Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Mit Játszottál Végig Legutóbb?


SaltyDave

Recommended Posts

tenderlumpling

És máris egész másfelé kanyarodott a történet. :D

Trauma hatására kialakuló túlfûtött szexuális izgalmi állapot a saját testére nézve - Lara hónapokig nem bírta feldolgozni, hogy milyen selymes bõre és fiatal teste van, ezért fegyvert ragadott, és mindenkit lemészárolt, akinek nincs, vagy aki meg meri zavarni a természet lágy ölén folytatott önkielégítésében. (Engem mindig megzavartak a tûzifát gyûjtögetõ fegyveres ruszki <_<)

Igazából nem értem, miért nem csinálnak ilyen játékokat.

Link to comment
Share on other sites

Hor1

Trauma hatására kialakuló túlfûtött szexuális izgalmi állapot a saját testére nézve - Lara hónapokig nem bírta feldolgozni, hogy milyen selymes bõre és fiatal teste van, ezért fegyvert ragadott, és mindenkit lemészárolt, akinek nincs, vagy aki meg meri zavarni a természet lágy ölén folytatott önkielégítésében. (Engem mindig megzavartak a tûzifát gyûjtögetõ fegyveres ruszki <_<)

Igazából nem értem, miért nem csinálnak ilyen játékokat.

Pedig biztos lenne közönsége, ha a hentai játékoknak van.

Link to comment
Share on other sites

-max-

Planescape Torment

+ legjobb játéksztori

+ legjobb dialógusok

+ legjobb (?) RPG-fõhõs

+ legjobb karakterek amiket RPG-ben láttam

+ eszméletlen jól kidolgozott világ (tudom, nem feltétlen a fejlesztõk érdeme), rengeteg tartalommal

- borzalmas útkeresés

- elég gyenge és kiegyensúlyozatlan karakterfejlesztés (a játék szinte teljes mértékben az intelligence és wisdom statokra épít, olyannyira, hogy ha ezek nem elég magasak, akkor bizonyos nagyon fontos momentumokról is lemaradunk - ezek alapján nem nehéz látni, hogy a mage karaktereknek elég nagy elõnye van a játékban, néhány kivételtõl eltekintve, amirõl még szólok)

- egy-két átgondolatlan, rosszul megvalósított harc (

mágus karakterrel szinte lehetetlen legyõzni Vhailort, ha Nameless One nem elég magas szintû - alig van varázslat, ami sebezné

)

- Curst-tõl kezdve egy ideig nagyon ellaposodik a játék, kevés a tartalom, túl sok a darálás (az utolsó helyszín viszont kárpótol)

Második végigjátszásom, de ugyanolyan élvezetes volt, mint annak idején elsõre. Számomra a valaha volt legjobb RPG, 'nuff said.

9.5/10

Link to comment
Share on other sites

Mariachi

The Last of Us demó

Fantasztikus, egyszerûen hihetetlen mit hozott össze már megint Naughty Dog. Már ez a rövid demó is egészen brutális volt.

Ami a legmeglepõbb, hogy ez tényleg egy túlélõ-kaland lesz. Piszok nehéz a játék.

Két hét van még a megjelenésig, iszonyúan várom.

Ennyire jó ? Akkor veszem valami hasznát is a Gownak és este letöltöm a demót. -_-

Link to comment
Share on other sites

freezy

The Last of Us demó

Fantasztikus, egyszerûen hihetetlen mit hozott össze már megint Naughty Dog. Már ez a rövid demó is egészen brutális volt.

Ami a legmeglepõbb, hogy ez tényleg egy túlélõ-kaland lesz. Piszok nehéz a játék.

Két hét van még a megjelenésig, iszonyúan várom.

Nagyon szeretném én is nyomni,dehát...exkluzív.

Link to comment
Share on other sites

Chuck_Norris

Nagyon szeretném én is nyomni,dehát...exkluzív.

ja...át kell mennem a másik szobába majd :(

Link to comment
Share on other sites

Balee

ja...át kell mennem a másik szobába majd :(

Oh te szegény, ekkora áldozat egy ilyen jó játékért. :(

Link to comment
Share on other sites

Gruffersten

+ legjobb játéksztori

+ legjobb dialógusok

+ legjobb (?) RPG-fõhõs

+ legjobb

Ez szubjektív. :P Viszont nálam a GoG verzió se megy, Te hogy tudtad mûködésre bírni?

