Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Carmageddon Sorozat


Lord_KROK

Recommended Posts

Lord_KROK

Ez a GS hír adta az ötletet a topic megnyitásához!

Ha minden igaz hamarosan újabb résszel gazgodunk!

Addig is, kinek melyik a kedvenc része, mit szeret stb. Mindent a Carmagedonról!

(Tegnap játszottam a második résszel.)

Link to comment
Share on other sites

XCube

Ez a GS hír adta az ötletet a topic megnyitásához!

Ha minden igaz hamarosan újabb résszel gazgodunk!

Addig is, kinek melyik a kedvenc része, mit szeret stb. Mindent a Carmagedonról!

(Tegnap játszottam a második résszel.)

Öröm és bódottá, hogy végre valaki elõkaparta a nevet és kezd vele valamit. Õszintén remélem, hogy nem akarják úgy eltolni, mint a TDR 2000 -et, az már nem volt igazi Carmageddon.

Nekem az elsõ és a második rész is ugyanannyira tetszett de különbözõ okokból. Az elsõnek meg van az a darkos nyomasztó hangulata, ami az akkori játékok nagy részét jellemezte, plusz a rajzolt karakterek részletgazdagabbak voltak, mint a két késõbbi rész gyalogosai. Azt is szerettem benne, hogy randomra lehetett kocsikat nyerni, amikor felvillant a várva várt mondat "Car added to the new car cahange" szinte újongtam :D . emellett a maga korában olyan fizikával rendlekezett, hogy már szinte csak azért megérte betölteni a programot. Nem azt akarom mondani, hogy szimulátor szerûen valósághû volt az autók viselkedése, de az, ahogy a padkák megdobták a kocsit, ahogy szépen egyre inkább összetört páratlan élmény volt a maga korában.

A második rész hozta az elsõ erõsségeit és kiegészítette, továbbfejlesztette ahol lehetett. A fizika megint csak sokat fejlõdött, a baltával faragott gyalogosok testrészei egész valósághûen repültek, csapódtak, az autó különbözõ részei egyénként lehullottak, sõt az autót szét is lehetett szakítani (párszor sikerült úgy kivitelezni, hogy nem haltam bele :D ). Az új ellenfelek is hozták a szintet, jó volt, hogy méretben és funkcióban is különböztek egymástól. A dömper megszerzése egyébként gyerekjáték és utána nincs ellenfele az embernek :B . A repülõgép volt szerintem a legbetegebb, annál használhatatlanabb jármû szvsz nincs a játékban :D .

Link to comment
Share on other sites

Lord_KROK

Öröm és bódottá, hogy végre valaki elõkaparta a nevet és kezd vele valamit. Õszintén remélem, hogy nem akarják úgy eltolni, mint a TDR 2000 -et, az már nem volt igazi Carmageddon.

Nekem az elsõ és a második rész is ugyanannyira tetszett de különbözõ okokból. Az elsõnek meg van az a darkos nyomasztó hangulata, ami az akkori játékok nagy részét jellemezte, plusz a rajzolt karakterek részletgazdagabbak voltak, mint a két késõbbi rész gyalogosai. Azt is szerettem benne, hogy randomra lehetett kocsikat nyerni, amikor felvillant a várva várt mondat "Car added to the new car cahange" szinte újongtam :D . emellett a maga korában olyan fizikával rendlekezett, hogy már szinte csak azért megérte betölteni a programot. Nem azt akarom mondani, hogy szimulátor szerûen valósághû volt az autók viselkedése, de az, ahogy a padkák megdobták a kocsit, ahogy szépen egyre inkább összetört páratlan élmény volt a maga korában.

A második rész hozta az elsõ erõsségeit és kiegészítette, továbbfejlesztette ahol lehetett. A fizika megint csak sokat fejlõdött, a baltával faragott gyalogosok testrészei egész valósághûen repültek, csapódtak, az autó különbözõ részei egyénként lehullottak, sõt az autót szét is lehetett szakítani (párszor sikerült úgy kivitelezni, hogy nem haltam bele :D ). Az új ellenfelek is hozták a szintet, jó volt, hogy méretben és funkcióban is különböztek egymástól. A dömper megszerzése egyébként gyerekjáték és utána nincs ellenfele az embernek :B . A repülõgép volt szerintem a legbetegebb, annál használhatatlanabb jármû szvsz nincs a játékban :D .

