elhinni belőlük semmit, leginkább a játék tempóját illetően. Remek fan trailerek vannak viszont, lent rakok be párat, azok sokkal inkább reprezentálják a valódi hangulatot és tempót. Annyira valódiak mint egy Battlefield multiplayer trailer - az egész "igazi", nem csinosított CGI, de azért erősen benne van a megrendezettség és a jó vágás.
3. Amit fontos tudni, hogy az üzleti modell season pass alapú, ami a következőképp működik: évente terveznek kiadni egy új season-t, 4 nagyobb darabban kiadva. Ezek persze járnak exkluzív feature-ökkel úgy mint pl. a Horizons esetében az első bolygókra leszállás (atmoszféra nélküli világok), de minden "adag" egy rakás újítással jön amit minden Elite játékos megkap, akár befizetett plusz Season-re, akár nem. Úgy kell elképzelni, mint amikor egy RTS-hez kijön egy új kiegészítő egy új fajjal, ami nyilván annak játszható aki megveszi, de az új egységek, térképek a többi fajhoz mindenki számára ingyen érkeznek. Nem szabad úgy hozzáállni hogy nem érdekel az alap mert nem akarok fizetni egy kiegészítőért évente, én speciel a Horizons tartalmával alig töltöttem el pár órát, szemben a több százzal az alapjáték tulajaként is elérhető világban, feature-ökkel. Ehhez nyilván társul egy design oldali egyensúlyfenntartás, hogy ne legyen hátrányban senki, csak mert nincs meg neki valami amiért fizetni kéne. Eltérések platformok között: PC a lead platform, X1-re és Mac-re elérhető még (PS4 tervezett), de a játék 1.5 státuszban vesztegel utóbbi kettőn míg 2.2-nél tart PC-n. Mikrotranzakciók: vannak, de szigorúan kozmetikai alapúak: hajófestések (amit aztán soha az életben nem látsz kb.), műszerfalra kirakható bólogató bábuk, ennyi.

A hivatalos trailerekkel ellentétben kicsit sem túlzó trailer, a végén ~2 másodperc CGI trailer darabkával. (oké, a zene sokat ad hozzá, de na, ez egy trailer, és nem megrendezett hanem átlag gameplay kollázs inkább):

Nagyjából ilyen jellegű plusz élményekkel gazdagít ha Horizons tulaj vagy, jelenleg (lesz még benne idén egyébként nagyobb hajók coop irányítása, kis hajó szállítása / kiküldése AI vagy barát által, karakter kreátor a pilótához hogy ne egységkatonaként lássuk egymást):

Vegytiszta gameplay egy háborús övezetből egy kisebb vadász szemszögéből:

Békés utazós, atmoszféra beszívós Star Citizen-ből nyúlt zenés, és utána egy világunkra, világűrre rácsodálkozós felfedezős (egyik legjobb trailer egyébként ~valaha):

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

SaltyDave

Hasznos linkek:

http://inara.cz/galaxy
INARA: "Mindenes" Elite HUB, hírekkel, ingame sztori hírekkel, adatbázisokkal.

https://eddb.io/
EDDB.IO : Trade route tervező.

http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Elite_Dangerous_Wiki
Elite Wiki

https://coriolis.io/
Corilois: a legjobb hajó "build" tervező.
________________________________________________________

http://angeliimperial.com/so-you-want-to-be-a-combat-pilot-part-1/
Combat Pilot tréning, tippek/trükkök, leírás.

http://universalcartographics.org/records/
Universal Cartographics: felfedezők adatbázisa, képek, érdekes helyszínek csillagok, bolygók gyűjtőhelye.

https://i.imgur.com/exEcxKA.jpg
Felfedezők csillag / bolygó guide-ja.

https://www.reddit.com/r/EliteDangerous/comments/3xpahv/psa_guide_to_longrange_smuggling/
Csempészeknek tippek/trükkök

________________________________________________________

https://www.reddit.com/r/EliteDangerous/comments/4xg7mo/general_guide_to_engineers_post_engi_revamp/
Horizons content: Engineers guide

https://docs.google.com/presentation/d/1A7K-q-n5GUjTdJE8WEm5ULsZ064bwHRPktN1eAub3Q0/present#slide=id.g5939a021f_5_40
Egy sajnos kissé száraz külsővel megáldott Powerplay guide (a galaxist fennhatóságuk alá vonó nagy politikai szereplők területfoglalós játéka amiben mi alakíthatunk 1 katonát).

