Jump to content
GSForum - Segélyvonal

EverQuest Next


Fishyfrost
 Share

Recommended Posts

Fishyfrost
[GSF] Picture


Minden mástól különbözõ MMO-t készül megjelentetni a SOE, ami reményeik szerint merõben megváltoztatja az online játékok világát. Pusztítható környezet, voxelek, felhasználói tartalmak - vajon tényleg ez kell a következõ szintre lépéshez? „Az EverQuest Nexttel visszatérünk a gyökereinkhez - amit mi definiáltunk az EverQuest hagyatékkal - és megteremtjük az MMO-k új éráját” - nyilatkozta John Smedley, a SOE elnöke. „Manapság rengeteg MMO bukik el azért, mert a játékosok gyorsabban fogyasztják a tartalmat, mint ahogy a fejlesztõk újat tudnak csinálni. Az EverQuest Nexttel egy olyan élõ világot teremtünk, melynek a játékosok is részesei, felruházzuk új tartalmak készítésének lehetõségével. Mit tartogat a jövõ az EverQuest Next és a Sony Online Entertainment számára? A játékosokon múlik, nekünk pedig tetszik ez az állapot.”

A kiküldött sajtóközlemény alapján a következõ szignifikáns újítások fogják feltölteni élettel az MMO-k kiszáradó talaját:

Multi-Classing - Az EQN-ben a játékosok saját játékstílusuk szerint térképezhetik fel és léphetnek kapcsolatba a világgal. Nincsenek szintek, de már a megjelenéskor több, mint 40 különbözõ osztály (vagy szakma) vár megismerésre többszintû képességekkel és specializált fegyverskillekkel. A játékosok minden osztályból elsajátíthatnak képességeket, így teremtve valóban egyedi, különbözõ, erõs karaktereket.

Pusztítható környezet - Egy modern MMO-nak sem sikerült megfelelõen bevezetni a pusztítható környezetet, ami a játékok egész világán keresztül húzódna. Ez örökre megváltozik az EQN-nel. A világ minden apró darabja teljesen elpusztítható, a játékosoknak pedig lehetõsége lesz majd' mindent megváltoztatni. Lenyûgözõ módon fedezhetik fel és léphetnek kapcsolatba vele; lemerészkedhetnek mélyen a felszín alá, és erõs harci képességeikkel tátongó lyukakat fúrhatnak a földbe. Az EQN világa egészen a Mennyig ér, de a 10 000 évnyi történelem alapján fokozatosan generálódó Föld mélységeit is felfedezhetjük. Lehet, hogy régészeti kincsekre bukkanunk, vagy befúrunk egy katakombába. Vagy építünk valamit, amit egy véletlenszerû földrengés pusztít el.

Maradandó változás - A játékosoknak lehetõsége lesz a világ örökös, visszafordíthatatlan megváltoztatására. A világ lakóinak - játékosok, lények, NPC-k - összeangolt erõfeszítéseivel falak épülnek és dölnek le, hatalmas háborúkban harcolnak és buknak el, és epikus történetek bontakoznak ki a hónapok, évek során.

Kiemelkedõ MI - Az EQN-ben az NPC-k konkrét motivációkkal és tulajdonságokkal rendelkeznek, melynek következtében rejtélyes és kiszámíthatatlan a viselkedésük. A játékosok olyan világban találhatják magukat, ahol az NPC-k döntései alapvetõ értékektõl függnek. Például az orkok eseti alapon támadhatnak, ha egy kalandor aranyát akarják, nem csak azért, mert egy nemtörõdöm hõs besétált a támadási zónájukba.

Következmények Élete - Végül, de nem utolsó sorban: az EQN minden karaktere egyedi történetet kap, nem egy elõre meghatározott utat követ. Kalandok után kutathat, hajkurászhatja a hírnevet és a szerencsét egy folyton változó sandbox világban. A játék minden játékosok által hozott döntést és cselekedetet megjegyez, majd organikusan tár elénk egyre több lehetõséget, hogy olyan dolgokat tehessünk, amilyeneket szeretnénk... a páncél készítésétõl a vadon felfedezésén át a goblinok kiirtásáig az erdõkbõl.

teljes cikk itt

Hivatalos oldal

Portál

IGN interjú ingame videókkal

Terraformálás cikkek videókkal a Rock Paper Shotgun-on és a Kotakun

---------------------

A játék elvileg jövõ év elején érkezik, de a különálló programot amivel lehet építkezni (amit aztán valós pénzért el is lehet adni majd ingame) még az idén kiadják, év vége felé esedékes.
Én személy szerint kíváncsi leszek mit hoznak ki belõle, ha sikerül betartaniuk amit ígérnek akkor elképzelhetõ hogy nagyot fog robbanni (pláne hogy F2P lesz), bár kétségtelen hogy nagy fába vágták a fejszét ezzel a voxel témával.

