Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Tom Clancy's Splinter Cell Sorozat


GustyX

Splinter Cell sorozat  

59 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Malleus

Ami a mentést illeti ... hja ments minden pálya elején. :)

A visszaszámlálás annyit jelent, hogy annyi idő múlva fognak ellenőrizni a JBA-sek ott ahol a kezdő feladatot megkaptad. Ha megcsináltad az összes mellékfeladatot, akkor visszatérve erre a helyszínre automatikusan véget ér a küldetés, ha nem akkor meg kell várnod míg lejár az idő.

Az itt kapott feladatokat nem tudod később megcsinálni, de az adatokat (ujjlenyomat, info a tagokról, stb) bármely későbbi pályán meg tudod szerezni.

A széf kinyitásánál, az izék forgási sebességét az egérgörgővel irányítod - szóval tekerd fel az egérgörgőt mintha Fisher-t gyorsítanád és utána próbáld forgatni az izéket (...ha jól emlékszem így kell).

Grafikai bugokra nem tudok okosat mondani, de mellesleg mondom, hogy a splintercell4.ini-ben azért bizonyosodj meg róla, hogy ezek így vannak benne:

DisableHDRTonemapping=False

LowResTex=False

SimpleShader=False

SimpleEffect=False

HidePieces=False

(ezektől rosszabbul néz ki a játék, főleg a HidePieces-t szokta alapból True-ra állítani, nem vágom miért)

Link to comment
Share on other sites

GustyX

...

Grafikai bugokra nem tudok okosat mondani, de mellesleg mondom, hogy a splintercell4.ini-ben azért bizonyosodj meg róla, hogy ezek így vannak benne:

DisableHDRTonemapping=False

LowResTex=False

SimpleShader=False

SimpleEffect=False

HidePieces=False

(ezektõl rosszabbul néz ki a játék, fõleg a HidePieces-t szokta alapból True-ra állítani, nem vágom miért)

Köszi, akkor ezzel is okosabb lettem. Viszont a grafikai bugok nem oldódtak meg... :(.

Link to comment
Share on other sites

Chuck_Norris

Ne, ez a DA eddig viszonylag csalódás. Lehet csak apróságok miatt, de eddig nem élveztem hej de nagyon...

Eleve a mentési rendszere sem tetszik. Ha a "continue"-ra kattintok, akkor mi a szarért az utolsó mentett állást tölti be, miért nem az új pálya legelejét??? Manuálisan mentsek minden pálya elején, hogy rendesen működjön?

Először vagyok a JBAHQ-n. Mit takar a visszaszámlálás? 25-ből 8 perc maradt még, de franc se várta meg (gondolom ha ez letelt, jön egy küldetés...)...Az itt kapott feladatokat bármikor végre tudom hajtani, későbbiekben is?

A széf kinyitásának mi trükkje?

Hirtelen csak ennyi kérdésem van :D.

Ja grafikai bugokra valaki megoldást tud? Ha kell képet is teszek, de pl. Fisher néha villog, egyszer világít a lámpa, megmozdítom az egeret már eltűnt a fénye...Meg hasonlók...

Eddigi benyomások 7/10.

Malleus már leírta nagyjából a dolgokat, de azért egy picit helyesbítenék:

A continue gomb azt jelenti - mint legtöbb játékban is -, hogy a legutolsó checkpointtól folytatod, azaz azt tölti be. Ha elkezdtél 1 pályát és már haladtál valamennyit (egy "checkpoint"-nyit... ) ami elég egy checkpont-nak akkor azt fogja betölteni, nem a pálya legeslegelejét.

A JBAHQ-s timer csak annyit jelent, hogy az idő lejárta előtt be kell fejezned a küldetés, vagy a jba-sok gyanakodnak rád (és lemegy a JBA bizalom csík ami... nem jó.)

(a jba-s feladatokat muszáj megcsinálni, mert ha nem lemegy a bizalom csík, de az nsa-s küldetéseket később is meg lehet csinálni, pont a timer miatt...de ha ügyes vagy akkor mindig végezhetsz időben, nekem mindig maradt 2-3 perc pluszba...azt sajnos ki kell várni.)

