Gergiy 0 Share Posted November 5, 2010 f� az milyen kir�ly p¿½lya volt! m�szni a vonat alatt...... h��� :) Meg a vonat oldalán mászni, miközben szembe jött szembe a másik vonat , hmm fincsi :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balee 20 Share Posted November 26, 2010 Bejelentette a Ubisoft a sorozat 6. részét. Forrás. Az elsõ fejlesztõi videó. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chuck_Norris 0 Share Posted November 27, 2010 Bejelentette a Ubisoft a sorozat 6. részét. Forrás. Az elsõ fejlesztõi videó. Bár a fejlesztõi videóban (ami nem is az, hanem csak a torontoi cég helyét mutatja be) nem sok látszik (0 gameplay, concept art), de a lényeg, hogy készül és LESZ! YAY :D (remélem visszatérnek az sc3as éjszakai stílushoz....csomó helyszín kimaradt...pl. repülõgép) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gergiy 0 Share Posted November 27, 2010 Bejelentette a Ubisoft a sorozat 6. részét. Forrás. Az elsõ fejlesztõi videó. Nagyon várós game, de biztos nem jön 2011 vége elõtt szerintem. kérdés, hogy melyik vonalat fogja követni: az elsõ 3 rész vagy a conviction vonalat. Örülnék neki ha egy kicsit interaktívabb sztorival támogatnák meg a játékot, de idõvel minden kiderül. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
GustyX 0 Author Share Posted November 27, 2010 Én bízom egy vegyes SC-ben :). 1-2-3-4-5 keveréke :). Ami jól mûködött mindegyikbe, abból egy hibridet összehozni. Mekkora királyság lenne már! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chuck_Norris 0 Share Posted November 27, 2010 Én bízom egy vegyes SC-ben :). 1-2-3-4-5 keveréke :). Ami jól működött mindegyikbe, abból egy hibridet összehozni. Mekkora királyság lenne már! És ezt a mixet mégis hogy képzelted el? :unsure: Most őszintén.... az sc5 pörgős játék menetét, hogy ülteted be az előző részek lassabb, taktikusabb játékmenetébe? :blink: Persze sc5ben is lehet lopakodni, sunyulni....de az mégsem olyan volt, mint anno a régiekben. Én jobban örülnék annak, ha visszatérnének a régi stílushoz, bár a krav magás közelharcokat sajnálnám. :( (ja és ezt a execute dolgot remélem nagyon gyorsan elfelejtik) Link to comment Share on other sites More sharing options...
GustyX 0 Author Share Posted November 27, 2010 És ezt a mixet mégis hogy képzelted el? :unsure: Most õszintén.... az sc5 pörgõs játék menetét, hogy ülteted be az elõzõ részek lassabb, taktikusabb játékmenetébe? :blink: Néhány kommenttel lentebbrõl átmásolva: "Ami az esetleges SC folytatást illeti: álmaim játéka is lehetne, ha az eddigi részeket összekutyulnák. Megmaradnának a régi búvárruhás, éjszakai lopakodós küldetések, ahhoz illõ felszerelésekkel (SC1-4), kiegészülve a Convictionben megismert harcrendszerrel (ha úgy alakulna, akkor ellenségtõl is elvehetnénk a fegyverét, péppé verhetnénk, fedezékbõl akciózhatnánk), de a hangsúly a lopakodáson, láthatatlanságon lenne (kivenni ezt a hologramos pudingságot és a falra írt célokat). Természetesen normális sötétségjelzõvel, lopakodás pedig az elsõ részben megismert lenne. Aztán lennének kifejezetten akciós részek, amelyben egyértelmûen a lövöldözésé a fõszerep, de nem lenne kizárva a lopakodás sem, csak mondjuk pl. nem éjszaka (így akár arra is lenne lehetõség, hogy Rambo késsel, rambo felszerelésben végigvigyük a játékot vagy fordítva: M60-nal, búvárruhában). Lenne benne némi RPG beütés is, mert az Advent Rising-hoz hasonlóan azok a képességeink (közelharc, fegyverhasználat, lopakodás) fejlõdnének automatikusan, amiket legtöbbször használunk. Küldetések elõtt persze mi öltöztethetnénk Fisher-t és adhatnánk kezébe felszerelését. A játék a DA-hez hasonlóan néha döntési helyzet elé állítana, aminek a késõbbiekben következményei is lesznek. Sztoriból ugyan kimaradt a DA és C, de akár az is lehetne, hogy mi döntjük el kinek dolgozunk. Rosszak, jók, saját magunk. Az eddigi játékokban fellelhetõ valamennyi speckó mozdulat benne lenne és kiegészülne még a kúszással. Egy-egy küldetés végrehajtására nem egyetlen megoldás létezne (Rambo vs SF-en kívül), hanem többféle. Ha más nem, legalább a pályákon lehetne több alternatív útvonal, bejutási lehetõség. Ez a koncepció némi hasonlóságot mutat az Alpha Protocol-lal, de mégsem az lenne, csupán hasonló." