Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Mit Játszottál Végig Legutóbb?


SaltyDave

Recommended Posts

moody
1 hour ago, Ejnoyin-Qwebeh-Yenmon said:

Nehezek, de az alapmechanikák az alap bossokból vannak, szóval sztem simán teljesíthetőek...egy kis gyakorlással. És könnyebb is őket újrapróbálni.

Ezt hogy érted? Nem kell visszagyalogolni a padtól?

Link to comment
Share on other sites

Ejnoyin-Qwebeh-Yenmon
15 minutes ago, moody said:

Ezt hogy érted? Nem kell visszagyalogolni a padtól?

Aha. A boss hulla előtt kelsz fel és meg tudod ütni megint a dream naillel.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

moody
14 hours ago, Ejnoyin-Qwebeh-Yenmon said:

Aha. A boss hulla előtt kelsz fel és meg tudod ütni megint a dream naillel.

Háát megpróbáltam egy bosst. Annyira valóban nem frusztráló hogy folyamatosan tudom tryolni. Kellene egy ore még a fegyver fejlesztéshez. Sokat segítene a plusz dmg.

ja, amúgy ki maradt egy rész, ma vettem észre. Plusz skillt is szereztem... :D

Link to comment
Share on other sites

moody

@Ejnoyin-Qwebeh-Yenmon

Helyzetjelentés:

102%-on van a játék.
Összes képesség megszerezve (a shade soul kimaradt, a kulcsot amit Sly-nál kell leadni skipeltem. csomószor elmentem mellette és nem vettem észre :D)
Összes kukac összegyűjtve. 
Összes charm bezsebelve.
Gladiátor valaminek a 3. része hiányzik, majd lehet megcsinálom.
2400 dream essence megvan, acsi pipa. (egy dream boss maradt ki, amelyik pattog össze vissza, szellemek a jelenlegi tudásom szerint mind meg van)
Void Heart megszerezve.
Godhome felfedezve, de nem csinálom szerintem meg.
Grimm megidézve, szintén nem fogom megcsinálni, a virágos küldetés is skipelve.

Ezzel a felállással megcsaptam a Hollow Knightot, és csak annyi változott hogy Hornet segített a harcban. Lehet, hogy kis erőfeszítéssel tudnék más befejezést is összehozni, de úgy gondolom hogy 49 óra játékidővel a magam részéről kimaxoltam. Fantasztikus élmény volt, ebben a kategóriában egyértelműen a legjobb, de ettől független is kimagaslóan több játékélményt nyújt sok AAA játéknál. :)

Link to comment
Share on other sites

Ejnoyin-Qwebeh-Yenmon
1 hour ago, moody said:

@Ejnoyin-Qwebeh-Yenmon

Helyzetjelentés:

102%-on van a játék.
Összes képesség megszerezve (a shade soul kimaradt, a kulcsot amit Sly-nál kell leadni skipeltem. csomószor elmentem mellette és nem vettem észre :D)
Összes kukac összegyűjtve. 
Összes charm bezsebelve.
Gladiátor valaminek a 3. része hiányzik, majd lehet megcsinálom.
2400 dream essence megvan, acsi pipa. (egy dream boss maradt ki, amelyik pattog össze vissza, szellemek a jelenlegi tudásom szerint mind meg van)
Void Heart megszerezve.
Godhome felfedezve, de nem csinálom szerintem meg.
Grimm megidézve, szintén nem fogom megcsinálni, a virágos küldetés is skipelve.

Ezzel a felállással megcsaptam a Hollow Knightot, és csak annyi változott hogy Hornet segített a harcban. Lehet, hogy kis erőfeszítéssel tudnék más befejezést is összehozni, de úgy gondolom hogy 49 óra játékidővel a magam részéről kimaxoltam. Fantasztikus élmény volt, ebben a kategóriában egyértelműen a legjobb, de ettől független is kimagaslóan több játékélményt nyújt sok AAA játéknál. :)

Spoiler

Akkor még annyit tegyél meg, hogy mikor Hornet közbeszól a harcban, ledreamnailezed a Hollow Knightot. Az az endboss.