Jessz, végre valaki írt a topicba :D

(olyan nagy érdeklõdés volt a GSO-n meg sokan olvasták is, de nme írt senki, már azt hittem be kell zárassam :( )

Az elsõ résszel elég keveset játszottam, ugyanis 1 évvel - már 3D gyorsított - a 2 után találkoztam vele, és hát így már szinte szembántóan csúnyának találtam a grafikáját, ennek ellenére splat packestõl végigvittem (küldetés lemez) kedvencem a monster truck orosz lada volt ^^ grafikája miatt nagyon hamar visszaálltam a 2.-ik részre inkább, pedig volt benne potenciál rendesen.

A második részt elõször havernál láttam meg (jóval az 1 elõtt) és azonnali szerelem lett. Elõször szoftveresen toltam végig, aztán még vagy 22-23 alkalommal rendes 3Dvel, többször volt h glide-al, mert úgy még szebb volt mint D3D-ben. (Erre elõször 2002-ben jöttem rá amikor a GeForce 2 MX400 mellett bent figyelt egy SLI Voodoo2-es rendszer és a Carma2 úgy gondolta hogy õ akkor inkább arra állna rá)

Ötletes pályák jellemzték!

Valami fantasztius, nekem is sikerült sokszor úgy kettészakadni, hogy túléltem. Az autókról lerepültek a darabok. A festék ugyan nem pattogzott le róluk (nem mintha a Flat out2-ben azt tenné... sõt a Carma2ben legalább hajlottak is nem csak "lebontották" az autót ) ténylegesen roncsolódtak, mai napig az egyik legjobb törésmodellnek tartom amit valaha PC-s játékban láthattunk.

Ötletes pályák, cool játékmenet, az alapautó volt az egyik kedvencem, illetve a bulldozer (GOTCHA AGAIN) és a Pickup (Banjo Strummy) de a piros kamion is szinte törhetetlen volt (Magnum Magnission).

Ezekhez képest a dömper bizony puha darab volt, hidd el nekem.

Repülõt utáltam mert nem lehetet vele zúzni de ha bekerült egy versenybe akkor többnyire érdemes volt inkább körözéssel nyerni mint õt (is) lezúzni.

A harmadik részt már fanatikusként vártam, és azon frissében beszereztem feldobtam a gépemre és jöttek a kellemetlen meglepetések.

Az egész játék sötét és darkos volt, (ettõl függetlenül mai szemmel nézve nagyon volt feelingje) ami szokatlan volt a 2.-ik rész átlátható világos struktúrája után.

A második pánik az a gépigény volt. Akkor egy 466-os Celeronom volt 192MB RAM-al, és TNT2-vel ami az akkori szemmel egy elég korrekt gamer gép volt, és a játék mégis szaggatott, be-be lassult, gyakran táncolt a játszhatóság határán (mai fejjel ki sem bírnám ha így menne!).

A hiba nem az én gépemben volt egy pc-s gamer újság is tesztelte és õk nekik 450MHZ-es P2-esen 160MB RAMal és asszem több féle VGA-val is kipróbálva az eredmény ugyanez volt, márpedig akkoriban még az ilyen gépek egészen ritkák voltak.

További problémát jelentettek, a zöld vérû zombik, hogy mindössze 4 perc idõt kaptunk akármennyit is zúztunk (tudom ezzel a pörgõsebb játékmenetre akarták rávenni a játékosokat) így eleinte nagyon gyakran lett za a vesztem, hogy egyszerûen lejárt az idpõm.

Az agyamra ment, hogy oldalról nem sérültek az autók.

Bár már mállott és pattogzott a festék is, valahogy a törésmodell visszafelé fejlõdött (hatalmas erejû ütközéstõl is elõfordult h picit roncsolódott meg picitõl sokat, bár ezt néha a 2.-ik rész is elõadta). Sokkal nehezebb volt így lezúzni az autókat mint a 2.-ik részben.

Itt a leg useless-ebb járgány egy óriási fakerék volt, amivel a kanyart is nehéz volt bevenni, nemhogy bárkit is összetörni.

