Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Deus Ex Sorozat


chrisnagy13

Recommended Posts

Hor1

A fejlõdésérzet nekem se, hiányzik még pár badass kiegészítés, de semmi olyan ami nélkül ne oldanám meg a helyzeteket.

Link to comment
Share on other sites

Damnedking

Akit érdekel az a rejtélyes üzenet sorozat itt a megoldás(forumokon sikerült par embernek megfejtenie ezeket a kodokat):

http://13311tower.com/

kattintsatok az Illuminati-ikonra majd

login:uluru

pass:11m13clinic

Ezutan egy képnek kéne betöltenie ,amin Adam van a PODban amibol Singaporeban ébred.

Lehetséges hogy a Singapore-ig eltöltött ido a podban nem is végig a podban volt,hanem vmi történhetett? Mivel a jatekban is mikor felébredunk amnézias tüneteket ir a gép. (Lehet vmit lattunk és elkaptak ,majd törölték a memoriank egy részét?)

Link to comment
Share on other sites

-moki-

Csak szerintem retardált ebben a játékban a bioenergia menedzselés? :D

Nem tudom mi volt a bajuk a biocellákkal és miért kellett vagy egy tonna különbözõ csokit meg apja faxát belerakniuk, hogy töltsék az energiánkat, hogy utána két leütéssel, falon áttöréssel lemerítsük az egészet :D Fõleg az a nagy szteroidos befõttes üveg, ami akkora helyet foglal, mint egy pisztoly xD

A játék 99 százalékát egy egységnyi energiával toltam végig.

Miért vesz el a leütés egy teljes kockát, miért nem meríti le vörösen villogóra, hogy utána vissza töltõdjön? De ez igaz a falon átütésre vagy a Typhoonra is.

Szal a vége felé én már minden fal elõtt save-eltem, hogy ha nem érné meg a dolog, akkor visszatöltsem a dolgot és így megmaradjon az energiám. Ez minden, csak nem beleélés elõsegítés. Ha az embernek a játékmechanika mögé kell néznie, hogy érvényesüljön, az kicsit gáz.

Mondjuk ez egy elenyészõ probléma, de engem zavar akkor is :D

Link to comment
Share on other sites

Malleus

A játék 99 százalékát egy egységnyi energiával toltam végig.

Én is így játszom, mert nem látom értelmét a többit töltögetni. Így meg nem kell minden fal elõtt quicksave, mert úgyis csak az az egy egységnyid van, az meg úgyis visszatöltõdik. :) Csak akkor töltöm fel a többit ha látom, hogy itt két gyors takedown kell egymás után, vagy ilyesmi (Elképzelem ahogy Jensen felméri a terepet, majd komoly mérlegelés után megzabál egy csokit a fedezékben bújva :D ).

Link to comment
Share on other sites

Damnedking

Én is így játszom, mert nem látom értelmét a többit töltögetni. Így meg nem kell minden fal elõtt quicksave, mert úgyis csak az az egy egységnyid van, az meg úgyis visszatöltõdik. :) Csak akkor töltöm fel a többit ha látom, hogy itt két gyors takedown kell egymás után, vagy ilyesmi (Elképzelem ahogy Jensen felméri a terepet, majd komoly mérlegelés után megzabál egy csokit a fedezékben bújva :D ).

Hát azért kell egy olyan 3cella ha ugy akarod végig vinni a játékot hogy (a boss fightokon kivûl) sose alerzett és ne legyel hostile. Egy cellával ezt véghez vinni nagyon pepecselös,viszont nemtom nekem rengeteg csokim volt szal ahogy volt 1 nem töltött cellam rögtön befaltam mert kovetkezõ szobában 80% hogy volt 1 csoki. Szerintme jó dolog hogy nem töltõdik vissza az összes meg hogy levesz 1egészet a leütés stb mert legalabb akkor megkell fontolnod meiket valasztod,megérie most az a falat átutni vagy inkabb mas utat keresek stb.(Bár mondjuk tényleg mér csokival töltõdik,miért nem vmi inyekciot vagy vmi tablettát akkor már :D)

Nekem egyetlen negatiuvom azok a boss harcok voltak....

