Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Ezt toltuk 2015-ben


jardo

Recommended Posts

gebali1991

sajna nem mindegyiket

Amit nem, az töltõképernyõ.

Link to comment
Share on other sites

Chuck_Norris

na nyomom én is ezt az új assassins creedet ami nem is új :lol: na szóval a ac: rouge-t... még nagyon az elején tartok, az elsõ 3 küldetés van meg csak, de eddig tetszik :D ugyanolyan mint a blackflag.

Link to comment
Share on other sites

skyeu67

Dynasty Warriors 8 : Empires

Régen játszottam DW játékkal. Sokáig úgy véltem, hogy öreg vagyok már ehhez, de rájöttem alábecsültem a szériát. Több van ebben a részben mint ami elsõre látszik. Ami elsõre agyatlan csapkodásnak tûnt, nehezebb fokozaton komoly politikai, stratégiai érzéket kívánó háborús akció játékká vált. Ráadásul tele van sok hangulat keltõ elemmel ami fokozza a badass faction leader érzést.

Történet persze nem igazán van, a UI is igen fapados, elég csúnyácska, ahogy a grafikai is elég idejét múlt, de animációk terén mocskosul folyékony, illetve maguk a dinasztiák vezetõi, hála a magasabb polygon számnak nagyon jól néznek ki. Ráadásul még a saját avatar vezetõnket is megcsinálhatjuk, a saját frakciónkkal együtt. Igen csak tartalmas játék...a csúnyácska külsõ egy nagyon fun játékot rejt. Durva , de a múlt hónapban vett Evolve-ba fele ennyit idõt nem öltem mint eddig ebbe a játékba. :D

Még a végén rászokok ezekre a DW-kre újra...lesz új Sengoku Basara lehet abba is belelesek.

Link to comment
Share on other sites

GustyX

Dynasty Warriors 8 : Empires

Én is szemezgetek a sorozattal, azonban a videókat elnézve nekem fárasztó lenne a túl közeli kamera.

Pedig néha kifejezetten jól esne ilyen módon zúzni :D.

Egyébként a karaktereket és fegyvereiket sok más játék átvehetné, különösen az akció-RPG-k.

Link to comment
Share on other sites

kaszman1

Dynasty Warriors 8 : Empires

Régen játszottam DW játékkal. Sokáig úgy véltem, hogy öreg vagyok már ehhez, de rájöttem alábecsültem a szériát. Több van ebben a részben mint ami elsõre látszik. Ami elsõre agyatlan csapkodásnak tûnt, nehezebb fokozaton komoly politikai, stratégiai érzéket kívánó háborús akció játékká vált. Ráadásul tele van sok hangulat keltõ elemmel ami fokozza a badass faction leader érzést.

Történet persze nem igazán van, a UI is igen fapados, elég csúnyácska, ahogy a grafikai is elég idejét múlt, de animációk terén mocskosul folyékony, illetve maguk a dinasztiák vezetõi, hála a magasabb polygon számnak nagyon jól néznek ki. Ráadásul még a saját avatar vezetõnket is megcsinálhatjuk, a saját frakciónkkal együtt. Igen csak tartalmas játék...a csúnyácska külsõ egy nagyon fun játékot rejt. Durva , de a múlt hónapban vett Evolve-ba fele ennyit idõt nem öltem mint eddig ebbe a játékba. :D

Még a végén rászokok ezekre a DW-kre újra...lesz új Sengoku Basara lehet abba is belelesek.

Én is nézegettem. Már jópár éve nem játszottam Dynasty/Samurai Wariors játékkal és ez nagyon csábítónak tûnik. Mindenképp bezsákolom ha leárazzák :rolleyes:

Esetleg ha végigtolod, vagy több ideig tolod egy hosszabb vélemény érdekelne - fõleg az újítások izgatnak.Elvileg lehetsz független kereskedõ is, ha jól tudom. Érdekesen hangzik -_-

Link to comment
Share on other sites

Godzillamessage

Mit csinál, amit véleményed szerint nem szabadna?