Link to comment
Share on other sites

Malleus

[GSF] Picture

Fallout New Vegas

pro:

-A konfliktus és a választható frakciók és maga a világ is mind nagyon jól ki lettek találva, a sztori (és a melléküldetések történetei is) többségében jók lettek, sok érdekes karakterrel találkozik az ember ... magába szippant a játék világa.

-A karma rendszert majdnem teljesen kiváltja a frakciók külön-külön véleménye rólad.

-Rengeteg küldetés és mellékküldetés - van mit csinálni.

-Az egész játékmenet cakompakk (karakterfejlődés, skillek, perkek, lopakodás, zárnyitás, hekkelés, harcban testrészek külön sebzése, stb).

-Sokféle fegyver áll rendelkezésünkre, tetszett hogy valóságnak megfelelő lőszertípusok vannak hozzájuk. Az F3-hoz képest jót tett az irányzék hozzáadása is.

-Audio részre nem lehet panasz, szinkronok többsége jó, zenék (főleg a hangulatos háttérzenék) nagyon jók lettek.

-Craft-olás (illetve erőteljes kibővítése az F3-hoz képest) kellemesen feldobja a játékot, még akkor is ha nálam csak két lehetőség fordult elő: 1. konkrétan kellett valami, de nem volt meg hozzá az alapanyag 2. úsztam az alapanyagokban, de semmi sem kellett :).

vegyes:

-A VATS továbbra is nagyon jó dolog, és kell is mert amúgy nem egy csúcs FPS a játék (enyhén szólva), de gyengébb mint az F3-ban, (például rendesen sebződhetünk használata közben) - én leginkább a Grim Reaper's Sprint perk-et siratom, mert az itt teljesen használhatatlan lett.

-A Mojave nagy, van rajta sok felfedezni való, mind helységek mind karakterek és küldetések szempontjából, viszont maga a terep Vegas-t leszámítva tök jellegtelen monoton, messze nem olyan érdekes felfedezgetni mint az F3-at. Sivatag, táborokkal meg barlangokkal. A láthatatlan falakról nem is beszélve - felmászok egy sziklafalra, már látom a fennsíkot ahova egy ugrással jutnék, de nem, fuck you, player! Ilyen az F3-ban nem volt.

kontra:

-Interface, és ez a legnagyobb gond, a többi a felsorolásban (az engine dolgain kívül) apróság. Szóval az interface fos. Igaz, ugyanolyan mint az F3-ban, de ott nem volt ennyi szemét az inventory-dban mint itt. Még egy sorter moddal is kényelmetlen volt kezelni. A trade kezelőfelületre mindenképp ráfért volna egy weapon/armor/stb szerinti osztályozás. A másik a quest menü. Annyi quest van a játékban, hogy berosálok, és a menü ennek a kezelésére szintén nem alkalmas. Itt legalább egy frakciók szerinti osztályozás beleférhetett volna. Végül ami megint csak mérhetetlenül felhúzott, azok a jelöletlen quest-ek. Ha valaki konkrétan megkér valamire amiért a végén xp-t kapsz akkor azt mi a rákért nem jegyzi fel a játék? Talán fejben kéne tartanom? Alternatívaként lehetett volna egy notebook jellegű része a pip-boy-nak ahova felírhatnánk dolgokat magunknak, de komolyan ilyenek nekem eszembe jutnak nekik meg nem?

-Az engine továbbra is tré - fagyások vannak bőven, karakteranimációk gyengék, a fizika ótvar, stb. Gamebryo - no comment.

-A fegyverek tárazási animációját nem lehet megszakítani, és ha kifogysz automatikusan táraz. Nagy élmény olyan fegyvereknél ahol több másodperces az animáció miközben gyalulnak mindenfelől.

-A karma rendszernek még az F3-énál is kevesebb értelme van.

-Szkripthibák quest-eknél előfordulnak (néhány a fő szálban, ami elég durva, nem tudom mi a túrót teszteltek ha nem a fő szálat).

-A kaszinókba (és jó pár más helyre) bemenet elveszik a fegyvereidet, aminek köszönhetőek frankón elvész az összes hotkey és lőszertípus beállítás - lehet manuálisan bepötyögni minden kijövetel után.