 

BTW a Grimm fight nagyon nehéz, de nagyon szórakoztató, miután kitanulod. Már-már tánc. :D

 

Link to comment
Share on other sites

moody
1 hour ago, Ejnoyin-Qwebeh-Yenmon said:
  Hide contents

Akkor még annyit tegyél meg, hogy mikor Hornet közbeszól a harcban, ledreamnailezed a Hollow Knightot. Az az endboss.

 

BTW a Grimm fight nagyon nehéz, de nagyon szórakoztató, miután kitanulod. Már-már tánc. :D

 

Spoiler

Igen láttam, hogy ha a Dream Nailel megütöm, akkor a Radiance fightba dob be. Elvileg az egyik legnehezebb boss. Legalább is a videok alapján amiket néztem. :D

A Grimm a charm fejlesztés és a plusz slot miatt jó lenne, de valahogy ennyi fight után nincs energiám. A white placenél volt pár hely, ahol azt mondtam hogy ez nem fog menni. Kikapcosltam a PS-t. Annyira bosszantott hogy 5-10 perc múlva vissza kapcsoltam, aztán nagy nehezen sikerült. Jó, hogy van a Hiveblood charm, anélkül pöppet nehéz lenne. :D

Még pluszba a szörnyek "gyűjtésének" lehet neki fogok állni, mert kíváncsi vagyok, hogy mit ad ha mind megvan. (mit ad amugy? :D )

 

Link to comment
Share on other sites

Ejnoyin-Qwebeh-Yenmon
2 hours ago, moody said:
  Hide contents

Igen láttam, hogy ha a Dream Nailel megütöm, akkor a Radiance fightba dob be. Elvileg az egyik legnehezebb boss. Legalább is a videok alapján amiket néztem. :D

A Grimm a charm fejlesztés és a plusz slot miatt jó lenne, de valahogy ennyi fight után nincs energiám. A white placenél volt pár hely, ahol azt mondtam hogy ez nem fog menni. Kikapcosltam a PS-t. Annyira bosszantott hogy 5-10 perc múlva vissza kapcsoltam, aztán nagy nehezen sikerült. Jó, hogy van a Hiveblood charm, anélkül pöppet nehéz lenne. :D

Még pluszba a szörnyek "gyűjtésének" lehet neki fogok állni, mert kíváncsi vagyok, hogy mit ad ha mind megvan. (mit ad amugy? :D )

 

Nem olyan nehéz a Radiance szerintem. A Grimm nehezebb.

A White palace rohadt jó volt, azt nagyon élveztem, ilyen Super Meat Boy feelingje volt.

azt hiszem az nem ad semmi különlegeset, csak achit.

Link to comment
Share on other sites

moody
2 hours ago, Ejnoyin-Qwebeh-Yenmon said:

Nem olyan nehéz a Radiance szerintem. A Grimm nehezebb.

A White palace rohadt jó volt, azt nagyon élveztem, ilyen Super Meat Boy feelingje volt.

azt hiszem az nem ad semmi különlegeset, csak achit.

Tryoltam. Valóban nem nehéz. A Soul Master dream módja vészesebbnek tűnt elsőnek. Na meg a Collector is durvább volt mikor shadow dash meg minden féle jóság nélkül csaptam meg.

Jöhetne már a Silksong! Az folytatás vagy előzmény lesz?

Link to comment
Share on other sites

Ejnoyin-Qwebeh-Yenmon
7 hours ago, moody said:

 

Jöhetne már a Silksong! Az folytatás vagy előzmény lesz?

Hát én már másfél éve várom nagyon, de nagyon titokzatosak és alig csöpögtetnek infót.

Ez egy jó kérdés, nagy erről a vita. :D

Link to comment
Share on other sites

moody
39 minutes ago, Ejnoyin-Qwebeh-Yenmon said:

Hát én már másfél éve várom nagyon, de nagyon titokzatosak és alig csöpögtetnek infót.

