Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Heroes of the Storm


Trungi.X
 Share

Recommended Posts

Trungi.X

Lassan már szerintem boldog, boldogtalan is kapott béta kulcsot, és a Gamestar is osztogassa már az újsághoz, szóval beszélgessünk egy kicsit a Blizzard kiválló MOBA-járól ami jelenleg még csak Béta fázisban van de az amit eddig láttunk rólla az kwa jó.

Itt egy Trailer is mert Topic nyitáshoz ilyen is dukál általában (Btw Anub'Arak a kedvenc karakterem eddig)

watch?v=6n-e60uOLTU

Link to comment
Share on other sites

Daermon

Jó gondolat :)

Én alpha óta játszogatok vele. A MOBA mint mûfaj nem rossz ötlet, de se a DOTA 2, se a LoL nem tudott megfogni. De ez igen :)

Ez a videóm még alphaból van, majd akarok újat csinálni.

Tetszett mindig is, hogy a konkurenciához képest egyszerûsítettek a felesleges dolgokon és, hogy a pályák se csak alapok, hanem vannak bennünk "eventek". Ez nagyon bejön :) Meg persze, hogy a Blizzard hõsei, karakterei vannak benne. Ez az egyik legnagyobb húzó ereje. :)

Verseny szinten is meg fogja állni a helyét a játék szerintem. Bõven ott lesz a DOTA2 és LoL sarkában. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Trungi.X

[GSF] Picture

A Blizzard Júniustól ezek szerint mindenki számára elérhetõvé teszi a játékát. Egyrészt jó, mert nõ a közösség és hátha jönnek emberek életben tartani a topicot...másrészt ez a játék még kong az ürességtõl. Legalább 50 hõs és még 2, max 3 új pálya kellene ahoz hogy ne lehessen ráunni. Elég szomorú hogy nincs olyan match ahol ne lenne mirror az ellenfélben. Kicsit fel kellene gyorsítani azokat a hõsöket.

Dio2 Paladin / Drudia / Amazon hol vagytok már ?? :'(

Ki milyen karaktereket vár a játékba ?

Link to comment
Share on other sites

Daermon

[GSF] Picture

A Blizzard Júniustól ezek szerint mindenki számára elérhetõvé teszi a játékát. Egyrészt jó, mert nõ a közösség és hátha jönnek emberek életben tartani a topicot...másrészt ez a játék még kong az ürességtõl. Legalább 50 hõs és még 2, max 3 új pálya kellene ahoz hogy ne lehessen ráunni. Elég szomorú hogy nincs olyan match ahol ne lenne mirror az ellenfélben. Kicsit fel kellene gyorsítani azokat a hõsöket.

Dio2 Paladin / Drudia / Amazon hol vagytok már ?? :'(

Ki milyen karaktereket vár a játékba ?

Hát még jó pár hõs elférne....

Meg ez a pálya:

[GSF] Picture

Gondolom, majd live-on jönnek új hõsök. Overwatchból is. De még lehetne bõven rakni bele, mert van honnan :) D2-es Necrot várnék legjobban.

Mindenesetre napikat tolom,meg a hõsöket lvl5-re. Így jövöget a gold, az új hõsökre szép lassan :)

Link to comment
Share on other sites

Kevin_

Hát belenéztem, és õszintén szólva nem vagyok elájulva.

Valahogy már unom is ezt az 5v5 módot.

Inkább örültem volna warcraft 4-nek pályaszerkesztõvel, milliónyi custom mappal amibe ugyanúgy bele lehetett volna rakni a dotát.

Ha kampány mód vagy valami lesz, visszanézek ez így még kevés.

Link to comment
Share on other sites

Trungi.X

Nem laposodna az el ha 2-3 hetente jönnének az új update-ek/ contentek.

Btw ez a Diablo stílusú map eléggé ütõs :D Kicsit Dota feelingje a jó és a rossz oldal miatt.

