Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Mit Játszottál Végig Legutóbb?


SaltyDave

Recommended Posts

Cori

Blood Fresh Supply - Perfekt!

Link to comment
Share on other sites

Leon121

Resident Evil Revelations 2

Hát ez jó volt. Nekem jobban tetszett, mint az első rész. Szebb (nyilván), szimpatikusabbak a karakterek, nincs annyira túltolva a konspirációs szarakodás, helyette azt a pár karaktert, aki a játékban szerepel, még meg is lehet kedvelni. Ötletes, ahogy két idősíkon játszódik, és átfedés van a helyszínekben, meg a karakterekben, jópofa, hogy végig van egy társunk, aki az egyik karakternél világít, a másiknál meg meglátja a láthatatlan szörnyeket - a játék legjobb és legparásabb ellenfeleit. Mikor a kiscsaj félős hangon megszólal, hogy Barry, jön ott valami, aztán a képernyő kezd elhomályosodni, a csaj meg sikolt, hogy "lőjj, arra", mutat valamerre, lövök, "nem arra, balrább", és egyre homályosabb a kép, és sikerül lelőni a mocskot, ami ilyen lovecrafti ocsmányságként válik láthatóvá... Nagyon állat. Lehet még lopakodni is, néhol kifejezetten ajánlja a játék, és tök jó érzés, de pont csak annyi, hogy 1-2 ellenfelet így teszel el láb alól, és feldobja a játékmenetet csöppet, de nem válik frusztrálóvá, és nem is kötelező.

Egy bajom volt egyedül a játékkal: rohadt sokáig tölt indításkor. Nem tudom, ez azért van-e, mert digitális, és nem kártyáról fut, azért tűnik fel, de kicsit zavaró. Mondjuk áthidalható, szóval nem nagy tragédia azért.

Tetszett, kafa volt. 

Link to comment
Share on other sites

bcom

Néhány nap kihagyás után tegnap folytattam és befejeztem a New Ordert. Nem volt valami hosszú, kb. 10 órát ír a steam. De, hogy mit belepakoltak ebbe a játékidőbe. Full eksön. És kifejezetten jót tettek a hangulatnak a kis naplóbejegyzések, meg a kitépett újságcikkek.  Na meg BJ a holdon...:laugh: Minden tiszteletem a fejlesztőké.

Mondhatnám, hogy minden pálya egy zárt, lineáris rendszer és csak a texturák mások, London, Berlin, Hold ide vagy oda, de ez nem számít ennél a játéknál. Az akció meg a játékélmény vitte a hátán az egészet. Engem ezek az emlegetett monológok sem zavartak igazán. Persze írtátok, hogy a többi rész már fulladozott... mindegy kipróbálom idővel azokat is.

Elkezdtem a Preyt (2017). Eslő egy óra. Basszus, ilyen indítással rég találkoztam...

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

JoeJoeJoe

Detroit: become human.

Na erről van szó! Míg a fahrenheit-et a vége miatt nem nem tudom igazán szeretni, a heavy raint a túltolt qte-k és a végső csavar miatt, a beyond two soulst pedig a nagyon limitált játékmenete és döntéstelenség miatt, addig ebben a játékban szerintem megszületett a Quantic dream legjobb játéka.

Itt kicsit megint előbbre került a qte eventek, de valahogy szervesebben illeszkednek a játékba és a karokkal való mókolást redukálták, a lassú mozgatást teljesen el is hagyták. És ami a legjobb, hogy rengeteg helyzetet el lehet rontani, konkrétan - ismét - a főszereplők belehalhatnak a cselekménybe idejekorán, ami nem okoz game over felíratot, hanem megy a játék tovább egy másik szálon. Óh és bizony szálból aztán van sok. Konkrétan teljes főszereplőcserét elérhetünk, vagy megutáltathatjuk magunkat mindenkivel, míg végül a saját társaink szabadulnak meg tőlünk. Videók alapján van kb a játékosbázis 0%-a által elért történés.