PL egy ship landolásakor van 8-9 ellenség. Úgy lenyomják a négy emberem, hogy ihaj, pedig azok eddig nagyon jól céloztak. Most három körön keresztül 70-80% körüli lövéseknél NULLA találator értek el: :fuu:

Még az elején vagyok, de már nem az elsõ ilyen volt. A Thin man félpályáról szarrá lõ, a sniper meg 90% körüli esélynél missel.. ááá...

Az az érzésem, hogy néha csal az MI...

Link to comment
Share on other sites

skyeu67

Én is nézegettem. Már jópár éve nem játszottam Dynasty/Samurai Wariors játékkal és ez nagyon csábítónak tûnik. Mindenképp bezsákolom ha leárazzák :rolleyes:

Esetleg ha végigtolod, vagy több ideig tolod egy hosszabb vélemény érdekelne - fõleg az újítások izgatnak.Elvileg lehetsz független kereskedõ is, ha jól tudom. Érdekesen hangzik -_-

Okok, egyenlõre mondom tetszik...kifejezetten érdekes ötletek vannak benne.

Link to comment
Share on other sites

Lendova87

PL egy ship landolásakor van 8-9 ellenség. Úgy lenyomják a négy emberem, hogy ihaj, pedig azok eddig nagyon jól céloztak. Most három körön keresztül 70-80% körüli lövéseknél NULLA találator értek el: :fuu:

Még az elején vagyok, de már nem az elsõ ilyen volt. A Thin man félpályáról szarrá lõ, a sniper meg 90% körüli esélynél missel.. ááá...

Az az érzésem, hogy néha csal az MI...

RNGesus!

Nem csal az AI. A késõbbiekben, ahogy szintet lépnek a katonáid, elég jól be lehet biztosítani a frontvonalon lévõ(ket) és a high cover vagy a hunker down életeket menthet. Kitartás, kell is rutin hozzá.

Link to comment
Share on other sites

Godzillamessage

Négy emberem nyomul fedezékrõl fedezékre, egymástól nem túl távol, benyomom mindegyikre az overwathcot, erre pontosan közéjük "pottyanik" egy Thin man, amit természetesen azonnal szarrá lõnek, bemérgezve az egész brancsot... aztán az újoncok pánikolnak, egymást lövik.. :fuu:

Szopat az MI, vagy RNGesus.... vagy mi.. ögüü

//routine acquisition process...

Link to comment
Share on other sites

Chuck_Norris

Négy emberem nyomul fedezékrõl fedezékre, egymástól nem túl távol, benyomom mindegyikre az overwathcot, erre pontosan közéjük "pottyanik" egy Thin man, amit természetesen azonnal szarrá lõnek, bemérgezve az egész brancsot... aztán az újoncok pánikolnak, egymást lövik.. :fuu:

egy ilyen én is beszívtam :lol: a mérgezés tényleg bosszantó

a másik kedvencem amikor kimenekítési küldetés van a council részérõl és miután megvan a VIP utána szintén bepottyannak random módón a visszafelé vezetõ útra persze mindig a legrosszabb helyekre

amúgy meg ja, az eleje nehéz, de miután szintet lépnek a katonáid magasabb lesz az "akarat" és kevésbé fognak pánikolni, na meg jobban is fognak célozni, illetve ha Enemy Withnin-ed van akkor érdemes kifejleszteni a csont gén fejlesztést (ehhez alien lelet kell -- xcom labor) és körönként +2 HP regenerálódnak a páncél csíkjáig. Elég menõ, na meg csalás is :D A másik ilyen csalás gén a cloak/mimic skin. Az egyikre felrakod, az lesz a felfedezõ karaktered és a mesterlövészek elintézik a többit. :)

Ha csak "sima" xcom Unknowod van akkor csak annyit tudsz tenni - legalábbis nekem bevált - hogy 2-3 snipert viszel minimum és mellé heavy-ket és 1db assault/supportot.

