Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Ezt toltuk 2015-ben


jardo

Recommended Posts

Balee

Kb. 2 órát toltam. ;) Na de majd mindjárt tolom egy kicsit tovább.

Bocsi egy kicsit késtem, de most tolom kb. egy órát. :D

(Itt nézhetõ.)

Link to comment
Share on other sites

SaltyDave

Thief

Már az elejétől kezdve vannak dolgok benne amik nem tetszenek, de a legtöbbet két dolog ellensúlyozza. Először is, működik normálisan a 3D. Istenem, végre. Ahány játékban próbáltam eddig ami támogatja a 3D-t, bekapcsolom, szétcsúszik a kép, és annyi. De ha bekapcsolom a TV-n a 3D-t, az megint szétcsúsztatja, és mivel a szemüveg csak akkor kapcsolható be ha a TV ebben a módban van, kétszer van szétcsúsztatva. Eddig a Hitman: Absolution kezelte le kapásból normálisan, és most végre még valami ami ráadásul FPS. Bekapcsolom options-ben, TV egyből 3D módra vált, és megy, és Puding!a. A másik ami ellensúlyozza hogy pl. nem lehet ugrani, meg annyira vagyunk szabadok hogy "na látod, mehetsz arra is" de amúgy kísérletezni enyhe sandbox szinten se lehet, az az hogy kontrollerrel játszom. Mondanom sem kell fele olyan lassan mint billentyűzettel meg egérrel tenném, inkább kiütök őröket ott ahol bill+egérrel simán "lopok picit, jön vissza, elbújok, elmegy, zárat török, jön vissza, elbújok, elmegy, lopok, odébbállok" -hoz hasonló szituációkat egyszerűen képtelen vagyok olyan sebességgel kivitelezni kontrollerrel. Lásd Dishonored, ahol ha lebukás fenyegetett egy pillanat alatt elrántottam az egeret pixel pontossággal egy magasban lévő csőre, oszlopra, párkányra, és teleportáltam fel, mindezt fél vagy 1 másodperc alatt. Ezt kontrollerrel el se tudom képzelni, már eleve az analóg karral való kameramozgás olyan lassú hogy képtelenség (előnye viszont hogy sokkal jobban átjön a világ és a térbeli érzés, pláne 3D-vel).

Így aztán nem tűnik fel rengeteg minden ami bill+egér kombóval 2 perc alatt eléri hogy a falat kaparjam (például hogy a mozgás akár egy társasjáték is lehetne mezőkkel, állandóan "nyomj meg egy gombot hogy suhanj előre egy mezőt", "nyomj meg egy gombot hogy 3m-ről falhoz tapadj és kiless". A játékmenet borzasztó ostoba, ilyenek hogy T alakú folyosó, a bal felső végében vagy. El kell jutni a szemközti oldalra, de ott a fáklya fénye és meglátnak. Menj el a T forma alsó részére, ahol elfekvőben lesz egy, véletlenül se több, egy darab vízzel töltött flaskás nyíl, amit a tűzre lőve azt kiolthatjuk és megyünk tovább. Na ennyire szabad meg gondolkodtató. Viszont a 3D + FPS + szép külső és a lopakodás 3D-ben egyelőre elviszi a hátán. 1 óra után dobnám is ki ha nem volna. Azért na, ha "önvédelemként" használok kontrollert hogy ne dobjak ki egy játékot amire normál esetben azt mondanám hogy "nem igaz már hogy ezt se lehet, azt se lehet, bazmeg a 40 centis polcon nem tudok átugrani" stb., akkor sejthető hogy miért nem részesült túl jó fogadtatásban megjelenésekor. Ha más nem a 3D fun életben tartja még egy picit.