Az interface zavart a leginkább, de még ezzel együtt is a játék pozitívumai messze elnyomják a negatívumokat, annak ellenére, hogy nekem azért az F3 összességében jobban bejött. Valahogy ennek az engine-nek jobban áll az F3 kihaltabb poszt apokaliptikus világa mint ez a fajta játékmenet, ahol majdnem mindenhol emberekbe futsz és rengeteget kell beszélgetni. De összességében az FNV, főleg a DLC-kkel együtt mindenképp egy remek pakk, csak ajánlani lehet.

8.5/10

Ja igen, a DLC-kről pár szó, végigjátszásuk sorrendjében:

Honest Hearts

Ezt leginkább a terep vitte el a hátán, nagyon látványos, elégé vertikális, és nem egyszerű eligazodni rajta (ami nálam pozitívum, főleg, hogy itt ezt nem láthatatlan falakkal oldották meg). A sztori nem egy nagy durranás, kicsit kiegészíti a lore-t és ennyi, de mindent egybevéve kellemes kieg.

Old World Blues

A sztori és a karakterek igencsak elviszik a hátukon ezt a DLC-t. Az FNV többi részéből is kitűnik eredetiségével és humorosságával... na jó, totál elmebeteg az egész, de a szó legpozitívabb értelmében. :) Sokat dob rajta a kiemelkedően jó szinkron is. A kenyérpirítót és a biolabort sokadszorra sem tudom faarccal végighallgatni. :) A játékmenet érdekes - a terep nem látványos, de van rajta mit átkutatni, viszont az ellenségekkel talán kicsit fölé lőttek. Temérdek életerejük van, komolyan mondom az egész alapjáték alatt nem lőttem el annyi lőszert mint ebben a kiegben. Mindent egybevetve nekem ez a DLC jött be a legjobban.

Dead Money

Unalmas, repetitív helyszíneken kell oda vissza mászkálva fetchquest-eket csinálni, idegesítő ellenségekkel találkozva, 'trial and error' játékmenettel megspékelve. Ja, kvázi nulla sztori mellett. Borzalom. Két dolgot tudok felhozni a mentségére: 1. a karakterek jók lettek ... bár a végére azok is felhúztak - kinyalom a seggüket egész DLC alatt erre a háromból kettő mégis meg akar ölni a végén. Hát akkor megdöglötök, barátaim! :) A másik jó dolog, hogy ez a DLC is egyszer véget ér... ja nem, hanem a Browning géppuska, ami a játék egyik legjobb fegyvere, szerintem.

Lonesome Road

Játékmenet: Kvázi lineáris helyszíneken kell végig lőni magunkat. Kicsit feldobja a robbanófejek illetve az EDE fejlesztések keresgetése. A terep maga viszont nagyon tetszett - ilyen szintű pusztulást sehol máshol nem látni a játékban, igazi poszt apokaliptikus környezetben tevékenykedhetünk. A sztori egyszerű mint a faék, ködösítéssel és cseppenkénti adagolással próbálták érdekessé tenni ami eleinte fárasztott, viszont a kieg fele körül, amikor Ulysses végre elkezd konkrét információkat is közölni, egész érdekes, vagy inkább hangulatos lesz. A végére pedig egészen megfogott. Mondjuk szerintem Ulysses kicsit túl van játszva, így ember nem beszél - ha a csávó a rántotta receptjét mondaná el, az is totál mélyenszántónak és filozofikusnak hangzana. :) Hangulatos kieg volt, de szerintem annyit nem adott hozzá a játékhoz mint a HH vagy az OWB.

Gyengébb DLC-k ide vagy oda, ezt a játékot mindenképp velük együtt (vagyis az Ultimate Edition-ként) ajánlott játszani, feldobják az élményt amikor az ember már belefáradt kicsit a Mojave sivatagba.

Link to comment
Share on other sites

kaszman1

-Interface, és ez a legnagyobb gond, a többi a felsorolásban (az engine dolgain kívül) apróság. Szóval az interface fos. Igaz, ugyanolyan mint az F3-ban, de ott nem volt ennyi szemét az inventory-dban mint itt. Még egy sorter moddal is kényelmetlen volt kezelni. A trade kezelõfelületre mindenképp ráfért volna egy weapon/armor/stb szerinti osztályozás.

Pont tegnap tûnt fel, hogy a PS3 verzióban vásárláskor, fõzéskor, craft-oláskor. stb le lehet kategóriákra bontani a kínálatot egy mozdulattal :o Ezen kívül nem tudom PC-n azóta ezt javították-e, de szintén konzolon nem szemeteli tele az inventory-t fölösleges cuccokkal (pl kártyalapok). Ez azért tûnt fel ennyire, mert az elsõ két végigjátszáskor ugyanezt a frusztrációt éreztem tárgykeresés közben és elég genyóság ha csak az egyik platformon tesznek elérhetõvé bizonyos funkciókat.