Link to comment
Share on other sites

-moki-

Amúgy kicsit féltem, hogy kihagyják a

Tracer Tong cameo-t

, de amikor az

öreg Tong fia ráugrott a The Tracer nevû hajóra, miután felrobbantottuk a bombát a bázison

... az azért menõ volt :D

Link to comment
Share on other sites

-moki-

Váóóó, ezt most komolyan gondolták, amit a végével csináltak ennek a játéknak? :D

Hatalmas csalódás a részemrõl, amit finálé gyanánt elém raktak. Lehet, hogy azt hitték, hogy ezekbõl a vágó anyagokból összefércelt, alá mondott bejátszásokból rettentõ mély lesz a játék, de ezzel csak azt érték el, hogy semmi, de semmi igazi kapocs nincs közte és a játék között. Minek töltöttünk 20 órát azzal, hogy felfedezzünk, elmélyüljünk egy világban, hogy utána egy olyan befejezést kapjunk, aminek semmi hatása nincs rá? Csupán közhelyek, meg nagy szavak megszellõztetése... tiszta Bioware feeling :D Meg ami még felbaxott az az, hogy egy rohadt guickloaddal meg lehet nézni az összes befejezést. Nagyszerû munka... senki se tudta ilyen hamar semmissé tenni azt az idõt, amit belefecöltem a játékba.

Mi értelme volt egyáltalán leülni elé, ha ennyire semmibe vesznek minket?

Link to comment
Share on other sites

-max-

Halkan megjegyzem, hogy az elsõ rész is ilyen volt... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

-moki-

Halkan megjegyzem, hogy az elsõ rész is ilyen volt... :rolleyes:

Az elsõ részben legalább magát az utolsó pályát kellett újra játszani és másképp végig vinni, ha minden befejezést el akartál érni. :rolleyes:

A Deus Ex 2-rõl meg nem is beszélve.

Link to comment
Share on other sites

-max-

Az elsõ részben legalább magát az utolsó pályát kellett újra játszani és másképp végig vinni, ha minden befejezést el akartál érni. :rolleyes:

Biztos? Én úgy emlékszem, ott is az utolsó pálya legeslegvégén kellett valamit trükközni, és ha meg akartad nézni a többi befejezést, elég volt betölteni az uccsó mentést...

Link to comment
Share on other sites

kaszman1

Biztos? Én úgy emlékszem, ott is az utolsó pálya legeslegvégén kellett valamit trükközni, és ha meg akartad nézni a többi befejezést, elég volt betölteni az uccsó mentést...

Mindig az az utolsó mentés, mikor utoljára mentesz.

-konfucoinista közmondás -_-

az utolsó mentés fogalma a mai csekpojint rendszerben nem tûnik nagy kunsztnak - csakhogy ott egy bizonyos ponton menteni kellett (kb a pálya egyharmadánál) és onnan lehetett vért hugyozni háromszor, háromféleképpen -_- Realistic fokozaton nagy móka volt :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Aztech

Az elsõ részben legalább magát az utolsó pályát kellett újra játszani és másképp végig vinni, ha minden befejezést el akartál érni. :rolleyes:

Hogy sikerült elérned, hogy minden befejezést választhatod? Elég volt csak beszélni a végén azzal a két emberrel,akit mellékküldetésként adott be?

Link to comment
Share on other sites

-max-

az utolsó mentés fogalma a mai csekpojint rendszerben nem tûnik nagy kunsztnak - csakhogy ott egy bizonyos ponton menteni kellett (kb a pálya egyharmadánál) és onnan lehetett vért hugyozni háromszor, háromféleképpen -_- Realistic fokozaton nagy móka volt :rolleyes:

Akkor rosszul tudtam. Mindegy, ideje felfrissíteni az emlékeket - újrakezdtem Realisticen, az elsõ pálya már megvan... :)

Hogy sikerült elérned, hogy minden befejezést választhatod? Elég volt csak beszélni a végén azzal a két emberrel,akit mellékküldetésként adott be?

Igen.

Link to comment
Share on other sites

Razon

Valami F.E.M.A épületben vagyok, és előttem van egy robot minigunnal :D Már kitaláltam mit fogok csinálni, csak annyi lenne a kérdésem hogy kb. mennyire haladok a játékkal? Ez még a nagyon eleje? 1/4?

Link to comment
Share on other sites

-max-

Valami F.E.M.A épületben vagyok, és elõttem van egy robot minigunnal :D Már kitaláltam mit fogok csinálni, csak annyi lenne a kérdésem hogy kb. mennyire haladok a játékkal? Ez még a nagyon eleje? 1/4?

Ha a hosszú liftes rész után vagy, akkor igen, az kb a negyede.

Link to comment
Share on other sites

-moki-

Akkor rosszul tudtam. Mindegy, ideje felfrissíteni az emlékeket - újrakezdtem Realisticen, az elsõ pálya már megvan... :)

Hát ugye vagy arra kellett játszanod az utolsó pályán, hogy felrobbantod az egész kócerájt (más mellék küldetések), megölöd a fõgonoszt az energia mezõben (másik szett mellékküldetés), vagy eggyé válsz Helios-sal (szintén másik szett küldetés). Vannak köztük átfedések, viszont ha az egyikre rákoncentrálsz, a többit már nem tudod végig vinni.