VIszont min a pályákkal mind a jármûparkkal nagyon elégedett vagyok, azok nagyon hozták a szintet (most h így írtam róla meg is jött a kedvem hozzá). Úgy 2-3 hete játszottam is vele csak úgy random és 100FPS-el (Phenom 9500; 2GB RAM; HD4850 - na ennek már nem mert szaggatni :D ) meg a régi játékállásommal (így felfejlesztett autómmal azért) kifejezetten élvezetes volt játszani, még Carmageddon név alatt is, de ha ettõl eltekint az ember pláne kellemes darab azért.

Lehet érdemes lenne neked is újra elõvenni.

Link to comment
Share on other sites

XCube

Jessz, végre valaki írt a topicba :D

(olyan nagy érdeklődés volt a GSO-n meg sokan olvasták is, de nme írt senki, már azt hittem be kell zárassam :( )

...

Azt a Ladát én is szerettem, az elején még egy mozgó sarló is volt :D . Mindegyik autóval játszottam többször is, de az igazi nagy kedvenceim a két alap autó mellett ezek voltak:

Towmeister

Tashita

Squad Car

The Plow

Lumberer

A második résznél én is nagyot néztem, amikor először próbáltam Direct3D -ben, mert valóban csúnyább volt egy kicsit és még szarul is futott. Hála istennek nem kellett sokszor így tolnom, mert eleinte csak Voodoo kártyáim voltak (Voodoo 8MB, Voodoo II 12MB, Voodoo 3 3000 16MB), így adott volt a Glide.

Ebben a részben is toltam mindenféle autóval, de mégis többször tértem vissza az eredetihez, főleg a küldetéseknél. Egyébként ez volt az a játék, ahol először tapasztaltam meg komolyan a játék okozta frusztrációt a második küldetésnél ahol a tetőkön kellett ugrálni. Mindig csak másodpercekre voltam attól, hogy megnyerjem de egyszerűen nem akart sikerülni :lol: . Aztán persze higgadtan már összejött, de elsőre annyi ideget megettem, hogy az szörnyű.

A harmadik rész nálam is botrányosan gyengén futott, emiatt hanyagoltam is egy ideig. Aztán meg lett az új gépem és hasított, mint a disznó de ugye az élmény nem volt valami felemelő a tovatűnt hangulat miatt. Furcsállom amit írtál, hogy neked ez a rész volt darkos. Nekem inkább túl színes volt, nem illett bele a Carmageddon szériába. A küldetések itt azért jóval kidolgozottabbak voltak, volt történet is, de annyira nem kötött le, hogy 100% -ig végigjátsszam.

Ha elővenném valamelyiket az most biztosan az első rész lenne, utána pedig a második. A harmadikat megőrzöm "kellemetlen" emlékként és nem bolygatom :D .

Link to comment
Share on other sites

XCube

Most nézem, hogy a topik alcíme el lett írva.

Link to comment
Share on other sites

XCube

A pályákat ugye kétféle módon lehetett teljesíteni.

A legalapvetõbb és legkevésbé szórakoztató módszer a körök lefutása és a verseny megnyerése.

A második és egyben legközkedveltebb a jól ismert pusztítsunk el minden versenyzõt hozzáállás, gondolom mindenki ezt favorizálta.

A harmadik lehetõség az volt, hogy üssünk el minden gyalogost.

Valaki próbálta teljesíteni az utóbbi módszerrel :D ? Nekem egyszer sikerült az elsõ részben de csak a végigjátszás után, amikor megkaptam Stella kocsiját (ami ugye alapból mindenkit halálra ráz ha a közelébe ér :D ).

Link to comment
Share on other sites

tenderlumpling

Én is fan vagyok, várom nagyon az új részt B)

Amilyen sorrendben kijöttek, az a kedvenc sorrend is, 1, 2, 3, de nem csalódtam akkorát a 3-ban, mint mások (lehet, mert 12 éves fejjel az is elég vót nekem -_-).

Link to comment
Share on other sites

XCube

Én is fan vagyok, várom nagyon az új részt B)

Amilyen sorrendben kijöttek, az a kedvenc sorrend is, 1, 2, 3, de nem csalódtam akkorát a 3-ban, mint mások (lehet, mert 12 éves fejjel az is elég vót nekem -_-).