Link to comment
Share on other sites

nyrfan

Thief

Már az elejétől kezdve vannak dolgok benne amik nem tetszenek, de a legtöbbet két dolog ellensúlyozza. Először is, működik normálisan a 3D. Istenem, végre. Ahány játékban próbáltam eddig ami támogatja a 3D-t, bekapcsolom, szétcsúszik a kép, és annyi. De ha bekapcsolom a TV-n a 3D-t, az megint szétcsúsztatja, és mivel a szemüveg csak akkor kapcsolható be ha a TV ebben a módban van, kétszer van szétcsúsztatva. Eddig a Hitman: Absolution kezelte le kapásból normálisan, és most végre még valami ami ráadásul FPS. Bekapcsolom options-ben, TV egyből 3D módra vált, és megy, és Puding!a. A másik ami ellensúlyozza hogy pl. nem lehet ugrani, meg annyira vagyunk szabadok hogy "na látod, mehetsz arra is" de amúgy kísérletezni enyhe sandbox szinten se lehet, az az hogy kontrollerrel játszom. Mondanom sem kell fele olyan lassan mint billentyűzettel meg egérrel tenném, inkább kiütök őröket ott ahol bill+egérrel simán "lopok picit, jön vissza, elbújok, elmegy, zárat török, jön vissza, elbújok, elmegy, lopok, odébbállok" -hoz hasonló szituációkat egyszerűen képtelen vagyok olyan sebességgel kivitelezni kontrollerrel. Lásd Dishonored, ahol ha lebukás fenyegetett egy pillanat alatt elrántottam az egeret pixel pontossággal egy magasban lévő csőre, oszlopra, párkányra, és teleportáltam fel, mindezt fél vagy 1 másodperc alatt. Ezt kontrollerrel el se tudom képzelni, már eleve az analóg karral való kameramozgás olyan lassú hogy képtelenség (előnye viszont hogy sokkal jobban átjön a világ és a térbeli érzés, pláne 3D-vel).

Így aztán nem tűnik fel rengeteg minden ami bill+egér kombóval 2 perc alatt eléri hogy a falat kaparjam (például hogy a mozgás akár egy társasjáték is lehetne mezőkkel, állandóan "nyomj meg egy gombot hogy suhanj előre egy mezőt", "nyomj meg egy gombot hogy 3m-ről falhoz tapadj és kiless". A játékmenet borzasztó ostoba, ilyenek hogy T alakú folyosó, a bal felső végében vagy. El kell jutni a szemközti oldalra, de ott a fáklya fénye és meglátnak. Menj el a T forma alsó részére, ahol elfekvőben lesz egy, véletlenül se több, egy darab vízzel töltött flaskás nyíl, amit a tűzre lőve azt kiolthatjuk és megyünk tovább. Na ennyire szabad meg gondolkodtató. Viszont a 3D + FPS + szép külső és a lopakodás 3D-ben egyelőre elviszi a hátán. 1 óra után dobnám is ki ha nem volna. Azért na, ha "önvédelemként" használok kontrollert hogy ne dobjak ki egy játékot amire normál esetben azt mondanám hogy "nem igaz már hogy ezt se lehet, azt se lehet, bazmeg a 40 centis polcon nem tudok átugrani" stb., akkor sejthető hogy miért nem részesült túl jó fogadtatásban megjelenésekor. Ha más nem a 3D fun életben tartja még egy picit.

Erre a kontrolleres irányításra kitérve, igen valamivel nehezebb vele mint egérrel, de annyira azért nem vészes. Inkább megszokás kérdése.

Azt próbáld ki, hogy a stick-ek érzékenységét feljebb rakod. Nálam ez szinte minden új játéknál alap, hogy a gyári érzékenységet feljebb rakom. pl a gyári 10-ből 3-as, vagy 4-es, én azt kapásból 6-ra, 7-re állítom. Ha sok vagy kevés, azt úgyis érezni fogod. Lehet hogy itt is sokat javítana a játékélményen.

Link to comment
Share on other sites

SaltyDave

Erre a kontrolleres irányításra kitérve, igen valamivel nehezebb vele mint egérrel, de annyira azért nem vészes. Inkább megszokás kérdése.

Azt próbáld ki, hogy a stick-ek érzékenységét feljebb rakod. Nálam ez szinte minden új játéknál alap, hogy a gyári érzékenységet feljebb rakom. pl a gyári 10-ből 3-as, vagy 4-es, én azt kapásból 6-ra, 7-re állítom. Ha sok vagy kevés, azt úgyis érezni fogod. Lehet hogy itt is sokat javítana a játékélményen.