És egy kis érdekesség. A még a játék bejelentésekor olvastam hogy a Blizz régi versenycímébõl a Rock n Roll Racing-bõl is lesznek "karakterek"

[GSF] Picture

Kíváncsi vagyok hogy egy versenyautóból mithoznak ki, de ha azt vesszük SGT Hammer is elég jól sült el.

Link to comment
Share on other sites

freezy

[GSF] Picture

Ki milyen karaktereket vár a játékba ?

Hát én egy Blademastert nagyon szeretnék + a Wardent a TFTbõl, esetleg a Bloodmage herot..vagy esetleg valamelyik bloodelf karaktert.

Ti hanyasok vagytok? Kedvenc hõsök? Én ma lettem lvl30. Utherrel és Zeratullal nyomulok leginkább,de Illidian,Arthas és Anubarak is fekszik. A többieket még próbálgatom:)

Nagyon király cucc, nagyon bírom.

Link to comment
Share on other sites

Daermon

Kedvencek: Arthas, Illidan. Továbbiak: Tyrael, Nova, Vala, Muradin. Tyrande, Jaina, Sylvanas, Raynor.

Aztán van 1-2 ilyen futottak kategória, meg akikkel nem is játszok... De próbálok minden hõst lvl5-re vinni a +gold miatt :)

Link to comment
Share on other sites

Trungi.X

Meh <_<

Elõrendelhetõ bizonyos shopokból már a starterpack 6000 forit körüli összegért. amit a játék megjelenésekor lehet aktiválni. 5 Hõs + 1 skin + 1 mount.

Ha azt nézzük akkor árértékaránykétn megéri ez a bundle de kcsit pofátlanság azokra nézve akik megvették az accest a maga 34 eurójáért és ott 3 cheep kategóriást adtak hozzá.

Egy idõre jegelem ezt a vackot. Ha majd több hõst tesznek bele akkor visszanézek feedelni. Szabadságom alatt ráuntam elég rendesen. Kár érte :'(

Link to comment
Share on other sites

Ejnoyin-Qwebeh-Yenmon

Unalmas.

Link to comment
Share on other sites

freezy

Unalmas.

dehogy! -_-

Legalább is egyelőre.. :D Így kb. 150 meccs után. Elvagyok vele még bőven, meg gondolom az is számít,hogy tudod-eh haverokkal játszani. Akkor már biztos,hogy a csapatotokban van 2 ember(egyik barátommal nyomjuk általában ketten),aki együtt tud működni és irányítani a többieket,de még így is rengeteg LoL-os beidegződésű emberrel futunk össze,ami igencsak idegesítő tud lenni. Habár az utóbbi 6-7 meccsen teljesen jó volt a csapatunk. Nyertünk is zsinórban egy csomót.

Link to comment
Share on other sites

Ejnoyin-Qwebeh-Yenmon

Ha ezzel a játékkal kezded a mûfajt, lehet, hogy nem unalmas, de ha nem ezzel kezdesz, baromira az. Nem kell figyelned semmire, csak hogy a csapatoddal mozogj. Nem kell törõdni lasthitekkel, nincs role szerinti killosztás, nincs szint szerinti spell választás a játék elején, nincsenek tárgyak. Ami van, az nagy néha néhány talent, ami alig ad valami változatosságot.

Amikor kipróbáltam, rengetegszer elõfordult, hogy ott voltam, vezetett a csapat, és úgy éreztem, nem tudok tenni semmit azért, hogy biztosítsam az elõnyünket, és így is volt. Nem kell megfelelõen dönteni itemválasztásban. Nagyon rossz érzés jól szerepelni, sokat ölni, keveset halni, és mellette tehetetlennek érezni magad, mert nem tudod elkölteni a fel nem halmozódott goldodat. Nem tudod jutalmazni a herodat és magadat.

Csapatban talán funabb, de nagyon egysíkú az egész.

