Jump to content
GSForum - Segélyvonal

Segítsetek (sw)


chrisnagy13

Recommended Posts

Godzillamessage

Engem is zavart a ledek fénye, befordítottam a fal felé. Azóta nem zavar. :happy:

Mindegyik melegszik, ezért nem javasolnám, hogy horgolt csipketerítővel takarja le. Pedig az is megszűrné/csillapítaná a fényt.

Jövő héten anyósomnál kötik be az ip tv-t, majd jelzem, hogy ott mik vannak. :smile:

Link to comment
Share on other sites

moody
Just now, Godzillamessage said:

Engem is zavart a ledek fénye, befordítottam a fal felé. Azóta nem zavar. :happy:

Mindegyik melegszik, ezért nem javasolnám, hogy horgolt csipketerítővel takarja le. Pedig az is megszűrné/csillapítaná a fényt.

Jövő héten anyósomnál kötik be az ip tv-t, majd jelzem, hogy itt mik vannak. :smile:

Te egy zseni vagy. Köszi! :D

Link to comment
Share on other sites

XCube
3 hours ago, moody said:

Valakinek van telekomos ip tv otthon? Egy hete lett bekötve, de a mamámat zavarja éjjel a sok led világítás. Áramtalanítottam neki hátul a kis táp gombal. Miután visszakapcsoltuk akadozott a kép és a hang. Reset stb nem segített. Kijöttek a szerelők, kicserélték, azt mondták a setopbox a rossz. Most megint ezt csinálja miután áramtalaítottam. 3x indítottam újra miután jó lett. Szerintetek mi lehet a hiba? Először körbekérdek itt, lehet hogy csak valami amatőr hiba.

Egyébként mindegyik setopbox kicsit meleg. Ez normális?

Az a baj, hogy ezek a set top boxok nagyon érzékenyek a feszültségingadozásra, ezáltal a ki be kapcsolásra is. Gyárilag... . Annak idején volt nálam egy SKY szerelő és elő akarta adni nekem a nagyokost, hogy egy ilyen vevőegység nagy teljesítményő nagyon precíz eszköz. Gondoltam mutatok neki pár nagy teljesítményű precíz eszközt, utána csendben maradt és megjegyezte, hogy a szolgáltatók eleve így rendelik a hardvereket, hogy több bevétel legyen a kiszállásból és a hardver cseréből. Végeredményben a cég szervizében pikk - pakk rendbe hozzák a "hibás" eszközt és megkapja más. Mocsok egy világ... .

4 minutes ago, Godzillamessage said:

Engem is zavart a ledek fénye, befordítottam a fal felé. Azóta nem zavar. :happy:

Mindegyik melegszik, ezért nem javasolnám, hogy horgolt csipketerítővel takarja le. Pedig az is megszűrné/csillapítaná a fényt.

Jövő héten anyósomnál kötik be az ip tv-t, majd jelzem, hogy ott mik vannak. :smile:

Én egy régi egérpadból vágtam ki anno egy darabot, amit beállítottam a ledek elé :D .

Link to comment
Share on other sites

jagdtigger
50 minutes ago, Godzillamessage said:

Engem is zavart a ledek fénye, befordítottam a fal felé. Azóta nem zavar

Fehér szigetelőszalag.... ögüü  (a fényt lefojtja elég rendesen de nem annyira hogy ne legyen látható) Hógy a hóhér igazította volna meg a séróját annak aki kitalálta hogy a vakító kék jó visszajelzőnek.... :dry:

 

45 minutes ago, XCube said:

Annak idején volt nálam egy SKY szerelő és elő akarta adni nekem a nagyokost, hogy egy ilyen vevőegység nagy teljesítményő nagyon precíz eszköz.

Nálunk azt akarta előadni hogy nem náluk van a baj hanem a routerem nem bírja (netgear fvs336g dual-wan load balancing......). Azóta szakit cseréltek és az új is bepróbálkozott, a pfsense routeren végképp nem talált fogást....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Edemking

Problémám a következő. 
Két win10 laptop automatikusan megkapta a "edge" frissítést és azóta véletlenszerű programoknál azt az üzenetet kapjuk, hogy "windows cannot find xy.exe make sure you typed the name correctly" vagy valami hasonlót. Egy fél napot kerestem a neten, kipróbáltam egy csomó dolgot de semmi nem segített. De ha pl a firefox-nál átneveztem az exét másra akkor simán elindult hibaüzenet nélkül. 
A lényeg az, hogy tudtok e valami olyan technikát amit én nem találtam meg és megvéd attól, hogy újra kelljen húzni a wint? 