A sniperek ált. overwatchon legyenek, a heavyk is.

Késõbb amikor magas level lesz a snipered akkor a double tap nevû fejlesztés által 2x lõhetsz ez nagyon nagy segítség és persze csalás. :D

Ugyanígy a heavy-knél is van egy ilyen fejlesztés késõbb.

Ezért kell snipert és heavyket vinni, sniper messzire jó, heavy meg rövid-közép távra és ha felfejlõdnek a karakterek akkor 1 körben 2x lõhetnek + overwatch :lol: totál csalás amúgy szerintem.

Csak arra kell figyelned, hogy legyen elég lõszered mindig, érdemes kifejleszteni az xcom laborban a több municiót. Illetve néha 1-1 teljes kört rá kell áldozni az újratárazásra (mert az 2lépést igényel egy karaktertõl utána már nem tud mozogni)

Link to comment
Share on other sites

SaltyDave

Négy emberem nyomul fedezékről fedezékre, egymástól nem túl távol, benyomom mindegyikre az overwathcot, erre pontosan közéjük "pottyanik" egy Thin man, amit természetesen azonnal szarrá lőnek, bemérgezve az egész brancsot... aztán az újoncok pánikolnak, egymást lövik.. :fuu:

Szopat az MI, vagy RNGesus.... vagy mi.. ögüü

//routine acquisition process...

A tapasztalatom az hogy két magasabb rangú mesterlövész többet ér mint 4 másik akármi. Masszívan nagyobbat sebeznek és pontosabbak, ráadásul van olyan passzívjuk hogy amire egy társuk rálát, arra ők is tudnak lőni nem kis pontossággal.

Link to comment
Share on other sites

jardo
Tomb Raider - Amikor játszom, mindig élvezem, de aztán utána meg elfelejtem hetekre... :unsure: Befejeztem a Sniper Elite V2-t, az ingyenes Bioshock Infinite meg majd csak egy hét múlva jön, úgyhogy most megint folytattam, 14%-ról eljutottam 25-ig. :D Nem tudom, a 100%-ban benne vannak-e a gyûjthetõ cuccok, gondolom igen, azokkal meg nem igen foglalkozom, csak ami útba esik és kifejezetten szem elõtt van, szóval ez a 25% elvileg majdnem színtiszta sztori elõrehaladás. Most indulok a lezuhant gép pilótájának megmentésére.
Link to comment
Share on other sites

Cori

Dynasty Warriors 8 : Empires

Régen játszottam DW játékkal. Sokáig úgy véltem, hogy öreg vagyok már ehhez, de rájöttem alábecsültem a szériát. Több van ebben a részben mint ami elsõre látszik. Ami elsõre agyatlan csapkodásnak tûnt, nehezebb fokozaton komoly politikai, stratégiai érzéket kívánó háborús akció játékká vált. Ráadásul tele van sok hangulat keltõ elemmel ami fokozza a badass faction leader érzést.

Történet persze nem igazán van, a UI is igen fapados, elég csúnyácska, ahogy a grafikai is elég idejét múlt, de animációk terén mocskosul folyékony, illetve maguk a dinasztiák vezetõi, hála a magasabb polygon számnak nagyon jól néznek ki. Ráadásul még a saját avatar vezetõnket is megcsinálhatjuk, a saját frakciónkkal együtt. Igen csak tartalmas játék...a csúnyácska külsõ egy nagyon fun játékot rejt. Durva , de a múlt hónapban vett Evolve-ba fele ennyit idõt nem öltem mint eddig ebbe a játékba. :D

Még a végén rászokok ezekre a DW-kre újra...lesz új Sengoku Basara lehet abba is belelesek.

Ennek a játéknak mi az értelme? Egy résszel se játszottam, és komoly a kérdésem. Akármikor láttam errõl a szériáról videót csak annyit látni, h suta ellenfeleket kell halomra verni.