Ez egy jó kérdés, nagy erről a vita. :D

Steamen pedig vannak gameplay videok. Nagyon komolyan néz, talán picit összetettebb is lesz a harc. Korán van még ezt mondani, de azért akár teljes árat is kifizetek és nem várok az akciókra. :D

Link to comment
Share on other sites

moody

@Ejnoyin-Qwebeh-Yenmon

Egyébként rohadt nehezen engedem el a játékot. Szerintem évek óta nem élveztem ennyire valamit. Az egésznek a története, a kihívása,a  felfedezni valója. Lehet meg próbálom a durvább kihívásokat a Godhomeban. :D 

Link to comment
Share on other sites

Ejnoyin-Qwebeh-Yenmon
28 minutes ago, moody said:

@Ejnoyin-Qwebeh-Yenmon

Egyébként rohadt nehezen engedem el a játékot. Szerintem évek óta nem élveztem ennyire valamit. Az egésznek a története, a kihívása,a  felfedezni valója. Lehet meg próbálom a durvább kihívásokat a Godhomeban. :D 

Előbb ajánlom a colosseum 3. körét.
Utána mehetnek a pantheonok. Ott 3 van azt hiszem, amit emberileg meg lehet csinálni. :D
Godhome meg azért jó, mert ott az összes boss és tudod őket próbálgatni, gyakorolni. Meg vannak nekik ilyen ütés nélküli kihívásaik is, ha kemény vagy.

Nekem nem kérdés, hogy a Silksong amint fizethető akár preorderként, veszem azonnal. Már fél éve több volt benne az enemy, mint a HK-ban, meg a zene is több lesz szóval elvileg nagyobbnak kell lennie, több tartalommal.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Leon121

A Plague Tale: Innocence

Egy példa arra, hogy a kevesebb több és jobb lett volna. Lopakodós játékként indul, majd színesítik az egészet a patkányinvázióval, amitől kap egy adag horroros ízt is, és ez baromi jól áll neki. A pestis járványt mutatja be úgy, ahogy korábban talán még egy játék sem, és piszok hangulatos. Van benne egy kis irreális érzés azért, de nem vészes, költői túlzásnak elmegy, ahogy vegyszerrel némely helyeken tudjuk csalni a patkányokat ide-oda. Aztán történik egy csavar (ami annyira nem csavar, lehetett tartani tőle a játék elejétől kezdve), és onnantól átmegy fura akció-horror-misztikus nonszensz resident evil szintű baromságba, míg a végén patkányhorda küzd patkányhorda ellen a főinkvizítor előtt. Hát bázz... Ha megállnak ott, hogy a gyerekek elérik a különös kastélyt, és letelepednek ott, akkor egy kiváló játék lett volna, erős hangulattal, szép grafikával és isteni zenével. De neeem, kellett valami más, valami több, valami világmegváltás. Kár érte, a fele kiváló, a második fele (najó, utolsó harmada) kalap szar, a befejezés így inkább rossz szájízt hagy maga után. 

 

Link to comment
Share on other sites

JoeJoeJoe
On 11/26/2020 at 1:41 PM, Leon121 said:

A Plague Tale: Innocence

Egy példa arra, hogy a kevesebb több és jobb lett volna. Lopakodós játékként indul, majd színesítik az egészet a patkányinvázióval, amitől kap egy adag horroros ízt is, és ez baromi jól áll neki. A pestis járványt mutatja be úgy, ahogy korábban talán még egy játék sem, és piszok hangulatos. Van benne egy kis irreális érzés azért, de nem vészes, költői túlzásnak elmegy, ahogy vegyszerrel némely helyeken tudjuk csalni a patkányokat ide-oda. Aztán történik egy csavar (ami annyira nem csavar, lehetett tartani tőle a játék elejétől kezdve), és onnantól átmegy fura akció-horror-misztikus nonszensz resident evil szintű baromságba, míg a végén patkányhorda küzd patkányhorda ellen a főinkvizítor előtt. Hát bázz... Ha megállnak ott, hogy a gyerekek elérik a különös kastélyt, és letelepednek ott, akkor egy kiváló játék lett volna, erős hangulattal, szép grafikával és isteni zenével. De neeem, kellett valami más, valami több, valami világmegváltás. Kár érte, a fele kiváló, a második fele (najó, utolsó harmada) kalap szar, a befejezés így inkább rossz szájízt hagy maga után. 