Ha hamarabb kész vagy a piti küldetéssel amit adnak neked (ált. egyszerűeket adnak, így hamar végezhetsz és mehetsz az nsa küldetésekre) akkor mehetsz szimatolni a jbahq-n az nsa-nak de amikor lejárna az idő mindig legyél a megfelelő helyen ami kijelöltek neked a jba-sok. (tehát megcsinálod amit adtak neked a jba-sok, aztán elmész kémkedni (ujjlenyomat, orvosi akták, laptopok hackelése stb...) aztán mikor úgy érzed, hogy mindennel végeztél (még többször vissza fogsz térni a JBAHQra, így néhány terület mindig le lesz zárva előled) menj vissza oda ahonnan kezdtél.

Ez alól az 1. jbahq-s pálya a kivétel, ott ha végeztél a széffel akkor nullázza a timert 1 perc alatt és odajön hozzád a kétajtós-szekrény dumálni.

A széfhez annyit, hogy ez egy bug a játékban, ha "lassan" mész oda akkor nem tudod tekerni a 3 cuccot a nokiádon. Nos a trükk az, hogy mielőtt feltörnéd a széfet, előtte "fuss" a széfhez, tehát ne lopakodjon Sam, hanem fusson és akkor a 3 görgő menni fog a nokiádon.

Link to comment
Share on other sites

GustyX

Malleus már leírta nagyjából a dolgokat, de azért egy picit helyesbítenék:

A continue gomb azt jelenti - mint legtöbb játékban is -, hogy a legutolsó checkpointtól folytatod, azaz azt tölti be. Ha elkezdtél 1 pályát és már haladtál valamennyit (egy "checkpoint"-nyit... ) ami elég egy checkpont-nak akkor azt fogja betölteni, nem a pálya legeslegelejét.

....

Csak ez két dolog miatt nem mûködik:

1, continue néha mûködik, de olyankor sem az utolsó mentett állást tölti be, néha viszont kidob, hogy nincs mentet állásom...

2, hiába értem el cp-ot, nem tölti be.

ráadásul, hiába töltöm vissza a legkésõbbi mentett állást, baromira nem az jön be, ahogy az utolsó mentett állást sem tölti be megfelelõen (legalábbis nem mindig).

Széfet fel tudom törni, csak még nem igazán jöttem rá a technikájára :D. Felváltva kell jobbra-balra tekergetni, kattanásokig, vagy valami ilyesmi lehet, amit eddig észrevettem :D. Picit bosszantóan mûködik...1 perc alatt feltörtem, de nem történt semmi, ketyegett tovább.

Viszont azt sem tudtam merre menjek, mit kezdjek magammal, de szerencsére a végére sikerült rájönnöm (két percnél kapkodtam a szerver szobában :D ).

Azt viszont már nem említem, hogy grafikát sehogy sem tudok változtatni...Hiába állítom át standardra, mindig visszaáll NG-re....

Ha nem lenne ennyire bugos a játék, sokkal jobb volna.

Link to comment
Share on other sites

Chuck_Norris

Csak ez két dolog miatt nem mûködik:

1, continue néha mûködik, de olyankor sem az utolsó mentett állást tölti be, néha viszont kidob, hogy nincs mentet állásom...

2, hiába értem el cp-ot, nem tölti be.

ráadásul, hiába töltöm vissza a legkésõbbi mentett állást, baromira nem az jön be, ahogy az utolsó mentett állást sem tölti be megfelelõen (legalábbis nem mindig).

Széfet fel tudom törni, csak még nem igazán jöttem rá a technikájára :D. Felváltva kell jobbra-balra tekergetni, kattanásokig, vagy valami ilyesmi lehet, amit eddig észrevettem :D. Picit bosszantóan mûködik...1 perc alatt feltörtem, de nem történt semmi, ketyegett tovább.

Viszont azt sem tudtam merre menjek, mit kezdjek magammal, de szerencsére a végére sikerült rájönnöm (két percnél kapkodtam a szerver szobában :D ).