-A karma rendszernek még az F3-énál is kevesebb értelme van.

A készítõk szerint egy fontos szerepe van a karmának a játékban: A játékos tudja magát hová tenni az elvetemült vs szuperjófiú skálán :omg: Mondjuk gáz, hogy sehol még csak skillcheck-szerû befolyása sincs.

-A kaszinókba (és jó pár más helyre) bemenet elveszik a fegyvereidet, aminek köszönhetõek frankón elvész az összes hotkey és lõszertípus beállítás - lehet manuálisan bepötyögni minden kijövetel után.

Elég buta megoldás. Baromi macerás mindent újra bepakolgatni - fõlag ha van minimum 3-4 fegyver folyamatosan a repertoárban, amihez az ember hurcol fejenként 2-5 típusú lõszert. Asszem volt valami mod erre Nexus-on.

Link to comment
Share on other sites

-max-

Ez szubjektív. :P Viszont nálam a GoG verzió se megy, Te hogy tudtad mûködésre bírni?

Képzeld oda az idézõjelek után az "egyik" szót és máris nem az. ;) Nekem nem volt semmi problémám a GOG-os verzióval, elvileg annak mennie kéne módosítások nélkül is. Ezt a guide-ot ajánlom elolvasásra, pakolj fel mindent ezek közül (talán valamelyik fixpack javítja).

Link to comment
Share on other sites

SaltyDave
Awesomenauts
[GSF] Picture


Szemeztem vele sokat, egyszerűen mert tetszett a rajzolt stílus és a minden sarokban humoros megjegyzésekkel tarkított összkép, a 2D-s játékmenet, de igazából fogalmam sem volt róla hogy ez miféle játék. Hát alaposan meglepődtem, hogy nem egy 2D-s scrollozós játék 20-30 pályával és ennyi. Közel sem. Ez a játék egy MOBA (aki nem tudná: a LoL / DotA típusú játékok gyűjtőneve), abból is egy teljesen egyedi, gyors, bárkinek elérhető kiszerelés.

Az eredeti MOBA koncepcióval ellentétben itt rengeteg pálya van mindig 2 lane-el, és 3v3 játékosfelállással. A karakterek természetesen a műfajhoz hűen besorolhatóak különféle kategóriákba mint pl. tank, assassin, support / healer, nuker / crowd control stb. és minden kategóriának egy max 2 képviselője van a játékban - tehát relatíve alacsony a választék, de ez nem is baj. Egyrészt mert bár nagyon lassan, de bővül a felhozatal, másrészt mert ahogy majd játék közben ti is rájöttök, azért jól ki vannak találva. Sosem érzi azt az ember, hogy ez micsoda remek karakter lehetne a számára, ha csak egy képessége más lenne, e téren kifogástalan a játék.
A lane-eken természetesen megtalálhatóak a tornyok (minden lane-en kettő) amik védik a bázisunkat, aminek az elpusztítása / védelme a cél. A tornyokat a műfajban megszokott minion-ok ostromolják amit a bázis termel automatikusan, torony elpusztítása esetén pedig csatlakozik egy super minion is az adott lane-hez, tehát tényleg minden ismerős és egyből kézenfekvő lesz annak aki valaha játszott DotA-val vagy League of Legends-el.

Minden játék után kapjuk az tapasztalatot a profilunkhoz (amit a Steam Cloud tárol), és szépen lassan - bár a megfogalmazás pontatlan: igen is gyorsan - kapjuk az új tartalmakat szintenként. Hol új tárgyakat, amit játék közben a boltban megvásárolhatunk, hol új karaktereket, hol új pályákat a practice módhoz. A pályák. Azok valami fenomenálisak. MOBA játékokban új térképet alkotni nagyon komoly és kényes feladat, hiszen nem ritkán 100+ karakter balance-ára van kihatással, de ez itt nem probléma: na nem az alacsony karakterszám miatt (azért bőven van választék, jelenleg 13 egymástól teljesen eltérő típusú 'nauta van, ebből 5 steam exkluzív, szóval aki tervezi hogy beszerezi, ott tegye!), hanem mert a 2D-s játékmenet és a többi MOBA-hoz képest százszor, milliószor casual-abb beállítottság miatt ez egyszerűen nem probléma, és kész. Senkit nem érdekel. Így aztán a sok pályát meg lehet bolondítani mindenféle beépített extrával anélkül, hogy túlzsúfolt lenne bármelyik is, vagy ki kellene hagyni egy jó ötletet ennek elkerülése végett: van itt sivatagos, gombnyomásra a földből előtörő óriáskukac csapdás, mocsaras, neutral miniboss-os, high-tech, és sok más, sőt, remélhetőleg a jövőben ez is bővül. A rengeteg pálya pedig a markánsan eltérő karakterekkel megfejelve rengeteg újrajátszhatóságot jelent, nem beszélve arról hogy van Presige mód, hogy nullázhassuk a szintünket ha nagyon unnánk magunkat max. szinten.