Link to comment
Share on other sites

moody

Mikor Humblera akarok bejelentkezni akkor kér egy biztonsági kódot amit emailre kapok meg. De az email ehhez hasonló szövegből áll. Semmit sem lehet kivenni, a kód nélkül pedig nem tudok bejelentkezni. Próbáltam újraküldetni, de ugyan az. A jelszó emlékeztető email is csak ebből áll. Telefon applikáció is ugyan azt nyitja meg. Korábban nem volt ilyen probléma. Szerintem pár hete jelentkeztem be, ugyan úgy kaptam emailt, és nem volt gond. Valakinek valami tipp?

Link to comment
Share on other sites

payskin
3 hours ago, moody said:

Valakinek valami tipp?

Szétesett HTML email. Vagy náluk van a baj, vagy a leveleződdel.

Link to comment
Share on other sites

moody
8 hours ago, payskin said:

Szétesett HTML email. Vagy náluk van a baj, vagy a leveleződdel.

Pár hete ugyan ilyen biztonsági emailt kaptam amikor bejelentkeztem, akkor még jó volt. Újrapróbálkozom akkor ma.

Link to comment
Share on other sites

payskin

kipróbáltam, gmailben jó

Link to comment
Share on other sites

Godzillamessage

Újratelepítettem a win7-et, szerintem az update teljesen összeakadt. Már több, mint 13 GB a winsxs mappa és nem tud telepíteni szinte semmilyen frissítést. Karbantartó hiába fut le, nem történik semmi, nincs mit töröljön.

Mit tehetek? (win 10 egyelőre nem játszik)

Link to comment
Share on other sites

jagdtigger

Ha még nem laktad be gyalu.....

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

jagdtigger

@Godzillamessage  Nem akartalak lelombozni. De ilyen esetben amikor egy friss telepítés kergül meg a legcélravezetőbb elölről kezdeni, ahelyett hogy napokat vesztegetnél el a javításra aminek a végkimenetele általában amúgy is format c:.....

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Godzillamessage

Plusz egy napot áldoztam  Microsoftnak. :s17:

Nagyjából megvagyok, csak az bosszant, hogy az usb3 sehogy nem akar működni. A portok mennek (usb2 módban), de az usb3 sehogy nem jön össze, nem tudok rá drivert telepíteni.

Asrock deszka

Link to comment
Share on other sites

jagdtigger

pci vendor id alapján ki tudod deríteni ki gyártotta, onnan már csak pár  lépés a driver ha minden jól megy.

Link to comment
Share on other sites

payskin

van egy 600+ megás all-in-one drivercsomag az Asrocknál, az nem oldja meg?

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Godzillamessage

Sajna nem. :sad: USB2-ként működik, viszont ha visszakapcsolom UEFI-ben USB3-ra, akkor sárga felkiáltójeles lesz az eszközkezelőben és semmi nem megy rajta (max telefont lehet tölteni).

Link to comment
Share on other sites

bcom
1 hour ago, payskin said:

van egy 600+ megás all-in-one drivercsomag az Asrocknál, az nem oldja meg?

aztak.rva, 600 mega :ohmy:

Link to comment
Share on other sites

Godzillamessage

No mégiscsak ott volt a megoldás. :clap:

Letöltöttem ismét a csomagot, szétcincáltam és meglett a driver. Azt nem gondoltam, hogy ilyen oldszkúl módszerrel kell feltennem és lényegében már szinte el is felejtettem az ilyen "saját lemez"-es driver telepítgetést.