Azt viszont már nem említem, hogy grafikát sehogy sem tudok változtatni...Hiába állítom át standardra, mindig visszaáll NG-re....

Ha nem lenne ennyire bugos a játék, sokkal jobb volna.

  1. Igen, most hogy így említed már emlékszem, hogy a scda-nál bugos a menü (is :D) és a continue szarakszik... Bár a játék elég rövid, a pályák is picik, úgyhogy ha elölrõl kell kezdeni nem baj végülis... (persze bosszantó) :D Amúgy nekem anno nagyon tetszett a hangulata és egybe végigvittem, úgyhogy nekem ilyen gond nem volt annyira. :)
  2. A széfnél az a lényeg, hogy a "rudat" be kell akasztani a 3 "lemezbe"... Addig kell forgatni amíg nem kattan, aztán az zöld lesz és a mögötte lévõt kell figyelni... Mindig felváltva kell tekerni balra-jobbra... Aztán ha végeztél, tehát mind3 lemez zöld a Nokiádon akkor azt hiszem kell nyomni egy "esc"-et és akkor kilép a Nokiából és mehetsz a széfre "open it" elni. :D
  3. A graf. megint egy ismert bug a 4. részben: Akármit csinálhatsz, mindig visszaáll nextgen módra. :( i know....sucks.

De ezektõl eltekintve a játék szerintem igenis jó, kedvencem amikor sarkon támadunk le valakit és leviszi a földre az adott személyt Sam.... az a animáció nagyon jó lett! :)

De maga a játék is ötletes, elég jól megcsinálták szerintem ezt a kettõs ügynökös dolgot, meg a bizalom csíkok is tetszettek anno... csak ugye azok a fránya bugok nem lennének... ezért is húzták le anno a kritikusok nagyon mélyre pedig nem érdemli meg szerintem....

Link to comment
Share on other sites

Malleus

Amúgy is toljátok inkább a PS2/XBOX verziót, grafikán kívül sztem mindenben (pl. sztori, pályák) jobb mint a PC/X360 változat.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
GustyX

A DA-ben, miután hatástalanítottuk a bombát, elvileg jönnie kellene egy átvezetõnek. De nekem csak annak a kezdõ képe jön be, se hang tovább, se kép. ráadásul csak a feladatkezelõn keresztül tudok kilépni a programból. Ez valami bug????

Kezdjem elõlrõl a pályát és az hátha megoldja?

Link to comment
Share on other sites

GustyX

A DA-ben, miután hatástalanítottuk a bombát, elvileg jönnie kellene egy átvezetõnek. De nekem csak annak a kezdõ képe jön be, se hang tovább, se kép. ráadásul csak a feladatkezelõn keresztül tudok kilépni a programból. Ez valami bug????

Kezdjem elõlrõl a pályát és az hátha megoldja?

A 9. küldetést sikerült -170%-ra megcsinálnom :D.

Nem is lenne gond vele, de hogy egy háborús környezetben miért írják az én számlámra a megtalált testeket....

A végére már kezdtem megkedvelni a játékot, de ez az utolsó bug valami....Még tovább rontja az összbenyomást...

Link to comment
Share on other sites

Chuck_Norris

A DA-ben, miután hatástalanítottuk a bombát, elvileg jönnie kellene egy átvezetõnek. De nekem csak annak a kezdõ képe jön be, se hang tovább, se kép. ráadásul csak a feladatkezelõn keresztül tudok kilépni a programból. Ez valami bug????

Szerinted??? :D

Melyik pályán vagy? (több pályán kell bombázni...mielõtt valamelyik okos beszólna -_- )

Link to comment
Share on other sites

GustyX

Szerinted??? :D

Melyik pályán vagy? (több pályán kell bombázni...mielõtt valamelyik okos beszólna -_- )

Utolsó. Illetve azelõtti, vagyis mission 10.

De utána olvastam már a neten és semmi megoldás sincs rá. Most újrakezdtem elõlrõl az egész pályát, de most is KisTehén!....

Link to comment
Share on other sites

Malleus

Utolsó. Illetve azelõtti, vagyis mission 10.

