Jump to content
GSForum - Segélyvonal

The Elder Scrolls-sorozat


_George_

Recommended Posts

Tompika_nyomul

amúgy egy az egyben Oblivionnak néz ki...

Nah hát azért nem egészen

[GSF] Picture

Link to comment
Share on other sites

_George_

Õszintén, egyedül a zene, ami arra manipulál, hogy az ember extázisba essen, amúgy egy az egyben Oblivionnak néz ki, kicsit persze szebben, de manapság elvárhatót hoz, nem ilyen õrült grafikai kvantumugrást, mint amit az Oblivion hozott annak idején. Jeremy Soule egy zseni, persze, de a Skyrim, hááát... engem nem vesz meg egy sárkányugrabugrás trailer jó zenével. Nagyon meg kell dolgozniuk az Oblivion után a kegyeimért.

Jó lesz ez. Az Oblivion után már csak felfelé lehet menni. Szerintem a készítõk tanultak a hibáikból (a Shivering Isles valamennyire mutatja is ezt), szóval ahhoz, hogy itt elrontsanak valamit azt már szándékosan akarniuk kell.

Link to comment
Share on other sites

Athesz

Utánna olvasgattam ugyanazzal készül mint a Fallout New Vegas.Vagyis reménykedhetek h elfut a gépemen. :lol: Viszont érdekes mert a képnél sokkal szebb a videó szerintem.

Amúgy megjelenésrõl lehet tudni valamit vagy ez még csak a nyálcsorgató elõzetes volt?

Link to comment
Share on other sites

tenderlumpling

Utánna olvasgattam ugyanazzal készül mint a Fallout New Vegas.Vagyis reménykedhetek h elfut a gépemen. :lol: Viszont érdekes mert a képnél sokkal szebb a videó szerintem.

Amúgy megjelenésrõl lehet tudni valamit vagy ez még csak a nyálcsorgató elõzetes volt?

Te egy nagyon figyelmetlen figura vagy :D

1. Új engine, a New Vegas volt az utolsó, ami a régi Oblivion engine-nel készült.

2. Ott a trailer végén: 11-11-11

Link to comment
Share on other sites

Athesz

Te egy nagyon figyelmetlen figura vagy :D

1. Új engine, a New Vegas volt az utolsó, ami a régi Oblivion engine-nel készült.

2. Ott a trailer végén: 11-11-11

Na ez még új :D

1-

Itt még úgy írták, ha jól értettem h ugyanazzal készül.

http://www.electricpig.co.uk/2010/11/23/el...lls-5-incoming/

De legyen igazad, legalább szebb lesz. :) Mondjuk a hír se mai de a google elsõre kidobta nem néztem tovább.Bár lehet értelmesebb lenne az eredeti oldalt nézni. :rolleyes:

2- Vagyis II.II.II Ez nekem ilyen fárasztó nap után nem esett le h mi akar lenni. :lol:

Link to comment
Share on other sites

tenderlumpling

Na ez még új :D

1-

Itt még úgy írták, ha jól értettem h ugyanazzal készül.

http://www.electricpig.co.uk/2010/11/23/el...lls-5-incoming/

De legyen igazad, legalább szebb lesz. :) Mondjuk a hír se mai de a google elsõre kidobta nem néztem tovább.Bár lehet értelmesebb lenne az eredeti oldalt nézni. :rolleyes:

2- Vagyis II.II.II Ez nekem ilyen fárasztó nap után nem esett le h mi akar lenni. :lol:

1. "Let’s just hope they sort the shonky facial animations and bugs out, if [as executive producer Todd Howard hints], it’ll be based on the same engine as those games."

A régi engine neve Gamebryo (Oblivion, F3, FNV), az új engine neve Creation.

2. Lényeg, hogy novemberben jön, na :)

Link to comment
Share on other sites

skyeu67

Megnéztem az új Skyrim gampley trailert, és amikor csávó elüvölti magát, kimondva a sárkány nevét, onnantól kipattant a szemem. A zene, a tájak...HELL YEAAAAH !..de fõleg a zene. Annyira ütött, hogy még most is keresem magamat a földön így hajnali 1 körül. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

-Arch-

jaja az a legjobb rész, nagyon epikus :D :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

P3tson

OblivionHQ sose lesz már vagy mi? =/

Link to comment
Share on other sites

Mariachi

Tényleg szép grafikája lesz

http://www.morrohun.hu/hirek/2011/02/az-os...edeti-meretben/

A nõi karakterek is szebben ki lesznek dolgozva.