Igazából ezt a játékot jobbkor nem is adhatták volna Humble Bundle-ban (tessék szépen megvenni, még csak nem is average fölött van). Szeretem a MOBA játékokat, de gyűlölöm amikor fél / háromnegyed órára össze vagyok zárva idiótákkal akik miatt az egész csapat a kezdetektől halálra van ítélve. Vagy alapvető tudás hiánya amit a műfaj megkövetelne, vagy simán skill, vagy simán egy chat-be flame-elő retardált, vagy meccs közepén jut eszébe hogy kutyát kell sétáltatni (komolyan volt ilyen), te meg az értékes időd azzal pazarlod hogy ott szenvedsz mellettük. Na itt nincs semmi ilyen. Villámgyors meccsek, egyszerű és az első perctől világos játékmenet, a karakterek gyorsan kiismerhetőek ám mind velük, mind ellenük élvezet játszani sokadszorra is, és még is, hiába casual megközelítésű az egész játék, magán hordozza a MOBA összes stílusjegyét, és aktívan be is építi a játékmenetbe, ami mint 2D platformer lövölde, gördülékeny és jól összerakott, ráadásul még kontrollerrel is játszható, mivel a játék konzolos Arcade / Indie címként indult, de a későbbi PC relase után Steam-en teljesedett ki sok tartalommal (INGYEN) amit a konzolosok nem kaptak meg!

Az OST is eszeveszett jó lett. Minden karakter kapott egy hozzá illő zenét, szintúgy minden pálya, és az egész amellett hogy jól illeszkedik a játék vizuális megjelenéséhez, képes humoros (vagy akár badass módon humoros: lásd alább Skolldir theme song, hát mit ne mondjak rendesen meglepődtem amikor megszólalt :D) is lenni mindemellett. Szóval nem lehet belekötni. Az egyetlen hátrány(?) hogy a karakter skinek fizetős DLC-k, de semmi más, csak skin az összes. Minden más elérhető a játékban, amint azt megvásároltuk. Ez a játék egy méltatlanul felfedezetlen gyöngyszem. Még csak nem is csiszolatlan gyémánt, hanem tökéletes - azért merem kijelenteni ezt így, mert casual cím, és nincs annyi balance stb. követelmény amibe bele lehetne kötni mint pl. a LoL-nál. Na nem az elvárások alacsonyabbak, hanem a casual jellegéből fakadóan könnyedén veszi ezt az akadályt. Akinek volna kedve játszani (szomorúan látom, hogy alig van meg valakinek az ismerősök közül steam-en :(), csak szóljon :).


10/9.4

Steam: 9.99 (3 pack: 19.98)
HIB: 1 dollár ( http://www.humblebundle.com/ még 9 napig él!)

4NootvRYOm4

JlkS5pUkNRg




a>[GSF] Picture[GSF] Picture[GSF] Picture[GSF] Picture[GSF] Picture
Link to comment
Share on other sites

Malleus

A készítõk szerint egy fontos szerepe van a karmának a játékban: A játékos tudja magát hová tenni az elvetemült vs szuperjófiú skálán :omg: Mondjuk gáz, hogy sehol még csak skillcheck-szerû befolyása sincs.

