Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Prince Of Persia Sorozat


Zizou2

Recommended Posts

Razon

Be fogom szerezni a complete packot steamre (épp tradelek hogy meglegyen), vannak valami jó modok esetleg fixek hozzá hogy minél élvezhetõbb legyen? Widescreen mod, texture pack, ehhez hasonlók.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
grasslover

Megvettem a Sands of Time trilógiát PS2-re, újból átélem az élményt B).

Futottam egy gyors kört (kb egy óra alatt 18% :D) és egyből átjött, hogy ez a game mennyire kontrollerre lett tervezve...a kamerakezelés tökéletesen zökkenőmentes, a szögeket gond nélkül be lehet állítani, a harc meg igazából nehézség nélküli...eddig kétszer kellett visszaforgatnom az időt harc közben, abból is az egyik azért volt, mert Farah-t túlságosan körülvették.

Mondjuk lehet, hogy azért van, mert a TPS akciókat az utóbbi időben baromira megszoktam Dualshock kontrollerrel (ballal rohanok, jobb kézzel meg forgatom a kamerát az R3-mal), de ez akkor is fényév távolság a PC-s egér+billentyűzet kombóhoz képest. A grafika is gyönyörű így 10+ év távlatából - mondjuk a Sands volt mindig is a legszebb a sorozatból... :rolleyes:

Aahh, régi szép emlékek B)

Link to comment
Share on other sites

grasslover

Nem is tudtam, hogy a Sands of Time-ban unlockolni lehet a klasszikus, õs-Prince of Persia-t...teljesen véletlenül akadtam rá. Kontrollerrel egyébként borzasztó nehézkes a régi játék, vagy lehet, hogy csak az emuláció ilyen döcögõs...vagy hozzá kell szoknom az irányításhoz.

Link to comment
Share on other sites

Iam_The_Ghost

Ez a régi PoP aktiválása azt hiszem csak konzolos sajátosság, a PC-s verzióban nem lehetett. Csak valami bónusz rejtekhely volt valahol a vége felé (vagy a credits után), ahol egy szobában ki volt rakva egy falon a készítõk közös képe vagy valami ilyesmi.

Illetve konzolra megjelent digitális formában egy classic PoP, vagyis a régi 2D-s játékmenetben játszhattál a SoT grafikájával, bár ez gondolom PS2-n nem érhetõ el.

Link to comment
Share on other sites

grasslover

Ez a régi PoP aktiválása azt hiszem csak konzolos sajátosság, a PC-s verzióban nem lehetett. Csak valami bónusz rejtekhely volt valahol a vége felé (vagy a credits után), ahol egy szobában ki volt rakva egy falon a készítők közös képe vagy valami ilyesmi.

Illetve konzolra megjelent digitális formában egy classic PoP, vagyis a régi 2D-s játékmenetben játszhattál a SoT grafikájával, bár ez gondolom PS2-n nem érhető el.

Akkor emiatt nem rémlett :D. Egyébként úgy van, hogy vagy végigjátszás után kapod meg a bonus feature menüpontban, vagy 33%-nál, az első sword upgrade-nél van egy bizonyos fal, amit át kell törni akkor amikor Prince említi Farah-nak, hogy nem is tudott erről a régi területről a várban - "biztosan egy régi kastély romjaira épült az új épület" - és bakker ide van elrejtve a klasszikus játék... :) Hatalmas inside joke... És csak egy szimpla konverzió, nem az átdolgozott, felújított verzió (szerintem jobb is így, tök jó, hogy végülis vettem három játékot és...igazából 4 :D).

Egyébként végigvittem a Sands of Time-ot. Különösebben egy helyen sem izzadtam meg, amely részekre emlékeztem, hogy húzós lesz, előre féltem - aztán mind elsőre összejött (a végén a liftes, Prince apja-boss fight, vagy amikor utoljára futunk össze Farahval, a toronyban, az idő visszapörgetés előtt) és egyszerűen csak végigszaladtam az egészen...

Szenzációs játék, most talán még jobban tetszett mint annak idején. Minden a helyén van benne és egyszerűen letehetetlen, akár már most újrakezdeném...betettem rögtön utána a WW-t és egyszerűen a hányinger kapott el: ízléstelen gagyi videók, azt se érted mi történik éppen, a harc igaz hogy jobban kidolgozott (értsd: több a combo) de csak button smash...az első rész precíz akrobatikája átment God of War-ba...ellenben a parkour és időmanipulálós részek miatt imádnivaló ez is, úgyhogy végigtolom most majd ezt is :D.