Amíg csak az időlimites demóval játszottam addig még engem sem tántorított el különösebben (valószínűleg azért, mert túlságosan vártam) csak amikor a teljes verziót kezdtem végigtolni.

Link to comment
Share on other sites

Lord_KROK

Azt a Ladát én is szerettem, az elején még egy mozgó sarló is volt :D . Mindegyik autóval játszottam többször is, de az igazi nagy kedvenceim a két alap autó mellett ezek voltak:

Towmeister

Tashita

Squad Car

The Plow

Lumberer

Pitbull a 2.-ben a dömper (tőle is nagyobb a Loggerheadben Halfwit Harry, aki sajnos mocskosul törékeny méretéhez képest :( )

Ed101benne van a 2-ben is, egy átlag autó...

Squad Car ebben a formában a TDR2000-ben van benne.

The Plow - a híres Gotcha, a 2-ben abszolút kedvencem!

Lumberer - LOL most látom Halfwit Harry -vel a fedélzeten :)

Link to comment
Share on other sites

wYth-NRG

Öröm és bódottá, hogy végre valaki előkaparta a nevet és kezd vele valamit. Őszintén remélem, hogy nem akarják úgy eltolni, mint a TDR 2000 -et, az már nem volt igazi Carmageddon.

Nekem az első és a második rész is ugyanannyira tetszett de különböző okokból. Az elsőnek meg van az a darkos nyomasztó hangulata, ami az akkori játékok nagy részét jellemezte, plusz a rajzolt karakterek részletgazdagabbak voltak, mint a két későbbi rész gyalogosai. Azt is szerettem benne, hogy randomra lehetett kocsikat nyerni, amikor felvillant a várva várt mondat "Car added to the new car cahange" szinte újongtam :D . emellett a maga korában olyan fizikával rendlekezett, hogy már szinte csak azért megérte betölteni a programot. Nem azt akarom mondani, hogy szimulátor szerűen valósághű volt az autók viselkedése, de az, ahogy a padkák megdobták a kocsit, ahogy szépen egyre inkább összetört páratlan élmény volt a maga korában.

A második rész hozta az első erősségeit és kiegészítette, továbbfejlesztette ahol lehetett. A fizika megint csak sokat fejlődött, a baltával faragott gyalogosok testrészei egész valósághűen repültek, csapódtak, az autó különböző részei egyénként lehullottak, sőt az autót szét is lehetett szakítani (párszor sikerült úgy kivitelezni, hogy nem haltam bele :D ). Az új ellenfelek is hozták a szintet, jó volt, hogy méretben és funkcióban is különböztek egymástól. A dömper megszerzése egyébként gyerekjáték és utána nincs ellenfele az embernek :B . A repülőgép volt szerintem a legbetegebb, annál használhatatlanabb jármű szvsz nincs a játékban :D .

Ezt végigolvasva nagyon elkapott a nosztalgia ^_^ Én is mennyit imádkoztam már, hogy na plspls add meg azt az aktuális kocsit, amit épp kinyírtam :D Ez nagyon sokat dobott az újrajátszhatóságon, hiszen mindegyik kocsi egyedi volt. Meg hát újra és újra nekivágni, hogy hátha most bead egy újabb járgányt

A második rész is jó volt, de ezzel már annyira sokat nem játszottam, mint elődjével. Abban tuti benne volt pár száz óra :lol:

Azt a Ladát én is szerettem, az elején még egy mozgó sarló is volt :D . Mindegyik autóval játszottam többször is, de az igazi nagy kedvenceim a két alap autó mellett ezek voltak:

Towmeister

The Plow

Ez a kettő nekem is kedvencem volt :D

http://carmageddon.wikia.com/wiki/Stella_Stunna

Ezzel a kocsival meg néha poénból furikáztam, összes embert evvel nagyon egyszerű likvidálni :D

A pályákat ugye kétféle módon lehetett teljesíteni.

A legalapvetőbb és legkevésbé szórakoztató módszer a körök lefutása és a verseny megnyerése.

A második és egyben legközkedveltebb a jól ismert pusztítsunk el minden versenyzőt hozzáállás, gondolom mindenki ezt favorizálta.