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gergiy 0 Share Posted November 29, 2010 Néhány kommenttel lentebbrõl átmásolva: "Ami az esetleges SC folytatást illeti: álmaim játéka is lehetne, ha az eddigi részeket összekutyulnák. Megmaradnának a régi búvárruhás, éjszakai lopakodós küldetések, ahhoz illõ felszerelésekkel (SC1-4), kiegészülve a Convictionben megismert harcrendszerrel (ha úgy alakulna, akkor ellenségtõl is elvehetnénk a fegyverét, péppé verhetnénk, fedezékbõl akciózhatnánk), de a hangsúly a lopakodáson, láthatatlanságon lenne (kivenni ezt a hologramos pudingságot és a falra írt célokat). Természetesen normális sötétségjelzõvel, lopakodás pedig az elsõ részben megismert lenne. Aztán lennének kifejezetten akciós részek, amelyben egyértelmûen a lövöldözésé a fõszerep, de nem lenne kizárva a lopakodás sem, csak mondjuk pl. nem éjszaka (így akár arra is lenne lehetõség, hogy Rambo késsel, rambo felszerelésben végigvigyük a játékot vagy fordítva: M60-nal, búvárruhában). Lenne benne némi RPG beütés is, mert az Advent Rising-hoz hasonlóan azok a képességeink (közelharc, fegyverhasználat, lopakodás) fejlõdnének automatikusan, amiket legtöbbször használunk. Küldetések elõtt persze mi öltöztethetnénk Fisher-t és adhatnánk kezébe felszerelését. A játék a DA-hez hasonlóan néha döntési helyzet elé állítana, aminek a késõbbiekben következményei is lesznek. Sztoriból ugyan kimaradt a DA és C, de akár az is lehetne, hogy mi döntjük el kinek dolgozunk. Rosszak, jók, saját magunk. Az eddigi játékokban fellelhetõ valamennyi speckó mozdulat benne lenne és kiegészülne még a kúszással. Egy-egy küldetés végrehajtására nem egyetlen megoldás létezne (Rambo vs SF-en kívül), hanem többféle. Ha más nem, legalább a pályákon lehetne több alternatív útvonal, bejutási lehetõség. Ez a koncepció némi hasonlóságot mutat az Alpha Protocol-lal, de mégsem az lenne, csupán hasonló." Ez így nagyon szép, de agyon könnyû abba a hibába esni a fejlesztõknek, hogy egyik elem sem lesz túlzottan kidolgozva, láttunk már ilyenre példát, de ne legyen igazam. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAMEZ 0 Share Posted November 29, 2010 remélem ez alatt már UE3 fog mocorogni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gergiy 0 Share Posted November 30, 2010 remélem ez alatt már UE3 fog mocorogni Ha jól tudom, akkor már Conviction is az UE3-at használta, de nem tuti. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chuck_Norris 0 Share Posted November 30, 2010 Ha jól tudom, akkor már Conviction is az UE3-at használta, de nem tuti. :) de igen Link to comment Share on other sites More sharing options...
GAMEZ 0 Share Posted November 30, 2010 de nem :D LEAD (agyonmoddolt UE 2.5) van alatta legjobb tudomásom szerint Link to comment Share on other sites More sharing options...
klarnorbert 0 Share Posted December 27, 2010 Szevasztok! Splinter Cell Conviction Co-Op módba keresnék embert. Mikrofon legyen. msn: klarnorbert@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
klarnorbert 0 Share Posted December 28, 2010 Szevasztok! Splinter Cell Conviction Co-Op módba keresnék embert. Mikrofon legyen. msn: klarnorbert@hotmail.com Bocs, elírtam a címet. A helyes: klarnorbi@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
padi21 0 Share Posted January 28, 2011 Sziasztok. Bocs a hülye kérdésért, de a Conviction-el lenne egy problémám.Felrakom a játékot újra, lemezrõl,megjelenik a szokásos Ubi Softos bejelentkezõs/regisztrálós menü, belépek a profilommal és kéri a cd kódot.Bepötyögöm a leíráson lévõ kódot,erre azt írja ki:it has been used already,ami gondolom azt jelenti hogy használatban van,vagyis a program egy másik profilhoz tulajdonítja a kódot,de nekem csak ez az egy profilom van és nem tudok belépni a játékba.Ha valaki tudna választ adni erre,hálás lennék. Link to comment Share on other sites More sharing options...