Link to comment
Share on other sites

Iam_The_Ghost

Nálam is beszerzés alatt áll amúgy a trilógia, csak valamiért még mindig nem érkezett meg a Konzolok Szervíze raktárába. :(

Én a WW-t is imádom, baromi jól kibővítette a sztorit. Oké, az Ezeregyéjszaka meséi hangulatot megölte, köze nincs az arab világhoz, környezethez, de ezt a nagyon sötét, kilátástalan atmoszférát is fantasztikusan jelenítik meg.

Link to comment
Share on other sites

Hor1

ízléstelen gagyi videók

Óóó, pedig itt vannak a legjobb videók szerintem. :)

azt se érted mi történik éppen,

Ezzel mire gondolsz?

Link to comment
Share on other sites

grasslover

Ezzel mire gondolsz?

Ahogy indul...

Első videó, arab város felülről,

Szalad egy köpenyes alak akiről ki lehet következtetni, hogy Prince,

morgó véres arcú kutyák,

egy kis parkour,

majd a végén zsákutca és eléri "valami szörny"...

vágás, második videó...

Hajó megy a tengeren, viharba kerül, megtámadják, mintha Prince vezetné az embereket, egy Witchblade armorban lévő tangás leszbikusra utaló nő rámküldi a szektás koponyamaszkos embereit...harc...

training pálya (ami amúgy 1:1-ben God of War 1 eleje, de mindegy :D), rövidke bossharc...

harmadik videó, Prince egy öreg jóssal beszélget egy sátorban, hogy rossz álmai voltak, nem változtathatja meg a sorsát...stb.

Aztán kezdődik a játék a sziget partjain...elég kapkodós, nem igazán következetes. Én meg anno ezzel játszottam először... :D

---

Na, egyébként játszottam vele fél órát-egy órát, és most k*rvára elkapott ez is. Zseniális játék a maga módján, csak valahogy én az adventure-jellegét ezerszer jobban bírom a Sands of Time-nak. És Dahaka run még nem is volt, pedig azok a kedvenceim...

Nálam is beszerzés alatt áll amúgy a trilógia, csak valamiért még mindig nem érkezett meg a Konzolok Szervíze raktárába. :(

Én a WW-t is imádom, baromi jól kibõvítette a sztorit. Oké, az Ezeregyéjszaka meséi hangulatot megölte, köze nincs az arab világhoz, környezethez, de ezt a nagyon sötét, kilátástalan atmoszférát is fantasztikusan jelenítik meg.

Te PS3-ra veszed gondolom...az különbözik valamiben, vagy csak achievementek meg HD-re húzott felbontás van?

Az a vicc, hogy én is imádom a Warrior Within-t :D.

Link to comment
Share on other sites

getro2

training pálya (ami amúgy 1:1-ben God of War 1 eleje, de mindegy :D)

Egyrészt nem, mert itt nincs Hydra, másrészt pedig ez elõbb jelent meg az elsõ GoWnál :D Én is imádom amúgy, sokáig a kedvencem volt, de aztán valamiért jobban megszerettem a harmadikat. A SoT-ban viszont mindig megakadtam egy pontnál, amit lusta vagyok megcsinálni... Azóta se fejeztem be, sajnos.

Link to comment
Share on other sites

Iam_The_Ghost

Te PS3-ra veszed gondolom...az különbözik valamiben, vagy csak achievementek meg HD-re húzott felbontás van?

Az a vicc, hogy én is imádom a Warrior Within-t :D.

PS3-ra és sajnos tudtommal semmi bónusz nincs benne, felturbózott grafika (amibõl Én kb. semmit nem szoktam észrevenni), meg trófeák, amik azért jól kibõvíthetik a játékidõt (pl. WW-t ki kell vinni 0 halál nélkül, azaz soha nem jöhet elõ a retry felirat :D ).

De így is bõven megéri, eddig szégyenszemre csak a T2T volt meg PC-re, PS3-ra meg az egész trilógia 5k. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Hor1

de aztán valamiért jobban megszerettem a harmadikat.