 

Igen, ez nekem is fájt, hogy a misztikum remek fűszere volt a játéknak egész addig, míg ki nem derült miről szól, onnantól meg marhaság :D A bossfight engem konkrétan frusztrált, annyira játékidegennek érződött. Mindezek ellenére nekem pozitív élmény volt a játék, annyira megkedveltem a szereplőket, hogy igazán tudtam értük aggódni és a setting a játék legvégéig nagyon hangulatos volt

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

SaltyDave
On 11/26/2020 at 1:41 PM, Leon121 said:

A Plague Tale: Innocence

Egy példa arra, hogy a kevesebb több és jobb lett volna. Lopakodós játékként indul, majd színesítik az egészet a patkányinvázióval, amitől kap egy adag horroros ízt is, és ez baromi jól áll neki. A pestis járványt mutatja be úgy, ahogy korábban talán még egy játék sem, és piszok hangulatos. Van benne egy kis irreális érzés azért, de nem vészes, költői túlzásnak elmegy, ahogy vegyszerrel némely helyeken tudjuk csalni a patkányokat ide-oda. Aztán történik egy csavar (ami annyira nem csavar, lehetett tartani tőle a játék elejétől kezdve), és onnantól átmegy fura akció-horror-misztikus nonszensz resident evil szintű baromságba, míg a végén patkányhorda küzd patkányhorda ellen a főinkvizítor előtt. Hát bázz... Ha megállnak ott, hogy a gyerekek elérik a különös kastélyt, és letelepednek ott, akkor egy kiváló játék lett volna, erős hangulattal, szép grafikával és isteni zenével. De neeem, kellett valami más, valami több, valami világmegváltás. Kár érte, a fele kiváló, a második fele (najó, utolsó harmada) kalap szar, a befejezés így inkább rossz szájízt hagy maga után. 

 

Na ezzel egy életre kihúztad a "érdekel de majd máskor" folyamatosan nyaggató játékok listájáról nálam, köszönöm szépen.

Link to comment
Share on other sites

JoeJoeJoe
5 hours ago, SaltyDave said:

Na ezzel egy életre kihúztad a "érdekel de majd máskor" folyamatosan nyaggató játékok listájáról nálam, köszönöm szépen.

szerintem egyébként van olyan jó és eredeti az első 80%-a, hogy kompenzálja a legvégét. Én legalábbis már a környezetek miatt is jó érzéssel gondolok vissza rá.

Link to comment
Share on other sites

moody
5 hours ago, JoeJoeJoe said:

szerintem egyébként van olyan jó és eredeti az első 80%-a, hogy kompenzálja a legvégét. Én legalábbis már a környezetek miatt is jó érzéssel gondolok vissza rá.

Szintén. Nem bántam meg, hogy meg vettem. Szokni kellett, de összességében tetszett.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Leon121
19 hours ago, SaltyDave said:

Na ezzel egy életre kihúztad a "érdekel de majd máskor" folyamatosan nyaggató játékok listájáról nálam, köszönöm szépen.

Ha meg tudsz állni akkor, amikor a fiatalok kiérnek egy erődbe, akkor addig teljesen jó az egész játék. Ott van is egy nagy szünet a történetben, szépen le is zárják egy szál kivételével az egészet, teljesen jól abba lehet hagyni. Addig nagyon jó. Utána előbb az akció nő meg, aztán bejön az idétlen misztikum, hogy egy csapnivaló fináléban érjen véget. Nekem a vége beleszart az elejébe is, utólag visszagondolva jó lett volna abbahagynom az erődnél. Ha ez így esetleg járható út számodra. :) 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

-OJ-

Chickens On The Road - a 9perces platina

Road Bustle - az 5perces platina

Slyde - a 15másodperces platina

 

Én kérek elnézést :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Hor1

fúj

Link to comment
Share on other sites

moody
56 minutes ago, Hor1 said:

fúj

az melyik játék??