Vélemények?
Link to comment
Share on other sites

skyeu67

Ezt a vidit pár hete csináltam, összefoglaló gyanánt a SoE live EQ Next showról, talán kicsit ez segít összegezni ,hogy mik az alap elgondolásaik a játékról a készítõknek.

zjyTil7g5-s

Link to comment
Share on other sites

_Greb_

véleményem:

láttam a streamet ahol először mutogatták,nem azt mondom,nem rossz amit mondanak,de a dolgok amikre azt mondták hogy egy mmo-ban sem létezik,az vagy 5-6 mmo-ban létezik és amit ígérnek azt már korábban is ígérték mások és mint kiderült elég nehéz teljesíteni,szóval én erre nem adok,másrészt a rombolható környezet funnak hangzik,de ha rombolható és úgy is marad,akkor pár hónap után mit rombolsz még? annyi játékossal nem marad semmi.

szóval engem a stream felénél a sok ígérgetés már inkább rohadtul zavart mint hype-olt,mert minden egyes ilyen ígéretet láttam azelőtt a gw2 készülése közben és ott pl semmi nem lett belőlük,pedig a készítők tehetségesek és jó sok évig csinálták.

szóval érdekes,de engem ezekkel nem sikerült felhype-olniuk és maga a grafikai világ,ez a rajzos cucc sem tetszik,sőt engem zavart az is ahogy a karakterek kinéztek. :D

attól függetlenül lehet hogy rettentő jó játék lesz,de én nem adnék ezekre az ígéretekre.

szerintem vagy rettentő sokáig fog készülni,vagy az ígéretek fele nem lesz benne. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Fishyfrost

ÉN úgy hallottam hogy már elég rég óta fejlesztik, csak sikerült jól titokban tartani, ezért jelenhet meg jövõre :D egyébként annyi újítást ígérnek bele + annyi infót nem tudunk még hogy tényleg akármi is lehet belõle. Én már csak a voxelesdi miatt kíváncsi leszek rá :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Fishyfrost

Elég tememes olvasnivaló a játékról itt. Sok érdekes dolgot írnak, jót, rosszat, érdemes belenézni.

Link to comment
Share on other sites

_Greb_

ÉN úgy hallottam hogy már elég rég óta fejlesztik, csak sikerült jól titokban tartani, ezért jelenhet meg jövõre :D egyébként annyi újítást ígérnek bele + annyi infót nem tudunk még hogy tényleg akármi is lehet belõle. Én már csak a voxelesdi miatt kíváncsi leszek rá :rolleyes:

ennek csak azt mond ellent,hogy én elõre meg animált fighton kívül,egy ingame engine által megrajzolt mobot nem láttam,csak össz vissz két karaktert mutattak be,ha jól rémlik.

Link to comment
Share on other sites

aranyhalacs1

ennek csak azt mond ellent,hogy én elõre meg animált fighton kívül,egy ingame engine által megrajzolt mobot nem láttam,csak össz vissz két karaktert mutattak be,ha jól rémlik.

Pedig volt ott ingame fight, konkrétan két karakterrel zúzták szét a nagy mobot és azt elvileg valósidõben ott tolta két player a gépeiken.

Link to comment
Share on other sites

_Greb_

Pedig volt ott ingame fight, konkrétan két karakterrel zúzták szét a nagy mobot és azt elvileg valósidõben ott tolta két player a gépeiken.

elvileg,ja,de ha olyan régóta csinálják akkor pár zónát ahol hemzsegnek a mobok,olyat is mutathattak volna,nem csak olyat ahol mutogatják,hogy jajj ez a karakter erre képes,blabla.

én szerintem az elhangzottak nagy része a büdös életbe nem kerül bele a játékba,aztán kitudja,lehet tévedek.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Fishyfrost

Lehet regelni landmark bétára :rolleyes:

*elég gáz hogy regelésnél nem szerepel Magyarország :huh:

Link to comment
Share on other sites

Salamandre

Lehet regelni landmark bétára :rolleyes:

*elég gáz hogy regelésnél nem szerepel Magyarország :huh:

semmi.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...