Ismét vannak "befolyás" pontok adott szereplőknél, amiket tettekkel, beszéddel lehet fentebb tornázni és más utakat megnyitni a függvényében. Viszont ami különösen tetszett, hogy van a közvélemény általi támogatottságnak is csúszkája. Ha erőszakot alkalmazunk, akkor csökken, míg békésség esetén egyre inkább mellénk állnak a közemberek. És ha ez még nem lenne elég, az egyik karakternél az is fontos mérő, hogy mennyire mond ellent a saját programozásának.
Ja igen, itt újra több karaktert irányíthatunk, akik néha találkoznak, különválnak. Kara, egy kislányt örökbefogadó android, akivel egy roadmovie keretein belül, az utcaszintről élhetjük át a történéseket, amit Marcussal, az android ellenállás vezetőjével alakíthatunk temperamentumunknak megfelelően. Connor pedig egy nyomozó, aki az androidok öntudatra ébredését kutatja és a küldetése, illetve az emberi társa mellett próbál egyensúlyt találni. Az eltérő hangulat, feladatok és a zene miatt mindegyik karakternél egészen más a játékélmény. Az egyetlen gondom, hogy Kara szála a másik két száltól erősen eltér, így technikailag ki is lehetett volna vágni, ám ez a játék a történetmesélésen kívül az android-ember-öntudat témát is feszegeti. Kara történetében például azt, miképpen lehet normális kapcsolat egy ember és android között.

Ezekkel már megvett a játék kilóra, ám ehhez jön még az, hogy ritka szemét döntéseket kell meghozni a játék során. Konkrétan én úgy jutottam a játék végére, hogy Conorral a konkrét ügyben alig jutottam valamire, viszont tök jól összebarátkoztam a világ legborzasztóbb rendőrével :D . Na meg azok az események! Marcussal nagyszabású, gyönyörű "kameramunkával" tálalt jeleneteknek lehetünk az elindítói, néha pedig nagy tereket (a szokásoshoz képest) kapunk, rengeteg használható ponttal, amivel el lehet szöszmötölni.

Én oda meg vissza vagyok ezért a játékért és megvan az a kellemesen depresszív érzés, hogy bár újrajátszhatnám ismét nulla előtudással. A temérdek elágazás amúgy szavatolna egy újrajátszást, az viszont már az én lelki bajom, hogy nagyjából mindenhol ugyanúgy döntenék, mert nem tudok kibújni a bőrömből. 

9/10

Ui.: a főmenü hátterében egy női android fogad, aki mindig reagál valamit érkezésünkre, köszön, jó hétvégét kíván, megkérdi hogy vagy. Érdemes mindig meghallgatni, amit mond, mert a játék végére elég... meglepő dolgokat fog csinálni.

UI.: ez az első quantic dream játék, ahol nincs zuhanyzós jelenet. De ezt most elnézem :D 

Link to comment
Share on other sites

moody
On 7/24/2019 at 11:06 PM, bcom said:

Néhány nap kihagyás után tegnap folytattam és befejeztem a New Ordert. Nem volt valami hosszú, kb. 10 órát ír a steam. De, hogy mit belepakoltak ebbe a játékidőbe. Full eksön. És kifejezetten jót tettek a hangulatnak a kis naplóbejegyzések, meg a kitépett újságcikkek.  Na meg BJ a holdon...:laugh: Minden tiszteletem a fejlesztőké.

Mondhatnám, hogy minden pálya egy zárt, lineáris rendszer és csak a texturák mások, London, Berlin, Hold ide vagy oda, de ez nem számít ennél a játéknál. Az akció meg a játékélmény vitte a hátán az egészet. Engem ezek az emlegetett monológok sem zavartak igazán. Persze írtátok, hogy a többi rész már fulladozott... mindegy kipróbálom idővel azokat is.

Elkezdtem a Preyt (2017). Eslő egy óra. Basszus, ilyen indítással rég találkoztam...

Nem a new colossusba van bj a holdon?