Azt hogy csináltad? :D

Amúgy jah, így visszagondolva, ha háttértudás nélkül ülök neki a WW-nek akkor biztos sok dolog ködös lett volna, (amibõl sokminden szándékosan az, a Princenek is, és késõbb fedik fel) de annyit olvastam róla elõtte, hogy az alapfelütésrõl tudtam mindent. :D

Link to comment
Share on other sites

grasslover

Egyrészt nem, mert itt nincs Hydra, másrészt pedig ez elõbb jelent meg az elsõ GoWnál :D Én is imádom amúgy, sokáig a kedvencem volt, de aztán valamiért jobban megszerettem a harmadikat. A SoT-ban viszont mindig megakadtam egy pontnál, amit lusta vagyok megcsinálni... Azóta se fejeztem be, sajnos.

Yeah, ezt jól benéztem :biglol:

Melyik volt az a nagy elakadós rész a Sands-ben?

PS3-ra és sajnos tudtommal semmi bónusz nincs benne, felturbózott grafika (amibõl Én kb. semmit nem szoktam észrevenni), meg trófeák, amik azért jól kibõvíthetik a játékidõt (pl. WW-t ki kell vinni 0 halál nélkül, azaz soha nem jöhet elõ a retry felirat :D ).

De így is bõven megéri, eddig szégyenszemre csak a T2T volt meg PC-re, PS3-ra meg az egész trilógia 5k. :rolleyes:

Na az ilyen elvárásokat nagyon utálom...és akkor nyomsz egy restartot gyorsan, hogy ne jegyezze meg a game?

(DMC1-et vittem így végig, ahelyett, hogy mindig elhasználtam volna a Yellow Orbokat halálok után; mivel a játékban nincs beépített Quit to menu opció, csak restarttal lehetett újra betölteni az állást :D - aztán így a játék végére volt vagy 10 yellow orbom)

Én gondolkodtam legutóbb, hogy vegyem meg a vastag tokba tömött három játékot PS2-re (amelyiknek az elején a fegyver-összeérintõs Prince és Dark Prince van) vagy vegyem meg külön-külön a játékokat...az utóbbi mellett döntöttem, mert a harmadik részt annyira nem is szeretem, miért annak a tokja díszelegjen? Így meg külön sokkal badassebb...fõleg, hogy egyik sem platinum.

Link to comment
Share on other sites

Iam_The_Ghost

Na az ilyen elvárásokat nagyon utálom...és akkor nyomsz egy restartot gyorsan, hogy ne jegyezze meg a game?

(DMC1-et vittem így végig, ahelyett, hogy mindig elhasználtam volna a Yellow Orbokat halálok után; mivel a játékban nincs beépített Quit to menu opció, csak restarttal lehetett újra betölteni az állást :D - aztán így a játék végére volt vagy 10 yellow orbom)

Én gondolkodtam legutóbb, hogy vegyem meg a vastag tokba tömött három játékot PS2-re (amelyiknek az elején a fegyver-összeérintõs Prince és Dark Prince van) vagy vegyem meg külön-külön a játékokat...az utóbbi mellett döntöttem, mert a harmadik részt annyira nem is szeretem, miért annak a tokja díszelegjen? Így meg külön sokkal badassebb...fõleg, hogy egyik sem platinum.

Én is utálom az ilyen kihívásokat, baromi frusztrálók tudnak lenni és elégé beleerõszakolt érzésem van tõlük. Jobban szeretem az olyanokat, amik nem feltétlenül könnyûek, de tényleg a játék részei (pl. gyûjts össze minden rejtett x tárgyat vagy végezz el minden mellékküldetést; amúgyis szeretek egy ilyen játék esetében mindent 100%-ra megcsinálni, de ez még jobban ösztönöz).

Mondjuk azért ez a trófea talán nem olyan lehetetlen, hisz ha egyszer végigviszem, akkor már ráérzek a játékmenetre, az ellenfelek taktikáit kiismerem, nem jelenthetnek gondok (meg amúgyis szvsz meglehet ezt a trófeát csinálni easy-ben is), plusz megjegyzem a nehezebb akrobatikus jeleneteket. Így elvileg csak figyelmetlenségbõl ronthatok, na de mennyire rohadt idegesítõ lehet ez ha a játék vége felé következik be. :P Szerintem ilyenkor egy PS3 kikapcsolással meg lehet oldani a dolgot. A célját meg eléri a trófea, hisz ráveszi a játékost egy újabb végigvitelre.

Link to comment
Share on other sites

grasslover

Én is utálom az ilyen kihívásokat, baromi frusztrálók tudnak lenni és elégé beleerőszakolt érzésem van tőlük. Jobban szeretem az olyanokat, amik nem feltétlenül könnyűek, de tényleg a játék részei (pl. gyűjts össze minden rejtett x tárgyat vagy végezz el minden mellékküldetést; amúgyis szeretek egy ilyen játék esetében mindent 100%-ra megcsinálni, de ez még jobban ösztönöz).