Mire kijön hozzá a magyarosítás tuti lesz olyan gépem amin elfut :lol:

Azt olvastam, hogy a videó az xboxos verzióból van. Nem jártam utána, de ha igaz a hír, én nem aggódnék a gépigényért. Remélem egy kicsit késik is és nem a Batman: Arkham City-vel együtt jön. :)

Link to comment
Share on other sites

Gruffersten

Õszintén, egyedül a zene, ami arra manipulál, hogy az ember extázisba essen, amúgy egy az egyben Oblivionnak néz ki, kicsit persze szebben, de manapság elvárhatót hoz, nem ilyen õrült grafikai kvantumugrást, mint amit az Oblivion hozott annak idején. Jeremy Soule egy zseni, persze, de a Skyrim, hááát... engem nem vesz meg egy sárkányugrabugrás trailer jó zenével. Nagyon meg kell dolgozniuk az Oblivion után a kegyeimért.

Nem tudom, engem régóta nem tudott ingame trailer extázisba ejteni (most sikerült, mert Jeremy Soule tényleg egy zseni) álltalában a CGI trailerek hozzák el azt a szintet.Nem is vártam mást, a trailert nézegetve az jött le, hogy a játék xboxon is szép lesz, de remélem a pc verzió nem így fog kinézni.

Tedd Howard meg olyasmit nyilatkozott, hogy akiknek az oblivion nem tetszett, azoknak valószínûleg a skyrim se volt. (Podcastben v interwiewben hangzott el).Szvsz nem fog az az érzés megismétlõdni, mint amikor a morroban, seyda neenbõl kikerülve leesett az egbõl egy bosmer. :(

Link to comment
Share on other sites

MailMan

Nem tudom, engem régóta nem tudott ingame trailer extázisba ejteni (most sikerült, mert Jeremy Soule tényleg egy zseni) álltalában a CGI trailerek hozzák el azt a szintet.Nem is vártam mást, a trailert nézegetve az jött le, hogy a játék xboxon is szép lesz, de remélem a pc verzió nem így fog kinézni.

Tedd Howard meg olyasmit nyilatkozott, hogy akiknek az oblivion nem tetszett, azoknak valószínûleg a skyrim se volt. (Podcastben v interwiewben hangzott el).Szvsz nem fog az az érzés megismétlõdni, mint amikor a morroban, seyda neenbõl kikerülve leesett az egbõl egy bosmer. :(

Ez nem valami jó marketingszöveg, kb. mintha maga ellen dolgozna :D Én például a Morrowind után mélységesen csalódtam az Oblivionban.

Link to comment
Share on other sites

Gruffersten

Ez nem valami jó marketingszöveg, kb. mintha maga ellen dolgozna :D Én például a Morrowind után mélységesen csalódtam az Oblivionban.

Szerintem ezzel mindenki így van. :D

Egyébként meg nem feltétlen dolgozik maga ellen, a kommenteket amiket olvastam a skyrim videókalatt ott pont, hogy azt láttam, hogy mekkora királyság volt az oblivion.Mert a morrowindet nem is próbálták.:(

Link to comment
Share on other sites

Warfoki

Skyrimról az eddigiek alapján:

Várom, mert nyilván. A TES sorozatot szeretem, kb. az egyetlen, amire már-már kóros szinten rá tudok függni. Grafikailag szép meg jó, de azért a Morrowind - Oblivion ugráshoz képest ez lótúró. Ha már grafikával akarnak elkápráztatni, akkor ennél több is lehetne benn. A tájképeket nézve ráncfelvarrt Oblivion, semmi extra. Viszont az embereknek emberi formájuk és arcuk lesz alapból is, éljen! [gratz] Nem ilyen félig ogre, félig terminátor pofákat kell nézni, az is valami. Játékmenetről nyilván korai bármit is írni, de jó lenne, ha a fizikát beleépítenék és úgy egyébként is változatosabbá, realisztikusabbá tennék az egészet. Egy Dark Messiah féle harcrendszert pl. díjaznék. Ok, tudom, álmodik a nyomor, meg kötött pályás játékban jóval könnyebb környeztet kihasználó, pörgős harcrendszert produkálni, de akkor is: a Morrowindben még elment ez az elé állok és püfölöm, mint hülyegyerek a szederbokrot, az Oblivionban (modok nélkül) már határozottan gázos volt. SZEREPjáték részileg nincsenek illúzióim, ugyanolyan küldetés + üsd vágd kombó lesz, mint bármelyik elődje. A TES sorozat sosem a mélyen szántó sztorijáról és az életre emlékezetes karakterekről volt híres. A fegyverpalettát nem ártana, ha bővítenék az Oblivionhoz képest. Három fegyvernem azért kicsit sovány volt (bár őszintén szólva a Morrowind bőségére sincs semmi szükség, azt már anno is messze túl soknak éreztem). Illene belőni egy középutat. Határozottan hiányoltam pl. a hosszú fegyvereket az Oblivionban: a lándzsákat, botokat. A Morrowindben pl. A Spear of Bitter Mercy-vel toltam végig a játékot, mert folyamatosan hátrálva bármilyen közelharci ellenfelet le tudtam gyakni, mert messzebb ütöttem, mint ők. Ez kombinálva egy fizikai motorral (pl. jól irányzott pajzscsapással odébb üthető lándzsa) és jobb mozgáskultúrával (oldalt elugrani/gurulni a döfés elől) határozottan érdekes harcokat produkálhatna.