Link to comment
Share on other sites

skyeu67

Ennek a játéknak mi az értelme? Egy résszel se játszottam, és komoly a kérdésem. Akármikor láttam errõl a szériáról videót csak annyit látni, h suta ellenfeleket kell halomra verni.

Nos kb ennyi a lényege dióhéjban. Tehát az A.I-nak van 4 skriptje ami annyiban nyílvánul meg ,hogy milyen parancsot adsz az embereidnek, úgy mint nyomuljanak elõre, védekezzenek, kíséret, és szabad cselekvés.( Ráadásul ez az Empires, a sima DW-kben még ennyi sem lesz)

A sima DW-kben van egy nagyon erõltetett sztori vonal mindig , ahol a Romance of the three kingdoms (Kínai történelmi novella) éra nagyjait heroizálja olyan szinten ,hogy már-már félisteneket csinál belõlük. Ugye ez a játékban úgy mutatkozik meg ,hogy a tohonya, agyhalott A.I seregeket százával, mit...ezrével ! aprítod halálra.

A taktika, és stratégia igazából magasabb fokozatokon jön elõ, ahol már fontosak a kiadott parancsok, elvitt "kártyák" (extra utasítások : Mint pl HP visszatöltés a seregnek, õrtornyok lehelyezése, erõsítés kérés, ellenfél debuffolás, stb) , illetve a hatékony gyilkolás ,mert az ellenfél egyre nagyobbakat üt rád, illetve az õ parancsnokai is szépen bedarálják a te seregedet.

A sereg maga inkább mint feltartó erõ, leköti az ellenséges generálisokat, illetve katonákat, míg te oda érsz. Nyílván minnél többen vannak annál jobb. Az, hogy mennyi katonád lehet neked, és az alparancsnokaidnak az a szintedtõl függ amiket úgy szerzel ,hogy csatákat nyersz, vagy védekezéseket hajtasz végre.

Az Empire-ben ilyen Total War-os a rendszer Ergo van egy királyságod amit menedzselned kell, területeket foglalni, szövetségeket kötni, építkezni, seregeket toborozni, kereskedni, officereket toborozni, helytartókat kinevezni stb. Mind ezt azért ,hogy a késõbbi csatákban erõsebben, és hatékonyabban vehess részt.

A játék hiába új ( DW8: Empires) , de grafika terén mondhatni...hát nem túl szép, finoman fogalmazva. Ahogy a kezelõfelület sem (mint lentebb írtam) egyedül az animációk szép folyékonyak, és látványosak. Ez egyrészrõl trehányság, más részrõl erõforrás kímélés, mert alapjáraton PS3 is megjelent ,és be kell vallani amikor a pályán megy két 3-3 ezres sereg egymással szebben, pörögnek az effectek, gondolom az nem menne túl szépen , 60 fix fps-el UE4 enginnel.

De egyébként jó. :troll:

Link to comment
Share on other sites

Cori

Nos kb ennyi a lényege dióhéjban. Tehát az A.I-nak van 4 skriptje ami annyiban nyílvánul meg ,hogy milyen parancsot adsz az embereidnek, úgy mint nyomuljanak elõre, védekezzenek, kíséret, és szabad cselekvés.( Ráadásul ez az Empires, a sima DW-kben még ennyi sem lesz)

A sima DW-kben van egy nagyon erõltetett sztori vonal mindig , ahol a Romance of the three kingdoms (Kínai történelmi novella) éra nagyjait heroizálja olyan szinten ,hogy már-már félisteneket csinál belõlük. Ugye ez a játékban úgy mutatkozik meg ,hogy a tohonya, agyhalott A.I seregeket százával, mit...ezrével ! aprítod halálra.

A taktika, és stratégia igazából magasabb fokozatokon jön elõ, ahol már fontosak a kiadott parancsok, elvitt "kártyák" (extra utasítások : Mint pl HP visszatöltés a seregnek, õrtornyok lehelyezése, erõsítés kérés, ellenfél debuffolás, stb) , illetve a hatékony gyilkolás ,mert az ellenfél egyre nagyobbakat üt rád, illetve az õ parancsnokai is szépen bedarálják a te seregedet.