Link to comment
Share on other sites

gebali1991
25 minutes ago, moody said:

Nem a new colossusba van bj a holdon?

Nem. Ott a

Spoiler

Vénuszon van.

 

Link to comment
Share on other sites

moody
17 hours ago, gebali1991 said:

Nem. Ott a

  Reveal hidden contents

Vénuszon van.

 

Hahaha

Spoiler

HahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahaha

 

Link to comment
Share on other sites

-OJ-
24 minutes ago, moody said:

Hahaha

  Hide contents

HahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahahaHahaha

 

És ott lakik

Spoiler

a filmrendezői babérokra törő Hitler is

 

Link to comment
Share on other sites

Cori

Ha már Doom 25. évfordulója van:

Doom 3 + Resurrection of Evil- ezt már kiveséztük :D 

éés

Ultimate DOOM - Elsőnek egy 5-6 éve játszottam végig először, akkor is a Brutal Doom nevezetű moddal, hatalmas fun volt. Most viszont csak szimplán a gzdoomot használtam a magasabb felbontás meg kényelmesebb kezelőfelület miatt, de semmi plusz játékmechanikai változtatást nem használtam (mint a jumping vagy crouching, se teljes mouselook - nem vagyok hajlandó csak billentyűzettel játszani sry :D ).
Valamiért mindig kimaradt a fiatalkoromból, oké suliban infó teremben fent volt a gépeken valamelyik verziója a régi DOOM1-2nek és néha nyomogattuk is, de mire az infó terembe jutottunk már Half Life 1 multi volt a menő, így a DOOM max kipróbálás/hülyéskedés szintjén volt nálam. Hihetetlen, hogy ez a cucc még 25 évvel később is ilyen hatalmas fun, számomra ez viszi a prímet a régi full 3D előtti FPS korszakból. A level design (bár az Ultimate Doommal bejött Episode 4 nem a legjobb, és annyira Episode 2 se a kedvencem, de Ep1 és 3 zseniális), a fegyverek és a soundtrack, mind marha jó. Folytatom a DOOM 2-vel ami viszont friss, első végigjátszás lesz. (Ja és Ultra Violence nehézségen toltam, azt mondják a neten, hogy az menő :D Mondjuk Episode 4-ben már voltak seggfeszítős részek, a DOOM 2 pedig elvileg még nehezebb lesz, hát kíváncsi leszek.)

Link to comment
Share on other sites

XCube
17 hours ago, Cori said:

Ultimate DOOM - Elsőnek egy 5-6 éve játszottam végig először, akkor is a Brutal Doom nevezetű moddal, hatalmas fun volt. Most viszont csak szimplán a gzdoomot használtam a magasabb felbontás meg kényelmesebb kezelőfelület miatt, de semmi plusz játékmechanikai változtatást nem használtam (mint a jumping vagy crouching, se teljes mouselook - nem vagyok hajlandó csak billentyűzettel játszani sry :D ).

 

Valamiért mindig kimaradt a fiatalkoromból, oké suliban infó teremben fent volt a gépeken valamelyik verziója a régi DOOM1-2nek és néha nyomogattuk is, de mire az infó terembe jutottunk már Half Life 1 multi volt a menő, így a DOOM max kipróbálás/hülyéskedés szintjén volt nálam. Hihetetlen, hogy ez a cucc még 25 évvel később is ilyen hatalmas fun, számomra ez viszi a prímet a régi full 3D előtti FPS korszakból. A level design (bár az Ultimate Doommal bejött Episode 4 nem a legjobb, és annyira Episode 2 se a kedvencem, de Ep1 és 3 zseniális), a fegyverek és a soundtrack, mind marha jó. Folytatom a DOOM 2-vel ami viszont friss, első végigjátszás lesz. (Ja és Ultra Violence nehézségen toltam, azt mondják a neten, hogy az menő :D Mondjuk Episode 4-ben már voltak seggfeszítős részek, a DOOM 2 pedig elvileg még nehezebb lesz, hát kíváncsi leszek.)