De különösebben nem félek: ha Bethesda el is cseszi ezeket adott esetben, a modderek úgyis kijavítják, kibővítik. :P Csak nehogy aztán a Bethesdánál pont erre számítva ne törődjenek az alappal, mondván, hogy elég egy "tech demo" némi alapjátékkal, a tartalmat úgyis megcsinálják ingyen a modderek hozzá.

Link to comment
Share on other sites

tenderlumpling

Szerintem figyelnek arra, hogy jobb legyen, mint az Oblivion, már csak azt is pozitívnak tartom, hogy most nem használnak "level generatort", hanem egyedi lesz minden helyszín, barlangokon nyolcszor annyian dolgoznak, stb. Meg most a grafika nem sokkal jobb, na bumm. Egyrészt ez egy early build konzol gameplay volt (PC-n nyilván szebb lesz), másrészt az Oblivion se ronda, panaszra nem lesz okunk ebbõl a szempontból.

Link to comment
Share on other sites

Warfoki

Félreértések elkerülése végett: tőlem akár az Oblivion grafikájával is kiadhatnék, azt sem tudom futtatni rendesen. :P De ha már az Obliviont anno lényegében a grafikájával adták el, akkor ahhoz képest is lépni kéne azért objektíven nézve. :rolleyes:

Az hogy nincs level generator, az egy elsőrendű döntés. Érdekes kísérlet volt, de kiölte a játékélmenyt a játékból: bármit bármilyen szinten csinálhatott az ember alap nehézségen, szinte lehetetlen volt elpatkolni. AZ OOO + MMM modkombóval mennyire másabb a helyzet. És ez így mennyire élvezetesebb már... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

tenderlumpling

Félreértések elkerülése végett: tõlem akár az Oblivion grafikájával is kiadhatnék, azt sem tudom futtatni rendesen. :P De ha már az Obliviont anno lényegében a grafikájával adták el, akkor ahhoz képest is lépni kéne azért objektíven nézve. :rolleyes:

Az hogy nincs level generator, az egy elsõrendû döntés. Érdekes kísérlet volt, de kiölte a játékélmenyt a játékból: bármit bármilyen szinten csinálhatott az ember alap nehézségen, szinte lehetetlen volt elpatkolni. AZ OOO + MMM modkombóval mennyire másabb a helyzet. És ez így mennyire élvezetesebb már... :rolleyes:

Kis félreértés, én nem a szintek igazodására gondoltam, hanem level, mint random pályaszerkesztõre, mint design-eszköz. Szóval az Oblivionban volt egy erdõs rész, egy barlang, és ezt 99-szer berakták Ctrl-V-vel, volt egy csomó környezeti elem, és random rágenerálták. Itt egyedi tájak lesznek.

Undorító is volt emiatt az Oblivion.

Link to comment
Share on other sites

Warfoki

Ja, hogy így level generator. :rolleyes:

Ha belegondolsz még így is jobban kihasználták a teret, mint a Morrowindben: ott kilométeres üres területetek voltak, semminemű tartalommal, legfeljebb pár random generált ellenféllel. Ettől függetlenül valóban idegesítő, hogy az a sok tucat Oblivion létsík valami 5-6 modell ismétlését jelentette, illetve a barlangoknál ugyanez volt a műsor. A külső tájaknál ez annyira nem volt feltűnő szvsz, megkockáztatom, hogy még hangulatos is volt.