Az a baj hogy erősen szituációfüggő. Szóval én nagyon szeretem az analóg karban azt, hogy egységes, folyamatos sebességgel, lassan körbe tudom pásztázni a világot körülöttem (Castlevania LoS2, Tomb Raider fantasztikusak e téren -is-), és a Thief világa pont olyan ami nekem erre alkalmas, és az alapbeállítás sebessége is erre van kitalálva inkább. A hirtelen mozdulatokat meg inkább igyekszem elkerülni, de azért zavaró hogy a kontroller fizikai kialakításának jellegéből adódóan választani kell hogy mit akarsz csinálni, nem megy egyszerre minden. Ezt az AC rohanás közbeni kamerakezelésénél már kibeszéltük nemrég, bár az új topik miatt szerintem még a régibe csúszott épp hogy.

Szóval állok egy polc előtt, X-el nyitom ki, X-el rámolom ki. Nézek magam elé, vagy picit felfelé, X polc nyit (hüvelykujjaddal nyomod ugye), X cucc elvesz. Van még lent is egy fiók, és itt jön ami engem zavar igazán - hogy ujj átrak analóg karra, és csak akkor tudok lenézni, és erről aztán el kell vegyem az ujjam ki be akarom nyomni az X-et, és a kettő egyszerre egyszerűen nem megy ha normálisan fogod a kezedben a kontrollert. Szóval érzed hogy amikor egérrel mész akkor nem kell levenned a kezed az egérről hogy numpad-on nyomj valamit, majd vissza egérre hogy megint legyen kamerakontroll :D. Majd a beállításokkal kísérletezek, mert pl. a Tomb Raider alapbeállítás szerint ezt szépen megoldotta, hüvelykujjam az analóg karon kamerakezeléshez, mutatóval elérem a ravaszt azzal lehetett lőni, meg az első gombbal fáklyát gyújtani asszem. Na ezt ha beállítom, szerintem igen sokat javít majd a helyzeten, mert törzsgyökeres PC-sként egyszerűen kiakasztó a sutasága. Valószínűleg az AC-n is segítene, majd ha lesz valami Unity akció G2A-n és legközelebb AC elé kerülök, kipróbálom. Ott is nagyon gáz volt hogy bal ravasz high profile, meg talán A a freerun, és akkor bal analóg karral forgassak kamerát rohanás közben, köszi :D.

Link to comment
Share on other sites

Leon121

Az a baj hogy erõsen szituációfüggõ. Szóval én nagyon szeretem az analóg karban azt, hogy egységes, folyamatos sebességgel, lassan körbe tudom pásztázni a világot körülöttem (Castlevania LoS2, Tomb Raider fantasztikusak e téren -is-), és a Thief világa pont olyan ami nekem erre alkalmas, és az alapbeállítás sebessége is erre van kitalálva inkább. A hirtelen mozdulatokat meg inkább igyekszem elkerülni, de azért zavaró hogy a kontroller fizikai kialakításának jellegébõl adódóan választani kell hogy mit akarsz csinálni, nem megy egyszerre minden. Ezt az AC rohanás közbeni kamerakezelésénél már kibeszéltük nemrég, bár az új topik miatt szerintem még a régibe csúszott épp hogy.