Mondjuk azért ez a trófea talán nem olyan lehetetlen, hisz ha egyszer végigviszem, akkor már ráérzek a játékmenetre, az ellenfelek taktikáit kiismerem, nem jelenthetnek gondok (meg amúgyis szvsz meglehet ezt a trófeát csinálni easy-ben is), plusz megjegyzem a nehezebb akrobatikus jeleneteket. Így elvileg csak figyelmetlenségből ronthatok, na de mennyire rohadt idegesítő lehet ez ha a játék vége felé következik be. :P Szerintem ilyenkor egy PS3 kikapcsolással meg lehet oldani a dolgot. A célját meg eléri a trófea, hisz ráveszi a játékost egy újabb végigvitelre.

Én imádom, ha bátorít a játék, hogy szerezz meg minden elrejtett elemet - ha a menüben látható egy: "pickable item 0/10" rész vagy egy puzzle-darabokból összeálló kép (Banjo-Kazooie-ban volt ilyen); vagy az Arkham Asylumban a sok-sok naplótöredék, Riddle Question Mark meg a legjobbak a nem sorban érkező magnófelvételek (azok a szinkronszínészek), ezek nagyon nagyon jó dolgok! Vagy amikor a játék a játékon belül jutalmaz egyes elért elemekért: Devil May Cry-t ha magasabb szinten viszed végig új costume-öt kapsz (amit rögtön ki is próbálsz, más színt a játéknak...stb), Resident Evil 1-ben külön kis, addig elérhetetlen szobához kapsz egy kulcsot amiben az összes unlockolt tárgyat felveheted majd...stb.

De az ilyen, az csak igénytelenség...a Prince-ben egyébként is elég könnyű meghalni, profi játékosnak is. Friss példa a WW-ben az első life upgrade: bossharc után nincs mentés, nincs víz, fél milliméter élettel mentem végig a csapdákon...két sand tank volt tele (ez is úgy, hogy az összes kis vázát össze kellett törnöm az elérhető terepen :D), és legalább 5-ször kellett újra próbálnom, mert annyira szoros ez a csapdás rész. Vagy ha kamera-szögből kifolyólag nem látsz egy oszlopot ahova ugranod kéne, vagy későn veszed észre...instant death a mélyben (Sands of Time végén van egy kis idő, amikor nincs nálad a Dagger of Time, nem is tudsz rewindolni).

Szerintem bőven elegendő gyűjteni való a WW-ben a sok kis treasure chest meg a life upgrade...így se túl egyszerű, könnyen látható helyre vannak ezek téve.

Link to comment
Share on other sites

grasslover

Mekkora gyökér voltam, hogy elõször a clocktowerbe mentem...kevesebb élet, gyengébb fegyver...iszonyúan megszenvedtem némelyik részen, a csapdás folyosókat rendszerint fél milliméter élettel szenvedtem végig...a garden tower a lion sword-del meg kb easy mode.

Most már értem miért emlékeztem úgy a második végigjátszásra visszagondolva, hogy könnyû volt a clocktower...mert akkor oda mentem másodszorra :D

Link to comment
Share on other sites

grasslover

Délelőtt kicsit megszenvedtem vele, de lemészároltam a Dahaka-t. Eközben gondolkodtam azon is, hogy...igazából mi is a Dahaka? Sajnos pont a második rész kézikönyve hiányzik, abban gondolom le lenne írva, de...azon túl, hogy azokra vadászik, akik a Sands of Time miatt megbolygatott idősíkokban kicselezik vagy megkavarják az időt; nem nagyon tudni róla mást. A víz sebzi, a Water Sword sebzi (ahogy sebzi a többi homok által kreált lényt is - egyúttal a Dahaka is a homok őreként a homok teremtménye lenne?), de...úgy ezzel ki is fújt minden.

Mit lehet róla tudni hivatalosan, vagy mi a ti véleményetek róla? Van az ezeregyéjszaka világában egy Dahaka vagy a játék készítői találták ki, esetleg valamilyen fantasy világból kölcsönözték?

