Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Tom Clancy's Splinter Cell Sorozat


GustyX

Splinter Cell sorozat  

59 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Gergiy

f� az milyen kir�ly p¿½lya volt! m�szni a vonat alatt...... h��� :)

Meg a vonat oldalán mászni, miközben szembe jött szembe a másik vonat , hmm fincsi :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Chuck_Norris

Bejelentette a Ubisoft a sorozat 6. részét.

Forrás.

Az elsõ fejlesztõi videó.

Bár a fejlesztõi videóban (ami nem is az, hanem csak a torontoi cég helyét mutatja be) nem sok látszik (0 gameplay, concept art), de a lényeg, hogy készül és LESZ!

YAY :D

(remélem visszatérnek az sc3as éjszakai stílushoz....csomó helyszín kimaradt...pl. repülõgép)

Link to comment
Share on other sites

Gergiy

Bejelentette a Ubisoft a sorozat 6. részét.

Forrás.

Az elsõ fejlesztõi videó.

Nagyon várós game, de biztos nem jön 2011 vége elõtt szerintem. kérdés, hogy melyik vonalat fogja követni: az elsõ 3 rész vagy a conviction vonalat. Örülnék neki ha egy kicsit interaktívabb sztorival támogatnák meg a játékot, de idõvel minden kiderül. :)

Link to comment
Share on other sites

GustyX

Én bízom egy vegyes SC-ben :). 1-2-3-4-5 keveréke :). Ami jól mûködött mindegyikbe, abból egy hibridet összehozni. Mekkora királyság lenne már!

Link to comment
Share on other sites

Chuck_Norris

Én bízom egy vegyes SC-ben :). 1-2-3-4-5 keveréke :). Ami jól működött mindegyikbe, abból egy hibridet összehozni. Mekkora királyság lenne már!

És ezt a mixet mégis hogy képzelted el? :unsure: Most őszintén.... az sc5 pörgős játék menetét, hogy ülteted be az előző részek lassabb, taktikusabb játékmenetébe? :blink: Persze sc5ben is lehet lopakodni, sunyulni....de az mégsem olyan volt, mint anno a régiekben.

Én jobban örülnék annak, ha visszatérnének a régi stílushoz, bár a krav magás közelharcokat sajnálnám. :(

(ja és ezt a execute dolgot remélem nagyon gyorsan elfelejtik)

Link to comment
Share on other sites

GustyX

És ezt a mixet mégis hogy képzelted el? :unsure: Most õszintén.... az sc5 pörgõs játék menetét, hogy ülteted be az elõzõ részek lassabb, taktikusabb játékmenetébe? :blink:

Néhány kommenttel lentebbrõl átmásolva:

"Ami az esetleges SC folytatást illeti: álmaim játéka is lehetne, ha az eddigi részeket összekutyulnák. Megmaradnának a régi búvárruhás, éjszakai lopakodós küldetések, ahhoz illõ felszerelésekkel (SC1-4), kiegészülve a Convictionben megismert harcrendszerrel (ha úgy alakulna, akkor ellenségtõl is elvehetnénk a fegyverét, péppé verhetnénk, fedezékbõl akciózhatnánk), de a hangsúly a lopakodáson, láthatatlanságon lenne (kivenni ezt a hologramos pudingságot és a falra írt célokat). Természetesen normális sötétségjelzõvel, lopakodás pedig az elsõ részben megismert lenne. Aztán lennének kifejezetten akciós részek, amelyben egyértelmûen a lövöldözésé a fõszerep, de nem lenne kizárva a lopakodás sem, csak mondjuk pl. nem éjszaka (így akár arra is lenne lehetõség, hogy Rambo késsel, rambo felszerelésben végigvigyük a játékot vagy fordítva: M60-nal, búvárruhában). Lenne benne némi RPG beütés is, mert az Advent Rising-hoz hasonlóan azok a képességeink (közelharc, fegyverhasználat, lopakodás) fejlõdnének automatikusan, amiket legtöbbször használunk. Küldetések elõtt persze mi öltöztethetnénk Fisher-t és adhatnánk kezébe felszerelését. A játék a DA-hez hasonlóan néha döntési helyzet elé állítana, aminek a késõbbiekben következményei is lesznek. Sztoriból ugyan kimaradt a DA és C, de akár az is lehetne, hogy mi döntjük el kinek dolgozunk. Rosszak, jók, saját magunk. Az eddigi játékokban fellelhetõ valamennyi speckó mozdulat benne lenne és kiegészülne még a kúszással. Egy-egy küldetés végrehajtására nem egyetlen megoldás létezne (Rambo vs SF-en kívül), hanem többféle. Ha más nem, legalább a pályákon lehetne több alternatív útvonal, bejutási lehetõség. Ez a koncepció némi hasonlóságot mutat az Alpha Protocol-lal, de mégsem az lenne, csupán hasonló."