Link to comment
Share on other sites

SaltyDave
1 hour ago, moody said:

az melyik játék??

Se munkában, se otthon a nappaliban nem merek ráguglizni ezekre most.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

-OJ-

És a sor folytatódik

My Name is Mayo

My Name is Mayo 2

:facepalm:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

-OJ-

Kona (PS4 - 100% Platina)

Részben detektívtörténet, részben természetfeletti túlélő horror, de általánosságban egy sétaszimulátor kalandjáték, aminek az igazi főszereplője nem is az általunk alakított magánnyomozó, hanem a hóvihar sújtotta kanadai vadon, a maga teljesen kietlenségével. Élő emberrel szinte nem is találkozunk fagyos bolyongásunk során, mivel rajtunk kívül mindenki elmenekült a vihar elől, aki meg maradt, az rejtélyes módon halálra fagyott, amit nekünk kell kideríteni, hogy pontosan miért. Nem egy nagyszám sztori, és a természetfeletti befejezés kimondottan blőd, de a célnak megfelel, és bőven fenntartja az érdeklődést  - ha akarunk, egy óra alatt a végére járhatunk az ügynek, csak a kulcsfontosságú helyszíneket érintve, de ha kíváncsiak vagyunk, feltúrhatjuk a helybéliek elhagyott házait, ellátmány és naplók után kutatva, hogy megismerjük őket. A házakhoz könnyedén eljuthatunk a kocsinkkal, a túlélő rész ott kezdődik, amikor a köztük lévő vadont járjuk a rejtett cuccokért, gyalogosan. Én szépen megkerestem az összes indián talizmánt, a húsz tűzhelyet, a kincsestérképeket, stb, de ezek csak acsikat adnak, a játékmenet szempontjából nincs sok hasznuk. Az úton kocsikázva semmi bajunk nem eshet, és a vadont járva is mindössze két dolog fenyeget minket: az egyik a hideg, amitől hősünk szépen lassan kihűl, hacsak nem keressük meg a rejtett tűzhelyeket és rakunk tüzet (házba betérve szintén az első dolgunk begyújtani) - de emberünk elég szívós, szóval ez a veszély nem nagyon fenyeget. A másik a farkasok, a játék egyetlen ellenség típusa, amiktől viszont egy jól irányzott baltacsapással (vagy egy eldobott hússal) megszabadulhatunk. Szóval a túlélő rész inkább csak mutatóban van, a sztorihoz hasonlóan ez is csak a hangulatteremtést szolgálja. Én mindezek ellenére jól elvoltam vele, amíg bejártam minden helyszínt a környezet és a hangulat teljesen beszippantott, úgyhogy nem sajnálom az érte fizetett ezer forintot és a ráfordított órákat (a platina is megvan kb 5óra alatt)

 

Link to comment
Share on other sites

Cori

Wasteland 2 Director's Cut - Vége. Kicsit tovább tartott mint reméltem, olyan 50-55 óra körül elég lett volna, de még bele kellett tolni 10-12 órát. California után kicsit megfáradt a dolog, Arizonát viszont végig élveztem. Korrekt kis RPG, imádom, hogy egy rakás skill közül kell választani, és nem tudsz mindenkit mindenben tökéletesíteni, specializálódni kell a tagoknak. A story és a karakterek nem voltak valami kiemelkedőek, de a világ hangulatosan van tálalva és írva, a különféle törzsek, bandák, miegymások is nagyon jól vannak tálalva. A story a játék 2. felében nem igazán haladt sehova, ott már kb tudtad, hogy miújság, csak még végig kellett menni 15-20 óra contenten, hogy letudhasd a végét. Kíváncsi vagyok mit hoztak ki a 3. részből, viszont nagyon bugos elvileg, úgyhogy majd a jövőben pótlásra kerül, úgyis itt a Cyberpunk a héten és amúgy is kicsit pihentetni akarom az RPG szférát, csak ilyeneket toltam az utóbbi pár hónapban :D 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...