(Találtam egy Dahaka-t egyébként, ami a Final Fantasy XIII-ban egy boss - kicsit ez is arabosnak tűnik ezekkel a hullámos pengékkel)

---

És elkezdtem a harmadik részt is - amennyire utáltam PC-n ezt a game-et anno, PS-en, kontrollerrel annyira betyáros...már most jobban bejön mint a Warrior Within :D. A speed killek extra élvezetesek, a pálya design meg az állandó magassal külön dicséretes, ahogy tetszik az is, hogy néha egy-egy speed killért érdemes egy csomót mászni és bújkálni meg várni, ahelyett hogy rárontanánk az ellenre...hohó, nem bántam meg, hogy erre is beruháztam B)

Link to comment
Share on other sites

Athesz

Megvan. :) Nem volt elbújva gugli dahaka god és 2. 3. link. :D

http://www.probertencyclopaedia.com/cgi-bi...ka&offset=0

http://www.godchecker.com/pantheon/middle-...ity=AZHI-DAHAKA

A következõ PoPban szereplõ Boss kreálmánya konkrétan. :lol: Nem úgy néz ki de akkor õ lesz az ha perzsa mitológia. konkrétan a nevén kívül semmi köze hozzá. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Razon

Ah így olvasva kedvem támadt folytatni a WW-t, csak ne lennék ilyen rohadt nehéz helyen, azt hiszem pont a clocktowerben, és nem is tudtam hogy más irányba is lehet menni :D Arra emlékszem hogy az utolsó idegbajt akkor kaptam amikor fél óra save nélkül mászkálás után meghaltam.

Link to comment
Share on other sites

grasslover

Ah így olvasva kedvem támadt folytatni a WW-t, csak ne lennék ilyen rohadt nehéz helyen, azt hiszem pont a clocktowerben, és nem is tudtam hogy más irányba is lehet menni :D Arra emlékszem hogy az utolsó idegbajt akkor kaptam amikor fél óra save nélkül mászkálás után meghaltam.

Az az egyetlen pont a játékban, mikor választhatsz, hogy a gardenbe mész előbb, vagy a clocktowerbe. Mivel ha megcsinálod az egyik tornyot, akkor kapsz egy új fegyvert (sokkal erősebbet) akkor értelemszerűen könnyebben lehet boldogulni a második toronyban - ellenben készülj fel, elég nehezen átlátható puzzle-ök és néhány szivatósabb Dahaka chase van a gardenben! De szerintem annyira nem vészes.

Ha esetleg eddig nem tetted volna, akkor mindenképp érdemes újrakezdened és megkeresni az összes élettöltőt is - az is megkönnyíti a clocktowert...főleg, hogy a gardenben két élettöltő is van, szóval eleve több élettel és jobb fegyverrel érkezel oda. A robbanós "kutyák" meg az a néhány gólem határozottan megkívánja ezt a sorrendet...

Ha megvan mind, a végén megkaphatod az IGAZI ending video-t ;)

Link to comment
Share on other sites

grasslover

Végigvittem a Two Thrones-t is, az összes Life Upgrade-es befejezéssel.

Rendkívül szórakoztató trilógia, néhány hibával és idegesítő elemmel - ugyanakkor baromi jó újra és újra elővenni...valamilyen szinten érthető, hogy ez a befejezés a lezárása a sorozatnak és miért nem nyúltak hozzá többször - legalábbis ehhez a "timeline"-hoz, de érthetetlen, hogy két nagyon sikeres epizód után miért ilyen harmadik részt írtak az Ubisoftnál, amikor tudták, hogy ebből még 8-10 részt is simán lehúzhatnak? Nagyon ritka, főleg az Ubinál, hogy kreatív és művészi értéket szolgálva inkább feladják a folytatások készítéséből járó anyagi sikert...bár az is kétségtelen, hogy talán itt a Two Thrones végére kicsit elfogyott a lendület, kevés új ötlet fért bele. De érdekes, hogy mindhárom résznek megvan a maga stílusa, hangulata és újítása.

A Sands hozta magával az idővisszatekerést, az akrobata mozgást, meg az egész franchise-t.

A Warrior a hack 'n slash stílusú darálós harcmodort, a non-lineárisnak tűnő oda-vissza mászkálást és a cserélgethető fegyvereket.

A Thrones meg a tőrrel való feladatokat (rácsokba való beleszúrás, kapcsolók ezzel elindítása) és a Fast Kill opciót, meg néhány új akrobata-mutatványelemet.