Alapból szörnyû, hogy mondjuk két diablo mozog a pályán, és mindenki spammeli a spelleket, nem kell meggondolni semmit.

Link to comment
Share on other sites

freezy

Ha ezzel a játékkal kezded a műfajt, lehet, hogy nem unalmas, de ha nem ezzel kezdesz, baromira az. Nem kell figyelned semmire, csak hogy a csapatoddal mozogj. Nem kell törődni lasthitekkel, nincs role szerinti killosztás, nincs szint szerinti spell választás a játék elején, nincsenek tárgyak. Ami van, az nagy néha néhány talent, ami alig ad valami változatosságot.

Amikor kipróbáltam, rengetegszer előfordult, hogy ott voltam, vezetett a csapat, és úgy éreztem, nem tudok tenni semmit azért, hogy biztosítsam az előnyünket, és így is volt. Nem kell megfelelően dönteni itemválasztásban. Nagyon rossz érzés jól szerepelni, sokat ölni, keveset halni, és mellette tehetetlennek érezni magad, mert nem tudod elkölteni a fel nem halmozódott goldodat. Nem tudod jutalmazni a herodat és magadat.

Csapatban talán funabb, de nagyon egysíkú az egész.

Alapból szörnyű, hogy mondjuk két diablo mozog a pályán, és mindenki spammeli a spelleket, nem kell meggondolni semmit.

Hát van igazság abban,amit írsz. Kezdve azzal,hogy nem játszottam még mással a műfajban.

Kiemelt rész: Hm, hát ez nem tejesen igaz. Nagyon sok múlhat 1-1 emberen a team fightokban. Én pl. Utherrel azt szoktam érezni,ha nem lennék ott sokkal nehezebb lenne a csapatnak. Ez most nem egózás,de egy jó support karakter nagyon fontos. Vagy ha assassin vagyok ugyanez, esetleg warrior/tank. Igazából a csapatmunkán múlik az egész és emiatt fontos a skill választás,hogy összehangoltan tudjatok támadni, kiegészítve a másikat. Kell azért gondolkozni bőven, figyelni a másik csapatot, a mozgásukat. Kiválasztani azt,hogy kit kapjunk ki a tömegből..nyilván nem egy diablonak fogunk nekirontani,amikor van pl ott egy tassadar vagy lili is. Felismerni a helyzeteket,hogy mikor mit lehet csinálni. Volt már olyan,hogy abszolút vesztésre álltunk,de az egyik játékos beírta,hogy pusholjunk most a core-ra ..és baker nyertünk:D Nem gondoltam volna,hogy sikerülni fog. Na szóval, összetett ez azért:)

De mondom, abban igazad van,hogy nem sok viszonyítási alapom van,de nekem fekszik a játék. Továbbá tetszik az,hogy a TF2-vel ellentétben itt nem tudsz pénzért itemeket venni,amitől erősebb leszel. Max skineket, mountokat stb. TF2-ben gyűlölöm,hogy sokszor azon megy el a dolog,hogy az ellenfélnek olyan űber fegyvere van,hogy eséltyelen legyőzni. Lehet a LoL-ban és DOTAban sincs ilyen,csak úgy eszembe jutott,hogy ez is pozitív.

Link to comment
Share on other sites

Daermon

Hát unalom faktorban ugyan ilyen a DOTA2 és meg LoL is. Akkor meg inkább ez.

Itemek se hiányoznak. LoL-ba is megtanulod/guglizod kinek mit érdemes és ennyi. Skillek ugyan ez.

Mindegyikbe végsõ soron ugyanúgy a játékoson(csapaton) múlik a dolog.

Tény, hogy sok mindenben egyszerûsített az eddigiekhez képest a HotS, de ez nem feltétlen baj. Mindegyiknek meg lesz a maga közönsége, versenyei.