A sereg maga inkább mint feltartó erõ, leköti az ellenséges generálisokat, illetve katonákat, míg te oda érsz. Nyílván minnél többen vannak annál jobb. Az, hogy mennyi katonád lehet neked, és az alparancsnokaidnak az a szintedtõl függ amiket úgy szerzel ,hogy csatákat nyersz, vagy védekezéseket hajtasz végre.

Az Empire-ben ilyen Total War-os a rendszer Ergo van egy királyságod amit menedzselned kell, területeket foglalni, szövetségeket kötni, építkezni, seregeket toborozni, kereskedni, officereket toborozni, helytartókat kinevezni stb. Mind ezt azért ,hogy a késõbbi csatákban erõsebben, és hatékonyabban vehess részt.

A játék hiába új ( DW8: Empires) , de grafika terén mondhatni...hát nem túl szép, finoman fogalmazva. Ahogy a kezelõfelület sem (mint lentebb írtam) egyedül az animációk szép folyékonyak, és látványosak. Ez egyrészrõl trehányság, más részrõl erõforrás kímélés, mert alapjáraton PS3 is megjelent ,és be kell vallani amikor a pályán megy két 3-3 ezres sereg egymással szebben, pörögnek az effectek, gondolom az nem menne túl szépen , 60 fix fps-el UE4 enginnel.

De egyébként jó. :troll:

Így már világosabb a kép! Köszi :D

Link to comment
Share on other sites

Leon121

Brutal Doomosítva az Ultimate Doom negyedik fejezete... szóval a pókdémon az alapjáték fõellensége, ez meg utána újabb fejezet, amit az Ultimate Doom adott, ha jól emlékszem. Na itt már úgy odab...tak rendesen a nehézségnek, az elsõ két pályán vért izzadtam, mire sikerült megcsinálni. Fõleg a másodikon, ilyen kedves dolgok, hogy alattunk láva, vékony kis szar pallókon kell átjutni, rögtön az elején a pályán van kábé 8-10 imp, 3 beholder, meg két shotgunos, nekem meg volt vagy 15 életem az elõzõ pályáról. :) A végén a kijáratnál balra egy cyberdemon, picivel arrébb, a kijárat elõtt 4-5 beholder, annyira kedvesek ám. ^_^ Korábban egyszerre három hellknight majdnem egy kupacban, meg hasonló ínyencségek. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Chuck_Norris

A tapasztalatom az hogy két magasabb rangú mesterlövész többet ér mint 4 másik akármi. Masszívan nagyobbat sebeznek és pontosabbak, ráadásul van olyan passzívjuk hogy amire egy társuk rálát, arra õk is tudnak lõni nem kis pontossággal.

a skill neve "squad sight"

magas szinten érhetõ el a snipereknek

Tomb Raider - Amikor játszom, mindig élvezem

úgy olvastam hogy mindig elélvezem :lol:

Link to comment
Share on other sites

jardo

úgy olvastam hogy mindig elélvezem :lol:

Hehe, ott azért még nem tartunk. :D

Amúgy tegnap meg ma haladtam vele jobban, közel 50%-nál járok már, most tartok ott, hogy Roth

meghalt.

Viszont az achikat elég szűkmarkúan méri a játék, a sztoriban történő előrehaladásért konkrétan egyet sem kaptam eddig. :unsure: Csupa gyűjtögetéshez, meg fejlesztéshez fűződő achit oldottam csak fel eddig.

Link to comment
Share on other sites

Chuck_Norris

Hehe, ott azért még nem tartunk. :D

Amúgy tegnap meg ma haladtam vele jobban, közel 50%-nál járok már, most tartok ott, hogy Roth

meghalt.