Köszi a tippet!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
moody

Ez a citromail felcsesz komolyan. Múltkor írtam azzal kapcsolatban, hogy egy ömlesztett értelmetlen szöveg amit a humble oldaltól kapok. És mivel két lépcsős hitelesítés van be se tudok lépni a felhasználómmal. Korábban nem volt gond, gondoltam majd megpróbálom máskor. Ma @payskin jófej volt és adott egy humblen beszerzett játékot ajándékba, azért kellene a humble felhasználóm. Ugyan az az ömlesztett cucc jön meg mint korábban... Csináltam gmailes felhasználót, kipróbáltam, semmi gond, tehát a citromailel van valami. Jó, mondom kipróbálok akkor valami levelező programot. A thunderbirdon kívül még bepróbáltam 3 hasonló neves levelezőt. Az outlookon kívül semelyik sem jelentkezett be a citromailbe. Egyszerűen biztos vagyok, hogy mindent jól csináltam a kézi beállításban, de azért megpróbáltam több port/titkosítás variációt. Vagyis az összeset, egyikkel sem működött... Kipróbáltam gmailel is, mert gondoltam megint én vagyok a hülye. De nem, kb fél másodperc alatt már már bent is voltam, működött koppra minden gmailel. Citromailel az Outlook működött egyedül. Vagyis azt hittem, mert elméletileg bejelentkezett, gyakorlatilag nem kaptam meg egy levelet sem. XD Aztán eszembe jutott, hogy mi lenne ha automatikusan továbbítaná a citromail a gmailemre a leveleket. Be is állítottam, működött is. De amiket megkapok gmailre továbbítva, az már ugyan úgy szarul érkezik meg... Szóval nem volt más lehetőségem, írtam a supportnak.

Igazából már a legtöbb helyen gmailt használok, csak a régebben regisztrált dolgaim vannak a citromailen. (egyébként még nem volt gondom vele) Csak lusta voltam átirogatni, megváltoztatni a dolgaim, de úgy néz ki ezek után kénytelen leszek. Annyira a humble nem lenne gáz, annyira sok szoftvert még nem vásároltam itt, meg nincs elmentve a bankkártya adat sem, de ettől független bosszant a dolog.

Link to comment
Share on other sites

moody

Melyikőtök ért az informatikához next lvl szinten? Mert türelmetlen vagyok és a Humble support nem válaszol. Kifogytam az ötletekből.

Link to comment
Share on other sites

payskin
2 hours ago, moody said:

Mert türelmetlen vagyok és a Humble support nem válaszol. Kifogytam az ötletekből.

Dobj be ide (vagy privátba) egy ilyen üzenetet, amit a Citromail elbasz, nézzük meg, hogy vissza tudjuk-e kódolni. (De ne képként, mert nem gépelem be! :D)

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

moody
1 hour ago, payskin said:

Dobj be ide (vagy privátba) egy ilyen üzenetet, amit a Citromail elbasz, nézzük meg, hogy vissza tudjuk-e kódolni. (De ne képként, mert nem gépelem be! :D)

Spoiler
Received: from [10.137.129.35] ([10.137.129.35:55876] helo=[10.0.0.57])
by mtl-mtsp-mta01-out2.smtp.com (envelope-from <noreply@humblebundle.com>)
(ecelerity 4.2.38.62370 r(:)) with ESMTP
id 31/E4-24169-219FAFE5; Tue, 30 Jun 2020 08:34:26 +0000
Date: Tue, 30 Jun 2020 08:34:26 +0000
Received: Received from 10.137.11.126 by Caffeine/http-relay (mtl-mtsp-c02-3)
with SMTP id fc920143-64d0-48cb-bc0b-4d445e477482 for moody90@citromail.hu;
Tue, 30 Jun 2020 08:34:23 +0000 (UTC)
Message-ID: <31.E4.24169.219FAFE5@mtl-mtsp-mta01-out2>
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative;
boundary="===============5298579315825593691=="
X-Forwarded-For: 35.187.132.112
Reply-To: Humble Bundle <noreply@humblebundle.com>
Subject: Humble Bundle account protection
From: Humble Bundle <noreply@humblebundle.com>
To: moody90@citromail.hu
X-SMTPCOM-Sender-ID: 9018096
X-SMTPCOM-Tracking-Number: fc920143-64d0-48cb-bc0b-4d445e477482
X-SMTPCOM-Message-ID: 1cfa6224-05a5-4ca5-8bb4-c422f21be88d
X-SMTPCOM-Payload:
oTP2cE8f0SkbkGaTRADl0k2bDEU6aDqp4P8X1Ydg9NJPy2HzCSTQ51WnTHzBZBXIRzdR7UpJz9cidE7aiKQh4pJNSXAC_s58olKmtkJLrJk7wSX9HCvM9NoV_Ybws26Oq_W4sEf9im0C9iUd0Z9rlhMhgT4X2xuyKMEEl9TvWHLHmQtwgdoKdSPk3BFxrR-t
List-Unsubscribe:
<mailto:abuse@abuse.smtp.com?subject=MailStop&body=1cfa6224-05a5-4ca5-8bb4-c422f21be88d_9018096>,
<http://legacyapi-mtl.smtp.com/unsubscribe?mid=1cfa6224-05a5-4ca5-8bb4-c422f21be88d&sid=9018096>
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/simple; d=smtpsendemail.com;
i=@smtpsendemail.com; q=dns/txt; s=smtpcustomer; t=1593506064;
h=mime-version : content-type : reply-to : subject : from : to :
list-unsubscribe : from;
bh=674KFZ0kSgDFK5WP+Z/jz/HHHZ2wpU8zNzNphjBEdM0=;
b=krPtkPJvA579pl4nFE7UJ57z246AZfca+2NM4QKd127vWy9uDL1R7eIqEP2meUUu/st7W
qEU+nP6S2h7VSphxeuMNI8myEC3EBYrrSq7ktRClRololCictUVpCS4iBT8Z5ucnMTT24nF
XzZ7+LtwWlLPBUOQXmJbga8an/4Sk61iMWp1ySdK1lPehXThThOJ8yTuGfA/ILjbQdjO1Oi
uVKmTI+7Ak4R185iqWvstzxTqyj0LahjLX34TwFbjTxZgjZsGq9tHx/mpFR8L4TuJES06mj
sdADlrXywwWXI325CjOhky2LkrkFwxG57cD+QOTswPHiYTY/grf2C6HulqSg==
X-Report-Abuse: SMTP.com is an email service provider. Our abuse team cares about your feedback. Please contact abuse@smtp.com for further investigation.
X-VIP-Scanned: Yes
X-VIP-Status-Precedence: Yes
X-Citro-ScanID: r0woZ78MG7Oole7pTEUDaOX+GG6f20eGXu2qh1LsqXgPOsr9pRvTcCWEJMGOfY38w8rzELS+N
rNT/4LnmUnCP2Wl0x8LHgD/nmFpBo7Z4sMO1GInshQw8xN7TdZ5KJYVyHxS9WxU2n0o62FYxo
8m+DyWxqkrk7TWx2QfpER7zBVk6EShq9WSlISefOAExhF4ms4D3dCDgUhgqMRizF7DTW0FXLP
SIWaP6/PWfBkVN9PGfgFsnnAKcY0BKNzlY
X-Spam-Scanner: Unknown
X-DCC: Body=1 Fuz1=1 Fuz2=many
X-Country: US