Vicces, én a Brutal DOOM -ot eddig még csak próbaképpen toltam. Az alap játékokat legkésőbb évente egyszer végigtolom, majd eldöntöm, hogy a következő végigjátszás már Brutal DOOM lesz, aztán persze nem, legyen megint autentikus :D .

Amit az irányítással leírsz nem igazán értem. Pontosabban ha akarom igen, ha akarom nem :D . Gondolom úgy érted, hogy nem használsz ugrást és guggolást, plusz nincs fel - le nézegetés, de egérrel célzol. Így játszotta Romero is, gyakorlatilag ezzel indult el a keyboard + mouse séma. Élénken él még az emlékeimben az az időszak, amikor elkezdtem átszokni a csak billentyű opcióról. Korábban hihetetlennek tűnő lehetőségek nyíltak meg :D .

Link to comment
Share on other sites

-OJ-

Dark Messiah Might and Magic

Még mindig az egyik legjobb fantasy-FPS-RPG, faék egyszerűségű ám hangulatos sztorival, nagyszerű pályaszerkesztéssel és mesteri harcrendszerrel, amit azóta sem tudott más játék lemásolni. A textúrákra és karaktermodellekre azért ráférne már egy remaster, nem dolgozik rajta valami csapat?

 

 

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Cori
4 hours ago, XCube said:

Vicces, én a Brutal DOOM -ot eddig még csak próbaképpen toltam. Az alap játékokat legkésőbb évente egyszer végigtolom, majd eldöntöm, hogy a következő végigjátszás már Brutal DOOM lesz, aztán persze nem, legyen megint autentikus :D .

Amit az irányítással leírsz nem igazán értem. Pontosabban ha akarom igen, ha akarom nem :D . Gondolom úgy érted, hogy nem használsz ugrást és guggolást, plusz nincs fel - le nézegetés, de egérrel célzol. Így játszotta Romero is, gyakorlatilag ezzel indult el a keyboard + mouse séma. Élénken él még az emlékeimben az az időszak, amikor elkezdtem átszokni a csak billentyű opcióról. Korábban hihetetlennek tűnő lehetőségek nyíltak meg :D .

Nagyon jó a brutal doom szerintem, a vérfröcskölés minden gyilkolás után, a plafonon, falon maradó húscafatok egy jó harc után, pisztoly cseréje automata puskára, a túlhangosított effektek miatti torzítás mind adja az igazi agydarálás élményét :D (+ Andrew Hulshult féle remake doom soundtrack nyami :D

Így van ahogy mondod, nincs ugrás, guggolás, se fel le nézés, viszont egérrel játszok. Már anno se tudtam megszokni a billentyűzetes irányítást, mikor még a kezdetlegesebb irányítási sémájú játékokkal vígan eljátszadoztam.

Folytattam a DOOM 2-t, de olyan érzésem van, hogy én ezt már nyomtam :D Ugyanakkor amikor az elsőt játszottam Brutal Doommal... na mindegy azért végigmegyek rajta, hogy felfrissítsem, viszont így elsőre se a soundtrack, se a mapdesign, se a túlhasznált barna textúrák nem tetszenek, pedig a dupla csövi shoti az beteg és az új ellenfelek is jók (kivéve a chaingunnert, az elmehet a p*csába) A mapok is kezdtek bedurvulni, nagyon nehéz némelyik(random beteleportálnak mellém ellenfeleket és társai...), ráadásul ammo problémáim is vannak, van, hogy otthagyok ellenfeleket, mert nem lenne elég lőszerem rájuk... nagyon idegesítő. (Doom 1 episode 4-be voltak hasonló élményeim, ami pont emiatt nem is tetszett) Gondolom kellett valami komolyabb kihívás a Doom fanoknak anno, de nem annyira fun, mint a DOOM1 volt, eddig.