Link to comment
Share on other sites

MailMan

Én a Morrowindben tökre bírtam a kihalt részeket is, mutatták, hogy ott nincs civilizáció - és egy ekkora világba ilyen is kell szerintem :)

Link to comment
Share on other sites

_George_

Én a Morrowindben tökre bírtam a kihalt részeket is, mutatták, hogy ott nincs civilizáció - és egy ekkora világba ilyen is kell szerintem :)

Egyetértek, a kihalt táj is lehet hangulatok. A Morrowindben a kedvencem az Ashlands, porviharban. Alig látni valamit és a térkép nélkül olyankor könnyen nem kívánatos helyekbe futhatott bele az ember. :)

Link to comment
Share on other sites

Warfoki

Egyetértek, a kihalt táj is lehet hangulatok. A Morrowindben a kedvencem az Ashlands, porviharban. Alig látni valamit és a térkép nélkül olyankor könnyen nem kívánatos helyekbe futhatott bele az ember. :)

Ízlések és pofonok: az Ashlands részt rohadtul utáltam, hacsak nem vitt oda külön küldetés, akkor ellevitáltam messze a talaj fölött, ha át kellett kelni rajta. Nem azt mondom, hogy kihalt táj nem kell, de azért na... A térképnek kb. a felét kihalt táj foglalta el, ahol néhány begyûjthetõ növényen és leölhetõ ellenfelem kívül a világon SEMMI nem volt. Ilyen szempontból Soltsheim szigete volt a legjobban összerakva: hangulatos erdõség, egészen kellemesen változó domborzat és idõrõl idõre egy-egy barlang vagy lakott terület. Szvsz tökéletes arányban voltak benne a vad tájak és a lakott részek. Imádtam azt a kieget, a legjobb rész a TES történetében szvsz.

De ha már külsõ területek tervezése: az Oblivionban rohadtul bosszantó, hogy a városok közt lényegében az utakra vagy kényszerítve, ha nem akarod használni a gyorsutazást. Ha az ember letér, hogy levágja az utat, az mindig szívás: a játék minden tájegysége tele van meredek hegyekkel/völgyekkel, amiket nem lehet megmászni, maximum ha az ember oldalazva futkos körbe-körbe, pár centinként felfele araszolva. Fõleg a Bruma környéki hegyek ilyenek. Ehhez jön még, hogy a fõ utakon kívül semmi nincs feltüntetve a térképen, így például egy környékbeli célra eljutni (pl. egy Azura oltárhoz) kész rémálom. Persze ilyen volt a Morrowindben is, de ott legalább volt levitáció megoldásként. Itt pedig (alapjátékban ugye, modokkal nyilván más a helyzet) nincs alternatíva: Vagy gyalog szenvedsz az ilyen helyeken, vagy hagyod a fenébe.

Link to comment
Share on other sites

Balintos

De ha már külsõ területek tervezése: az Oblivionban rohadtul bosszantó, hogy a városok közt lényegében az utakra vagy kényszerítve, ha nem akarod használni a gyorsutazást. Ha az ember letér, hogy levágja az utat, az mindig szívás: a játék minden tájegysége tele van meredek hegyekkel/völgyekkel, amiket nem lehet megmászni, maximum ha az ember oldalazva futkos körbe-körbe, pár centinként felfele araszolva. Fõleg a Bruma környéki hegyek ilyenek. Ehhez jön még, hogy a fõ utakon kívül semmi nincs feltüntetve a térképen, így például egy környékbeli célra eljutni (pl. egy Azura oltárhoz) kész rémálom. Persze ilyen volt a Morrowindben is, de ott legalább volt levitáció megoldásként. Itt pedig (alapjátékban ugye, modokkal nyilván más a helyzet) nincs alternatíva: Vagy gyalog szenvedsz az ilyen helyeken, vagy hagyod a fenébe.

Ráadásul ha meg van jelenítve rendesen a fû, egy wood elf alig lát ki xD

Az Oblivionom meg tök simán fut, legalább 40 FPS-el ahogy elindítom, egy darabig mûködik normálisan, aztán egyszer csak fogja magát és már a menüben az egérmozgás is szaggat :huh:

Link to comment
Share on other sites

nesher666

Ráadásul ha meg van jelenítve rendesen a fű, egy wood elf alig lát ki xD

Az Oblivionom meg tök simán fut, legalább 40 FPS-el ahogy elindítom, egy darabig működik normálisan, aztán egyszer csak fogja magát és már a menüben az egérmozgás is szaggat :huh:

A videókártya hőmérsékletét meg kéne nézd, miután jelentkezik a staggatás.

Link to comment
Share on other sites

Balintos

A videókártya hõmérsékletét meg kéne nézd, miután jelentkezik a staggatás.

Nem az, ha fõmenübe kilépek és visszatöltök akkor megint rendesen fut, egy darabig. Vannak fent modok, de semmi radikális, max a Kvatch rebuilt ami lényeges változást hoz.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...