 

 

Link to comment
Share on other sites

SaltyDave

Ezek baromi jók (és pontosak :D)

NGUPJ5w.jpgfRljqK5_pn6JoWMaSgjLyJBj5l4NsGu4OaGBB-YI

Link to comment
Share on other sites

SaltyDave

Hogy folytassam a senki által nem látogatott topikban való időpazarlást, összeszedtem a GC2016 -os újdonságokat, híreket, videókat.

Az Elite: Dangerous 1.7-es illetve az Elite: Horizons 2.2-es patch néven ismeretes frissítése a valóságban egy és ugyanaz, a különbség annyi hogy a kiegészítővel rendelkező játékosok más verziószámot látnak, és nyilván több finomságot is élvezhetnek a várva-várt bővítésből, és az ütemtervtől jócskán elcsúszott Horizons season ezzel végre megéri az árát. Nem utolsó sorban, végre megérkeznek a régóta teaselt idegenek is!

ZZPmbwU.jpg

Vadászok és pilóták
A legérdekesebb természetesen a nagyobb méretű hajókról indítható apró vadászok lesznek. A különálló PvP játékmódból, a CQC-ből ismert Imperial Fighter és Federal Condor mellé csatlakozik egy új hajó, az Alliance Taipan.

F63_Condor_close-up.pngSmall_fighter_01.pngy1Q8ZtJ.jpg

Ezek az apró vadászok bár csillagközi utazásra alkalmatlanok (nincs bennük Frame Shift Drive modul), az anya hajó belsejében velünk utaznak. Az állomásokon felvehetünk pilótákat akik egy rövid szlogennel vagy háttérsztorival és a 2.3-ban érkező karakter kreátor által generált arccal valóban a szívünkhöz nőhetnek - a kis vadászunk elpusztulása esetén ugyanis nem vesznek el, csak ha a "valódi" hajónk is megsemmisül, azaz a játékos elhalálozik. A vadászokat irányíthatja mesterséges intelligencia, de egy tehetségesebb pilóta kezeiben komplexebb parancsokat is adhatunk és jobb manőverezőképességre és tehetségre számíthatunk. Pilótáink ráadásul együtt fejlődnek velünk, combat rank-eket gyűjtve és ezáltal fejlődve, és a vadászok maguk is természetesen testreszabhatóak, amellett hogy mi is átülhetünk beléjük, emberünkre bízva az anyahajót.

Az alábbi hajókban fér el egy vadász hangár: Transzporterek: Keelback, Type-9. Multipurpose hajók: Anaconda, Imperial Clipper, Hadihajók: Federal Corvette, Federal Gunship. Utasszállítók: Beluga

Turizmus
A galaxist folyamatosan változtató háttérszimuláció egy újabb statisztikai eleme kerül előtérbe és változik valódi, játékmenetet színesítő feature-é: ez pedig a turizmus. A már meglévő Orca mellé érkezik a Beluga Liner (érdekesség: a különféle gyártók madarak, kígyók és delfinfélék alapján nevezik el a hajóikat). Minden hajóban ami méretei szerint engedi, megnyílnak a lakórészek amiben is embereket szállíthatunk. Jól érzi az aki szerint ez egy kissé vérszegény, újfajta inventory ami A-ból B-be utazásból áll, de hiba lenne ennyire leegyszerűsíteni ezt.

Többféle osztályú lakórészt építhetünk be, ami meghatározza hogy egyszerű turistákat vagy igényesebb VIP személyeket szállíthatunk-e. Ennél kevésbé válogatósabbak a háborús menekültek, vagy az épp háborús zónába szállítandó zsoldosok és hivatásos katonák, de ők nem is fizetnek pluszban azért hogy egy kis kitérővel megnézzünk egy ütközetet tisztes távolból, vagy az Elite / emberiség történelmében híres helyeken át szeljük a fekete óceánt. Ennek megfelelően külön jelölést kapnak a turistalátványosságként is ismert helyszínek, így a felfedező kedvű űrszerető játékosok könnyebben találják meg azt, ami egy felfedezőt hajt.