Szóval állok egy polc elõtt, X-el nyitom ki, X-el rámolom ki. Nézek magam elé, vagy picit felfelé, X polc nyit (hüvelykujjaddal nyomod ugye), X cucc elvesz. Van még lent is egy fiók, és itt jön ami engem zavar igazán - hogy ujj átrak analóg karra, és csak akkor tudok lenézni, és errõl aztán el kell vegyem az ujjam ki be akarom nyomni az X-et, és a kettõ egyszerre egyszerûen nem megy ha normálisan fogod a kezedben a kontrollert. Szóval érzed hogy amikor egérrel mész akkor nem kell levenned a kezed az egérrõl hogy numpad-on nyomj valamit, majd vissza egérre hogy megint legyen kamerakontroll :D. Majd a beállításokkal kísérletezek, mert pl. a Tomb Raider alapbeállítás szerint ezt szépen megoldotta, hüvelykujjam az analóg karon kamerakezeléshez, mutatóval elérem a ravaszt azzal lehetett lõni, meg az elsõ gombbal fáklyát gyújtani asszem. Na ezt ha beállítom, szerintem igen sokat javít majd a helyzeten, mert törzsgyökeres PC-sként egyszerûen kiakasztó a sutasága. Valószínûleg az AC-n is segítene, majd ha lesz valami Unity akció G2A-n és legközelebb AC elé kerülök, kipróbálom. Ott is nagyon gáz volt hogy bal ravasz high profile, meg talán A a freerun, és akkor bal analóg karral forgassak kamerát rohanás közben, köszi :D.

Ez a hozzászólásod 1914 karakterbõl áll (Word szerint). Namost ez körülbelül azt jelenti, hogy amíg ezt megírtad, azalatt körülbelül 957 alkalommal tudtad volna meglépni a "karról ujj leugrik, X-et nyom, visszaugrik" mozdulatsort. :) Figyelembe véve, hogy mondjuk még nem vagy annyira gyakorlott kontrollerhasználó, mint gyorsgépelõ, kerekítsük le a felére, 478,5-re. És ez a hozzászólásod még viszonylag rövidnek is számít a te mércéddel. Vagyis ha a hozzászólásra fordított idõ helyett inkább fiókokat nyitogatnál, akkor már rég rájöttél volna, hogy az én hozzászólásomnak legalább annyira semmi haszna nincs, mint a tiédnek, viszont matematikailag sokkal pontosabb. B)

Tanulság: felfújod a problémát. ögüü

Link to comment
Share on other sites

Cori

Ez a hozzászólásod 1914 karakterbõl áll (Word szerint). Namost ez körülbelül azt jelenti, hogy amíg ezt megírtad, azalatt körülbelül 957 alkalommal tudtad volna meglépni a "karról ujj leugrik, X-et nyom, visszaugrik" mozdulatsort. :) Figyelembe véve, hogy mondjuk még nem vagy annyira gyakorlott kontrollerhasználó, mint gyorsgépelõ, kerekítsük le a felére, 478,5-re. És ez a hozzászólásod még viszonylag rövidnek is számít a te mércéddel. Vagyis ha a hozzászólásra fordított idõ helyett inkább fiókokat nyitogatnál, akkor már rég rájöttél volna, hogy az én hozzászólásomnak legalább annyira semmi haszna nincs, mint a tiédnek, viszont matematikailag sokkal pontosabb. B)

Tanulság: felfújod a problémát. ögüü

Ez hatalmas :D de ettõl függetlenül igaza van a kontrollerrel való irányítás néhai kényelmetlenségében.

Link to comment
Share on other sites

Chuck_Norris

Ez a hozzászólásod 1914 karakterbõl áll (Word szerint). Namost ez körülbelül azt jelenti, hogy amíg ezt megírtad, azalatt körülbelül 957 alkalommal tudtad volna meglépni a "karról ujj leugrik, X-et nyom, visszaugrik" mozdulatsort. :) Figyelembe véve, hogy mondjuk még nem vagy annyira gyakorlott kontrollerhasználó, mint gyorsgépelõ, kerekítsük le a felére, 478,5-re. És ez a hozzászólásod még viszonylag rövidnek is számít a te mércéddel. Vagyis ha a hozzászólásra fordított idõ helyett inkább fiókokat nyitogatnál, akkor már rég rájöttél volna, hogy az én hozzászólásomnak legalább annyira semmi haszna nincs, mint a tiédnek, viszont matematikailag sokkal pontosabb. B)