Viszont lehet örülni, mert úgy mint a többi mobában, itt is már van egy rakat orosz kisgyerek. Úgyhogy valamit már elért a HotS :troll:

Link to comment
Share on other sites

freezy

Viszont lehet örülni, mert úgy mint a többi mobában, itt is már van egy rakat orosz kisgyerek. Úgyhogy valamit már elért a HotS :troll:

Ne is mond...

---

Kár,hogy itt nem lehet megnézni a másik profilját,mint régen a TFT-ben. Battleneten csak rákerestél a felhasználóra és megnézhetted a statisztikáit. Kíváncsi lettem volna a tiétekre:)

Link to comment
Share on other sites

Ejnoyin-Qwebeh-Yenmon

Freezy, amit te írsz, az csak a roleodnak megfelelõ játék. Azt KELL tenned, akkor van értelme az egésznek. Amire én gondoltam, az a következõ:

HOTS-ban sokat öltök, elõnyötök van, maximum elmentek bosst elszabadítani, de az is csapatmunka.

Dotában például ha elõnyöd van, tárgyat veszel, amivel még erõsebbé válsz. Több pénzt szerzel, több életed van, több sebzést osztasz ki...mindegy, hogyan döntesz, úgy érzed, ez a jutalmad azért, mert jól teljesítettél. Erõsebb lettél azáltal, hogy jó voltál. Az egyéni akcióid erõsödnek, méghozzá úgy, hogy választanod is kell.

Ugyanez fordítva is igaz, ha meghalsz, jelentéktelenebb vagy, mert pénzt vesztesz...éppen ezért sokkal nagyobb a motiváció, hogy életben maradj, visszavonulj. HOTS-ban? Mit számít egy kis xp az ellenfélnek, meg egy kis kiesõ csapatxp...közel sincs akkora súlya a halálnak, hiszen te nem vesztesz pénzt, az ellenfél sem szerez rajtad pénzt. Ami alapszinten kedvezõ, de késõbb már ennél többet akarsz, akarod, hogy súlya legyen a killnek és a deathnek.

A többi rész is megvan az összes mobában, csapatjáték, és megfelelõ célpont választás, megfelelõ kezdeményezés, csak ott tovább van bonyolítva a dolog különbözõ mechanikákkal. Sokkal komplexebb az egész. A HOTS-al a legnagyobb bajom, hogy nagyon leegyszerûsített és ezáltal egysíkú, monoton.

Nem szeretem a lolt, de szerintem még az is izgalmasabb. A választási lehetõség, és komplexitás jó dolog...egész meccsen 7-8 talentet elosztani nem kimondottan sokrétû feladat. Az aktuális karakter fejlesztése is más utat vehet, hiszen lolban és dotában nincs meg alapból mind a három skilled. Fel kell õket szintezni.

A kiguglizás butaság, legalábbis ha dotáról beszélünk. Minden játékban az ellenfél csapat alapján kell reagálnod, nem mindig ugyanazt veszed. Sõt, a lehetõséged megvan, hogy metában el nem fogadott, de néha jól mûködõ és fun buildeket rakj össze. Mindezt azért, mert vannak tárgyak, amelyeknek van aktív képességük.

Akárhogy is nézem, a hots játéktechnikailag túlságosan egyszerû. A pálya szerinti eventezés nagyon jó ötlet, ezt elismerem.

Kipróbáltam, beleöltem egy kis idõt, 20-on felül vagyok azt hiszem, nem fogott meg, sosem élveztem igazán. Ez van. :D

Link to comment
Share on other sites

freezy

Freezy, amit te írsz, az csak a roleodnak megfelelő játék. Azt KELL tenned, akkor van értelme az egésznek. Amire én gondoltam, az a következő:

HOTS-ban sokat öltök, előnyötök van, maximum elmentek bosst elszabadítani, de az is csapatmunka.

Dotában például ha előnyöd van, tárgyat veszel, amivel még erősebbé válsz. Több pénzt szerzel, több életed van, több sebzést osztasz ki...mindegy, hogyan döntesz, úgy érzed, ez a jutalmad azért, mert jól teljesítettél. Erősebb lettél azáltal, hogy jó voltál. Az egyéni akcióid erősödnek, méghozzá úgy, hogy választanod is kell.