Link to comment
Share on other sites

XCube
31 minutes ago, Cori said:

Nagyon jó a brutal doom szerintem, a vérfröcskölés minden gyilkolás után, a plafonon, falon maradó húscafatok egy jó harc után, pisztoly cseréje automata puskára, a túlhangosított effektek miatti torzítás mind adja az igazi agydarálás élményét :D (+ Andrew Hulshult féle remake doom soundtrack nyami :D

Így van ahogy mondod, nincs ugrás, guggolás, se fel le nézés, viszont egérrel játszok. Már anno se tudtam megszokni a billentyűzetes irányítást, mikor még a kezdetlegesebb irányítási sémájú játékokkal vígan eljátszadoztam.

Folytattam a DOOM 2-t, de olyan érzésem van, hogy én ezt már nyomtam :D Ugyanakkor amikor az elsőt játszottam Brutal Doommal... na mindegy azért végigmegyek rajta, hogy felfrissítsem, viszont így elsőre se a soundtrack, se a mapdesign, se a túlhasznált barna textúrák nem tetszenek, pedig a dupla csövi shoti az beteg és az új ellenfelek is jók (kivéve a chaingunnert, az elmehet a p*csába) A mapok is kezdtek bedurvulni, nagyon nehéz némelyik(random beteleportálnak mellém ellenfeleket és társai...), ráadásul ammo problémáim is vannak, van, hogy otthagyok ellenfeleket, mert nem lenne elég lőszerem rájuk... nagyon idegesítő. (Doom 1 episode 4-be voltak hasonló élményeim, ami pont emiatt nem is tetszett) Gondolom kellett valami komolyabb kihívás a Doom fanoknak anno, de nem annyira fun, mint a DOOM1 volt, eddig.

Ja, ne érts félre, nagyon jó a Brutal DOOM, csak valamiért midig a vanilla mellett kötök ki :laugh: .

Bár az örök klasszikus nálam is az első DOOM a DOOM II brutális pályáira nekem még mindig jobban csorog a nyálam :D .

Ha teheted próbáld ki a master levelst is. Na ott vannak igazán elborult dolgok.

Egyébként meg a DOOM community ontja és ontotta magából a jobbnál jobb modokat és pályákat, hihetetlen hogy mennyi van belőlük. Szerintem egy élet is kevés lenne mindet végigzongorázni.

Link to comment
Share on other sites

Viktor
4 hours ago, -OJ- said:

Dark Messiah Might and Magic

Még mindig az egyik legjobb fantasy-FPS-RPG, faék egyszerűségű ám hangulatos sztorival, nagyszerű pályaszerkesztéssel és mesteri harcrendszerrel, amit azóta sem tudott más játék lemásolni. A textúrákra és karaktermodellekre azért ráférne már egy remaster, nem dolgozik rajta valami csapat?

Pár hete pont eszembe jutott, hogy mekkora királyság volt ez a játék. Nem tudom mekkora sikerre tett szert, de egy remaster, vagy 2. rész nagyon adná.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cori
57 minutes ago, Viktor said:

Pár hete pont eszembe jutott, hogy mekkora királyság volt ez a játék. Nem tudom mekkora sikerre tett szert, de egy remaster, vagy 2. rész nagyon adná.

Elvileg sikeres lett, de ahogy az Ubisoft bánik a Might & Magic franchise-zal, nem hiszem, hogy lesz belőle bármi a közeljövőben. Ráadásul az Arkane Studios is már Bethesdanál van :(

1 hour ago, XCube said:

Ja, ne érts félre, nagyon jó a Brutal DOOM, csak valamiért midig a vanilla mellett kötök ki :laugh: .

Bár az örök klasszikus nálam is az első DOOM a DOOM II brutális pályáira nekem még mindig jobban csorog a nyálam :D .

Ha teheted próbáld ki a master levelst is. Na ott vannak igazán elborult dolgok.

Egyébként meg a DOOM community ontja és ontotta magából a jobbnál jobb modokat és pályákat, hihetetlen hogy mennyi van belőlük. Szerintem egy élet is kevés lenne mindet végigzongorázni.