A harmadik lehetőség az volt, hogy üssünk el minden gyalogost.

Valaki próbálta teljesíteni az utóbbi módszerrel :D ? Nekem egyszer sikerült az első részben de csak a végigjátszás után, amikor megkaptam Stella kocsiját (ami ugye alapból mindenkit halálra ráz ha a közelébe ér :D ).

Egyszer nekem sikerült az alap autóval, de nagyon hajtépő volt :D

Mert ugye ha össze vissza haladsz, akkor kifutsz az időből. A városban csináltam meg ha jól emlékszem és először a tetőkön kezdtem, aztán jöhettek az utcák :lol:

Az áramossal meg nagyon easy, igaz gyenge kocsi, de pl én azzal az autóval a körökre mentem, ha nehezebb ellenfelek voltak. Néha agyonrázta a környezőket, így időhöz jutottam és mehettem a checkpointokra.

Link to comment
Share on other sites

Ejnoyin-Qwebeh-Yenmon

Rengeteget játszottam vele régebben, sõt, haverommal menetenként cseréltünk. Sok idõ elment vele. Remélem sikerül egy jó negyedik részt elkészíteni. B)

Nekem a TDR2000-rel sem volt semmi bajom. Más a megközelítés, de tetszett. Különösen az, hogy a küldetések befolyásolták a következõ versenyt, illetve ötletes szökések voltak az egyes pályácsoportokról. Meg érdekelt a sztorija is, megtudtam belõle, hogy miért ilyen a Carmageddon világ. Az utolsó cinematicra még mindig emlékszem. :D

Link to comment
Share on other sites

-moki-

Mekkora játék atyaég... még mindig fenn van a koligépemen a második rész :D

Igen, sok gép mérete csalóka. Én amin kiakadtam, az a Mothertrucker :D Amikor elõször megláttam a rajtrácson, mondom ááááh, atyaég, kell KELL KELL! Erre megvettem, neki mentem a falnak és bamm... felrobbantam, mert a gallytörõ rács beleállt a motorházba xD Viszont Magnum Magnusson... az volt a kedvencem B) Nah meg Rus T és az Audi-ja. Egyike volt azoknak az autóknak, ami képes volt "alámenni" a másik autónak, ezzel felborítva azt az esetek többségében :D

De az igazi poén az, hogy ha megveszed a baxom nagy dömpert és rajtok azonnal nyomsz egy recovery-t, akkor van olyan, hogy egyszerre 4 autót is szétlapít xD

Link to comment
Share on other sites

Ejnoyin-Qwebeh-Yenmon

Meg Vlad, a hosszú kocsijával, mindig versenyezni próbált, de akárki nekikoccant kettétört. :lol:

Én ezt a kocsit szerettem.

Link to comment
Share on other sites

Lord_KROK

Egyébként ez volt az a játék, ahol elõször tapasztaltam meg komolyan a játék okozta frusztrációt a második küldetésnél ahol a tetõkön kellett ugrálni. Mindig csak másodpercekre voltam attól, hogy megnyerjem de egyszerûen nem akart sikerülni :lol: . Aztán persze higgadtan már összejött, de elsõre annyi ideget megettem, hogy az szörnyû.

Furcsállom amit írtál, hogy neked ez a rész volt darkos. Nekem inkább túl színes volt, nem illett bele a Carmageddon szériába. A küldetések itt azért jóval kidolgozottabbak voltak, volt történet is, de annyira nem kötött le, hogy 100% -ig végigjátsszam.

Ha elõvenném valamelyiket az most biztosan az elsõ rész lenne, utána pedig a második. A harmadikat megõrzöm "kellemetlen" emlékként és nem bolygatom :D .

A tetõn ugrálós küldi volt amit elõször osztálytársamnál láttam szoftverben. Emlékszem h akkor láttam h futhat szoftverben is (akkor egy 4MB-os VGAm volt és D3Dben 1-2FPS-el ment rajta) és amint hazamentem be is állítottam.

Nekem 2.-ik nekifutásra sikerült az a küldi. :)

A harmadik részre írtam h Darkos. A 2.-ik nagyon színes, és világos.