--===============5298579315825593691==
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: base64

U29tZW9uZSBuZWFyIFRhdGFiYW55YSwgS0UsIEhVIHdpdGggdGhlIElQIGFkZHJlc3MgWzQ2LjEw
Ny4xNTYuMjE2XSBpcyB0cnlpbmcgdG8gYWNjZXNzIHlvdXIgSHVtYmxlIEJ1bmRsZSBhY2NvdW50
LgpJZiB0aGlzIGlzIHlvdSwgcGxlYXNlIGVudGVyIHRoZSBmb2xsb3dpbmcgY29kZSBpbnRvIHlv
dXIgYnJvd3NlcjoKCjJTNDc3V1oKCklmIGl0IHdhcyBub3QgeW91LCB3ZSBzdHJvbmdseSBlbmNv
dXJhZ2UgeW91IHRvIHJlc2V0IHlvdXIgcGFzc3dvcmQsIGFzIHlvdXIgYWNjb3VudCBtYXkgaGF2
ZSBiZWVuIGNvbXByb21pc2VkLgoKSHVtYmxlIEJ1bmRsZQ==

--===============5298579315825593691==
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/html; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: base64
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--===============5298579315825593691==--

Ez egy teljes üzenet aminek tartalmaznia kellene a hitelesítő kódom amivel be tudnék lépni a felhasználó nevemmel...

Link to comment
Share on other sites

UC

Ez mekkora ötlet volt Payskin részéről. :D

Ezt online is vissza lehet csinálni különösebb gond nélkül, én ezt az oldalt próbáltam ki: https://www.base64decode.org/

Csak az email tartalmát kell beilleszteni fejléc nélkül (a Content-Transfer-től a "--============"-ig), és ugyan html-ben adja vissza, de benne van ami kell. Ebből az emailből konkrétan: **477** (gondolom már lejárt, de azért kicsillagoztam), a végefelé van, itt: "Someone near Tatabanya, KE, HU with the IP address [46.107.156.216] is trying to access your Humble Bundle account."

Aztán ha bejutottál javaslom a Citrolmailt az emlékezetedből is törölni :) 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

payskin

Én Total Commanderben terveztem... :)

Link to comment
Share on other sites

moody

Vaze, köszi. Be tudtam jelentkezni. :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...