Nagyon beteg dolgok vannak :D Mint a HDoom (18+os :D ) például. Egyszer biztos kipróbálom őket, de amíg van official cucc addig megvagyok azokkal. És most kiadják Switchre is a Doom trilógiát, hát kíváncsi vagyok :D  

Link to comment
Share on other sites

XCube
7 minutes ago, Cori said:

Nagyon beteg dolgok vannak :D Mint a HDoom (18+os :D ) például. Egyszer biztos kipróbálom őket, de amíg van official cucc addig megvagyok azokkal. És most kiadják Switchre is a Doom trilógiát, hát kíváncsi vagyok :D  

Már kiadták, meg is vettem. Szarnak nem mondanám, de elég gyenge lett a port, hiába származik a Nerve Software műhelyéből. Pontosabban talán a Switch verzió az egyetlen, amit érdemes megvenni, de csak azért, mert kézikonzolon fut.

Az egész ott kezdődik, hogy Unity engine -re portolták, ami önmagában még nem lenne baj, de vannak félrecsúszott elemek és hiányosságok. Nem jó a resolution scaling, ezáltal szétesik az egyébként tök szép pixeles grafika (kis képernyőn oké, ez inkább az asztali verziókban észrevehető). Az aspect ratio sem az eredeti, ezért minden kicsit szét van húzva, de mégy így is van két oldalt keret a játékon. A zene lassabb mint az eredeti. A játék 35 FPS -sel fut, ami ugye nem osztható 60 -nal, így rendszeres a frame drop. Az árnyékolás nem úgy működik, mint az eredeti játékban, így eredetileg sötét helyek világosabbak mint kéne. Plusz Bethesda.net belépéses DRM van rajta. Egy 25 éves játékon... .

Igazából még így is megér 5 Eurót a mobilitás miatt, nem ez a legrosszabb port ami létezik, de ennél sokkal de sokkal jobb is lehetett volna.

A DOOM 3 viszont nagyon jól sikerült. A BFG Edition -t portolták tovább, viszont bettették a flashlight shadows opciót, ami végre visszahozza azt a szintet az árnyékolásban, ami az eredeti 2004 -es játékban benne van, a BFG -ben viszont nincs. Teljesítményben sem rossz. 10 Eurót kóstál.

Link to comment
Share on other sites

Cori
32 minutes ago, XCube said:

Már kiadták, meg is vettem. Szarnak nem mondanám, de elég gyenge lett a port, hiába származik a Nerve Software műhelyéből. Pontosabban talán a Switch verzió az egyetlen, amit érdemes megvenni, de csak azért, mert kézikonzolon fut.

Az egész ott kezdődik, hogy Unity engine -re portolták, ami önmagában még nem lenne baj, de vannak félrecsúszott elemek és hiányosságok. Nem jó a resolution scaling, ezáltal szétesik az egyébként tök szép pixeles grafika (kis képernyőn oké, ez inkább az asztali verziókban észrevehető). Az aspect ratio sem az eredeti, ezért minden kicsit szét van húzva, de mégy így is van két oldalt keret a játékon. A zene lassabb mint az eredeti. A játék 35 FPS -sel fut, ami ugye nem osztható 60 -nal, így rendszeres a frame drop. Az árnyékolás nem úgy működik, mint az eredeti játékban, így eredetileg sötét helyek világosabbak mint kéne. Plusz Bethesda.net belépéses DRM van rajta. Egy 25 éves játékon... .

Igazából még így is megér 5 Eurót a mobilitás miatt, nem ez a legrosszabb port ami létezik, de ennél sokkal de sokkal jobb is lehetett volna.

A DOOM 3 viszont nagyon jól sikerült. A BFG Edition -t portolták tovább, viszont bettették a flashlight shadows opciót, ami végre visszahozza azt a szintet az árnyékolásban, ami az eredeti 2004 -es játékban benne van, a BFG -ben viszont nincs. Teljesítményben sem rossz. 10 Eurót kóstál.