Ha ilyen kis léptékkel mindig előrébb ugrott volna egy hangyányit a sorozat...simán lett volna még benne mit mutatni. A story nem annyira brutálisan szoros és feszes tempójú, hogy ne lehessen még lehúzgálni róla az epizodikus kalandozást...igazából már az első rész után is azt mondhatnánk, hogy "ezt nem lehet innen folytatni, ez így teljes és kerek" és mégis, kicsit B-kategóriásan, de határozottan stílusosan lett megoldva.

A fejlesztőcsapatot zavarták volna el, csak ezt még hagyták, hogy befejezzék? Más megoldást egyszerűen nem látok...

Link to comment
Share on other sites

Hor1

Én nagyon örülök, hogy ennyi volt, és nem csináltak belõle Assassin's Creed-féle rókabõrt. Illetve hát még ott volt a Forgotten Sands, de az maradjon csak forgotten. :D

Mondom ezt úgy, top3-as kedvenc játéksorozatom.

Link to comment
Share on other sites

getro2

A kedvenc részem a trilógiából, és ha már Hor1 úgyis kérdezte régebben, meg is válaszolom miért. Tetszett, hogy az elõzõ két játék hangulatát keverték, egyszerre jött az a kellemes, (bármilyen hülyén hangzik) "keleties" feeling ami az elsõt jellemezte, illetve a második sötét tónusai. A változatosságra sem lehetett panasz (lopakodás, kétféle harcrendszer, fogathajtás), illetve a sztori is itt jött be a legjobban. A fõboss pedig az egyik legjobb amivel valaha dolgom volt, nehéz, ötletes, de nem (annyira) szívatós. Imádtam, bár nem hiszem hogy valaha is elõkapom újra.

A Forgotten Sands pedig egy szégyen, akció-kalandnak megteszi, de a PS2-es trilógiának a nyomába sem ér a nulla harcrendszerével és irdatlan könnyû játékmenetével. Egynek elment, de ezt se fogom elõvenni hátralévõ életem során, az biztos. :D

Link to comment
Share on other sites

grasslover

Én nagyon örülök, hogy ennyi volt, és nem csináltak belõle Assassin's Creed-féle rókabõrt. Illetve hát még ott volt a Forgotten Sands, de az maradjon csak forgotten. :D

Mondom ezt úgy, top3-as kedvenc játéksorozatom.

Inkább csak az érthetetlen, hogy ha már megcsinálták azt a két...ripoff (?) epizódot, akkor legalább ne PoP néven adták volna ki...vagy ne Prince-szel kellett volna benne menni, hanem mondjuk a Sands of Time idején egy másik túlélõ szemszögébõl elmesélni ahogy Prince homokóra-kinyitása után mi történt vele és ezután semmi nem csatlakozna a storyhoz csak a sands of time meg a helyszín - de másik épület, másik utca, akár másfajta játékmenet.

Szóval érdekes...nem gyakori, hogy egy alapvetõen sorozatgyártásra állt kiadó három év alatt három irtó jó játékot dob össze, ami összefüggõ, nem mellesleg rengeteg innovatív elemet tartalmaz (és máig érthetetlen, hogy az idõ-visszapörgetés és annak esetleges továbbgondolása miért nem helyettesíti a mai napig a save/load opciót - inkább csak indie játékokban találkozni vele) - aztán úgy dönt a csapat, hogy "itt vége, írunk egy lezárást ami könnycsorgatós és mindenki boldog lesz".

Link to comment
Share on other sites

Iam_The_Ghost

Nem tudom mi okuk volt befejezni (talán pénzügyileg nem volt olyan sikeres, illetve az AC mellett nem fért el), de Hor1-el értek egyet, jobb ez így. A 3. rész így is csalódás lett.

Azt viszont nagyon sajnálom, hogy a 2008-as PoP-t nem folytatták, annyi mindent ki lehett volna még hozni belõle. :(

Reméltem, hogy az AC3-al végre befejezik vagy legalább szüneteltetik az AC szériát és megnyílhat az út egy új PoP-nak, de csak nem akarják azt abbahagyni. <_<

Link to comment
Share on other sites

Hor1

Reméltem, hogy az AC3-al végre befejezik vagy legalább szüneteltetik az AC szériát és megnyílhat az út egy új PoP-nak, de csak nem akarják azt abbahagyni. <_<

Persze hogy nem, ha CoD szinten lehet előszarni az nullához közeli változtatást tartalmazó részeket, közönség meg zabálja mintha muszáj lenne. Dehát ugye egymilliárd légy nem tévedhet.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...