Vulkanizmus
A Horizons exkluzív feature-ök végére is értünk a vulkanikus aktivitással, hiszen a szintén Horizons-al elérhető bolygókon landolás egyik következő lépcsőfoka, és ha nem is egy főcímet megérő frissítés, ettől függetlenül lesz, és örülünk neki. Nem csak mert a gejzírekből égbe lövő víz ritka ásványokat hoz magával a mélyből, hanem mert a folyadékok megjelenésével erősen gyanús hogy a lávatengerekkel fedett vulkanikus bolygók is elérhetőek lesznek, hiszen ezeknek nem feltétlenül van atmoszférája (a Horizons az atmoszféra nélküli bolygókat fedi le, egyéb feature-ök mellett).

151080_omicronpersei.pngelite_dangerous_screenshot_2016081801063

Ezt a bal oldalit szeretném már végre testközelből és látni - a Frontiert ismerve a minőséggel nem lesz probléma, az örök kérdés a mikor... remélhetőleg idén októberben. Jobbra: szakadékokból gejzírek.

A következőekben a minden, alap Elite tulajt és érintő újdonságok következnek.

Ami szebb belül, szebbé válik kívül is
A leglátványosabb újdonságok közé tartozik hogy a nagyobb űrállomások sokkal inkább reprezentálják majd azok profilját. A leszálló platformok melletti épületek kicserélődnek a lakosság méretőtől függően nagyobb lakókomplexumokra, míg egy nyersanyag feldolgozással és finomítással, vagy modern technológiai fejlesztésekkel foglalkozó város teljesen új látképet kap: parkok, holografikus tavak, luxusszállodák, szobrok határozzák meg ezentúl egy gazdag város látképét, fedett üveg farmok és földművelés az agrikulturális világokat, kohók, gyárak és egyéb ipari komplexumok a bányászvilágokat, a letisztult villám kék színvilág pedig a technológiai állomások sajátja. természetesen mindezt a centrifugális erővel elért gravitációnak köszönhetően 360 fokban körülöttünk.

A Close Quarters Championship (CQC) speciális állomásai is megjelennek végre a nyílt világban, igaz jelen állás szerint különösebb funkcióval nem rendelkeznek majd. Valószínűleg a 2.3-ig ezért kap majd elég hideget-meleget (főleg hideget) a Frontier a játékosoktól, így alapfunkciókra mint a javítás vagy üzemanyag és lőszer utántöltés azért számítanék a jövőben. Saját dokkot kapnak az eddig csak képzeletünkben leszálló birodalmi és föderációs zászlóshajók is - a bizonytalan jövőbe ígért, állomásokba nem beférő Pather Clipper már meg is van, minek az árnyékában hűsölhet majd. Már ha az űr nem lenne elég hideg.

Capital-ship-space-dock.png

Összehasonlításképp: a fenti Farragut Battlecruiser akkora, mint a korábban látott teljes állomások.

Szebb belső után szebb külső: neutron csillagok, bolygófelszínek, NPC-k.
Az állomások után egy kicsit nagyobb égitestek felé véve az irányt eljutunk a csillagokig. A tudományosan pontosabb, élethűbb megjelenés mellett egyes csillagok új játékelemként is belépnek, így például a neutron csillagok kitörésein áthaladva túltölthetjük a csillagközi utazást lehetővé tévő FSD modult, hogy a következő ugrás gigantikus méretű legyen, némi hardware-es sérülésért cserébe.

Ebből lesz........................................................................................................................................................................................egy fokkal szebb és mechanikailag érdekesebb.

maxresdefault.jpgelite-gamescom-day3.jpg

Ezen kívül a bejárható bolygók tektonikus szimulációja is sokat fejlődik (innen a lemezek találkozásánál létrejövő vulkanizmus is. David "Reménytelenül Ambiciózus" Braben alább elmagyarázza, hogy minek is foglalkoznak ilyesmivel), ami még részletesebb bolygófelszíneket, domborzatot eredményez.