Szomorúan hallom, bár lehet patchelik még, ha nagy vihart kavar a dolog :/

Viszont a Bethesda.netes aktiválás azt hiszem már nem szükséges, azt hallottam, hogy ezt kivették a felháborodások miatt. (vagyis arra hivatkoztak, hogy csak véletlen került bele a véglegesbe amit kétlek :D )

Link to comment
Share on other sites

Leon121
9 hours ago, Cori said:

Szomorúan hallom, bár lehet patchelik még, ha nagy vihart kavar a dolog :/

Viszont a Bethesda.netes aktiválás azt hiszem már nem szükséges, azt hallottam, hogy ezt kivették a felháborodások miatt. (vagyis arra hivatkoztak, hogy csak véletlen került bele a véglegesbe amit kétlek :D )

A panaszok nagy része azért szőrszálhasogatás igazából. Nem mondom, hogy nem igaz, de a jelentősége elhanyagolható. Én mikor megláttam, azonnal megvettem Switchre. A Bethesdás bejelentkezés tényleg idegesítő volt elsőre, de a többi dolog nekem fel se tűnt volna, ha nem írjátok. És baromi nagy játék így is, imádom. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hor1

Én PS4re vettem meg a Doom3-at, de Fire Emblem miatt teljesen hanyagolva van. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Leon121

Kis szünet után végigtoltam a Resident Evil Revelations 2 egyik "extra fejezetét", a Struggle-t (azt hiszem). Hát, papíron érdekes lett volna, de a megvalósítás elég szar lett. Az egyik régebbi főszereplőt irányítjuk egy másik időszakban, fél év történéseit elmesélve, a fő sztorihoz nyomokban kapcsolódba. Próbálták megtörni az alapjáték receptjét, és itt visszaemlékező narrátor mellett pár lazán kapcsolódó küldetést kapunk. Talán kétszer kell élelemre vadászni, kétszer meg előre haladva gyilkolni. Az első ötletes, de igazán nagy tétje nincsen, az utóbbi meg nagyon suta módon van sokszor megoldva: a képernyőn mutatja, mennyi ellenfél van még, mielőtt automatikusan tovább dob a nagyobb pálya következő szakaszára - vissza pedig már nem is mehetsz, még ha ott is hagytál esetleg valamit. Van egy kicsit szabadabb visszaverős féle pálya is, de az is annyira sutának érződik - ráadásul mindegyik pálya az alapjáték térképeit használja újra. Ráadásul sokkal rövidebb egy-egy pálya, így arányaiban is sokkal többet kell töltőképernyőt nézni.

Elég béna kis extra izé az egész, sokat nem ad az alapjátékhoz. A történet rejtene lehetőségeket, de azt meg ennyi idő alatt nem tudják rendesen kifejteni, összecsapottnak érződik. 

Link to comment
Share on other sites

Cori

Gothic

Hát ez nagyon jó volt :D Minden hülyesége ellenére, mint az UI, inventory rendszer, néha csöves combatrendszer (mivel nincs egér elég rossz forogni meg mozogni harc közbe, míg az enemy meg simán mögéd fut), irányítás (ami nagyon fura de szokható, irány wasd vagy nyilak, ha fel akarsz valamit venni akkor control [action gomb] és előrenyíl, ha támadsz elő kell húzni a kardot majd controlt nyomvatartva a wasd-ddal tudsz irányba támadni vagy védekezni. Nagyon furi de simán szokható és meglepően kézreáll, ettől függetlenül nincs rá mentség :D Lehetne ez sokkal jobb is.

Viszont a world building, a szabadság amit nyújt, és az érzés, hogy egy senkiből mekkora istencsászár leszel (mig az elején mindenki elver a végén már hordányi ellenfeleket fogsz agyonütni) nagyon epic. A skilleket se csak úgy UIba osztogatod el, NPCket kell keresni akik elmagyarazzzák neked, hogyan használd a kardod (persze irányításbeli különbség nincs, a karaktered automatikusan megtanulja a mozdulatokat vagy az állatok nyúzását, de a beleélést nagyon segíti).