Viszont az achikat elég szûkmarkúan méri a játék, a sztoriban történõ elõrehaladásért konkrétan egyet sem kaptam eddig. :unsure: Csupa gyûjtögetéshez, meg fejlesztéshez fûzõdõ achit oldottam csak fel eddig.

megmondom õszintén én sosem értettem azért miért jár achi? Minden gyökér eljut a játék végéig. Viszont már a sok szart nem biztos, hogy összeszedi :) Szerintem épp ez a lényeg, épp ezt kéne "díjazni". A finálé után tuti lesz egy "gz 100%' achi, ne izgulj.

mondjuk nem azért kellene achi adnia a játéknak mert megcsináltad az elsõ chaptert hanem mondjuk mind a 20 féleképpen meghaltál már :lol: na annak lenne értelme is. (morbid, de most épp ez jutott eszembe - a brutál látvány)

Link to comment
Share on other sites

Leon121

megmondom õszintén én sosem értettem azért miért jár achi? Minden gyökér eljut a játék végéig. Viszont már a sok szart nem biztos, hogy összeszedi :) Szerintem épp ez a lényeg, épp ezt kéne "díjazni". A finálé után tuti lesz egy "gz 100%' achi, ne izgulj.

mondjuk nem azért kellene achi adnia a játéknak mert megcsináltad az elsõ chaptert hanem mondjuk mind a 20 féleképpen meghaltál már :lol: na annak lenne értelme is. (morbid, de most épp ez jutott eszembe - a brutál látvány)

Elvileg a sztori-achievementeket a fejlesztõk hasznosíthatják lemérni, hogy ki meddig jutott. Mert hiszed vagy sem, sokan sok játékot nem fejeznek be, mert megunják, nem tudja fenntartani az érdeklõdést. Aztán megnézik, hogy mondjuk sokan a harmadik, unalmas résznél hagyják abba (most csak mondtam egy számot), akkor ott kell változtatni a recepten legközelebb.

Link to comment
Share on other sites

tenderlumpling

mondjuk nem azért kellene achi adnia a játéknak mert megcsináltad az első chaptert hanem mondjuk mind a 20 féleképpen meghaltál már :lol: na annak lenne értelme is. (morbid, de most épp ez jutott eszembe - a brutál látvány)

Hát, nálam pont, hogy nem. Marhára nem akarok felesleges dolgokat csinálni ahhoz, hogy elmondhassam (sőt közzétehessem), hogy 100%-ot értem el egy játékban.

PS-játékoknál azért szeretem figyelni a trophy-rendszert, mert hosszú-hosszú napokig-hetekig nincs alkalmam játszani, és mielőtt mondjuk hazautaznék, átfutom a trophy-listát, hogy akkor ne arra menjen el 1-2 óra, hogy bolyongok a játékban, hogy mi merre van, hanem úgy nagyjából belövöm, mit nem csináltam még meg.

A legjobb achievement-lista így szerintem az, ami (főleg nemlineáris játéknál) lefedi a sztori különböző szálait, jutalmazza a collectible-keresgélést, és ezáltal egy netes listán látod gyorsan, azonnal, hogy mi minden maradt még a játékban. (Be tudod lőni, hogy az a sovány hétvége még mire elég időben.) Nyilván erre jók a belső statok is, csak mondom... én örülök, ha látom, hogyan van strukturálva egy játék, a játék nélkül is.

Link to comment
Share on other sites

gebali1991

Nekem tetszett a Tomb Raider öcsi-rendszere, mert nem gyépéseknek írt "Felvetted a fejszét? BLIP - Achievement!!!! Well Done Good Boy"-féle öcsiket dob, hanem a teljesítmény tényleg teljesítmény.

Link to comment
Share on other sites

tenderlumpling

Nekem tetszett a Tomb Raider öcsi-rendszere, mert nem gyépéseknek írt "Felvetted a fejszét? BLIP - Achievement!!!! Well Done Good Boy"-féle öcsiket dob, hanem a teljesítmény tényleg teljesítmény.

Jó is az, csak ne legyen képtelen teljesítményekért is kötelezõ. Meg multiért, gecc.