csontee 0 Share Posted February 2, 2011 vagy másnak is eladták a kódot és õ ütötte be elõször vidd vissza a boltba, legjobb esetben adnak egy új példányt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gergiy 0 Share Posted February 4, 2011 vagy másnak is eladták a kódot és õ ütötte be elõször vidd vissza a boltba, legjobb esetben adnak egy új példányt Nem csak legjobb esetben, elméletileg kötelesek, de nem tuti. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
GustyX 0 Author Share Posted April 28, 2011 Double Agenttel kapcsolatban lenne pár kérdésem: - az SC20K-nak nem lehet változtatni a tüzelési módját(single, automatic)? - valami zoom nincs rajta? - életerõt merre/hogy jelzi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malleus 148 Share Posted April 28, 2011 - életerőt merre/hogy jelzi? CoD féle újratöltődős életerő van benne, nem jelzi külön - amikor meglőnek beszürkül a képernyő, aztán visszaáll ha nyugton maradsz. - valami zoom nincs rajta? Az alap reflex sight-on nincs, ha jól emlékszem távcső meg nincs a játékban. - az SC20K-nak nem lehet változtatni a tüzelési módját(single, automatic)? Nincs rá külön funkció, a kézikönyv szerint bal klikkre lő egyet, ha nyomva tartod a bal gombot akkor pedig sorozatot lő, én már nem is emlékszem, de mintha a korábbi részekben is így lett volna. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toure28 0 Share Posted April 29, 2011 Sziasztok! Nem tudom szembesült-e valaki ezzel a problémával eddig: Elindítom, a validation közben becrashel. OK. meg lehetett oldani hogy a systemdetectiont átnevezem. Így elindul, viszont mindig 1 maggal. Állandóan minden páláyn ki kell lépegetni, hogy beállítsam a proci mind két magját használja. Nem tudtok valami programot ami automatizálhatja a 2 magot? Ja egyébként meg ez csak azóta van, hogy win7-et használok. Tavaly Xp-nél semmi gond nem volt a validationnal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GustyX 0 Author Share Posted May 12, 2011 A Double Agentben hogyan tudnék fullHD-t elõhozni? 16:9-es képarány csak 720-as van, ami viszont kifejezetten szar. Van még egy 16:10, minden egyéb 4:3-as. 1600X1200 a max, én viszont szeretném 1080-ban, vagy minél magasabb 16:9 felbontásban tolni. Köszi a helpet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malleus 148 Share Posted May 12, 2011 A Double Agentben hogyan tudnék fullHD-t elõhozni? 16:9-es képarány csak 720-as van, ami viszont kifejezetten szar. Van még egy 16:10, minden egyéb 4:3-as. 1600X1200 a max, én viszont szeretném 1080-ban, vagy minél magasabb 16:9 felbontásban tolni. Köszi a helpet! Nézz szét itt: http://www.widescreengamingforum.com/wiki/...l:_Double_Agent Link to comment Share on other sites More sharing options...
GustyX 0 Author Share Posted May 13, 2011 Nézz szét itt: http://www.widescreengamingforum.com/wiki/...l:_Double_Agent Szétnéztem, átírtam, de nem igazán mûködik :(. De még megnézem majd a guglit is. Azért köszi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GustyX 0 Author Share Posted May 13, 2011 Szétnéztem, átírtam, de nem igazán mûködik :(. De még megnézem majd a guglit is. Azért köszi. Elnéztem egy picit, mûködik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GustyX 0 Author Share Posted May 16, 2011 Ne, ez a DA eddig viszonylag csalódás. Lehet csak apróságok miatt, de eddig nem élveztem hej de nagyon... Eleve a mentési rendszere sem tetszik. Ha a "continue"-ra kattintok, akkor mi a szarért az utolsó mentett állást tölti be, miért nem az új pálya legelejét??? Manuálisan mentsek minden pálya elején, hogy rendesen mûködjön? Elõször vagyok a JBAHQ-n. Mit takar a visszaszámlálás? 25-bõl 8 perc maradt még, de franc se várta meg (gondolom ha ez letelt, jön egy küldetés...)...Az itt kapott feladatokat bármikor végre tudom hajtani, késõbbiekben is? A széf kinyitásának mi trükkje? Hirtelen csak ennyi kérdésem van :D. Ja grafikai bugokra valaki megoldást tud? Ha kell képet is teszek, de pl. Fisher néha villog, egyszer világít a lámpa, megmozdítom az egeret már eltûnt a fénye...Meg hasonlók... Eddigi benyomások 7/10. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now