Az elsõ résszel sajnos a csúnya grafikája a legnagyobb bajom :( (valamint az is érdekes lenne hogyan fut Win7 alatt)

Meg Vlad, a hosszú kocsijával, mindig versenyezni próbált, de akárki nekikoccant kettétört. :lol:

Én ezt a kocsit szerettem.

Azt én is :D

Olyan volt teljesen mint az alap Eagle csak másképp nézett ki.

(mindjárt megyek is Carma2-zni)

Link to comment
Share on other sites

Lord_KROK

Igen, sok gép mérete csalóka. Én amin kiakadtam, az a Mothertrucker :D Amikor először megláttam a rajtrácson, mondom ááááh, atyaég, kell KELL KELL! Erre megvettem, neki mentem a falnak és bamm... felrobbantam, mert a gallytörő rács beleállt a motorházba xD Viszont Magnum Magnusson... az volt a kedvencem B)

Halfwit Harry az egyik legcsalókásabb méretben a kerekén gyakran átmennek az objektumok mert légnemű ... De ugyanakkor törik mint a vessző egy pici kocctól is.

Mother Trucker-el pont úgy jártam ahogy te. Ellenben a Magnum Magnission szerintem a játék egyik legeslegkeményebb gépe, még a snowplow-tól (Gotcha) is keményebb!

Személyes kedvencem volt még egy 1956-os Ford Pickup.

Itt is van (Banjo Strummy)

Link to comment
Share on other sites

Lord_KROK

Meg érdekelt a sztorija is, megtudtam belőle, hogy miért ilyen a Carmageddon világ. Az utolsó cinematicra még mindig emlékszem. :D

Ezt leírhatnád nagyjából, mert már semmire sem emlékszem belőle, és szerintem mást is érdekelne.

Link to comment
Share on other sites

Ejnoyin-Qwebeh-Yenmon

Az elsõ két rész történetét nem ismerem, gondolom valami nagy háború volt, atombombát dobtak, mutálódtak az emberek.

A harmadik is hasonló. Az emberek kezdenek magukhoz térni a nagy városokba tömörülnek. Sok ember, rossz körülmények, a bûnözés egyre nõ. A tehetõsek kialakítanak kisebb létszámú "falvakat", melyeket fizetett rendõrök õriznek. A szegények maradnak a nagyvárosokban, egyre elkeseredettebbek, egyre durvább minden. Végül aki tehette elment ezekbe a falvakba, az ott maradtak pedig mindenkit gyûlöltek, még egymást is. Fegyverkeztek, fosztogatták a falvakat, ezért a falvak vezetõi atomot dobtak a nagyvárosokra. Sokan meghaltak, sok túlélték, aztán mutálódtak. Ekkora született meg az a döntés, hogy vegyék körül ezeket a városokat fallal ( ugye minden egyes területen a végsõ cél elszökni a körülzárt területrõl. ). A rendõrök akkor merészkedtek csak be, ha hírt kaptak fegyverkezésrõl, illetve a falvakat veszélyeztetõ dolgokról. Szerintem a "fõhõs" túlélte az atomtámadást, nem mutálódott, összekaparta magának a kocsit, és terve szerint ki akart jutni valamelyik faluba, hogy új életet kezdjen.

Az introban azt is láthatjuk amúgy, hogy a falvakban tévémûsorként szerepelt a városokban zajló verseny.

így tehát a játékban szöknünk kell, különbözõ feladatot kell teljesítenünk, hogy áttörjük a falat. A fõhõs talán úgy indult, hogy megszökik, és új életet kezd, ha kijut. Egyébként ezek a "falvak" már egész szép felhõkarcolókat tudhatnak magukénak.

Az outro ott kezdõdik, ahol az intro befejezõdik, vagyis a rendõrök lyukat robbantanak magukkal a falba, a fõhõs pedig áthajt.

Többféleképpen lehet értelmezni, fõleg akkor, ha végigjátszod a játékot, mert a missziók teljesítésével mindig van valami ingame videó. Ezekre már nem igazán emlékszem. Azt tudom, hogy akkor világosabb volt számomra a vége.