Link to comment
Share on other sites

Gergiy

Néhány kommenttel lentebbrõl átmásolva:

"Ami az esetleges SC folytatást illeti: álmaim játéka is lehetne, ha az eddigi részeket összekutyulnák. Megmaradnának a régi búvárruhás, éjszakai lopakodós küldetések, ahhoz illõ felszerelésekkel (SC1-4), kiegészülve a Convictionben megismert harcrendszerrel (ha úgy alakulna, akkor ellenségtõl is elvehetnénk a fegyverét, péppé verhetnénk, fedezékbõl akciózhatnánk), de a hangsúly a lopakodáson, láthatatlanságon lenne (kivenni ezt a hologramos pudingságot és a falra írt célokat). Természetesen normális sötétségjelzõvel, lopakodás pedig az elsõ részben megismert lenne. Aztán lennének kifejezetten akciós részek, amelyben egyértelmûen a lövöldözésé a fõszerep, de nem lenne kizárva a lopakodás sem, csak mondjuk pl. nem éjszaka (így akár arra is lenne lehetõség, hogy Rambo késsel, rambo felszerelésben végigvigyük a játékot vagy fordítva: M60-nal, búvárruhában). Lenne benne némi RPG beütés is, mert az Advent Rising-hoz hasonlóan azok a képességeink (közelharc, fegyverhasználat, lopakodás) fejlõdnének automatikusan, amiket legtöbbször használunk. Küldetések elõtt persze mi öltöztethetnénk Fisher-t és adhatnánk kezébe felszerelését. A játék a DA-hez hasonlóan néha döntési helyzet elé állítana, aminek a késõbbiekben következményei is lesznek. Sztoriból ugyan kimaradt a DA és C, de akár az is lehetne, hogy mi döntjük el kinek dolgozunk. Rosszak, jók, saját magunk. Az eddigi játékokban fellelhetõ valamennyi speckó mozdulat benne lenne és kiegészülne még a kúszással. Egy-egy küldetés végrehajtására nem egyetlen megoldás létezne (Rambo vs SF-en kívül), hanem többféle. Ha más nem, legalább a pályákon lehetne több alternatív útvonal, bejutási lehetõség. Ez a koncepció némi hasonlóságot mutat az Alpha Protocol-lal, de mégsem az lenne, csupán hasonló."

Ez így nagyon szép, de agyon könnyû abba a hibába esni a fejlesztõknek, hogy egyik elem sem lesz túlzottan kidolgozva, láttunk már ilyenre példát, de ne legyen igazam. :)

Link to comment
Share on other sites

GAMEZ

remélem ez alatt már UE3 fog mocorogni

Link to comment
Share on other sites

Gergiy

remélem ez alatt már UE3 fog mocorogni

Ha jól tudom, akkor már Conviction is az UE3-at használta, de nem tuti. :)

Link to comment
Share on other sites

Chuck_Norris

Ha jól tudom, akkor már Conviction is az UE3-at használta, de nem tuti. :)

de igen

Link to comment
Share on other sites

GAMEZ

de nem :D

LEAD (agyonmoddolt UE 2.5) van alatta legjobb tudomásom szerint

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
klarnorbert

Szevasztok!

Splinter Cell Conviction Co-Op módba keresnék embert. Mikrofon legyen.

msn: klarnorbert@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

klarnorbert

Szevasztok!

Splinter Cell Conviction Co-Op módba keresnék embert. Mikrofon legyen.

msn: klarnorbert@hotmail.com

Bocs, elírtam a címet. A helyes: klarnorbi@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
padi21

Sziasztok.

Bocs a hülye kérdésért, de a Conviction-el lenne egy problémám.Felrakom a játékot újra, lemezrõl,megjelenik a szokásos Ubi Softos bejelentkezõs/regisztrálós menü, belépek a profilommal és kéri a cd kódot.Bepötyögöm a leíráson lévõ kódot,erre azt írja ki:it has been used already,ami gondolom azt jelenti hogy használatban van,vagyis a program egy másik profilhoz tulajdonítja a kódot,de nekem csak ez az egy profilom van és nem tudok belépni a játékba.Ha valaki tudna választ adni erre,hálás lennék.