Ugyanez fordítva is igaz, ha meghalsz, jelentéktelenebb vagy, mert pénzt vesztesz...éppen ezért sokkal nagyobb a motiváció, hogy életben maradj, visszavonulj. HOTS-ban? Mit számít egy kis xp az ellenfélnek, meg egy kis kieső csapatxp...közel sincs akkora súlya a halálnak, hiszen te nem vesztesz pénzt, az ellenfél sem szerez rajtad pénzt. Ami alapszinten kedvező, de később már ennél többet akarsz, akarod, hogy súlya legyen a killnek és a deathnek.

A HOTS-ban az elhalálozás az első pár szintig még nem para valóban, bár akkor is el kell kerülni..viszont később,amikor 1 percig kiesel a harcból(főleg ha többen meghaltok egyszerre),akkor aztán van baj. Olyankor tudnak fordítani a csapatok általában,mert ugye csapatként mozognak..kisebbek a pályák is,mint a LoLban például,szóval 1 perc az rengeteg idő és hatalmas segítség az ellenfél csapatának.

De amúgy azt aláírom,mert hallottam máshol is már meg olvastam róla,hogy a DOTA és LoL is olyan,hogy sokkal többet kell egyedül dolgoznod,lanelni,külön menni stb. Ezt írtam lejjebb,hogy sok játékoson érződik,hogy LoLból jöttek..egyszerűen képtelenek a csapattal maradni. Mindent egyedül akarnak megoldani,olyan hogy quest az számukra nem létszik:D, egyedül nyomják a lane-ket(ami az elején oké) és simán levadásszák őket aztán miattuk szív az egész csapat,arról nem is beszélve,hogy feedelik az ellenfél csapatot. -_- :D

Ha meg építőjellegű kritikát nyújtasz(tippeket írsz a karakteréhez vagy csak a pályáról,h itt questek vannak meg ilyesmi) vagy segíteni akarsz,akkor meg lehurrognak a francba:D De szerencsére vannak jó arcok is.

No de mindegy:D Én jól elvagyok vele így lvl33 környékén.

Link to comment
Share on other sites

freezy

Több,mint valószínû,hogy Kael'thas(bloodmage) lesz az új hõs. Kíváncsi vagyok!

Link to comment
Share on other sites

Daermon

Több,mint valószínû,hogy Kael'thas(bloodmage) lesz az új hõs. Kíváncsi vagyok!

Akkor újabb ranged kari lesz. Kiváncsi vagyok, hogy assa vagy spec lesz-e (support nem hiszem).

Link to comment
Share on other sites

freezy

Akkor újabb ranged kari lesz. Kiváncsi vagyok, hogy assa vagy spec lesz-e (support nem hiszem).

Én spec-re tippelek. És nekem tuti vétel,bár megvárom,hogy lemenjen a starter-ről az ára..annyi goldom azért nincs:D Plusz ranged karakterem sincs még. Inkább melee beállítottságú vagyok,de őt nagyon bírtam a TFT-ben is és a fire skillek is mindig a kedvenceim között voltak:)

menő

Link to comment
Share on other sites

Daermon

Én spec-re tippelek. És nekem tuti vétel,bár megvárom,hogy lemenjen a starter-rõl az ára..annyi goldom azért nincs:D Plusz ranged karakterem sincs még. Inkább melee beállítottságú vagyok,de õt nagyon bírtam a TFT-ben is és a fire skillek is mindig a kedvenceim között voltak:)

menõ

Én is inkább melee vagyok, de azért pár ranged bejön :)

És itt is van egy kis Sylvanas:

Link to comment
Share on other sites

freezy

kj-M1Pmbk6A


UgQKzxkMd2s

Link to comment
Share on other sites

Doggar

A HOTS-ban az elhalálozás az elsõ pár szintig még nem para valóban, bár akkor is el kell kerülni..viszont késõbb,amikor 1 percig kiesel a harcból(fõleg ha többen meghaltok egyszerre),akkor aztán van baj. Olyankor tudnak fordítani a csapatok általában,mert ugye csapatként mozognak..kisebbek a pályák is,mint a LoLban például,szóval 1 perc az rengeteg idõ és hatalmas segítség az ellenfél csapatának.