Tanulság: felfújod a problémát. ögüü

[GSF] Picture

Link to comment
Share on other sites

SaltyDave

Ez a hozzászólásod 1914 karakterből áll (Word szerint). Namost ez körülbelül azt jelenti, hogy amíg ezt megírtad, azalatt körülbelül 957 alkalommal tudtad volna meglépni a "karról ujj leugrik, X-et nyom, visszaugrik" mozdulatsort. :) Figyelembe véve, hogy mondjuk még nem vagy annyira gyakorlott kontrollerhasználó, mint gyorsgépelő, kerekítsük le a felére, 478,5-re. És ez a hozzászólásod még viszonylag rövidnek is számít a te mércéddel. Vagyis ha a hozzászólásra fordított idő helyett inkább fiókokat nyitogatnál, akkor már rég rájöttél volna, hogy az én hozzászólásomnak legalább annyira semmi haszna nincs, mint a tiédnek, viszont matematikailag sokkal pontosabb. B)

Tanulság: felfújod a problémát. ögüü

Téma volt, nem én hoztam fel, probléma? :unsure:

De beszéljük ki inkább megint az AC sorozatot :troll:.

@Chuck: tiltólistán vagy hetek óta, kár erőlködni. Nem véletlenül nem idézem be, úgy látszik :D.

Link to comment
Share on other sites

jardo

Ez a hozzászólásod 1914 karakterbõl áll (Word szerint). Namost ez körülbelül azt jelenti, hogy amíg ezt megírtad, azalatt körülbelül 957 alkalommal tudtad volna meglépni a "karról ujj leugrik, X-et nyom, visszaugrik" mozdulatsort. :) Figyelembe véve, hogy mondjuk még nem vagy annyira gyakorlott kontrollerhasználó, mint gyorsgépelõ, kerekítsük le a felére, 478,5-re. És ez a hozzászólásod még viszonylag rövidnek is számít a te mércéddel. Vagyis ha a hozzászólásra fordított idõ helyett inkább fiókokat nyitogatnál, akkor már rég rájöttél volna, hogy az én hozzászólásomnak legalább annyira semmi haszna nincs, mint a tiédnek, viszont matematikailag sokkal pontosabb. B)

Tanulság: felfújod a problémát. ögüü

:s16: Ha raj lennék, még hozzátenném, hogy adom. :lol:

Amúgy SD, nem tudom, miért, de az összes kontrollerrel kapcsolatos hozzászólásodról az az örökbecsû mondás jut eszembe, hogy nem akarásnak csak nyögés a vége. Teljesen jelentéktelen dolgokból csinálsz problémát. AC-ban free run sprint közben néhány századmásodpercre fel kell engedned az egyik gombot? Tragédia. Azon túl, hogy teljességgel jelentéktelen idõveszteség, még gyakorlati szempontból sem oszt vagy szoroz semmit.

Amikor elkezdtem kontrollerrel játszani, totál béna voltam. Aztán eltelt öt év és múltkor meg egyik barátomnál ki akartam próbálni valamit PC-n, de egyszerûen képtelen voltam rendesen irányítani bill+egérrel. Mindebbõl csak annyi a tanulság, hogy kizárólag megszokás kérdése az egész, és semmi köze hozzá a kontrollernek, mert a másik irányba is ugyanúgy megvan ez a dolog. :) ;)

Link to comment
Share on other sites

Chuck_Norris

De beszéljük ki inkább megint az AC sorozatot :troll:.

@Chuck: tiltólistán vagy hetek óta, kár erõlködni. Nem véletlenül nem idézem be, úgy látszik :D.

leszarom :lol:

ugyanolyan troll vagy te is -_-

Link to comment
Share on other sites

freezy

Furcsa helyzetben vagyok a KOTOR 2-vel. :D Nem emlékszem SEMMIRE ebből a játékból..csak a végére és egy jelenetre, de az eddigi küldetések és karakterek közül senkire nem emlékszek. Most találkoztam Atris-szal az utolsó Jedivel..de 0, semmi(pedig azért elég karakteres helyszínen van..). Pedig tuti,hogy végigvittem annó..de ezen agyalok már félórája,hogy hogy lehet az,hogy semmi nincs meg...

Na mindegy..fura..olyan mintha egy teljesen "új" kotorral játszanék..