De utána olvastam már a neten és semmi megoldás sincs rá. Most újrakezdtem elõlrõl az egész pályát, de most is KisTehén!....

Az az a bomba amelyiknél ott van Emile is? Mert akkor az a játék legvége, gyakorlatilag. Mondjuk döntéseid függvényében még van egy rövid bónusz pálya.

Ha kell tudok küldeni mentést errõl a pályáról, ha végképp nem jutsz túl a bombás részen, de mondom, gyakorlatilag a játék végére értél.

Link to comment
Share on other sites

GustyX

Az az a bomba amelyiknél ott van Emile is? Mert akkor az a játék legvége, gyakorlatilag. Mondjuk döntéseid függvényében még van egy rövid bónusz pálya.

Ha kell tudok küldeni mentést errõl a pályáról, ha végképp nem jutsz túl a bombás részen, de mondom, gyakorlatilag a játék végére értél.

Jaja. Tudom, de azért ez mégiscsak Censored!, hogy YT-on kell megnézni a záró animációt és a bónusz missiont sem tolhatom végig.

Köszi, megpróbálom még a másik véglettel is, hátha mûködik...

Ha nem, hát nem...

Viszont jó látni, hogy az egész játék a térkép nélkül toltam végig :D. Most vettem észre, hogy a bal alsó sarokban lehet olyasmi térképféle :D.

Link to comment
Share on other sites

Malleus

Viszont jó látni, hogy az egész játék a térkép nélkül toltam végig :D. Most vettem észre, hogy a bal alsó sarokban lehet olyasmi térképféle :D.

Az a radar és minden magára valamit is adó ember anélkül viszi végig. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
GTA007

Sziasztok.

Lenne egy kérdésem a Chaos Theory-val kapcsolatosan.

Vannak bizonyos részek, ajtók, számítógépek amelynek a védelmi hozzáféréséhez meg kell Hackelni.

Az lenne a kérdésem hogy ott mire kell konkrétan figyelni, idáig szerencsémre sikerült tippelgetni, de most van egy küldetés ahol elég sok gépet kell.

[GSF] Picture

Tehát ott mire kell figyelni hogy a felvillanó számok megegyezzenek?

Néztem a játék oktatófilmjében hogyan de még nem esett le :lol:

De gondoltam azért megkérdezem...

A válaszadást elõre is köszönöm!

Azt hiszem már megvan, a kis panelt közben nyomkodni kell és úgy kiszûrni...

Na csak leesett így a játék közepén :lol:

Elnézést a szarakodásért B)

Link to comment
Share on other sites

Chuck_Norris

Sziasztok.

Lenne egy kérdésem a Chaos Theory-val kapcsolatosan.

Vannak bizonyos részek, ajtók, számítógépek amelynek a védelmi hozzáféréséhez meg kell Hackelni.

Az lenne a kérdésem hogy ott mire kell konkrétan figyelni, idáig szerencsémre sikerült tippelgetni, de most van egy küldetés ahol elég sok gépet kell.

[GSF] Picture

Tehát ott mire kell figyelni hogy a felvillanó számok megegyezzenek?

Néztem a játék oktatófilmjében hogyan de még nem esett le :lol:

De gondoltam azért megkérdezem...

A válaszadást előre is köszönöm!

Azt hiszem már megvan, a kis panelt közben nyomkodni kell és úgy kiszűrni...

Na csak leesett így a játék közepén :lol:

Elnézést a szarakodásért B)

A jobb oldalt lévő kispanelen kell rányomni a felvillanó számokra, így egyre kevesebb számsor lesz a baloldalt. Aztán figyelj oda, mert időre megy (kis csík megy jobboldalt) és ha nem 'zöld' számra hanem 'szürke' számra nyomsz akkor levon 1 hibapontot és a játék vége felé egyre kevesebb van és ha 0 van és elszúrod akkor riadó lesz... A képen most pl. neked 7 lehetőséged van mellényomni (lakatot figyeld)