Az is gond vele, hogy totál nem reprezentatív, mert egy rakás kvázi elkerülhetetlen harcért (mert úgyis belefutsz feral ghoul-okba vagy fiend-ekbe) kapsz karmát, tehát ha nem is figyelsz oda és nem csinálsz semmi kirívóan gonoszságot (de jóságot sem), akkor automatikusan a jófiú kategóriába kerülsz. :)

Az interface-nél, ha jól emlékszem a kártyalapokat pont nem rakja be, de pont elég olyan dolog kerül be trade-nél a listába aminek még csak értéke sincs. :) Meg most jut eszembe, craft-olásnál az sem lett volna rossz ha mondjuk egy lõszert kijelölve kiírja, hogy mit tud (miben különbözik az alaptól, mondjuk), vagy hogy kilistázza, hogy melyik inventory-dban levõ fegyverekbe lesz jó. Ilyen kényelmi funkcióból el tudtam volna viselni párat.

Link to comment
Share on other sites

kaszman1

Az is gond vele, hogy totál nem reprezentatív, mert egy rakás kvázi elkerülhetetlen harcért (mert úgyis belefutsz feral ghoul-okba vagy fiend-ekbe) kapsz karmát, tehát ha nem is figyelsz oda és nem csinálsz semmi kirívóan gonoszságot (de jóságot sem), akkor automatikusan a jófiú kategóriába kerülsz. :)

Az interface-nél, ha jól emlékszem a kártyalapokat pont nem rakja be, de pont elég olyan dolog kerül be trade-nél a listába aminek még csak értéke sincs. :) Meg most jut eszembe, craft-olásnál az sem lett volna rossz ha mondjuk egy lõszert kijelölve kiírja, hogy mit tud (miben különbözik az alaptól, mondjuk), vagy hogy kilistázza, hogy melyik inventory-dban levõ fegyverekbe lesz jó. Ilyen kényelmi funkcióból el tudtam volna viselni párat.

A fordítottja is igaz, ha pl a Powder Ganger-ek ellenségesek akkor is lopásnak számolja elszedni a motyójukat a ládákból, szekrényekbõl, stb

A cuccok elemzése tényleg jól jött volna, vagy legalább egy details funkció az eszköztárban. Az tény, hogy messzirõl sem tökéletes játék sem játékmenetileg, sem technikailag - mégis beszippant :lol:

Én most járok level 15-nél és már Vegas-ban hazárdírozok. Próbálom kifosztani a kaszinókat, ha már a Karaván-ban nincs méltó ellenfelem :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Balee

Metro Last Light

Nagyon jó játék, sokkal jobb és változatosabb mint az elsõ rész. De a befejezés..., ennek ellenére azonban egy:

9/10-et simán megér.

Resident Evil Revelations

Érezni rajta, hogy kézikonzolra készült, kissé le van az egész egyszerûsítve, de a hangulat mindenért kárpótol.

Egyik legjobb Resi rész.

8/10

Link to comment
Share on other sites

wYth-NRG

Melyik befejezést kaptad? Gondolom a rosszat, ennél a résznél szerintem sokkal jobb a jó befejezés. Elsõnél viszont a rossz.

Link to comment
Share on other sites

Balee

Sajnos a rosszat, mit kell tenni a jó befejezéshez?

Link to comment
Share on other sites

wYth-NRG

Egyik oldalról belinkelem már mikért jár pozitív és negatív karma pont:

Morality Point System

Gain Morality:

Note: Completing all actions listed here is no required to get the best ending, but doing as many as possible will improve chances of unlocking.

  • Sparing Surrendering Soldiers

Rescuing Women & Children

Listening to NPC Stories

Hearing Dialogue in Populated Areas (Exploration)

Playing Musical Instruments

Be Generous with Bullets (Give to Beggars)

Do Exactly What NPCs Instruct (Example: Dark One says a creature is not hostile, do not kill it.)

Finding Hidden Ammo Caches on QUARANTINE

Complete SEPARATION Without Killing Humans

Complete FACILITY Without Killing Humans

Complete REVOLUTION Without Killing Humans

Complete BRIDGE Without Killing Humans

Rescue the Women & Children in BANDITS

Rescue the prisoners in the Reich Concentration Camp

Return the Crying Child’s Teddy Bear in VENICE

See all Visions in DEAD CITY and don’t kill the Demons on the rooftop

Don’t Kill Pavel or Lesnitsky

Shoot the creatures off the Mother Bear Mutant after the boss fight

Lose Morality:
  • Killing Humans

Killing Surrendering Soldiers

Stealing in Populated Areas

Link to comment
Share on other sites

Gruffersten

Sajnos a rosszat, mit kell tenni a jó befejezéshez?

Miért rossz?