Nem igazán adja át egy másik RPG sem ezt az érzést, max a későbbi Gothicok (amiket nem játszottam még) és a Risen 1 ami szintén Pyranha Bites játék.

Link to comment
Share on other sites

bcom
7 hours ago, Cori said:

Gothic

Hát ez nagyon jó volt :D Minden hülyesége ellenére, mint az UI, inventory rendszer, néha csöves combatrendszer (mivel nincs egér elég rossz forogni meg mozogni harc közbe, míg az enemy meg simán mögéd fut), irányítás (ami nagyon fura de szokható, irány wasd vagy nyilak, ha fel akarsz valamit venni akkor control [action gomb] és előrenyíl, ha támadsz elő kell húzni a kardot majd controlt nyomvatartva a wasd-ddal tudsz irányba támadni vagy védekezni. Nagyon furi de simán szokható és meglepően kézreáll, ettől függetlenül nincs rá mentség :D Lehetne ez sokkal jobb is.

Viszont a world building, a szabadság amit nyújt, és az érzés, hogy egy senkiből mekkora istencsászár leszel (mig az elején mindenki elver a végén már hordányi ellenfeleket fogsz agyonütni) nagyon epic. A skilleket se csak úgy UIba osztogatod el, NPCket kell keresni akik elmagyarazzzák neked, hogyan használd a kardod (persze irányításbeli különbség nincs, a karaktered automatikusan megtanulja a mozdulatokat vagy az állatok nyúzását, de a beleélést nagyon segíti).

Nem igazán adja át egy másik RPG sem ezt az érzést, max a későbbi Gothicok (amiket nem játszottam még) és a Risen 1 ami szintén Pyranha Bites játék.

Nem véletlen volt nagy riválisa a TES játékoknak. Kár, hogy nem nőtte ki magát annyira, mint amazok...

Link to comment
Share on other sites

Cori
5 hours ago, bcom said:

Nem véletlen volt nagy riválisa a TES játékoknak. Kár, hogy nem nőtte ki magát annyira, mint amazok...

Egyetértek. Morrowind még nagyon jó volt, de Oblivion és Skyrim versenybe se szállhat a Gothiccal és társaival. (Risen is elbukott az első rész után, az Elexről meg szintén rosszakat hallani.) Titkon reménykedek, hogy rájönnek mekkora királyság volt Morrowind és visszatérnek hozzá a TES 6-nál, de a Bethesda utóbbi 15 éves eredményei alapján nem sok esélyt látok rá.

Link to comment
Share on other sites

gebali1991
On 8/14/2019 at 10:59 PM, Cori said:

Egyetértek. Morrowind még nagyon jó volt, de Oblivion és Skyrim versenybe se szállhat a Gothiccal és társaival. (Risen is elbukott az első rész után, az Elexről meg szintén rosszakat hallani.) Titkon reménykedek, hogy rájönnek mekkora királyság volt Morrowind és visszatérnek hozzá a TES 6-nál, de a Bethesda utóbbi 15 éves eredményei alapján nem sok esélyt látok rá.

A TES kommersz lett, az Elex-szel meg nem az volt mindenki baja hogy a jó régi Gothic-féle oldschool mechanikákat használta?

Link to comment
Share on other sites

kaszman1
7 hours ago, gebali1991 said:

A TES kommersz lett, az Elex-szel meg nem az volt mindenki baja hogy a jó régi Gothic-féle oldschool mechanikákat használta?

Főleg a harcrendszerre panaszkodott mindenki. Egy stamina alapú ütsz/gurulsz rendszert kell elképzelni plusz van jetpack. Tök egyszerű, mégis első 5-10 órában a legtöbb ellenfél két ütéssel kivégez ha nem figyelsz oda. 

Ezen kívül a játék tud gagyi lenni szinkronok/animációk terén is. 

Aki tolta a Gothic/Risen vonalat az azonnal otthon érzi magát. :D

Szerintem egyik legjobb klasszikus open world RPG volt az utóbbi években. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...