Link to comment
Share on other sites

GTA007
A jobb oldalt lévõ kispanelen kell rányomni a felvillanó számokra, így egyre kevesebb számsor lesz a baloldalt. Aztán figyelj oda, mert idõre megy (kis csík megy jobboldalt) és ha nem 'zöld' számra hanem 'szürke' számra nyomsz akkor levon 1 hibapontot és a játék vége felé egyre kevesebb van és ha 0 van és elszúrod akkor riadó lesz... A képen most pl. neked 7 lehetõséged van mellényomni (lakatot figyeld)
Rendben, így már világos :)

Köszönöm a segítséget és a válaszadást!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Chuck_Norris

Játszik még innen valaki sc5 multival? Vagy valaki megtudja nekem mondani, hogy mennyire kihalt a multi?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
JoeJoeJoe

Az elsõ pálya a DA-ban, amit meg sikerült csinálni 100%-ra B) . Bár ebben segítségemre volt egy jókora bug, mivel az eleje táján, a lépcsõházban nem volt egy õr sem. Emlékszem, korábban õt mindig kénytelen voltam elkábítani, mert egyszerûen képtelen voltam elkerülni. Íme a bizonyíték (nem ígéret):

[GSF] Picture

Link to comment
Share on other sites

Malleus

Legnehezebb fokozat?

Link to comment
Share on other sites

JoeJoeJoe

Legnehezebb fokozat?

õõõõõ... majdnem :unsure: . A közepesen nyomom, mert a nehézbe nem mertem még belevágni. Most megpróbálok senkit nem leütni, aztán majd legközelebb.

Az experten talán jobban figyelnek az õrök?

Link to comment
Share on other sites

Malleus

õõõõõ... majdnem :unsure: . A közepesen nyomom, mert a nehézbe nem mertem még belevágni. Most megpróbálok senkit nem leütni, aztán majd legközelebb.

Az experten talán jobban figyelnek az õrök?

Jah, jobban látnak meg hallanak, de nem is ez a lényeg, hanem, hogy sokkal szigorúbb a pontozás is. A leütésekért is levon, például.

Link to comment
Share on other sites

JoeJoeJoe

Jah, jobban látnak meg hallanak, de nem is ez a lényeg, hanem, hogy sokkal szigorúbb a pontozás is. A leütésekért is levon, például.

Akkor a százalékon nem változtatott volna a magasabb nehézségi szint, mert egyáltalán nem ütöttem le senkit, ezért is vagyok rá olyan büszke :)

Amúgy végigértem a játékon. Bár ez így erõs túlzás, mert a bomba hatástalanítás után a játék nem volt hajlandó elindítani a swatos szkriptet, szóval a

NY-i pálya kimarad

. Nem volt rossz, egyre jobban tetszik, de azt nem hiszem el, hogy nem voltak képesek kigyomlálni azt a tonna bugot. Komolyan mondom, egyszer kétszer majdnem megállt a ketyegõm, mert kiírta, hogy nincs mentésem. Majdnem kitéptem a hajam párszor, mert nem volt hajlandó betölteni a játékot, hanem valami hibára hivatkozva kivágott az asztalra. Aztán persze voltak más hibák is, de azok nem nehezítették meg az életemet, szóval az nem érdekes.

Vissza kellene térni a klasszikus sötétben lopakodós játékhoz, és nem erõltetni ezt a Jack Baueres vonalat. Lehet, hogy a sajtó felháborodik, hogy nincs benne semmi újítás, de nekem az votl az igazi SC.

Link to comment
Share on other sites

Chuck_Norris

Na igen, a mentési bug miatt érdemes egyszerre végigmenni az egészen, megszakítás nélkül :D

Amúgy az tényleg gáz, hogy még később sem, patch formájában sem javították ki a sok bugot, hamár ennyire bugosan adták ki... -_-

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
JoeJoeJoe

Egy portálon szavazás volt splinter cell témában:

Legjobb Splinter Cell epizód: Double Agent (kb.2 millió szavazat)
Legrosszabb Splinter Cell: Pandora Tomorrow (kb 1 millió szavazat)
Legagresszívebb Sam Fisher: Conviction (kb. 2 millió szavazat)
Legjobb karakter: Sam Fisher (kb.5 millió szavazat)
Legjobb zenei aláfestések: Double Agent (kb.500ezer szavazat)
Legjobb pálya: Conviction,Third Echelon és Double Agent Hotel Sangai (kb,3,5 millió szavazat)
Legjobb felszerelés: sokkoló (kb. 4 millió szavazat)
Legjobb fegyver: SC3000 (kb. 1 millió szavazat)
Lopakodás a toppon: Chaos Theory (kb. 5 millió szavazat)
Legváltozatosabb: Conviction (kb. 2,5 millió szavazat)
Legjobb sztori: Double Agent és Conviction (kb.4,5 millió szavazat)
Legjobb multi és COOP: Conviction (kb. 1 millió szavazat) 

No, nekem olyannyira más a véleményem, hogy muszáj megosztanom (a convictiont eddig még nem tudtam kipróbálni, de azok alapján, amiket olvastam/láttam róla, az már nem igazán tartozik a sorozathoz):

Legjobb Splinter Cell epizód: Nem tudom hogy jöhetett ki a DA. Szerintem a CT volt az eddigi legkiegyensúlyozottabb, legprofibb epizód. Az elsõ szintén jó, csak a kötelezõ lövöldözõs részek miatt lecsúszott a helyrõl (tudom, hogy a többségét el lehet csalni, de milyen az már?)

Legrosszabb Splinter Cell: PT-nek szerintem csak annyi volt a hibája, hogy nem hozott be túl sok újdonságot. Amúgy bajom nem volt vele. Viszont ezt én most kihagyom a convictionos hiányom miatt

Legagresszívebb Sam Fisher: Conviction. Ezen nem változtattam.

Legjobb zenei aláfestések: hahó, Amon Tobin. Valaki? Amit az a srác mûvelt a CT-ben, azt tanítani kellene. A DA-ból egyedül a fõcímzene maradt meg.

Legjobb pálya: Ez msot több lesz, mint egy, de egye fene. Szóval: CIA, Bank, Displace, és a luxushajós a DA-ban. Ez a négy volt a leghangulatosabb

Legjobb felszerelés: sokkoló. Ez nem vitás.

Lopakodás a toppon: Chaos Theory. Úgy van

Legváltozatosabb: Pandora. Dzsungel, francia labor, tévétársaság, Izrael. Tovább is van mondjam még?

Legjobb sztori: Double Agent.

Lehet ellenérvelni/igazat adni :)

Link to comment
Share on other sites

Malleus

Biztos valami xbox360 portál lehetett :), más magyarázat nincs a DA és a C ilyen szereplésére. Vagy a ubisoft-nak sikerült ennyire kiterjeszteni a franchise játékoskörét, hogy a régi motorosok már kisebbségbe kerültek...

Amúgy szerintem (kihagytam azokat amelyiknek sztem nincs értelme):

Legjobb Splinter Cell epizód: Chaos Theory

Legrosszabb Splinter Cell: Conviction (már nem is igazán lehet SC-nek nevezni)

Legagresszívebb Sam Fisher: Conviction (ez azért nem lehet kérdéses)

Legjobb zenei aláfestések: Szerintem mindnek jó a zenei aláfestése, de ha választani kéne akkor Chaos Theory

Legjobb pálya: nekem a CIA (SC1), de amúgy csomó jól sikerült pálya van még, Bank (CT), havas pálya a DA-ban, stb

Legjobb felszerelés: sokkoló (ez triviális)

Lopakodás a toppon: Chaos Theory (azért elég gáz lett volna ha más jön ki, egyértelmûen a CT)

Legváltozatosabb: Pandora Tomorrow, de azért a Double Agent is lehetne ha nem ment volna a változatosság a játékmenet kárára (nappali pályák), vagy ha nem kéne amúgy négyszer ugyanazon a helyszínen nyomulni :)

Legjobb sztori: Számomra a Pandora Tomorrow-é de tulajdonképpen bármelyik a Double Agent és Conviction-ön kívül :)

Legjobb multi és COOP: Chaos Theory

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...