De amúgy azt aláírom,mert hallottam máshol is már meg olvastam róla,hogy a DOTA és LoL is olyan,hogy sokkal többet kell egyedül dolgoznod,lanelni,külön menni stb. Ezt írtam lejjebb,hogy sok játékoson érzõdik,hogy LoLból jöttek..egyszerûen képtelenek a csapattal maradni. Mindent egyedül akarnak megoldani,olyan hogy quest az számukra nem létszik:D, egyedül nyomják a lane-ket(ami az elején oké) és simán levadásszák õket aztán miattuk szív az egész csapat,arról nem is beszélve,hogy feedelik az ellenfél csapatot. -_- :D

Ha meg építõjellegû kritikát nyújtasz(tippeket írsz a karakteréhez vagy csak a pályáról,h itt questek vannak meg ilyesmi) vagy segíteni akarsz,akkor meg lehurrognak a francba:D De szerencsére vannak jó arcok is.

No de mindegy:D Én jól elvagyok vele így lvl33 környékén.

Egyedül menni Sehol sem kifizetõdö... Akik egyedül próbálnak játszani azok sajnos nem értik a moba lényegét... Dotában sem kifizetõdõ egyedül szaladgálni mert levadásznak. Vannak tipikus erre szakosodott játékmenetek, Roaming-nak hívják..

A probléma az az, hogy sokan akciójátéknak tekintik a mobákat, holott ez egy stratégia alapokra épülõ játék, és amig ezt nem fogják fel addig egyedül fognak akciózni... Illetve feedelni

Link to comment
Share on other sites

SaltyDave

Ha ezzel a játékkal kezded a mûfajt, lehet, hogy nem unalmas, de ha nem ezzel kezdesz, baromira az. Nem kell figyelned semmire, csak hogy a csapatoddal mozogj. Nem kell törõdni lasthitekkel, nincs role szerinti killosztás, nincs szint szerinti spell választás a játék elején, nincsenek tárgyak. Ami van, az nagy néha néhány talent, ami alig ad valami változatosságot.

Amikor kipróbáltam, rengetegszer elõfordult, hogy ott voltam, vezetett a csapat, és úgy éreztem, nem tudok tenni semmit azért, hogy biztosítsam az elõnyünket, és így is volt. Nem kell megfelelõen dönteni itemválasztásban. Nagyon rossz érzés jól szerepelni, sokat ölni, keveset halni, és mellette tehetetlennek érezni magad, mert nem tudod elkölteni a fel nem halmozódott goldodat. Nem tudod jutalmazni a herodat és magadat.

Csapatban talán funabb, de nagyon egysíkú az egész.

Alapból szörnyû, hogy mondjuk két diablo mozog a pályán, és mindenki spammeli a spelleket, nem kell meggondolni semmit.

Ezzel teljesen egyet tudok érteni, viszont a kínálat és a kereslet úgy néz ki nálad nem találkozott egymással - attól még a kínálat lehet jó. Én pl. most hagytam abba a LoL-t, de a mûfajt nagyon szeretem és nem akartam úgy érezni magam hogy én vagyok a fekete bárány a DOTA2-ben, beletanulni a tárgyakba, hõsökbe, az egész más játékba és közben folyamatosan tûrni és tûrni azt az embertelen agressziót amit kapnék ez alatt (és amiért abbahagytam a LoL-t is 5 év után, csak ott pont a hülyék agresszívak ahelyett hogy megfogadnának egy normálisan prezentált tanácsot, majd amikor harmadszor döglenek meg az ignoráns ostobaságuk miatt és tudjuk hogy bukott játék 9. percnél 14 halállal a csapatban, de azért bent tartanak még jó 40-50 percet mert leszavaznak surrendernél és poklok pokla egy hétköznapi munkanap után még ez estére amikor kikapcsolódás miatt játszanál...).