A 2.3.-al remélhetőleg még idén érkező Commander Creator által generált arcok is galaxisszerte megkapják a creator legfrissebb változatát, így még élethűbb emberi arcok társulnak majd az eddig ismert politikai, katonai és civil frakciókhoz, különösen újdonsült pilótáinkhoz.

D2-Crew.png

Sok-sok apróság, amik egyenként jelentéktelenek, együtt átformálják az Elite mindennapjait.
Ezentúl az állomásokon (díjmenetesen) eltárolhatjuk a különféle alkatrészeinket, így nem kell minden alkalommal visszacaplatnunk többé egy messzi hightech városba, remélve hogy kapni ott olyan fegyvereket és egyebeket amiket a kereskedővé alakított hajónkra visszaszerelnénk ha épp a szomszéd világ háborújába csatlakoznánk be és közel s távol bányászrendszerek vannak csak. Ennek megfelelően magunkhoz rendelhetjük távol parkolt hajóinkat is némi kreditért cserébe, ami a hajó méretétől és a távolságtól függően változik, de akár el is adhatjuk a hajóinkat távolról. A 2.1 galaxis könyvjelzők feature előtti éven szétszórt Sidewinderek korszakának végleg leáldozóban.

Ha pedig a galaxis térképnél járunk érdemes megemlíteni hogy teljesen renderelt bolygófelszínek költöztek ide is, így ezentúl bárhonnan kereshet magának a felfedező kedvű játékos érdekes felszíneket anélkül hogy órákat fecsérelne véletlenszerű repkedésre - ahogyan a félszáz világban felvehető apró vérdíjakért sem kell majd utaznunk ezután fényéveket oda s vissza, mivel bárhonnan felvehetőek lesznek nem csak a vérdíjat kitűző frakciónál helyben, és ugyanez érvényes a büntetések befizetésére is, mégpedig a teljesen újrarajzolt város interfészen át. Az útvonaltervezőnk ezentúl figyelembe veszi az eddig mindenhol máshol használt filtereket - utasszállítóként elkerülhetjük az anarchikus rendszereket, heteket, hónapokat a galaxis túloldalára utazó felfedezők pedig biztonságosabb útvonalat tervezhetnek maguknak specifikus csillagtípusokra megtervezve az útját hogy ne fagyjon halálra egyedül, több ezer fényévre a civilizációtól üzemanyag híján. A hyperűr is kap némi ráncfelvarrást, utazás közben messziről látjuk a célcsillagot és ahogy lassan közeledik, mielőtt az arcunkba robban.

Kívülállóknak ezek apróságok, de együtt az Elite játékosainak régóta kért feature-jeinek tárháza ami rengeteg időt valódi spórol, amellett hogy kényelmes.

Amiről még nem tudunk, de azért tudunk.
A Frontier a GC2016 3. napját azzal a gondolattal zárta, hogy ennyit hoztak a bemutatóra - mert van amit nem szeretnének elspoilerezni. Ennek keretein belül számíthatunk az archeológia, mint új játékelem megjelenésére, és elhagyatott emberi civilizációk maradványainak felderítésére, "ősi meglepetések" mellett. A Capital Ship dokk kapcsán újra szóba kerülő Panther Clipper-ről is kaptunk egy koncepciós rajzot (a GC2016 alkalmával minden Elite tulaj megkapta a hivatalos concept artbook-ot). Szemfülesek kiszúrhatták hogy az "apró" hajók Fer-De-Lance nehézvadászok, aminek játékbeli méreteit ismerve a Panther méretei bár nem ér fel a zászlóshajókéhoz, vezethető hajóként messze nagyobb mint amit a jelenlegi állomások be tudnának fogadni. És ugye, most jönnek újak!

0VvjdoB.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

Cori

Szerinted mennyi idő lenne beletanulni úgy a játékba, h rendesen játszható is legyen? :D Nagyon érdekel a játék, valamikor a közeljövőben ki is próbálom ,egyik haveromnak megvan steamen, csak kíváncsi vagyok, h mire számítsak, egy 10-20 órára amíg keményen tanulni és böngésznem kell a netet?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
VassGabor

Jövőhéten lehet csekkolni epicen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...