Link to comment
Share on other sites

Santata

Nah én is végigvittem. A játék fenomális volt,a befejezés viszont nem tetszett, kissé összecsapott (a végsõvideó(k)).

Link to comment
Share on other sites

-moki-

Nah én is végigvittem. A játék fenomális volt,a befejezés viszont nem tetszett, kissé összecsapott (a végsõvideó(k)).

Köszönööööm :D

Link to comment
Share on other sites

aluminiumtrioxid

Az egyébként mekkora királyság már, hogy a nehézségi szintnek az ellenfelek AIjára (is) van hatása... Erre most jöttem rá, elsõ fõellenfelünk agyonlövöldözése után (néhány kisebb idegrohamot idézett elõ a tény, hogy hiába gránátoztam, mint az eszeveszett EMPvel meg concussionnel, az így nyert ingyen lövések sem akarták kivégezni. Persze nem revolverrel kellett volna róbálkozni, de mit csináljon az ember, ha csak ez fér el nála a nemhalálos fegyverek mellett), ahol is lejjebb vettem a nehézséget...

Link to comment
Share on other sites

Malleus

Az egyébként mekkora királyság már, hogy a nehézségi szintnek az ellenfelek AIjára (is) van hatása...

Hogy én ezt mennyire utálom. Szeretem ha az AI jó a játékban, mivel ez sokat számít a beleélésbe, de azt meg nem szeretem ha a harc túl nehéz, ha egy két lövéstől meghalok (legalábbis nem egy ilyen absztrakt cover-shooter-ben). A kettőt meg ugye nem lehet kombinálni (csomó más játékban sem), marad a hülyék elleni harc.

Amúgy lehet a nehézséget oda-vissza kapcsolgatni? Mert akkor legalább a boss fight-okon lehet könnyíteni ha majd elkezdem legnehezebb fokozaton (egyelőre easy-n tolom, az első boss-nál így is meghaltam vagy hatszor mire leszedtem...).

Link to comment
Share on other sites

aluminiumtrioxid

Hogy én ezt mennyire utálom. Szeretem ha az AI jó a játékban, mivel ez sokat számít a beleélésbe, de azt meg nem szeretem ha a harc túl nehéz, ha egy két lövéstõl meghalok (legalábbis nem egy ilyen absztrakt cover-shooter-ben). A kettõt meg ugye nem lehet kombinálni (csomó más játékban sem), marad a hülyék elleni harc.

Amúgy lehet a nehézséget oda-vissza kapcsolgatni? Mert akkor legalább a boss fight-okon lehet könnyíteni ha majd elkezdem legnehezebb fokozaton (egyelõre easy-n tolom, az elsõ boss-nál így is meghaltam vagy hatszor mire leszedtem...).

Rakd "Give me Deus Ex"-re bátran. Úgyis sunnyogni fogsz végig, ami a félvak, félsüket jó AI-ú ellenfelek elleni küzdelmek számát lecsökkenti. Nem olyan vészes a harc még így sem (ha mégis, akkor meg fejleszd ki a subdermal armort kõkemény 4 pontért). (Egyébként elsõ bossnál meg nem tudom, hogyan lehet easyn meghalni - GMDX fokozaton, ahol a mocsadék két kézzel szórja a gránátokat, folyamatosan soroz a minigunnal, ráadásul még rád is mászik, ami neki nem ciki, mert úgyis õ kap el közelharcban, életereje meg egy valag van, ott már megesik... easyn viszont nálam azt csinálta, hogy szépen kiállt a nyílt terepre, és onnan lövöldözött, amíg agyon nem lõttem.)

Link to comment
Share on other sites

Malleus

Mellesleg, csak úgy: :)

Link to comment
Share on other sites

aluminiumtrioxid

Ketteske kapcsán egyébként poén (nem tudom, hányan másztatok bele), hogy a csaj számítógépén elcsíphetünk egy mailt, amiben azt taglalják, hogy már négy hete megvan a tükör :D

Link to comment
Share on other sites

Ripley

Egyébként az exp-nek most mi a szerepe? Kapom folyamatosan és egy bizonyos érték után kapok olyan aug pontot?

Vagy nem értem.. :)

Mintha egy videóban azt láttam volna, hogy ezt fegyverek fejlesztésére is lehetett használni a dobozokon kívül amiket tudsz shopban venni vagy találni..

Link to comment
Share on other sites

Hor1

Egyébként az exp-nek most mi a szerepe? Kapom folyamatosan és egy bizonyos érték után kapok olyan aug pontot?

Igen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...