Egyetértek mindennel amit mondtál. Borzasztó buta játék a mûfaj nagyjaihoz képest, messzirõl bûzlik hogy a Blizzard ellentétben a többi címeivel, leszámítva a kései WoW kiegeket, nem szívvel lélekkel csinálja hanem csak egy pénzgyár az egész amivel divatmûfajt akarnak meglovagolni. Kicsit hasonló érzésem van az Overwatch-al kapcsolatban is, inkább érzõdik filler címnek.

RTS? Check

MMORPG? Check

Hack and Slash? Check

MOBA? Most már check.

Minek van még nagy közönsége, mi az a népszerû piac ahol még nem vagyunk ott? Srácok, van évi BF, CoD, ott a fejõstehén CSGO, de Free to Play-ben nincs egy igazán nagy név se ami etalonná nõtte volna ki magát... vágjunk bele, úgy is van egy rakás anyagunk amit a Project Titan-ból átollózhatunk.

FPS: Overwatch: Check.

Viszont mindennek ellenére: leköt, szórakoztató, változatos. Nem egy ember hülyesége miatt bukjuk a játékot, ha bukunk akkor az egész csapattal volt a gond, és bár igen, engem is zavar hogy nem tudok úgy kitûnni mint LoL-ban ha teszem azt itt "feedelnek", mert ugye nem tudnak, de a harcokban nagyon komoly meghatározó tényezõ tud lenni minden játékos, és ez a csapatmunka és a jó helyezkedés (ill. annak hiánya a másik oldalon) számlájára írható. Egyelõre csak Vallával játszok (nem tetszik a free rote, és sajnos itt minden embertelen drága és brutál lassú a gold grind... LoL-ban legalább volt 4-5 belépõ tier hõs akit elsõ nap meg tudtál már venni, itt vagy 30 meccs után közelébe sem érzem magam egynek se aki érdekel, pedig csak 7000 tieres). Kicsit elkalandoztam a gondolatmenettel. Szóval egyelõre csak Vallával játszok, de már egy csomó teamfight-ot lehoztam a csapatnak azzal hogy egyszerre 3-4 embert stun-oltam, szóval az egyéni sikerélmény egyáltalán nem idegen a játéktól, csak sokkal kevésbé te vagy az egyetlen faktor ami közrejátszik benne.

Egyelõre tetszik, élvezem. Nagyon, de nagyon casual (megnéztem két Heroes of the Dorm döntõs meccset, elkenõdtem a székben az álmosságtól mire észbe kaptam hogy minek nézem én ezt), de nekem most pont ez kell.

Link to comment
Share on other sites

Ejnoyin-Qwebeh-Yenmon

Persze, hogy leköt, hiszen újdonság, totál érthetõ.

Viszont vajon fél év múlva is le fog kötni? Fõleg úgy, hogy az új hõsök behozatala valószínûleg lassul azután, hogy megjelenik a játék.

Érted, mit akarok, te loloztál évekig, én már több, mint tíz éve dotázgatok. Nem folyamatosan, de viszonylag aktívan. ( Nyilván közrejátszott, hogy átkerült a Valvehoz, de akkor is, ez az idõ jelent valamit. )

Ezt nem tudom elképzelni a HOTS-al, ha már kevesebb, mint egy hónap alatt rettenetesen ráuntam. Sylvanasra visszamentem, élveztem a toronyrombolást, és két nap elég is volt belõle. Egyszerûen nem érzem a kihívást, és ezért nincs is kedvem játszani.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...