..ami amúgy annyira nem jó szerintem,mint az első rész. A történet is messze elmarad az elődjétől(plusz úgy kellett volna végigvinnem az előzőt hogy sith vagyok,akkor passzolt volna igazán a történet), a harcrendszer ugyanaz néhány új mozdulattal, a HUD és a menü sem annyira jó..de amúgy leköt meg tök jó,de eddig elmarad az előzőtől.

Link to comment
Share on other sites

kaszman1

Ezt már kicsit soknak érzem. Ezért külön emulátoros/regisztrálós kálvárián végigmenni brrrr... A hideg kiráz :ninja:

Link to comment
Share on other sites

tenderlumpling

Ezt már kicsit soknak érzem. Ezért külön emulátoros/regisztrálós kálvárián végigmenni brrrr... A hideg kiráz :ninja:

Kb. 2 percbe telt, leszeded a saját emulátorukat, és már tolhatod is. Már 13 achievementem van Super Mario Bros 3-ban :D

Link to comment
Share on other sites

Chuck_Norris

Kb. 2 percbe telt, leszeded a saját emulátorukat, és már tolhatod is. Már 13 achievementem van Super Mario Bros 3-ban :D

ahelyett hogy hasznos tagja lennél a társadalomnak. -_-

Link to comment
Share on other sites

kaszman1

Kb. 2 percbe telt, leszeded a saját emulátorukat, és már tolhatod is. Már 13 achievementem van Super Mario Bros 3-ban :D

Speciel arra gondoltam, hogy ezeket a címeket max akkor venném elõ örömmel ha beszerezném retróimádatból a Game Boy-t és társait az eredeti játékokkal, nem pedig mert buherálással lehet acsikat beleheggeszteni PC-n. Meg amúgy sem vagyok egy nagy emu rajongó.

Link to comment
Share on other sites

tenderlumpling

ahelyett hogy hasznos tagja lennél a társadalomnak. -_-

Hát igen, aki videojátszik, az semmirekellõ mihaszna lesz, és kokainra koldul.

Speciel arra gondoltam, hogy ezeket a címeket max akkor venném elõ örömmel ha beszerezném retróimádatból a Game Boy-t és társait az eredeti játékokkal, nem pedig mert buherálással lehet acsikat beleheggeszteni PC-n. Meg amúgy sem vagyok egy nagy emu rajongó.

Hát én imádom a NES-érát, de amíg valamiféle 3DS-t nem ad a zsebembe a sors, addig ez van.

Link to comment
Share on other sites

Copiedname

Nem emlékszem SEMMIRE ebbõl a játékból.

Én sem. Méghozzá azért, mert egy kalap szar a története. Kis túlzással olyan, mint egy DLC az elsõ részhez, de az is a rosszabbik fajtából.

Link to comment
Share on other sites

kaszman1
Might & Magic X - Legacy - kb két óra után sem tudom még szeretni ezt a játékot. Amekkora M&M rajongó vagyok annyira nem jön be ez a grid alapú mozgás, meg a grafikai stílus. Ami a Grimrock-ban mûködött real time-ban az itt nehézkesnek és NAGYON darabosnak hat. Meg ugyebár ez elvileg open world, amit a szakaszos mozgás eléggé ellehetetlenít és kicsit illúzióromboló. Maguk a menük, meg a kicsavart fejlõdésrendszer, ami faj alapon adja a class-okat, hát nem tudom. Én speciel jobban örültem volna egy M&M 6-7-8 tribute játéknak, mintsem hogy visszamenjenek a korábbi részekhez inspirációért. Az meg külön gyökérség hogy direkt nyomatják mögénk a script-elt ellenfeleket a semmibõl, mintsem hogy lenne egy kis felfedezõsdi, meg dungeon kipucolósdi. Meh...
Link to comment
Share on other sites