Link to comment
Share on other sites

Chuck_Norris

Elvileg a sztori-achievementeket a fejlesztõk hasznosíthatják lemérni, hogy ki meddig jutott. Mert hiszed vagy sem, sokan sok játékot nem fejeznek be, mert megunják, nem tudja fenntartani az érdeklõdést. Aztán megnézik, hogy mondjuk sokan a harmadik, unalmas résznél hagyják abba (most csak mondtam egy számot), akkor ott kell változtatni a recepten legközelebb.

najó ennek még talán van is értelme... egye fene -_-

Hát, nálam pont, hogy nem. Marhára nem akarok felesleges dolgokat csinálni ahhoz, hogy elmondhassam (sõt közzétehessem), hogy 100%-ot értem el egy játékban.

PS-játékoknál azért szeretem figyelni a trophy-rendszert, mert hosszú-hosszú napokig-hetekig nincs alkalmam játszani, és mielõtt mondjuk hazautaznék, átfutom a trophy-listát, hogy akkor ne arra menjen el 1-2 óra, hogy bolyongok a játékban, hogy mi merre van, hanem úgy nagyjából belövöm, mit nem csináltam még meg.

A legjobb achievement-lista így szerintem az, ami (fõleg nemlineáris játéknál) lefedi a sztori különbözõ szálait, jutalmazza a collectible-keresgélést, és ezáltal egy netes listán látod gyorsan, azonnal, hogy mi minden maradt még a játékban. (Be tudod lõni, hogy az a sovány hétvége még mire elég idõben.) Nyilván erre jók a belsõ statok is, csak mondom... én örülök, ha látom, hogyan van strukturálva egy játék, a játék nélkül is.

hát nézd, én épp most az AC rogue-t nyomom.... jött a uplay cucc hogy gratz!!! megcsináltad (chapter 5) a sequence 5-t.. hát mondom OK :D de leszartam....

viszont mikor összeszedtem mind a 200 animus töredéket (elég idegõrlõ hidd el) és jött a cucc hogy "király vagy megvan mind a 200" na annak azért jobban örültem :lol: (fõleg mert vége lett az összeszedésüknek :D )

ugyanígy ac blackflagben is.

Ezzel csak arra akartam rávilágítani hogy a történetben akaratlanul is "haladni kell" tehát a végére "tuti" megkapod az achi-t... Én olyan cuccoknak örülök amiket nem feltétlen kapok meg alapból, hanem "küzdeni kell" értük.

Ezzel visszatérve a TR témát, hogy játék felénél miért nincs "teljesítmény" achi........

Link to comment
Share on other sites

jardo

Azon túl, amit Leon meg tender elmondott, talán még annyit tennék hozzá, hogy - a kérdés szempontjából - alapvetően kétféle játékos van: aki szereti gyűjtögetni, amit lehet, meg aki nem. Én általában azt szeretem, hogy egy játék az achievementek szempontjából mindenkit kielégít. Van, aki szeret multizni, van, akit csak a singleplayer érekel. Ennek megfelelően vannak egy adott játékban single meg multis achievementek is. Na, kb. így vagyok a gyűjtögetéssel is. Én speciel nem annyira szeretem, de elfogadom, hogy más meg igen. Csak akkor valahol elvárnám azt is, hogy emiatt én meg ne kerüljek "hátrányba", azaz így is jutalmazzon a játék. Márpedig a Tomb Raier esetében ez nem valósul meg, a játék kétharmadánál tartok, és csupa-csupa gründolós achievementet kaptam eddig. Ölj meg X fegyverrel Y számú ellenséget, szedj össze ebből ennyit, abból annyit, és hasonlók. Oké, van a másik véglet, amikor egy teljesen véletlenszerű fejezet teljesen véletlenszerű küldetése után is jár achi, ennek én sem látom sok értelmét. De abban szerintem nincs semmi egészségtelen, ha mondjuk minden pálya végén, vagy pl. minden boss után jár valami.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...