Link to comment
Share on other sites

csontee

vagy másnak is eladták a kódot és õ ütötte be elõször

vidd vissza a boltba, legjobb esetben adnak egy új példányt

Link to comment
Share on other sites

Gergiy

vagy másnak is eladták a kódot és õ ütötte be elõször

vidd vissza a boltba, legjobb esetben adnak egy új példányt

Nem csak legjobb esetben, elméletileg kötelesek, de nem tuti. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
GustyX

Double Agenttel kapcsolatban lenne pár kérdésem:

- az SC20K-nak nem lehet változtatni a tüzelési módját(single, automatic)?

- valami zoom nincs rajta?

- életerõt merre/hogy jelzi?

Link to comment
Share on other sites

Malleus

- életerőt merre/hogy jelzi?

CoD féle újratöltődős életerő van benne, nem jelzi külön - amikor meglőnek beszürkül a képernyő, aztán visszaáll ha nyugton maradsz.

- valami zoom nincs rajta?

Az alap reflex sight-on nincs, ha jól emlékszem távcső meg nincs a játékban.

- az SC20K-nak nem lehet változtatni a tüzelési módját(single, automatic)?

Nincs rá külön funkció, a kézikönyv szerint bal klikkre lő egyet, ha nyomva tartod a bal gombot akkor pedig sorozatot lő, én már nem is emlékszem, de mintha a korábbi részekben is így lett volna. :)

Link to comment
Share on other sites

Toure28

Sziasztok! Nem tudom szembesült-e valaki ezzel a problémával eddig: Elindítom, a validation közben becrashel. OK. meg lehetett oldani hogy a systemdetectiont átnevezem. Így elindul, viszont mindig 1 maggal. Állandóan minden páláyn ki kell lépegetni, hogy beállítsam a proci mind két magját használja. Nem tudtok valami programot ami automatizálhatja a 2 magot? Ja egyébként meg ez csak azóta van, hogy win7-et használok. Tavaly Xp-nél semmi gond nem volt a validationnal.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
GustyX

A Double Agentben hogyan tudnék fullHD-t elõhozni?

16:9-es képarány csak 720-as van, ami viszont kifejezetten szar. Van még egy 16:10, minden egyéb 4:3-as. 1600X1200 a max, én viszont szeretném 1080-ban, vagy minél magasabb 16:9 felbontásban tolni.

Köszi a helpet!

Link to comment
Share on other sites

Malleus

A Double Agentben hogyan tudnék fullHD-t elõhozni?

16:9-es képarány csak 720-as van, ami viszont kifejezetten szar. Van még egy 16:10, minden egyéb 4:3-as. 1600X1200 a max, én viszont szeretném 1080-ban, vagy minél magasabb 16:9 felbontásban tolni.

Köszi a helpet!

Nézz szét itt:

http://www.widescreengamingforum.com/wiki/...l:_Double_Agent

Link to comment
Share on other sites

GustyX

Szétnéztem, átírtam, de nem igazán mûködik :(.

De még megnézem majd a guglit is.

Azért köszi.

Elnéztem egy picit, mûködik.

Link to comment
Share on other sites

GustyX

Ne, ez a DA eddig viszonylag csalódás. Lehet csak apróságok miatt, de eddig nem élveztem hej de nagyon...

Eleve a mentési rendszere sem tetszik. Ha a "continue"-ra kattintok, akkor mi a szarért az utolsó mentett állást tölti be, miért nem az új pálya legelejét??? Manuálisan mentsek minden pálya elején, hogy rendesen mûködjön?

Elõször vagyok a JBAHQ-n. Mit takar a visszaszámlálás? 25-bõl 8 perc maradt még, de franc se várta meg (gondolom ha ez letelt, jön egy küldetés...)...Az itt kapott feladatokat bármikor végre tudom hajtani, késõbbiekben is?

A széf kinyitásának mi trükkje?

Hirtelen csak ennyi kérdésem van :D.

Ja grafikai bugokra valaki megoldást tud? Ha kell képet is teszek, de pl. Fisher néha villog, egyszer világít a lámpa, megmozdítom az egeret már eltûnt a fénye...Meg hasonlók...

Eddigi benyomások 7/10.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...