Mindenesetre most úgy lehet elképzelni, hogy végigküzdötte magát a pályákon, átért, és az egész "falu" üres. Vagy odébbálltak, vagy meghaltak. ( Ugye a rendõrökön kívül nem találkozunk senkivel, nem tudjuk, mi folyik az elkerített városokon kívül. )

Nem olyan nagy durranás történetileg, de végigjátszva átjön a hangulat. A küzdelem, másokkal, akik szintén ki akarnak jutni, csak úgy, mint mi, a rendõrök meg meg akarják ezt akadályozni.

Link to comment
Share on other sites

Lord_KROK

Készül a Carma2-es videóm, ma estefelé várható egy rövid verzió :B

nem aprózom el ... :D

[GSF] Picture

Link to comment
Share on other sites

freezy

Pfu..a 2 nekem is állandó jelleggel fel van telepítve a laptopomra..pár hónapja rengeteget játszottam vele :D

Onnantól a legjobb a játék,amikor bejönnek a 3 emelet magas ellenfelek..na azokkal aztán el lehetett szórakozni,mire kinyírta az ember :D

Link to comment
Share on other sites

XCube

Készül a Carma2-es videóm, ma estefelé várható egy rövid verzió :B

nem aprózom el ... :D

[GSF] Picture

Ez te vagy vagy egy ellenfél :D ?

Mekkora játék atyaég... még mindig fenn van a koligépemen a második rész :D

Igen, sok gép mérete csalóka. Én amin kiakadtam, az a Mothertrucker :D Amikor elõször megláttam a rajtrácson, mondom ááááh, atyaég, kell KELL KELL! Erre megvettem, neki mentem a falnak és bamm... felrobbantam, mert a gallytörõ rács beleállt a motorházba xD Viszont Magnum Magnusson... az volt a kedvencem B) Nah meg Rus T és az Audi-ja. Egyike volt azoknak az autóknak, ami képes volt "alámenni" a másik autónak, ezzel felborítva azt az esetek többségében :D

De az igazi poén az, hogy ha megveszed a baxom nagy dömpert és rajtok azonnal nyomsz egy recovery-t, akkor van olyan, hogy egyszerre 4 autót is szétlapít xD

Na igen, ezek az óriásjárgányok nem valami strapabírók, érdemes bedurrantani az Armor -t rendesen :D .

A dömpert it hogy végeztétek ki? Rájöttetek a turpisságra, amivel két másodperc alatt likvidálható :D ?

Link to comment
Share on other sites

Lord_KROK

Ez te vagy vagy egy ellenfél :D ?

Én voltam. (meg is haltam)

Van már egy jobb is, benne lesz a videóban. Épp most láttam neki szerkeszteni :B

Link to comment
Share on other sites

wYth-NRG

Ma megpróbáltam felrakni a Carma 2-t, de valamiért nem megy Win7 alatt :(

Ti mivel tudtátok mozgásra bírni? Már ha az alatt játszotok vele :unsure:

Amúgy már csak 5 és fél nap B)

http://carmageddon.com/

Link to comment
Share on other sites

Lord_KROK

Ma megpróbáltam felrakni a Carma 2-t, de valamiért nem megy Win7 alatt :(

Ti mivel tudtátok mozgásra bírni? Már ha az alatt játszotok vele :unsure:

Amúgy már csak 5 és fél nap B)

http://carmageddon.com/

Nálam csak az alap exe-nél van (carma2.exe) XP SP2 kompatibilitás, sehol máshol semmi sincs átállítva és így D3Dben hibátlanul megy.

Ha ehhez még hozzáteszel Glide Warapper, patchelt carma2_hw.exe, kompatibilitásnál Windows 98 / ME és fixált 640x480 -as felbontás, akkor van Glide is!

Link to comment
Share on other sites

wYth-NRG

Ezt majd mindenképp megpróbálom, kösz!

Az elsõ részt is felraktam, de arra semmi esélyt nem láttam, hogy elinduljon :lol: :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Lord_KROK

Ezt majd mindenképp megpróbálom, kösz!

Az első részt is felraktam, de arra semmi esélyt nem láttam, hogy elinduljon :lol: :ninja:

Szívesen!

na azt én sem tudom hogy kellene elindítani.

Félbe kell szakítsam most sajna a vid szerkesztését, mert más jött közbe, de remélem még ma kész lesz

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...