Egyik oldalról belinkelem már mikért jár pozitív és negatív karma pont:

Rescue the Women & Children in BANDITS

Ez elképesztõen jó rész volt, pláne a felvezetés

felnyársalt emberekkel

eléggé megadta a hangulatot...

Link to comment
Share on other sites

gebali1991

New Vegas-hoz: Mennyit adnak a DLC-k (illetve az Ultimate Edition) az alapjátékhoz? Kinéztem Boxra sima kiadást, amit 2500-ért be tudnék szerezni, míg az UE valahol hatnál kezdõdik. Szóval ennek fényében érdemes?

Link to comment
Share on other sites

Jelan

New Vegas-hoz: Mennyit adnak a DLC-k (illetve az Ultimate Edition) az alapjátékhoz? Kinéztem Boxra sima kiadást, amit 2500-ért be tudnék szerezni, míg az UE valahol hatnál kezdõdik. Szóval ennek fényében érdemes?

Én azt mondom, hogy igen, de attól függ mennyit enged a pénztárcád.

Link to comment
Share on other sites

kaszman1

New Vegas-hoz: Mennyit adnak a DLC-k (illetve az Ultimate Edition) az alapjátékhoz? Kinéztem Boxra sima kiadást, amit 2500-ért be tudnék szerezni, míg az UE valahol hatnál kezdõdik. Szóval ennek fényében érdemes?

Ha szöszmötölsz a DLC-k könnyen megduplázhatják egy átlag alapjáték idejét. Ezen kívül szerintem elég jók és remek változatosságot jelentenek a Mojave sivatag után/közben. A fõszálat csak minimálisan egészítik ki, ha csak az érdekel mellõzhetõek. Adnak egy kis lore-t az egész világhoz (pl találkozhatsz városi legendákkal, vagy plakátokról visszaköszönõ elõadómûvészekkel, stb). Maguk módján szerintem jól kidolgozottak és tele vannak tömve érdekes társakkal és NPC-kel. Nem mellékesen mind elég jó reward-dal kecsegtet, a játék talán legjobb stukkerait is itt lehet összekukázni.

Ja és a szinthatárt is jócskán feltornázzák, szóval ha szeretsz felfedezni és fejlõdgetni akkor már azért is megéri.

Az UE alapból tartalmaz kezdõ bónusz felszerelést (érdemes eladni, ha szereted a kihívást) és a GRA fegyverbõvítményt (Gun Runners Arsenal), ami tonnányi új fegyvert, lõszert és modifikációt jelent.

6k-t simán megér, ha alapból van benne 50-100 óra játékidõ (vérmérséklettõl függõen), valamint elég nagy az újrajátszási faktor a sok frakció miatt.

----

Ha mindez nem izgat az alap magában is megéri olcsóbban, abban is bele lehet pakolni több tucat órát.

Link to comment
Share on other sites

Malleus

Ha szöszmötölsz a DLC-k könnyen megduplázhatják egy átlag alapjáték idejét.

Nálam így volt. 50 óra FNV, 40 óra a 4 DLC. Mondjuk ez a FNV/UE 2500/6000 ft árkülönbség kicsit irreális szerintem (mondjuk még mindig nem olyan durva mint a steam-es 10/35 euró - a gamersgate-es 10/15(!) font enyhén szólva korrektebb, de ezek PC-re ugye). Rengeteg játékidõ van benne, szóval akár még azt a 6 rongyot is megérheti, ha van rá keret.

Link to comment
Share on other sites

gebali1991

Nálam így volt. 50 óra FNV, 40 óra a 4 DLC. Mondjuk ez a FNV/UE 2500/6000 ft árkülönbség kicsit irreális szerintem (mondjuk még mindig nem olyan durva mint a steam-es 10/35 euró - a gamersgate-es 10/15(!) font enyhén szólva korrektebb, de ezek PC-re ugye). Rengeteg játékidõ van benne, szóval akár még azt a 6 rongyot is megérheti, ha van rá keret.

Nincs keret rá, szóval vagy azt választom, hogy akkor alapkiadás olcsón, vagy várok egy alkalomra, hogy 3-4 ezerért beszerezzem az UE-t.

Link to comment
Share on other sites

kaszman1

Nincs keret rá, szóval vagy azt választom, hogy akkor alapkiadás olcsón, vagy várok egy alkalomra, hogy 3-4 ezerért beszerezzem az UE-t.

Vagy vedd meg használtan -_-

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...