tenderlumpling

Might & Magic X - Legacy - kb két óra után sem tudom még szeretni ezt a játékot. Amekkora M&M rajongó vagyok annyira nem jön be ez a grid alapú mozgás, meg a grafikai stílus. Ami a Grimrock-ban mûködött real time-ban az itt nehézkesnek és NAGYON darabosnak hat. Meg ugyebár ez elvileg open world, amit a szakaszos mozgás eléggé ellehetetlenít és kicsit illúzióromboló. Maguk a menük, meg a kicsavart fejlõdésrendszer, ami faj alapon adja a class-okat, hát nem tudom. Én speciel jobban örültem volna egy M&M 6-7-8 tribute játéknak, mintsem hogy visszamenjenek a korábbi részekhez inspirációért. Az meg külön gyökérség hogy direkt nyomatják mögénk a script-elt ellenfeleket a semmibõl, mintsem hogy lenne egy kis felfedezõsdi, meg dungeon kipucolósdi. Meh...

Nekem a játék felénél kezdett kézre állni, meg úgy akkor már jobban feloldódnak a helyszínek, több a skill, nagyobb a mozgástér, de amúgy biztos nem tolnám újra.

Link to comment
Share on other sites

Leon121

Én sem. Méghozzá azért, mert egy kalap szar a története. Kis túlzással olyan, mint egy DLC az elsõ részhez, de az is a rosszabbik fajtából.

Én az elsõ rész történetére se emlékszem, egy kalap szar volt az is igazából, tipikus Star Wars gagyiság. A kettõbõl legalább emlékszem Kreiára, mint egy érdekes karakterre, akinek még gondolkodtató szövegei is voltak.

Link to comment
Share on other sites

gebali1991

Én az elsõ rész történetére se emlékszem, egy kalap szar volt az is igazából, tipikus Star Wars gagyiság. A kettõbõl legalább emlékszem Kreiára, mint egy érdekes karakterre, akinek még gondolkodtató szövegei is voltak.

:D Szóval most negatívumnként mondod, hogy túlságosan illeszkedett a világba? :troll: Elég fura hozzáállás, mert akkor annyi a helyzet, hogy ez egy kiváló játék, csak nem neked való, mert alapból nem szereted a Star Warsot.

Link to comment
Share on other sites

Chuck_Norris

Hát igen, aki videojátszik, az semmirekellõ mihaszna lesz, és kokainra koldul.

.

hát igen, ha tetszik ha nem de 13 achievement megszerzése Super Mario Bros 3ban kb. annyira hasznos, hogy legalább az alatt az idõ altt nem mentél ki kocsit vezetni és nem okoztál tömegkarambolt. :rolleyes:

de ezen kár vitatkozni,

Link to comment
Share on other sites

nyrfan

hát igen, ha tetszik ha nem de 13 achievement megszerzése Super Mario Bros 3ban kb. annyira hasznos, hogy legalább az alatt az idõ altt nem mentél ki kocsit vezetni és nem okoztál tömegkarambolt. :rolleyes:

de ezen kár vitatkozni,

Most nem azért, de Te nem szoktál játszani? Akkor kb az az idõ is arra jó, hogy addig nem mentél ki kocsit vezetni, és nem okoztál tömegkarambolt...

Egyébként sem értem, sok embernek mért fáj annyira ez az egész achivement téma. Ha valaki szereti gyûjteni õket, hát szíve joga, had csinálja. Ha ez szórakoztatja.

Én is sokszor játszottam csak azért 1-1 játékkal tovább, hogy kiszedjek egy acsit. Mert egy kis plusz motivációt ad.

Ja és nem lettem tõle pszichopata sorozatgyilkos, vagy tömegkarambolt okozó õrült. Meg melózni is többet melózom, mint az átlag ember, már jó ideje...

Link to comment
Share on other sites

tenderlumpling

Meg melózni is többet melózom, mint az átlag ember, már jó ideje...

Dettó. És van összefüggés. Ilyen mini-céloknál nagyobbat ki se tudnék tûzni magamnak, ha van egy kis me-time szabadidõm. Ami napi 35 perc. És mivel a Mario 3 benne van a genetikámban, nagyon rövid idõ alatt tudok nagyon sokat teljesíteni benne, olyan jó kis érzés.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...